Fékek
- Forrest
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Fékek
Üdv Urak
Dobféket fűzött kerékben szabályozzak? Gondoltam arra is, hogy összerakom kipróbálom, ha nem vészes, akkor gurulok vele néhányat és csak utána szabályoztatom.
A fékpofákat lehetséges az alaplapra felszerelve, nyitott fékkulccsal szabályozni?
			
			
									
						
										
						Dobféket fűzött kerékben szabályozzak? Gondoltam arra is, hogy összerakom kipróbálom, ha nem vészes, akkor gurulok vele néhányat és csak utána szabályoztatom.
A fékpofákat lehetséges az alaplapra felszerelve, nyitott fékkulccsal szabályozni?
Re: Fékek
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
Etz féknyereg felújításába kezdtem bele mivel mindig ereszti az olajat az egyik felén.
Vettem hozzá karmantyúkat viszont azt nem tudom,hogy a karmantyúnak a belső felén van egy "válla" annak a kis vállnak merre fele kell állnia?
Befelé a dugó aljához közelebb vagy a tetejéhez közelebb?
Köszönöm.
			
			
									
						
										
						Kis segítségre lenne szükségem.
Etz féknyereg felújításába kezdtem bele mivel mindig ereszti az olajat az egyik felén.
Vettem hozzá karmantyúkat viszont azt nem tudom,hogy a karmantyúnak a belső felén van egy "válla" annak a kis vállnak merre fele kell állnia?
Befelé a dugó aljához közelebb vagy a tetejéhez közelebb?
Köszönöm.
- conus
- bajnok 
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
középsztenderre állítva szoktam bekoptatni a hátsó fékpofákat. előtte csiszolópapírral körben lehúzom az éleit. hátul nekem fekete utángyártott van.  
			
			
									
						
							
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
 <-----------------------
 <-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- 
				nyakas
- A blokkot szethuzom neked termeskovel 
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Fékek
nem a szine határozza meg a fékhatástLóri írta:Sziasztok!
Hát ehhez a fékes témához mondanék ezt azt. Nekem van gyári fékpofa. Frankó piros. Vettem pirosat. Méghozzá úgy néztem, hogy az utángyártott piros színű közel olyan fékhatást tud, mint a gyári piros. Igaz az utángyártott a padi mérésem alapján a csúszáshatáron erősen nyikorog.
Lóri
 hanem az összetétele
 hanem az összetétele  ne feledjétek,hogy az NDK ás még azbest tartalmú
 ne feledjétek,hogy az NDK ás még azbest tartalmú 
A viz szalad, a kő marad!
			
						Re: Fékek
Sziasztok!
Hát ehhez a fékes témához mondanék ezt azt. Nekem van gyári fékpofa. Frankó piros. Vettem pirosat. Méghozzá úgy néztem, hogy az utángyártott piros színű közel olyan fékhatást tud, mint a gyári piros. Igaz az utángyártott a padi mérésem alapján a csúszáshatáron erősen nyikorog.
Lóri
			
			
									
						
							Hát ehhez a fékes témához mondanék ezt azt. Nekem van gyári fékpofa. Frankó piros. Vettem pirosat. Méghozzá úgy néztem, hogy az utángyártott piros színű közel olyan fékhatást tud, mint a gyári piros. Igaz az utángyártott a padi mérésem alapján a csúszáshatáron erősen nyikorog.
Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
			
						- nova001155
- versenyző 
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Én feketét akartam venni csak mivel az szettben volt 2db fékpofa rugó meg zégely gyűrű nekem nem kellett a zégely gyűrű ezért külön rendeltem rózsaszín fékpofát 1 párt meg rugót erre jön a posta fekete fékpofa gondoltam na erre vágytampunisher írta:Én a mofakertől vattem rózsaszínt! (Inkább ne is vettem volna
)
Nem az igazi!
 azóta tuti a fékem jól fog.
 azóta tuti a fékem jól fog.Re: Fékek
Én még nem hallottam jót a rózsaszinröl. Nem fog vele a fék...
			
			
									
						
										
						- nova001155
- versenyző 
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Kösz megrendeltem a rózsaszint majd meglátjuk 
			
			
									
						
										
						
- Andrá$
- bajnok 
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Fékek
nova001155 írta:van valakinek tapasztalata ilyen piros fékpofáról.
http://www.citybike.hu/_pics/1896.jpg
vagy erről?
http://www.citybike.hu/_pics/23941.jpg
Én mikor vettem akkor is 2 féle volt fekete meg rózsaszín, elvileg a rózsaszín puhább a fekete keményebb
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
			
						- nova001155
- versenyző 
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
van valakinek tapasztalata ilyen piros fékpofáról.
http://www.citybike.hu/_pics/1896.jpg
vagy erről?
http://www.citybike.hu/_pics/23941.jpg
			
			
									
						
										
						http://www.citybike.hu/_pics/1896.jpg
vagy erről?
http://www.citybike.hu/_pics/23941.jpg
- KILL3R etz
- bajnok 
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Üdv!
Én egy fékolajálló O-gyűrűt tettem a kupakba, és úgy csavartam vissza. Hermetikusan zár. 
 
De előtte nézd meg nincs-e megrepedve a ház. Mert akkor tömítgetheted...
			
			
									
						
							Én egy fékolajálló O-gyűrűt tettem a kupakba, és úgy csavartam vissza. Hermetikusan zár.
 
 De előtte nézd meg nincs-e megrepedve a ház. Mert akkor tömítgetheted...

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
			
						köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Gaszika
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kaposvár
Re: Fékek
Sziasztok!
Tudnátok tanácsot adni nekem? Mert nekem tárcsás Kis ETZ-m van és szerintem felül a tartály kupakjánál ereszti az olajat, de lehet hogy a dugattyúnál is de azt nem tudom biztosra... mert lehet hogy csak oda lefolyt a tartálytól...tudnátok tanácsot adni hogy mit csináljak vele?
Választ előre is köszönöm 
 
Üdv.
			
			
									
						
										
						Tudnátok tanácsot adni nekem? Mert nekem tárcsás Kis ETZ-m van és szerintem felül a tartály kupakjánál ereszti az olajat, de lehet hogy a dugattyúnál is de azt nem tudom biztosra... mert lehet hogy csak oda lefolyt a tartálytól...tudnátok tanácsot adni hogy mit csináljak vele?
Választ előre is köszönöm
 
 Üdv.
- conus
- bajnok 
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
lyuggatott tárcsával nem volt ilyen élményem esőben.nova001155 írta:Az normális jelenség ha esőben fékezek az elsőfékkel és csúszik egy kicsit ?
 
  
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
 <-----------------------
 <-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- sunbim
- operatőr 
- Hozzászólások: 3143
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Fékek
Ja és egy megbízható embertőlhell írta:Nekem 4,3mm és hibátlan!
 hallom, hogy  jobban a féknyereg miatt van limitálva. Juhéjj , hát akkor irány Sunesz
  hallom, hogy  jobban a féknyereg miatt van limitálva. Juhéjj , hát akkor irány Sunesz  
 Ugyanis a balesetem után vettem használtan 1 féktárcsát, azt hittem hogy hibátlan lesz, mert friss esztergálás nyomai voltak rajta, de ez nem bizonyult jó megoldásnak. Hallottam is róla hogy ez ebben a formában a féktárcsa beremegését, és ,,pulzálását" eredményezheti ha egy oldalról szedik le az anyagot egyszerre.
Jó megoldás erre ha egyszerre szedik le a két oldalról: egy fogásból. Vagy köszörülik
 
  Tehát a lényeg a lényeg, pulzál,visszaüt a tárcsám, fordulatonként többet is
 , úgyhogy m1ek köszörültetni.
 , úgyhogy m1ek köszörültetni. 
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
			
						- sunbim
- operatőr 
- Hozzászólások: 3143
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Fékek
Peersze. Nálam ezt esés szokta követni.nova001155 írta:Az normális jelenség ha esőben fékezek az elsőfékkel és csúszik egy kicsit ?
 
  
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
			
						- nova001155
- versenyző 
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Az sem lehett semmi nekem most az volt hogy mentem kb 50-el hop ittkéne kanyarodni kicsit elbambultam satu első csekély fékező erő segítettem hátsóval és sikerült lelassítani nyilván kicsit várni kell míg megmelegszik és letolja a vizet magáról.
			
			
									
						
										
						- Dénes
- fi#azsoké 
- Hozzászólások: 2739
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Hogy konkrétan nem fog? Szerintem normális, mert nekem sem szokott.
Kell egy kis idő, hogy bemelegedjen a tárcsa és lehúzza a vizet. Egy vályat a betéten segíthet, vagy lyukacsos tárcsa.
Vagy egy kis türelem és motorfék. 
 
Egyszer volt úgy, hogy esőben besatuzott előttem egy autó (jött egy mentő villogva), én meg csak markolászgattam ott a karokat de semmi. Így aztán útpadkán a dzsindzsáson keresztül előztem.
			
			
									
						
										
						Kell egy kis idő, hogy bemelegedjen a tárcsa és lehúzza a vizet. Egy vályat a betéten segíthet, vagy lyukacsos tárcsa.
Vagy egy kis türelem és motorfék.
 
 Egyszer volt úgy, hogy esőben besatuzott előttem egy autó (jött egy mentő villogva), én meg csak markolászgattam ott a karokat de semmi. Így aztán útpadkán a dzsindzsáson keresztül előztem.

- nova001155
- versenyző 
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Az normális jelenség ha esőben fékezek az elsőfékkel és csúszik egy kicsit ?
			
			
									
						
										
						- sub-ee
- Elektrokirály 
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Re: Fékek
redocstomi írta:Szevasztok!
250-es ETZ-m féknyergén ahol az össze van illesztve szivárog az olaj, és az lenne a kérdésem hogy azt mivel lehetne tömíteni hogy ne szivárogjon az olaj belőle? A fékem amúgy jól fog, de ha nem használom hosszabb ideig akkor kicsit felpuhul, gondolom kap egy kis levegőt a fékrendszer és azért.
Előre is kösz!
Szia
Bizony szét kell szedd! A két fél között van egy tömítőgyűrű, azt érdemes kicserélni egy sav és olajálló O gyűrűre és összecsavarozni utána a cuccot! Többé nem fog folyni.
A második kérdésedre a válasz, bizony levegőt kap ott ahol ereszt. Ha már szétszeded, érdemes kiszedni a dugattyúkat és féktisztító spray-vel jól kitakarítani a nyerget kívül-belül, jó a brigéciol is különben. Csak a vizes mosás után jól ki kell szárítani.
Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
			
						- Máté
- versenyző 
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Fékek
sziasztok!
na elkészült a saját tervezésű fúrt féktárcsám. 32db 8-as furat van rajta. Előfúrtam 4-el, majd utána a nyolcassal és a végén a furatok éleit letörtem 9,5 fúróval. Nem szabályoztattam föl, mert nem lett hullámos. Ha valaki ilyet csinál, próbálgassa a különböző fordulatszámokat, mert a jó fordulatszám sokat segít. Valamint a fúró üregelő spray is nagyon jó.
Vettem Hss-Co fúrót titan-nitrid bevonnattal és az vitte rendesen. Íme egy két kép a műről.
Máté
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
			
			
									
						
										
						na elkészült a saját tervezésű fúrt féktárcsám. 32db 8-as furat van rajta. Előfúrtam 4-el, majd utána a nyolcassal és a végén a furatok éleit letörtem 9,5 fúróval. Nem szabályoztattam föl, mert nem lett hullámos. Ha valaki ilyet csinál, próbálgassa a különböző fordulatszámokat, mert a jó fordulatszám sokat segít. Valamint a fúró üregelő spray is nagyon jó.
Vettem Hss-Co fúrót titan-nitrid bevonnattal és az vitte rendesen. Íme egy két kép a műről.
Máté
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
- punisher
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Fékek
Tömítőgyűrű csere vagy hidraulikus tömítés (nekem bevállt) erre árat nem mondok mert én is úgy kaptam, piros paszta.redocstomi írta:Szevasztok!
250-es ETZ-m féknyergén ahol az össze van illesztve szivárog az olaj, és az lenne a kérdésem hogy azt mivel lehetne tömíteni hogy ne szivárogjon az olaj belőle? A fékem amúgy jól fog, de ha nem használom hosszabb ideig akkor kicsit felpuhul, gondolom kap egy kis levegőt a fékrendszer és azért.
Előre is kösz!

- redocstomi
- biciklis 
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Re: Fékek
Szevasztok!
250-es ETZ-m féknyergén ahol az össze van illesztve szivárog az olaj, és az lenne a kérdésem hogy azt mivel lehetne tömíteni hogy ne szivárogjon az olaj belőle? A fékem amúgy jól fog, de ha nem használom hosszabb ideig akkor kicsit felpuhul, gondolom kap egy kis levegőt a fékrendszer és azért.
Előre is kösz!
			
			
									
						
										
						250-es ETZ-m féknyergén ahol az össze van illesztve szivárog az olaj, és az lenne a kérdésem hogy azt mivel lehetne tömíteni hogy ne szivárogjon az olaj belőle? A fékem amúgy jól fog, de ha nem használom hosszabb ideig akkor kicsit felpuhul, gondolom kap egy kis levegőt a fékrendszer és azért.
Előre is kösz!
- Alfa
- Keljfeljancsi 
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Érdekes, én balra merek jobban dönteni. amúgy úgy hallottam jobbkezesek balra, balkezesek jobbra döntenek inkább. vélemény?  
jah és a fék elhelyezkedésétől ez teljesen független.
			
			
									
						
							
jah és a fék elhelyezkedésétől ez teljesen független.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
			
						http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- conus
- bajnok 
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
félre nemhúz a motor, 50-nél felállok a nyeregben és kitárom mindkét karom, akkor se dől el jobbra. ugyanis a kerekeknek van egy olyan tulajdonsága h minél nagyobb fordulaton forognak, annál nehezebb kimozdítani forgási síkjukból. 
aki nem értené h miről recsegek, annak itt egy link: 
 
http://hu.wikipedia.org/wiki/Giroszk%C3%B3p
a tárcsa ezek szerint csak segít kimozdítani amikor jobbra dőlök vele. 
   
  
			
			
									
						
							aki nem értené h miről recsegek, annak itt egy link:
 
 http://hu.wikipedia.org/wiki/Giroszk%C3%B3p
a tárcsa ezek szerint csak segít kimozdítani amikor jobbra dőlök vele.
 
   
  
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
 <-----------------------
 <-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves) 
- Hozzászólások: 2893
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Fékek
Vagy esetleg érdemes a hátsó kereket a láncfeszítőkkel egy kicsit oldalra húzni...revlimit írta:Akkor ezért lehet az hogy a kis TS-el tudok egyenesen gurulni, az ETZ meg félrehúz... Az élet nagy problémái közül egyre legalább már tudom a választMegoldás: dupla tárcsa??
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Jawa pali na JEDEN gar. 
MZ PALI na jeden gar.
			
						MZ PALI na jeden gar.
- revlimit
- Simsonos 
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Fékek
Akkor ezért lehet az hogy a kis TS-el tudok egyenesen gurulni, az ETZ meg félrehúz... Az élet nagy problémái közül egyre legalább már tudom a választ  Megoldás: dupla tárcsa??
  Megoldás: dupla tárcsa?? ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
 
			
			
									
						
										
						 Megoldás: dupla tárcsa??
  Megoldás: dupla tárcsa?? ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
 KILL3R etz írta:conus!
Pl súlyelosztás?
Jobb oldalon van a szerszámkészlet, akksi, fék, és a cerka elvileg (Kardnak, f@sznak jobbra van a helye).
Sokat megyek elengedett kormánnyal, kesztyű igazítás, vakarózás, gesztikulálás. Akkor is át kell helyezni a súlypontot balra, mert különben kanyarodunk.
- KILL3R etz
- bajnok 
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Hmm.... Majdnem eltaláltam.  
  
			
			
									
						
							 
  
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
			
						köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Feri_Vp
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 290
- Csatlakozott: 2008.03.18. 00:49
- MZ-d típusa: Suzuki GZ 250
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Fékek
Érdekes ez a súlyeloszlás téma, tényleg erősen beleszól a kanyarodásba. Nekem bal oldalon van a tárcsa (off motor) és jobb kanyarban tényleg szigorúbban kell tartani a gépet.
A kard helye meg a bal oldalon van, de mivel nem hordjuk, ne is rántsuk elő emiatt
Üdv: Feri
			
			
									
						
							A kard helye meg a bal oldalon van, de mivel nem hordjuk, ne is rántsuk elő emiatt

Üdv: Feri
Bõrfotel és dobozok... 
			
						
- KILL3R etz
- bajnok 
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
conus!
Pl súlyelosztás? 
 
Jobb oldalon van a szerszámkészlet, akksi, fék, és a cerka elvileg (Kardnak, f@sznak jobbra van a helye). 
  
Sokat megyek elengedett kormánnyal, kesztyű igazítás, vakarózás, gesztikulálás . Akkor is át kell helyezni a súlypontot balra, mert különben kanyarodunk.
 . Akkor is át kell helyezni a súlypontot balra, mert különben kanyarodunk. 
			
			
									
						
							Pl súlyelosztás?
 
 Jobb oldalon van a szerszámkészlet, akksi, fék, és a cerka elvileg (Kardnak, f@sznak jobbra van a helye).
 
  Sokat megyek elengedett kormánnyal, kesztyű igazítás, vakarózás, gesztikulálás
 . Akkor is át kell helyezni a súlypontot balra, mert különben kanyarodunk.
 . Akkor is át kell helyezni a súlypontot balra, mert különben kanyarodunk. 
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
			
						köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- conus
- bajnok 
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
egyébként én is régóta töprengek egy dolgon... h miért van az ETZ-nél olyan érzésem, h jobb kanyarba sokkal könnyebben bedől a motor, balra meg kell gépészkedni rendesen   azért mert jobb oldalt van az a bazi nehéz tárcsa
 azért mert jobb oldalt van az a bazi nehéz tárcsa   
  
			
			
													 azért mert jobb oldalt van az a bazi nehéz tárcsa
 azért mert jobb oldalt van az a bazi nehéz tárcsa   
  
					A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára conus 2010.08.09. 12:57-kor.
									
			
						
							 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
 <-----------------------
 <-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti 
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Fékek
a joeletbe....ujra bebizonyosodott, hogy a mestertol mindig van mit tanulni, ez valasz volt a tizeneves toprengesemre, hogy mijafaszer nem lehet vekonyabb a tarcsa, mostmar vilagos, thx bambi!!!bambi írta: A tárcsa vastagsága a féknyereg miatt van limitálva.
Re: Fékek
A tárcsa vastagsága a féknyereg miatt van limitálva.nova001155 írta:Papírvastagság és aggyunk neki a 15mm es fúróval mint az ementálé :dconus írta:gyárilag 4,5 mm van ráírva, de ez kacsa. 4 mm-ig nyugodtan fel lehet szabályoztatni + kilyuggatni. de csak óvatosan a lyuggatással
- nova001155
- versenyző 
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Papírvastagság és aggyunk neki a 15mm es fúróval mint az ementálé :dconus írta:gyárilag 4,5 mm van ráírva, de ez kacsa. 4 mm-ig nyugodtan fel lehet szabályoztatni + kilyuggatni. de csak óvatosan a lyuggatással
- conus
- bajnok 
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
gyárilag 4,5 mm van ráírva, de ez kacsa. 4 mm-ig nyugodtan fel lehet szabályoztatni + kilyuggatni. de csak óvatosan a lyuggatással  
			
			
									
						
							
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
 <-----------------------
 <-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- POINTER
- Simsonos 
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Fékek
Asszem 4.7mm De rávan írva a tárcsára.[/quote]nova001155 írta:Szia!
A fékpofák cseréje megoldotta a problémát. Amúgy a tárcsát 5mm-ig lehet szabályoztatni?
Üdv!
Pointer
Köszi!
- nova001155
- versenyző 
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Szia!
A fékpofák cseréje megoldotta a problémát. Amúgy a tárcsát 5mm-ig lehet szabályoztatni?
Üdv!
Pointer[/quote]
Asszem 4.7mm De rávan írva a tárcsára.
			
			
									
						
										
						A fékpofák cseréje megoldotta a problémát. Amúgy a tárcsát 5mm-ig lehet szabályoztatni?
Üdv!
Pointer[/quote]
Asszem 4.7mm De rávan írva a tárcsára.
- POINTER
- Simsonos 
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Fékek
Üdv! Szedd szét a rendszert: 1, és nézd meg a fékcső belseje tiszta-e. Tolj benne végig egy drótót. 2, a dugattyúk könnyen járnak a munkahengerben? 3, főfékhenger karmantyúi jók?
Ezekből én a fékcsőre tippelek.[/quote]
Szia!
A fékpofák cseréje megoldotta a problémát. Amúgy a tárcsát 5mm-ig lehet szabályoztatni?
Üdv!
Pointer
			
			
									
						
										
						Ezekből én a fékcsőre tippelek.[/quote]
Szia!
A fékpofák cseréje megoldotta a problémát. Amúgy a tárcsát 5mm-ig lehet szabályoztatni?
Üdv!
Pointer
- nova001155
- versenyző 
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Hasonló van nekem is én használtan vettem egy komlett féket 8000 ezerért féknyereg benne a betétek fékvezeteték meg a főfékhenger eddig jólműködik. Kicsit drágállom a 12k azért de végülis új.
			
			
									
						
										
						- MrDok
- bajnok 
- Hozzászólások: 2335
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Üdv! Szedd szét a rendszert: 1, és nézd meg a fékcső belseje tiszta-e. Tolj benne végig egy drótót. 2, a dugattyúk könnyen járnak a munkahengerben? 3, főfékhenger karmantyúi jók?POINTER írta:Sziasztok!
Az etz-men szorul az első fék!
A tünetek: enyhe szorulás álló helyzetben, nehezebben lehet tolni, menetközben, városi igénybevétel mellett egyre jobban szorul (lámpánál már majdnem fulladtam le vele, annyira megszorítja a kereket). Hidegebb időjárás mellett viszont teljesen normálisan viselkedik egyáltalán nem szorul. Ez a rapszodikusság nem tetszik, hogy hol jó, hol nem jó a fék. Egy időben minimálisan folyt az olaj a fékkaron. Az említett gondokat hogyan lehet kezelni? Dugattyú csere? A munkahenger szét lett szedve, fékpofák cserélve lesznek (bolti újra).
Előre is köszi a segítséget!
Pointer
Ezekből én a fékcsőre tippelek.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
			
						Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- conus
- bajnok 
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
tárcsa mennyire hullámos? mint a balaton?   
   
  
			
			
									
						
							 
   
  
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
 <-----------------------
 <-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- POINTER
- Simsonos 
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Fékek
Sziasztok!
Az etz-men szorul az első fék!
A tünetek: enyhe szorulás álló helyzetben, nehezebben lehet tolni, menetközben, városi igénybevétel mellett egyre jobban szorul (lámpánál már majdnem fulladtam le vele, annyira megszorítja a kereket). Hidegebb időjárás mellett viszont teljesen normálisan viselkedik egyáltalán nem szorul. Ez a rapszodikusság nem tetszik, hogy hol jó, hol nem jó a fék. Egy időben minimálisan folyt az olaj a fékkaron. Az említett gondokat hogyan lehet kezelni? Dugattyú csere? A munkahenger szét lett szedve, fékpofák cserélve lesznek (bolti újra).
Előre is köszi a segítséget!
Pointer
			
			
									
						
										
						Az etz-men szorul az első fék!
A tünetek: enyhe szorulás álló helyzetben, nehezebben lehet tolni, menetközben, városi igénybevétel mellett egyre jobban szorul (lámpánál már majdnem fulladtam le vele, annyira megszorítja a kereket). Hidegebb időjárás mellett viszont teljesen normálisan viselkedik egyáltalán nem szorul. Ez a rapszodikusság nem tetszik, hogy hol jó, hol nem jó a fék. Egy időben minimálisan folyt az olaj a fékkaron. Az említett gondokat hogyan lehet kezelni? Dugattyú csere? A munkahenger szét lett szedve, fékpofák cserélve lesznek (bolti újra).
Előre is köszi a segítséget!
Pointer
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég























