Óóó te jó ééééég...  
 
Miért merülne le az akksi az indítástól? Nem önindítós az ETZ 

:D:D
Töltésjelző lámpa nem azért van, hogy azt lásd hogy mennyi töltés van az akksiban! Az pusztán a töltés hiányát jelzi.
Működése: ahhoz hogy az égő világítson, ÁRAMnak kell FOLYNIA rajta. Az áramot a feszültég hozza létre. 
Az izzószál egyik vége 15-ösre van kötve, ami gyújtáskor van áram alatt. Tehát akkor világít ha gyújtás be van kapcsolva,és test (vagy a közeli) potenciálon van a másik vége.
Innentől kezdve egyszerű a dolog: hozzákötjük az égőt a DF körhöz. Ha nincs felgerjedve a generátor, akkor ez testközeli potenciálon van, az égő világít, az árama átfolyik a forgórész tekercsén is, így segítve a generátor felgerjedését. (Emiatt fontos az izzó teljesítménye) 
Felgerjedt generátor esetén az izzószál mindkét vége +12V potenciálon van, így nem folyik áram, nem világít az égő.
 
			
			
									
						
							-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim: 
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra, 
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse