szerintem nememel le redesen nezd meg a kiemelo csigat nem e szorul ,de legjobb lenne levenni a deknit es atnezni a kuplunglamellakat es a surlodo femlamellakat is!!!!matt1989 írta:Köszönöm a válaszokat!
Akkor ki fogja még bírni a jövő heti túrát (3-4száz km), csak már jártam úgy, hogy ugyanezt csinálta egyre jobban, és egy idő után ki sem emelt a kuplung.
Nem akarok hülyeséget mondani, de valami lelazult benne és 2* eljátszotta ezt.
De júniusban jó kezekben lesz Bambinál.
Blokk
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
A viz szalad, a kő marad!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Blokk
Köszönöm a válaszokat!
Akkor ki fogja még bírni a jövő heti túrát (3-4száz km), csak már jártam úgy, hogy ugyanezt csinálta egyre jobban, és egy idő után ki sem emelt a kuplung.
Nem akarok hülyeséget mondani, de valami lelazult benne és 2* eljátszotta ezt.
De júniusban jó kezekben lesz Bambinál.
Akkor ki fogja még bírni a jövő heti túrát (3-4száz km), csak már jártam úgy, hogy ugyanezt csinálta egyre jobban, és egy idő után ki sem emelt a kuplung.
Nem akarok hülyeséget mondani, de valami lelazult benne és 2* eljátszotta ezt.
De júniusban jó kezekben lesz Bambinál.
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Teljesen természetes, az hogy ugrik a motor minden folyadékos tengelykapcsolónál megvan ez a jelenség. A kuplunglamellák összetapadnak az olajtól (egy minimális olajfilm) van a lemezek között és ezek ugranak olyankor szét.matt1989 írta:De azt nem tartom természetesnek, hogy ugrik mikor berakom sebességbe.
Lehet én is MZ hipohander leszek, mint egyik klubtársunk.
Nemrég motoroztam egy Yamaha Trickerrel, az is ugyanilyen, berakod 1.be ugrik picit.
Az MZ kuplungja olyan, hogy amikor behúzod a tengelykapcsoló kart, akkor csak megszünteted a nyomást, de effektív a tárcsák nem távolodnak el egymástól, úgy képzeld el mintha sok papírlap lenne egymáson, de csak rátéve egymásra, meg amikor becsukod a könyvet és rátenyerelsz, kb ez a különbség. Ezzel szemben az autónál fizikailag el is távolodik egymástól, mikor kinyomod a tengelykapcsolót.
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Blokk
Csinált valaki már ilyet?daranyi68 írta:Szerintem nem kell széthúzni a blokkot.Még nem csináltam de már hallottam hogy ki lehet húzni szészedés nélkül is.De várd meg mig nállam hozzáértőbbek adnak tanácsot szétszedés ügyben.Ami biztos hogy csapágyboltba vegyél C3-as minőségethorhaus írta:Sziasztok
Sajnos csapágyas a motorom. Levettem a dinamót, és kézzel meg tudtam mozgatni a tengely végét.
Ha szét húzom a blokkot,- mert gondolom szét kell,- a váltó nem hullik szét darabokra? Nehogy úgy keljen össze legóznom.
Gondoltam készítek egy Zsakfos féle célszerszámot. Csapágyat vegyek az MZ boltban, amit adnak, vagy csapágyboltban valami spécit? Ha csapágybolt, tudtok típust vagy méretet mondani?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Blokk
hali! Nincsen valami ötletetek arra hogy per1 hengerfejbe hogy rögzítsem a gyertya perselyét? mikor meghuzom gyertyát utánna lazitáskor kilazítja aztis ... másik oldalon le is peremeztem, de anyira megszorul benne a gyertya hogy kilazítja.. nem tud kijönni de idegesitő:D
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Ha van kocsid, próbáld ki, hogy felemeled az egyik hajtott kereket, berakod üresbe és megjáratod a motort. A kerék forogni fog. Dénes megírta: az olaj viszkozitása miatt fog forogni a kerék. Nos, mivel az MZ-k olajos kuplungosak, így a kiemelt tárcsák között is van némi olaj (aminek lennie is kell), ez viszi át a hajtást.matt1989 írta:Ez mennyire jelent rosszat, mert NDK-ra még így szeretnék menni utána irány Bambi?
Szerintem ne aggódj nagyon!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Blokk
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, ha sebességbe rakom behúzott kuplungnál miért pörög a kerék(ETZ 250)?
Ha berakom egyesbe és rajta ülök kicsit ugrik is, de nem áll le ha alapjáraton rakom sebességbe.
Íme egy kis ízelítő:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YXkIcThAq3M[/youtube]
Egy kérdésem lenne, ha sebességbe rakom behúzott kuplungnál miért pörög a kerék(ETZ 250)?
Ha berakom egyesbe és rajta ülök kicsit ugrik is, de nem áll le ha alapjáraton rakom sebességbe.
Íme egy kis ízelítő:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YXkIcThAq3M[/youtube]
Re: Blokk
A TS 250/1-nek 8-as a tőcsavarja,míg a 251 és a 301-nek 10-es.De azKawabiker írta:Bambi!
Másik topikban kérdeztem de lehet nem nézted:
ts250/1,etz250,etz301 hengerek közt részletesen mi az eltérés?
Jól tudom,hogy a 250es hengerek nem fúrhatók fel 77mm ig csak a 301es hengere?
301 henger felmegy a ts250/1 blokkra vagy kell valamit marni,fúrni,faragni,stb?
egymásközti távolság is más sajna.
A 250-es hengerek felfúrhatóak 77-re
A 251,és a 301 henger nem megy rá a TS 250/1-re.
Végül is mindent lehet,csak munka,és pénz kérdése
üdv bambi
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2008.06.01. 14:35
- MZ-d típusa: sok
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Bambi!
Másik topikban kérdeztem de lehet nem nézted:
ts250/1,etz250,etz301 hengerek közt részletesen mi az eltérés?
Jól tudom,hogy a 250es hengerek nem fúrhatók fel 77mm ig csak a 301es hengere?
301 henger felmegy a ts250/1 blokkra vagy kell valamit marni,fúrni,faragni,stb?
Másik topikban kérdeztem de lehet nem nézted:
ts250/1,etz250,etz301 hengerek közt részletesen mi az eltérés?
Jól tudom,hogy a 250es hengerek nem fúrhatók fel 77mm ig csak a 301es hengere?
301 henger felmegy a ts250/1 blokkra vagy kell valamit marni,fúrni,faragni,stb?
Mz es125/1 '74
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
Re: Blokk
alu vagy réz,és kettőt tegyék beVarga1488 írta:Rendben mester! Milyen tömítő alátétre gondolsz? Köszönömbambi írta: Az olajleeresztő csavar alá tegyél egy vastag tömítő alátétet,és próbáld meg újra,hogy milyen a váltó
Re: Blokk
Szerintem nem kell széthúzni a blokkot.Még nem csináltam de már hallottam hogy ki lehet húzni szészedés nélkül is.De várd meg mig nállam hozzáértőbbek adnak tanácsot szétszedés ügyben.Ami biztos hogy csapágyboltba vegyél C3-as minőségethorhaus írta:Sziasztok
Sajnos csapágyas a motorom. Levettem a dinamót, és kézzel meg tudtam mozgatni a tengely végét.
Ha szét húzom a blokkot,- mert gondolom szét kell,- a váltó nem hullik szét darabokra? Nehogy úgy keljen össze legóznom.
Gondoltam készítek egy Zsakfos féle célszerszámot. Csapágyat vegyek az MZ boltban, amit adnak, vagy csapágyboltban valami spécit? Ha csapágybolt, tudtok típust vagy méretet mondani?
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Blokk
Sziasztok
Sajnos csapágyas a motorom. Levettem a dinamót, és kézzel meg tudtam mozgatni a tengely végét.
Ha szét húzom a blokkot,- mert gondolom szét kell,- a váltó nem hullik szét darabokra? Nehogy úgy keljen össze legóznom.
Gondoltam készítek egy Zsakfos féle célszerszámot. Csapágyat vegyek az MZ boltban, amit adnak, vagy csapágyboltban valami spécit? Ha csapágybolt, tudtok típust vagy méretet mondani?
Sajnos csapágyas a motorom. Levettem a dinamót, és kézzel meg tudtam mozgatni a tengely végét.
Ha szét húzom a blokkot,- mert gondolom szét kell,- a váltó nem hullik szét darabokra? Nehogy úgy keljen össze legóznom.
Gondoltam készítek egy Zsakfos féle célszerszámot. Csapágyat vegyek az MZ boltban, amit adnak, vagy csapágyboltban valami spécit? Ha csapágybolt, tudtok típust vagy méretet mondani?
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
Most ahogy tudtam beröfentetem csak a berúgó éket megette és a tengely is megvan kopva... de üresbe van egy racsnis hangja... olyan mint a berúgó lett lenne tartva de nem az mert ha sebeségbe rakom akkor nincs hang csak érdekes a váltás... Am mester az a tömítőalátét mi célt szolgál?
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
Rendben mester! Milyen tömítő alátétre gondolsz? Köszönömbambi írta:Az olajleeresztő csavar alá tegyél egy vastag tömítő alátétet,és próbáld meg újra,hogy milyen a váltóVarga1488 írta:Hali vki megmondaná hogy miért nem veszi a sebességet lefele csak akkor ha 4-5-ször lefele nyomom a váltókar? Köszönöm
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Re: Blokk
Az olajleeresztő csavar alá tegyél egy vastag tömítő alátétet,és próbáld meg újra,hogy milyen a váltóVarga1488 írta:Hali vki megmondaná hogy miért nem veszi a sebességet lefele csak akkor ha 4-5-ször lefele nyomom a váltókar? Köszönöm
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
A szerelő srác azt mondta nem volt semmi szemmel látható baj...
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Akkor talán lehet... Esetleg léptetővilla kopás... Igazából váltóval még nem volt gondom (hál istennek), szóval csak tippelek...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
Elvileg teljesen mert főtengely kuplung agy és csapágy cserék voltak
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Hézagoló alátétek ugyanúgy kerültek vissza? Mennyire volt szétszedve?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
De ez nagy TZ és szétszedés után csinálja ezt eddig nem volt ilyen gond vele...kiszsebi írta:kistz-n a "kapcsolókar" és a "kapcsolódarab" nevű alkatrészek kopása miatt volt ilyen problémám. illetve a kapcsolótengely kopása is okozhat ilyet.Varga1488 írta:Hali vki megmondaná hogy miért nem veszi a sebességet lefele csak akkor ha 4-5-ször lefele nyomom a váltókar? Köszönöm
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
kistz-n a "kapcsolókar" és a "kapcsolódarab" nevű alkatrészek kopása miatt volt ilyen problémám. illetve a kapcsolótengely kopása is okozhat ilyet.Varga1488 írta:Hali vki megmondaná hogy miért nem veszi a sebességet lefele csak akkor ha 4-5-ször lefele nyomom a váltókar? Köszönöm
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
Hali vki megmondaná hogy miért nem veszi a sebességet lefele csak akkor ha 4-5-ször lefele nyomom a váltókar? Köszönöm
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
kösz fiúk
Hát elvileg voltam motoros boltba azt mondta vannak fogaskerekek meg bontott váltók csak mutassam meg hogy melyik kell amikbe csak beledarált azt még könnyű mert elviszem, csak ami teljesen széttört azzal volt kis gond mire videón meg rajzokon megtaláltam melyik is kell remélem lesznek, már lenne egyben...
Hát elvileg voltam motoros boltba azt mondta vannak fogaskerekek meg bontott váltók csak mutassam meg hogy melyik kell amikbe csak beledarált azt még könnyű mert elviszem, csak ami teljesen széttört azzal volt kis gond mire videón meg rajzokon megtaláltam melyik is kell remélem lesznek, már lenne egyben...
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Blokk
András! Ne keseredj el! Börzén,vagy akár a vaterán is találsz hozzá szerintem! De ha valamelyik jószívű klubtárs szétnéz otthon a sufniban,lehet hogy talál neked!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Andrá$ írta:Hát jah nemtom majd valahogy csak lesz, fogaskerekeket vhogy kicserélni
Valahol veszel, egy bontott váltót és abból átszereled a fogaskerekeket. Szerintem még mindig jobb mint az utángyártott kerekek, bár azok nem tudom mifélék.
Re: Blokk
Szerencsétlen nem is csoda hogy nem akarta az igazságot.De majd megoldod!Andrá$ írta:Nah sajnos megtörtént az elkerülhetetlen széthúzás
voltak érdekes dolgok egy két apróság hiányzott amik a szerelési videón rajta voltak egy két alátét meg "lemez".
de a legfőbb a váltónál volt a hiba lehet az volt az oka egy fogaskerék darabokban volt a blokkba + elég sok törmelék meg még 2 fogaskeréken lehet látni hogy az aljuk teljesen "ledarálta" ennyit erről...
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hát törött fogaskerékkel nehéz váltani......Andrá$ írta:Nah sajnos megtörtént az elkerülhetetlen széthúzás
voltak érdekes dolgok egy két apróság hiányzott amik a szerelési videón rajta voltak egy két alátét meg "lemez".
de a legfőbb a váltónál volt a hiba lehet az volt az oka egy fogaskerék darabokban volt a blokkba + elég sok törmelék meg még 2 fogaskeréken lehet látni hogy az aljuk teljesen "ledarálta" ennyit erről...
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Nah sajnos megtörtént az elkerülhetetlen széthúzás
voltak érdekes dolgok egy két apróság hiányzott amik a szerelési videón rajta voltak egy két alátét meg "lemez".
de a legfőbb a váltónál volt a hiba lehet az volt az oka egy fogaskerék darabokban volt a blokkba + elég sok törmelék meg még 2 fogaskeréken lehet látni hogy az aljuk teljesen "ledarálta" ennyit erről...
voltak érdekes dolgok egy két apróság hiányzott amik a szerelési videón rajta voltak egy két alátét meg "lemez".
de a legfőbb a váltónál volt a hiba lehet az volt az oka egy fogaskerék darabokban volt a blokkba + elég sok törmelék meg még 2 fogaskeréken lehet látni hogy az aljuk teljesen "ledarálta" ennyit erről...
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Blokk
Megnéztem,hálistennek nem benzin szagú az olaj.Az nem lehet probléma hogy ez az olaj hidegen is folyósabb min az előző volt?KILL3R etz írta:daranyi!
Nekem is ilyen problémám volt. Próbáltam tömítgetni stb...
Aztán feltűnt, hogy hiába folyik az olaj, nem akar szint alá menni. Na mondom akkor leengedem, megnézem nincs-e benzin szaga... Hát kinyitottam a leeresztőt, és kb mint a magzatvíz, úgy jött le az "olaj". Szinte csak benzin volt már a váltóban....
Kicseréltem a szimeringet, és láss csodát, amióta nincs túlnyomás a dekni alatt, azóta nem tolja ki az olajat.
Szerintem érdemes megnézni....
Re: Blokk
Köszi a tanácsot,utánna nézek a dolognak.Akkor oda kell a vályut szúratni.Bár a mostani olaj folyósabb mint az előző,még hidegen is.kiszsebi írta:A berúgó tengelyben van a váltó tengelye és ott szokott folyni az olaj, a fiúk oda tettek tömítőgyűrűt.daranyi68 írta:A deknibe van már egy vályu a gumi o gyürűnek.Akkor az kevés lenne?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára daranyi68 2010.05.17. 13:40-kor.
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Blokk
Úgy ahogy mondod, ha 4be 5000nél beváltok 5be mennie kéne de nem megy sőt szépen lasssan lassul... Köszicsikin írta:Ha negyedikben 5000-es fordulaton váltasz 5be akkor simán mennie kéne tovább. Az a kipuff okozhat ilyesmit szerintem.Laczkó írta:Üdvözlet! Segítségeteket kérném! A motoromba fúrás óta kb 700km van bennt, de egyszerűen amikor beváltok 5-ikbe akármilyen magas fordulatnál /nem erőltettem soha túl persze/ egyszerűen nem gyorsul semmit a motor sőt szép lassan esik a fordulat egyenes úton, ilyenkor persze mindig visszaváltok 4-be mert ott azért van erő. 1:40es Castrol 2T olajat használok, a karburátora gyári új ndk-s. Légyszives ha tudtok ötleteket mitől lehet segítsetek. Bambi mondta már h a rövid kipufogó is okozhat teljesítménycsökkenést, de nemtudom hogy ilyen mértékben okozhat e. Köszönöm Üdv!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
daranyi!
Nekem is ilyen problémám volt. Próbáltam tömítgetni stb...
Aztán feltűnt, hogy hiába folyik az olaj, nem akar szint alá menni. Na mondom akkor leengedem, megnézem nincs-e benzin szaga... Hát kinyitottam a leeresztőt, és kb mint a magzatvíz, úgy jött le az "olaj". Szinte csak benzin volt már a váltóban....
Kicseréltem a szimeringet, és láss csodát, amióta nincs túlnyomás a dekni alatt, azóta nem tolja ki az olajat.
Szerintem érdemes megnézni....
Nekem is ilyen problémám volt. Próbáltam tömítgetni stb...
Aztán feltűnt, hogy hiába folyik az olaj, nem akar szint alá menni. Na mondom akkor leengedem, megnézem nincs-e benzin szaga... Hát kinyitottam a leeresztőt, és kb mint a magzatvíz, úgy jött le az "olaj". Szinte csak benzin volt már a váltóban....
Kicseréltem a szimeringet, és láss csodát, amióta nincs túlnyomás a dekni alatt, azóta nem tolja ki az olajat.
Szerintem érdemes megnézni....
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára KILL3R etz 2010.05.17. 13:13-kor.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
A berúgó tengelyben van a váltó tengelye és ott szokott folyni az olaj, a fiúk oda tettek tömítőgyűrűt.daranyi68 írta:A deknibe van már egy vályu a gumi o gyürűnek.Akkor az kevés lenne?
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
A deknibe van már egy vályu a gumi o gyürűnek.Akkor az kevés lenne?conus írta:a váltótengelybe beleszúrattam egy vályút egy esztergályossal és arra tettem o gyűrűt. de már nem emlékszem h pontosan mekkorát meg hogyan. viszont utólag rájöttem h jobban jártam volna ha a váltótengelyre rámenő csőbe szúrattam volna bele egy vályút és abba tettetek bele o gyűrűt.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hali! Egy tipp: nézd át a hidegindítót a karbiban. Néha megesik sokat állt motornál hogy kiesik( leragad) a gumi, így nem kap anyagot azon keresztül (hiába húzod a szivatót).coco írta:Sziasztok. Kis segitsegre lenne szuksegem. Szoval a blokkot rendbe rakattam, kuplung,valto,dugo,gyuru s tarsai.... Az oregem lement es hazahozta szervizbol, azt mondta nincs semmi gond jol megy, es masnap el is vitte verifikalasra. 2 nap pihenoje volt a motornak, es mire en hazaertem meg se roffen. Fater mondta hogy pocroff volt. Toltam, rugtam, gyertyat kivettem, mindent elkovettem de meg se roffen. Aram van es szikra is. Ja es benzin is Otletek?
Ha a gyertyánál töltesz bele egy kis benzint a hengerbe akkor sem röffen?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ha negyedikben 5000-es fordulaton váltasz 5be akkor simán mennie kéne tovább. Az a kipuff okozhat ilyesmit szerintem.Laczkó írta:Üdvözlet! Segítségeteket kérném! A motoromba fúrás óta kb 700km van bennt, de egyszerűen amikor beváltok 5-ikbe akármilyen magas fordulatnál /nem erőltettem soha túl persze/ egyszerűen nem gyorsul semmit a motor sőt szép lassan esik a fordulat egyenes úton, ilyenkor persze mindig visszaváltok 4-be mert ott azért van erő. 1:40es Castrol 2T olajat használok, a karburátora gyári új ndk-s. Légyszives ha tudtok ötleteket mitől lehet segítsetek. Bambi mondta már h a rövid kipufogó is okozhat teljesítménycsökkenést, de nemtudom hogy ilyen mértékben okozhat e. Köszönöm Üdv!
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Blokk
Üdvözlet! Segítségeteket kérném! A motoromba fúrás óta kb 700km van bennt, de egyszerűen amikor beváltok 5-ikbe akármilyen magas fordulatnál /nem erőltettem soha túl persze/ egyszerűen nem gyorsul semmit a motor sőt szép lassan esik a fordulat egyenes úton, ilyenkor persze mindig visszaváltok 4-be mert ott azért van erő. 1:40es Castrol 2T olajat használok, a karburátora gyári új ndk-s. Légyszives ha tudtok ötleteket mitől lehet segítsetek. Bambi mondta már h a rövid kipufogó is okozhat teljesítménycsökkenést, de nemtudom hogy ilyen mértékben okozhat e. Köszönöm Üdv!
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
Hali!
Miért lehet az hogy a sebességet nem akarja vissza fele venni? 2ből lefele meg 4ből 3ba olyan mint ha 1ből raknám lefele vagy mint 5ből felfele... kuplung csapágy(16003) volt cserélve meg a kuplung agy.. de ez csak most kezdte el 30km után csinálni! Köszönöm a választ!
Miért lehet az hogy a sebességet nem akarja vissza fele venni? 2ből lefele meg 4ből 3ba olyan mint ha 1ből raknám lefele vagy mint 5ből felfele... kuplung csapágy(16003) volt cserélve meg a kuplung agy.. de ez csak most kezdte el 30km után csinálni! Köszönöm a választ!
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1128
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Blokk
Hát coco tudod ha nem a légszűrő és stb akkor fater füllentett és gallyra vágta a motorodat. Én ezért mondom azt hogy pénzt, nőt, motort soha ne adj kölcsön.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
a váltótengelybe beleszúrattam egy vályút egy esztergályossal és arra tettem o gyűrűt. de már nem emlékszem h pontosan mekkorát meg hogyan. viszont utólag rájöttem h jobban jártam volna ha a váltótengelyre rámenő csőbe szúrattam volna bele egy vályút és abba tettetek bele o gyűrűt.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Blokk
Sziasztok!Az a problémám hogy hiába cserélgetem a gumi gyűrűket a 150-es tz terugó tengelynél mindíg keni az olajat de elég keményen.Ti mit csináltok hogy ne szivárogjon?Kösz a válaszokat.daranyi68
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
hali es hogy all kompresszio nem tavozott a kipufogoncoco írta:Sziasztok. Kis segitsegre lenne szuksegem. Szoval a blokkot rendbe rakattam, kuplung,valto,dugo,gyuru s tarsai.... Az oregem lement es hazahozta szervizbol, azt mondta nincs semmi gond jol megy, es masnap el is vitte verifikalasra. 2 nap pihenoje volt a motornak, es mire en hazaertem meg se roffen. Fater mondta hogy pocroff volt. Toltam, rugtam, gyertyat kivettem, mindent elkovettem de meg se roffen. Aram van es szikra is. Ja es benzin is Otletek?
A viz szalad, a kő marad!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég