Az MZ hogyan tovább szerint lefutott hengerbe nem szabad új gyűrűt berakni mert az ovális hengerben a körkörös gyűrű nem tömít, lefúj mellette, és megszorulhat.
Annó kis 18 éves hülyegyerekkoromban is már olvastam. miiiii? nem lehet meggyűrűzni? hát micsoda hülyeség ez???
Majd én megmutatom hogy lehet!
Aztán mikor az új gyűrűk felrakása után 70km-rel egy hirtelen nyikkanással váratlanul megállt alattam a hátsó kerék, akkor már nem is hülyéztem le annyira a német mérnököket
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Valamit tudtak mégiscsak amit én nem
Egyébként szerintem is inkább a tűgörgőt hallod.... Ha meg mégis kopott akkor fúrni kell. Annyit megérdemel az MZ. Csak valami normális dugót vegyél bele...
Szerk: ha a gyűrű kopott akkor kompresszió se nagyon van, ergó erőtlen a gép. Ha egyébként jó erőben van akkor nem valószínű a gyűrű.
/OFF
Ja és a hárlis cuccra nem érdemes ráizgulni, az csak a magamutogató langyimangyi műmotorosok parádéja... SZERINTEM
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
/ON
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse