Fékek
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Fékek
Üdv Urak
Dobféket fűzött kerékben szabályozzak? Gondoltam arra is, hogy összerakom kipróbálom, ha nem vészes, akkor gurulok vele néhányat és csak utána szabályoztatom.
A fékpofákat lehetséges az alaplapra felszerelve, nyitott fékkulccsal szabályozni?
Dobféket fűzött kerékben szabályozzak? Gondoltam arra is, hogy összerakom kipróbálom, ha nem vészes, akkor gurulok vele néhányat és csak utána szabályoztatom.
A fékpofákat lehetséges az alaplapra felszerelve, nyitott fékkulccsal szabályozni?
Re: Fékek
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
Etz féknyereg felújításába kezdtem bele mivel mindig ereszti az olajat az egyik felén.
Vettem hozzá karmantyúkat viszont azt nem tudom,hogy a karmantyúnak a belső felén van egy "válla" annak a kis vállnak merre fele kell állnia?
Befelé a dugó aljához közelebb vagy a tetejéhez közelebb?
Köszönöm.
Kis segítségre lenne szükségem.
Etz féknyereg felújításába kezdtem bele mivel mindig ereszti az olajat az egyik felén.
Vettem hozzá karmantyúkat viszont azt nem tudom,hogy a karmantyúnak a belső felén van egy "válla" annak a kis vállnak merre fele kell állnia?
Befelé a dugó aljához közelebb vagy a tetejéhez közelebb?
Köszönöm.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
középsztenderre állítva szoktam bekoptatni a hátsó fékpofákat. előtte csiszolópapírral körben lehúzom az éleit. hátul nekem fekete utángyártott van. 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Fékek
nem a szine határozza meg a fékhatástLóri írta:Sziasztok!
Hát ehhez a fékes témához mondanék ezt azt. Nekem van gyári fékpofa. Frankó piros. Vettem pirosat. Méghozzá úgy néztem, hogy az utángyártott piros színű közel olyan fékhatást tud, mint a gyári piros. Igaz az utángyártott a padi mérésem alapján a csúszáshatáron erősen nyikorog.
Lóri



A viz szalad, a kő marad!
Re: Fékek
Sziasztok!
Hát ehhez a fékes témához mondanék ezt azt. Nekem van gyári fékpofa. Frankó piros. Vettem pirosat. Méghozzá úgy néztem, hogy az utángyártott piros színű közel olyan fékhatást tud, mint a gyári piros. Igaz az utángyártott a padi mérésem alapján a csúszáshatáron erősen nyikorog.
Lóri
Hát ehhez a fékes témához mondanék ezt azt. Nekem van gyári fékpofa. Frankó piros. Vettem pirosat. Méghozzá úgy néztem, hogy az utángyártott piros színű közel olyan fékhatást tud, mint a gyári piros. Igaz az utángyártott a padi mérésem alapján a csúszáshatáron erősen nyikorog.
Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Én feketét akartam venni csak mivel az szettben volt 2db fékpofa rugó meg zégely gyűrű nekem nem kellett a zégely gyűrű ezért külön rendeltem rózsaszín fékpofát 1 párt meg rugót erre jön a posta fekete fékpofa gondoltam na erre vágytampunisher írta:Én a mofakertől vattem rózsaszínt! (Inkább ne is vettem volna
)
Nem az igazi!

Re: Fékek
Én még nem hallottam jót a rózsaszinröl. Nem fog vele a fék...
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Kösz megrendeltem a rózsaszint majd meglátjuk 

- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Fékek
nova001155 írta:van valakinek tapasztalata ilyen piros fékpofáról.
http://www.citybike.hu/_pics/1896.jpg
vagy erről?
http://www.citybike.hu/_pics/23941.jpg
Én mikor vettem akkor is 2 féle volt fekete meg rózsaszín, elvileg a rózsaszín puhább a fekete keményebb
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
van valakinek tapasztalata ilyen piros fékpofáról.
http://www.citybike.hu/_pics/1896.jpg
vagy erről?
http://www.citybike.hu/_pics/23941.jpg
http://www.citybike.hu/_pics/1896.jpg
vagy erről?
http://www.citybike.hu/_pics/23941.jpg
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Üdv!
Én egy fékolajálló O-gyűrűt tettem a kupakba, és úgy csavartam vissza. Hermetikusan zár.
De előtte nézd meg nincs-e megrepedve a ház. Mert akkor tömítgetheted...
Én egy fékolajálló O-gyűrűt tettem a kupakba, és úgy csavartam vissza. Hermetikusan zár.

De előtte nézd meg nincs-e megrepedve a ház. Mert akkor tömítgetheted...

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Gaszika
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kaposvár
Re: Fékek
Sziasztok!
Tudnátok tanácsot adni nekem? Mert nekem tárcsás Kis ETZ-m van és szerintem felül a tartály kupakjánál ereszti az olajat, de lehet hogy a dugattyúnál is de azt nem tudom biztosra... mert lehet hogy csak oda lefolyt a tartálytól...tudnátok tanácsot adni hogy mit csináljak vele?
Választ előre is köszönöm
Üdv.
Tudnátok tanácsot adni nekem? Mert nekem tárcsás Kis ETZ-m van és szerintem felül a tartály kupakjánál ereszti az olajat, de lehet hogy a dugattyúnál is de azt nem tudom biztosra... mert lehet hogy csak oda lefolyt a tartálytól...tudnátok tanácsot adni hogy mit csináljak vele?
Választ előre is köszönöm

Üdv.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
lyuggatott tárcsával nem volt ilyen élményem esőben.nova001155 írta:Az normális jelenség ha esőben fékezek az elsőfékkel és csúszik egy kicsit ?




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Fékek
Ja és egy megbízható embertőlhell írta:Nekem 4,3mm és hibátlan!


Ugyanis a balesetem után vettem használtan 1 féktárcsát, azt hittem hogy hibátlan lesz, mert friss esztergálás nyomai voltak rajta, de ez nem bizonyult jó megoldásnak. Hallottam is róla hogy ez ebben a formában a féktárcsa beremegését, és ,,pulzálását" eredményezheti ha egy oldalról szedik le az anyagot egyszerre.
Jó megoldás erre ha egyszerre szedik le a két oldalról: egy fogásból. Vagy köszörülik

Tehát a lényeg a lényeg, pulzál,visszaüt a tárcsám, fordulatonként többet is


,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Fékek
Peersze. Nálam ezt esés szokta követni.nova001155 írta:Az normális jelenség ha esőben fékezek az elsőfékkel és csúszik egy kicsit ?


,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Az sem lehett semmi nekem most az volt hogy mentem kb 50-el hop ittkéne kanyarodni kicsit elbambultam satu első csekély fékező erő segítettem hátsóval és sikerült lelassítani nyilván kicsit várni kell míg megmelegszik és letolja a vizet magáról.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Hogy konkrétan nem fog? Szerintem normális, mert nekem sem szokott.
Kell egy kis idő, hogy bemelegedjen a tárcsa és lehúzza a vizet. Egy vályat a betéten segíthet, vagy lyukacsos tárcsa.
Vagy egy kis türelem és motorfék.
Egyszer volt úgy, hogy esőben besatuzott előttem egy autó (jött egy mentő villogva), én meg csak markolászgattam ott a karokat de semmi. Így aztán útpadkán a dzsindzsáson keresztül előztem.
Kell egy kis idő, hogy bemelegedjen a tárcsa és lehúzza a vizet. Egy vályat a betéten segíthet, vagy lyukacsos tárcsa.
Vagy egy kis türelem és motorfék.

Egyszer volt úgy, hogy esőben besatuzott előttem egy autó (jött egy mentő villogva), én meg csak markolászgattam ott a karokat de semmi. Így aztán útpadkán a dzsindzsáson keresztül előztem.

- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Az normális jelenség ha esőben fékezek az elsőfékkel és csúszik egy kicsit ?
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Re: Fékek
redocstomi írta:Szevasztok!
250-es ETZ-m féknyergén ahol az össze van illesztve szivárog az olaj, és az lenne a kérdésem hogy azt mivel lehetne tömíteni hogy ne szivárogjon az olaj belőle? A fékem amúgy jól fog, de ha nem használom hosszabb ideig akkor kicsit felpuhul, gondolom kap egy kis levegőt a fékrendszer és azért.
Előre is kösz!
Szia
Bizony szét kell szedd! A két fél között van egy tömítőgyűrű, azt érdemes kicserélni egy sav és olajálló O gyűrűre és összecsavarozni utána a cuccot! Többé nem fog folyni.
A második kérdésedre a válasz, bizony levegőt kap ott ahol ereszt. Ha már szétszeded, érdemes kiszedni a dugattyúkat és féktisztító spray-vel jól kitakarítani a nyerget kívül-belül, jó a brigéciol is különben. Csak a vizes mosás után jól ki kell szárítani.
Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Fékek
sziasztok!
na elkészült a saját tervezésű fúrt féktárcsám. 32db 8-as furat van rajta. Előfúrtam 4-el, majd utána a nyolcassal és a végén a furatok éleit letörtem 9,5 fúróval. Nem szabályoztattam föl, mert nem lett hullámos. Ha valaki ilyet csinál, próbálgassa a különböző fordulatszámokat, mert a jó fordulatszám sokat segít. Valamint a fúró üregelő spray is nagyon jó.
Vettem Hss-Co fúrót titan-nitrid bevonnattal és az vitte rendesen. Íme egy két kép a műről.
Máté
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
na elkészült a saját tervezésű fúrt féktárcsám. 32db 8-as furat van rajta. Előfúrtam 4-el, majd utána a nyolcassal és a végén a furatok éleit letörtem 9,5 fúróval. Nem szabályoztattam föl, mert nem lett hullámos. Ha valaki ilyet csinál, próbálgassa a különböző fordulatszámokat, mert a jó fordulatszám sokat segít. Valamint a fúró üregelő spray is nagyon jó.
Vettem Hss-Co fúrót titan-nitrid bevonnattal és az vitte rendesen. Íme egy két kép a műről.
Máté
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/101003/P109 ... es.hu_.jpg
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Fékek
Tömítőgyűrű csere vagy hidraulikus tömítés (nekem bevállt) erre árat nem mondok mert én is úgy kaptam, piros paszta.redocstomi írta:Szevasztok!
250-es ETZ-m féknyergén ahol az össze van illesztve szivárog az olaj, és az lenne a kérdésem hogy azt mivel lehetne tömíteni hogy ne szivárogjon az olaj belőle? A fékem amúgy jól fog, de ha nem használom hosszabb ideig akkor kicsit felpuhul, gondolom kap egy kis levegőt a fékrendszer és azért.
Előre is kösz!

- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Re: Fékek
Szevasztok!
250-es ETZ-m féknyergén ahol az össze van illesztve szivárog az olaj, és az lenne a kérdésem hogy azt mivel lehetne tömíteni hogy ne szivárogjon az olaj belőle? A fékem amúgy jól fog, de ha nem használom hosszabb ideig akkor kicsit felpuhul, gondolom kap egy kis levegőt a fékrendszer és azért.
Előre is kösz!
250-es ETZ-m féknyergén ahol az össze van illesztve szivárog az olaj, és az lenne a kérdésem hogy azt mivel lehetne tömíteni hogy ne szivárogjon az olaj belőle? A fékem amúgy jól fog, de ha nem használom hosszabb ideig akkor kicsit felpuhul, gondolom kap egy kis levegőt a fékrendszer és azért.
Előre is kösz!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Érdekes, én balra merek jobban dönteni. amúgy úgy hallottam jobbkezesek balra, balkezesek jobbra döntenek inkább. vélemény? 
jah és a fék elhelyezkedésétől ez teljesen független.

jah és a fék elhelyezkedésétől ez teljesen független.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
félre nemhúz a motor, 50-nél felállok a nyeregben és kitárom mindkét karom, akkor se dől el jobbra. ugyanis a kerekeknek van egy olyan tulajdonsága h minél nagyobb fordulaton forognak, annál nehezebb kimozdítani forgási síkjukból.
aki nem értené h miről recsegek, annak itt egy link:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Giroszk%C3%B3p
a tárcsa ezek szerint csak segít kimozdítani amikor jobbra dőlök vele.

aki nem értené h miről recsegek, annak itt egy link:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Giroszk%C3%B3p
a tárcsa ezek szerint csak segít kimozdítani amikor jobbra dőlök vele.





10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Fékek
Vagy esetleg érdemes a hátsó kereket a láncfeszítőkkel egy kicsit oldalra húzni...revlimit írta:Akkor ezért lehet az hogy a kis TS-el tudok egyenesen gurulni, az ETZ meg félrehúz... Az élet nagy problémái közül egyre legalább már tudom a választMegoldás: dupla tárcsa??
![]()
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Fékek
Akkor ezért lehet az hogy a kis TS-el tudok egyenesen gurulni, az ETZ meg félrehúz... Az élet nagy problémái közül egyre legalább már tudom a választ
Megoldás: dupla tárcsa??

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
KILL3R etz írta:conus!
Pl súlyelosztás?![]()
Jobb oldalon van a szerszámkészlet, akksi, fék, és a cerka elvileg (Kardnak, f@sznak jobbra van a helye).![]()
Sokat megyek elengedett kormánnyal, kesztyű igazítás, vakarózás, gesztikulálás. Akkor is át kell helyezni a súlypontot balra, mert különben kanyarodunk.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Hmm.... Majdnem eltaláltam.



"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Feri_Vp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 290
- Csatlakozott: 2008.03.18. 00:49
- MZ-d típusa: Suzuki GZ 250
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Fékek
Érdekes ez a súlyeloszlás téma, tényleg erősen beleszól a kanyarodásba. Nekem bal oldalon van a tárcsa (off motor) és jobb kanyarban tényleg szigorúbban kell tartani a gépet.
A kard helye meg a bal oldalon van, de mivel nem hordjuk, ne is rántsuk elő emiatt
Üdv: Feri
A kard helye meg a bal oldalon van, de mivel nem hordjuk, ne is rántsuk elő emiatt

Üdv: Feri
Bõrfotel és dobozok... 

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
conus!
Pl súlyelosztás?
Jobb oldalon van a szerszámkészlet, akksi, fék, és a cerka elvileg (Kardnak, f@sznak jobbra van a helye).
Sokat megyek elengedett kormánnyal, kesztyű igazítás, vakarózás, gesztikulálás
. Akkor is át kell helyezni a súlypontot balra, mert különben kanyarodunk. 
Pl súlyelosztás?

Jobb oldalon van a szerszámkészlet, akksi, fék, és a cerka elvileg (Kardnak, f@sznak jobbra van a helye).

Sokat megyek elengedett kormánnyal, kesztyű igazítás, vakarózás, gesztikulálás


"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
egyébként én is régóta töprengek egy dolgon... h miért van az ETZ-nél olyan érzésem, h jobb kanyarba sokkal könnyebben bedől a motor, balra meg kell gépészkedni rendesen
azért mert jobb oldalt van az a bazi nehéz tárcsa




A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára conus 2010.08.09. 12:57-kor.


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Fékek
a joeletbe....ujra bebizonyosodott, hogy a mestertol mindig van mit tanulni, ez valasz volt a tizeneves toprengesemre, hogy mijafaszer nem lehet vekonyabb a tarcsa, mostmar vilagos, thx bambi!!!bambi írta: A tárcsa vastagsága a féknyereg miatt van limitálva.
Re: Fékek
A tárcsa vastagsága a féknyereg miatt van limitálva.nova001155 írta:Papírvastagság és aggyunk neki a 15mm es fúróval mint az ementálé :dconus írta:gyárilag 4,5 mm van ráírva, de ez kacsa. 4 mm-ig nyugodtan fel lehet szabályoztatni + kilyuggatni. de csak óvatosan a lyuggatással
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Papírvastagság és aggyunk neki a 15mm es fúróval mint az ementálé :dconus írta:gyárilag 4,5 mm van ráírva, de ez kacsa. 4 mm-ig nyugodtan fel lehet szabályoztatni + kilyuggatni. de csak óvatosan a lyuggatással
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
gyárilag 4,5 mm van ráírva, de ez kacsa. 4 mm-ig nyugodtan fel lehet szabályoztatni + kilyuggatni. de csak óvatosan a lyuggatással 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Fékek
Asszem 4.7mm De rávan írva a tárcsára.[/quote]nova001155 írta:Szia!
A fékpofák cseréje megoldotta a problémát. Amúgy a tárcsát 5mm-ig lehet szabályoztatni?
Üdv!
Pointer
Köszi!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Szia!
A fékpofák cseréje megoldotta a problémát. Amúgy a tárcsát 5mm-ig lehet szabályoztatni?
Üdv!
Pointer[/quote]
Asszem 4.7mm De rávan írva a tárcsára.
A fékpofák cseréje megoldotta a problémát. Amúgy a tárcsát 5mm-ig lehet szabályoztatni?
Üdv!
Pointer[/quote]
Asszem 4.7mm De rávan írva a tárcsára.
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Fékek
Üdv! Szedd szét a rendszert: 1, és nézd meg a fékcső belseje tiszta-e. Tolj benne végig egy drótót. 2, a dugattyúk könnyen járnak a munkahengerben? 3, főfékhenger karmantyúi jók?
Ezekből én a fékcsőre tippelek.[/quote]
Szia!
A fékpofák cseréje megoldotta a problémát. Amúgy a tárcsát 5mm-ig lehet szabályoztatni?
Üdv!
Pointer
Ezekből én a fékcsőre tippelek.[/quote]
Szia!
A fékpofák cseréje megoldotta a problémát. Amúgy a tárcsát 5mm-ig lehet szabályoztatni?
Üdv!
Pointer
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Hasonló van nekem is én használtan vettem egy komlett féket 8000 ezerért féknyereg benne a betétek fékvezeteték meg a főfékhenger eddig jólműködik. Kicsit drágállom a 12k azért de végülis új.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Üdv! Szedd szét a rendszert: 1, és nézd meg a fékcső belseje tiszta-e. Tolj benne végig egy drótót. 2, a dugattyúk könnyen járnak a munkahengerben? 3, főfékhenger karmantyúi jók?POINTER írta:Sziasztok!
Az etz-men szorul az első fék!
A tünetek: enyhe szorulás álló helyzetben, nehezebben lehet tolni, menetközben, városi igénybevétel mellett egyre jobban szorul (lámpánál már majdnem fulladtam le vele, annyira megszorítja a kereket). Hidegebb időjárás mellett viszont teljesen normálisan viselkedik egyáltalán nem szorul. Ez a rapszodikusság nem tetszik, hogy hol jó, hol nem jó a fék. Egy időben minimálisan folyt az olaj a fékkaron. Az említett gondokat hogyan lehet kezelni? Dugattyú csere? A munkahenger szét lett szedve, fékpofák cserélve lesznek (bolti újra).
Előre is köszi a segítséget!
Pointer
Ezekből én a fékcsőre tippelek.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
tárcsa mennyire hullámos? mint a balaton?






10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Fékek
Sziasztok!
Az etz-men szorul az első fék!
A tünetek: enyhe szorulás álló helyzetben, nehezebben lehet tolni, menetközben, városi igénybevétel mellett egyre jobban szorul (lámpánál már majdnem fulladtam le vele, annyira megszorítja a kereket). Hidegebb időjárás mellett viszont teljesen normálisan viselkedik egyáltalán nem szorul. Ez a rapszodikusság nem tetszik, hogy hol jó, hol nem jó a fék. Egy időben minimálisan folyt az olaj a fékkaron. Az említett gondokat hogyan lehet kezelni? Dugattyú csere? A munkahenger szét lett szedve, fékpofák cserélve lesznek (bolti újra).
Előre is köszi a segítséget!
Pointer
Az etz-men szorul az első fék!
A tünetek: enyhe szorulás álló helyzetben, nehezebben lehet tolni, menetközben, városi igénybevétel mellett egyre jobban szorul (lámpánál már majdnem fulladtam le vele, annyira megszorítja a kereket). Hidegebb időjárás mellett viszont teljesen normálisan viselkedik egyáltalán nem szorul. Ez a rapszodikusság nem tetszik, hogy hol jó, hol nem jó a fék. Egy időben minimálisan folyt az olaj a fékkaron. Az említett gondokat hogyan lehet kezelni? Dugattyú csere? A munkahenger szét lett szedve, fékpofák cserélve lesznek (bolti újra).
Előre is köszi a segítséget!
Pointer
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 6 vendég