

kupossagForrest írta:A C3, C5, C6 mit jelent síbertűknél?
C3- TS125;
C5- ES250/2, TS250;
C6- TS250/1
hajrágabsic írta:...
Szóval ha újra neki kellene állnom akkor ugyanígy csinálnám betonkeverővel!!!
Én nem használtam sok ki apró kavicsokat. Ellenben kevesebb nagyobbat.conus írta:ja igen utána meg nem tudta kiszedni belőle a maradék törmeléket mert a tank betöltő nyílása ahogy belül körbe van heftelve oda beragadt a sok kis apró kavics aztán azóta is potyog kifelé. néha igazán üdítő olvasni a hülyeségeidet dénes.Dénes írta:Hát igen, többet ésszel mint ész nélkül. Én anno kézzel rázogattam. Betonkeverő a tuti!
ja igen utána meg nem tudta kiszedni belőle a maradék törmeléket mert a tank betöltő nyílása ahogy belül körbe van heftelve oda beragadt a sok kis apró kavics aztán azóta is potyog kifelé. néha igazán üdítő olvasni a hülyeségeidet dénes.Dénes írta:Hát igen, többet ésszel mint ész nélkül. Én anno kézzel rázogattam. Betonkeverő a tuti!
Volt aki telerakta kaviccsal azután betonkeverővel forgatta egy fél napig...ez sem tűnik rossz megoldásnak.A végén meg persze Slag+szárításmark222 írta:Elkezdtem az MZ-m szerelését komolyabban,elhoztam haveromtól a motort(eddig nem itthon volt) stb.,és kénytelen voltam a 14 éves mocskot kitakarítani a tankból.Ajánlották a sódert illetve a CR nevű rozsdaoldót.A cr-ben bízva nekiláttam.beleöntöttem a tankba,és egy napig óránként rázogattam benne.másnap egy kicsit ugyan meglazította,de nem lett a legjobb.mondom akkor picit benzinnel átöblítem,hogy lejöjjön a cr.ez se szedett le sokmindent.akkor adtam egy esélyt a sódernek,bele öntöttem jó 3 kiló kavicsot rázogattam,nah itt már kezdett megmozdulni a dolog,de még nem volt az igazi...kezdtem már feladni,és azzal hogy mára befejezem elkezdtem kimosni a tankot.nah itt jön az érdekes rész.a slag vízsugara teljesen kitisztította a tank belsejét...most épp szárad.
mi ebből a tanulság?: mindenki ajánlgatta az ilyen olyan vegyszereket,aztán végül a legegyszerűbb megoldás -a víz- lett a nyerő
érzem hogy sok gond lesz még ezzel a motorral,de mostmár csakazértis megcsinálom
Bambihoz? Ajánlom a magabiztos, tuti hozzáértő embereknek (mint énMrDok írta:feketemz írta: Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz![]()
![]()
Jó döntés!
feketemz írta: Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz
A legjobb helyre viszed!feketemz írta: Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!
De most már elviszem szervizbe is .. Csináltatok egy felmérést,hogy kiderüljön ,hogy van-e még benne "meglepetés"
Inkább nézze meg egy szaki is...Elviszem Bambihoz
Meg is állna csak valamiért berobban újra.Alfa írta:Elég durva gyújtáskihagyások vannak itt. Ha lejjebb veszi az alapjáratot a karbinál, szerintem simán megáll.
Köszönöm a tanácsot és a segítségeket!Ebben a helyzetben nem tűnik dúsnak, alakul. Alapjárat, és levegőcsavar állítás kellhet még. Na meg ellenőrizni, ne szívjon falsot a légszűrőnél, levegőcsonknál, meg egyáltalán...
Gyújtást nem szemre kell állítani, hanem fülre, de inkább mérőórára!
feketemz írta:Sziasztok!
tegnap este beindítottuk a motort csak úgy tudtuk,hogy lejjebb került a generátorban a gyújtásrész. Ahol volt standard-ben ahol be kellene indulnia ott nem indult be..
felvettem videóra,hogy mit csinál így talán könnyebben megtudjátok mondani,hogy mi lehet a gondja.
-->
http://www.youtube.com/watch?v=-i2j9XLyMpU
Jah igen amikor kicsit adtam neki gázt akkor nem úgy adtam,hogy hirtelen,bár tudom,hogy ez hallatszik belőle, hanem úgy hogy szépen fokozatosan mozgattam lefelé a gázkart. Pedig olyan a hangja mintha gyors mozdulattal meghúztam volna ,de nem így volt és ezt is furcsállom benne... Nem így működött..
Szia!E.István írta:Helló Srácok!
Egy kérdés:ETZ 150, 95%-ban városi forgalomban 5 literes fogyasztás.
Ez mennyire reális.Ha lejjebb teszem a súber tűt,mennyit nyerek vele?
Egyáltalán van esélyem arra,hogy lejjebb vigyem a fogyasztását?
Köszi a válaszokat!
Üdv!
Szerintem keress egy szerelőt a közelben aki ismeri az MZ-ket.feketemz írta: Beállítottuk a súbertűt úgy ahogy leírtad. De még mindig nem indul..
szerettem volna végezni vele mielőtt elmegyünk nyaralni, addig akartam befejezni ameddig még erre koncentrálok és nem másra. Ez az 1 hetem volt rá,de holnap vagy holnap után már utazunk még holnap délutánig van lehetőségem átnézni,hogy mi van aztán nyaralásból visszajövet már alig fogok emlékezni,hogy most hol is tartottam..
Hát nem vagyok benne biztos,hogy rézlapok nekem annak tűntek ezek a tégla alakú lapocskák amik benne vannak.csikin írta:Hol vannak a rézlapok?
Beállítottuk a súbertűt úgy ahogy leírtad. De még mindig nem indul..Szinte biztos, hogy sokat kap, ha bemelegedve megy szarul, vagy nem megy!
A helyes beállítás: felülről 2. rovátka(a tűtartó alsó lapja van itt, tehát a felső a legfelsőben)
Főfúvóka: ETZ125: 100, ETZ150: 120
Alapjárati: mindkettő esetén a könyv szerint 40, de nekem azt mondta a szerelő/boltos, hogy 35, meg amit most csinálok ETZ150.2-ben is 35 van, de ez jelenleg Nálad még nem a legfontosabb tényező.
igazad vanEgyem meg a szived azért nem folyik mert tele van a karbi és ugye el zár a tűszelep amit az úszó felnyom!
Ahogy fogy a benzin a karbiból ugy kinyit és akkor fog már folyik rendesen egy idő után meg kilégteleníti magát és nem lesz benne levegő.
feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
Megnéztem folyik rendesen a benzin belőle. Egyenletes.MrDok írta:Tehát a tünet: egy darabig megy aztán megáll. Ha vársz egy kicsit megint megy...... Benzincsap dugulás. Esetleg tanksapka szellőző, de inkább csap. Vagy folyik rendesen, megnézted? Szűrő csak koszos, rozsdás tanknál kell, amúgy nem lényeges.feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
Tehát a tünet: egy darabig megy aztán megáll. Ha vársz egy kicsit megint megy...... Benzincsap dugulás. Esetleg tanksapka szellőző, de inkább csap. Vagy folyik rendesen, megnézted? Szűrő csak koszos, rozsdás tanknál kell, amúgy nem lényeges.feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
feketemz írta:Sziasztok!
Hát kilett próbálva a motor.. szikrám van állandóan viszont még mindig nem megy jól.
Beállítottuk egy stabil alapjáratra aztán nekivágtunk ,hogy kipróbáljuk hogy megy. Váltásoknál nem dobott a motor,szépen váltott,viszont kb 500m megtétele után kezdett kihagyni majd szépen megint hörgött és megállt. Karburátorra gyanakodtunk,de már 3x átnéztük és semmi kosz,semmi dugulás szépen átlehet fújni a fúvókákon. A súbertű az utolsó előtti rovátkába (felülről) van betéve.
Túl sok benzint kapna? Vagy túl keveset?
Amúgy kicseréltem a súbertűt másikra,de akkor már be sem indult a motor. Olvastam,hogy az újból általában nagyobbat adnak ezért nem indult valakinek a motorja..
Jah igen még valami,hogy benzinszűrő az nincs hanem közvetlen direktbe van kötve a tankkal. De nem piszkos a benzin, azt is megnéztük.
Tudna nekem valaki segíteni,hogy milehet a baj?
Ez jó hír, amikor Bambinál lesz a gép legközelebb (Augusztus folyamán, a folyásait is meg akarom szüntetni, meg akkor egy kis kpl. könnyítés is befigyel sztem), megkérem hogy rakjon bele olyat. Iszonyatosan idegesítőcsdani írta:Alfa!
Megoldódott a csörgés a 0,75mm-es hf tömítéssel, a legdúsabbnál 1-el szegényebbre tudtam venni a tűt, eddig ebben az állásban úgy csörgött, hogy majd szétesett! Végre nem olyan dús alul!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég