Sajnos a gyári csapba már nem lehet kapni jó minőségű gumit. Pár éve engem is szívatott ez a téma,meguntam,és vettem egy ülepítős utángyártott csapot,azóta nincs ilyen gondom,hibátlanul működik! Meg persze normális,minimum félszintetikus olajat teszek bele,ami télen sem ülepszik le a tank aljára. Nincs dugulás,tank,meg karbipucolás.moyos írta:Hali. Már pár éve azzal küzdök, hogy minden tavasszal eldzsuvásodik a benzincsap. Idén is ennek a kitakarításával nyitottam. (Tank tiszta, de azt is kipucoltam megint)
A benzincsapban van vmi gumi-tömítőszerűség, ami nemes egyszerűséggel szétmorzsolódik, és bedugítja a benyajáratot.
Kérdés: -klingeritből megoldható-e oda egy tömítés? Szerintem mégiscsak többet bírna mint az a gumi biszbasz.
Üzemanyagellátás
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 343
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Hali. Már pár éve azzal küzdök, hogy minden tavasszal eldzsuvásodik a benzincsap. Idén is ennek a kitakarításával nyitottam. (Tank tiszta, de azt is kipucoltam megint)
A benzincsapban van vmi gumi-tömítőszerűség, ami nemes egyszerűséggel szétmorzsolódik, és bedugítja a benyajáratot.
Kérdés: -klingeritből megoldható-e oda egy tömítés? Szerintem mégiscsak többet bírna mint az a gumi biszbasz.
A benzincsapban van vmi gumi-tömítőszerűség, ami nemes egyszerűséggel szétmorzsolódik, és bedugítja a benyajáratot.
Kérdés: -klingeritből megoldható-e oda egy tömítés? Szerintem mégiscsak többet bírna mint az a gumi biszbasz.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
A 251-é pedig még vastagabb szerencsére, az én karbim gyári, ~35e. km van a mociban, de még nem viselkedik rendellenesen.
Kicsit kopott a súber, de nem éreztem még hátrányát.
Kicsit kopott a súber, de nem éreztem még hátrányát.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Üdv! A kopott súber először csak zörög ahogy elemeled az alapjárati csavartól (kezded feszíteni a gázbovdent) majd további kopás során elvékonyodik, a rezgéstől széttörik, a darabjait a motor beszívja. Ha mázlid van nem lesz semmi baja. Ez a 125-150 es, ts, etz -re vonatkozik. 250-esekét vastagabbra csinálták, az csak zörög.E.István írta:Hali!
Egy kérdés!
Jól gondolom,hogy amikor kopott karburátorról beszélünk,akkor a fúvokákon kívűl
a súbert is cserélni kell(gondolom,tűvel együtt)?
A kopott súber milyen jelenséget produkál?
Köszi!
Üdv!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Egy kérdés!
Jól gondolom,hogy amikor kopott karburátorról beszélünk,akkor a fúvokákon kívűl
a súbert is cserélni kell(gondolom,tűvel együtt)?
A kopott súber milyen jelenséget produkál?
Köszi!
Üdv!
Egy kérdés!
Jól gondolom,hogy amikor kopott karburátorról beszélünk,akkor a fúvokákon kívűl
a súbert is cserélni kell(gondolom,tűvel együtt)?
A kopott súber milyen jelenséget produkál?
Köszi!
Üdv!
"Szép időt,széles utat!"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
az h 90 van beütve, nem jelent semmit ha már 20 évet volt vele használva, ugyanis ha jól emlékszem akkor 20.000 km-ént a gyár előírja a fúvókák cseréjét, mert elkopik vagy megeszi a benzin és felbővül az átmérője. még a másik lehet h 1-el lejjebb rakod a tűt.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Szerintetek normális,ha a 125-ös TS-em 5-6 litert eszik százon?
Nem régóta van nálam,eddig 2x mértem a fogyasztását,de mindkét alkalommal ilyen borzasztó eredményt kaptam.
Megnéztem,a főfúvóka gyári 90-es,a motorban garantált 20000Km van.
Mi okozhatja ezt a fogyasztást?
A legrosszabb,hogy ehhez képest 70-nél nem megy többet.Már próbálkoztam jó pár beállítással,de egyik fronton sem javult a helyzet.
Szerintetek normális,ha a 125-ös TS-em 5-6 litert eszik százon?
Nem régóta van nálam,eddig 2x mértem a fogyasztását,de mindkét alkalommal ilyen borzasztó eredményt kaptam.
Megnéztem,a főfúvóka gyári 90-es,a motorban garantált 20000Km van.
Mi okozhatja ezt a fogyasztást?
A legrosszabb,hogy ehhez képest 70-nél nem megy többet.Már próbálkoztam jó pár beállítással,de egyik fronton sem javult a helyzet.
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
szerintem is, de mégis működik??Nandor írta:Sokat gondolkodtam, hogy a nyilvánvalóan selejtet gyártó cégek miből élnek.
Abból a pár naiv és átvert emberből /köztük én is / akik először és utoljára vásárolnak a selejt termékükből?
Hát mit is mondjak eléggé hibás üzletpolitika.
Motor, őrület
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Sokat gondolkodtam, hogy a nyilvánvalóan selejtet gyártó cégek miből élnek.
Abból a pár naiv és átvert emberből /köztük én is / akik először és utoljára vásárolnak a selejt termékükből?
Hát mit is mondjak eléggé hibás üzletpolitika.
Abból a pár naiv és átvert emberből /köztük én is / akik először és utoljára vásárolnak a selejt termékükből?
Hát mit is mondjak eléggé hibás üzletpolitika.
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Ez az!!!
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!!
Bocs az OFF-ért...[/quote]
Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat. [/quote]
Hát igen, pont ezt beszéltük [/quote]
Hát ez van srácok...tényleg idegesítő hogy állandóan legózni kell az alkatrészekkel és rutinosan vehetsz mindenből kettőt ha biztosra akarsz menni...
A legidegesítőbb az hogy úgy tűnik jaj de jó van minden alkatrész a Simohoz meg MZ-hez és tényleg van de a 90 %-uk szar!
Mert ha egy ritka motorról lenne szó akkor oké, örüljünk annak ami van , de így...nagyon mást nem tehetünk mint azt hogy nem vesszük meg a szar cuccokat. Sajnos az a baj hogy sokan a mofától vásárolnak, a múlt héten is láttam a XVII, kerületi motorboltost ott, szóval ami náluk van az is onnan jön..majd ezen túl átszokom a huber-hez, bár a gáztű amit ott vettem szintén nem volt jó....nehéz igy okosnak lenni!
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!!
Bocs az OFF-ért...[/quote]
Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat. [/quote]
Hát igen, pont ezt beszéltük [/quote]
Hát ez van srácok...tényleg idegesítő hogy állandóan legózni kell az alkatrészekkel és rutinosan vehetsz mindenből kettőt ha biztosra akarsz menni...
A legidegesítőbb az hogy úgy tűnik jaj de jó van minden alkatrész a Simohoz meg MZ-hez és tényleg van de a 90 %-uk szar!
Mert ha egy ritka motorról lenne szó akkor oké, örüljünk annak ami van , de így...nagyon mást nem tehetünk mint azt hogy nem vesszük meg a szar cuccokat. Sajnos az a baj hogy sokan a mofától vásárolnak, a múlt héten is láttam a XVII, kerületi motorboltost ott, szóval ami náluk van az is onnan jön..majd ezen túl átszokom a huber-hez, bár a gáztű amit ott vettem szintén nem volt jó....nehéz igy okosnak lenni!
Motor, őrület
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
150-es ts be kell a 130-as miután átszabod a levegőrendszerét. Nem nagy az, csak annak tűnik, a felső harmadban (mint írtam) még javítani kell a dolgokon. Amúgy meg nem kell csutka gázon járni vele......KILL3R etz írta:150-es fúvóka szerintem már nagyon nagy. 135-ős a gyári méret. Én 120-ast használok a csatosban, és egészen jó a gép. Bár felső tartományban lehetne jobb is talán....
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,tegnap vettem egy vadi uj bing 32 es karbit és nagy benne a föfuvoka.
Szeresztem babetta föfuvit hozza.Mekkora méretre dörzsárazam afuvokát? A henger egyszer volt furatva.
Válaszokat elöre is köszönöm.
Udv:misi
Azt szeretném kérdezni,tegnap vettem egy vadi uj bing 32 es karbit és nagy benne a föfuvoka.
Szeresztem babetta föfuvit hozza.Mekkora méretre dörzsárazam afuvokát? A henger egyszer volt furatva.
Válaszokat elöre is köszönöm.
Udv:misi
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
150-es fúvóka szerintem már nagyon nagy. 135-ős a gyári méret. Én 120-ast használok a csatosban, és egészen jó a gép. Bár felső tartományban lehetne jobb is talán....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Látom van itt karbiprobléma bőven. Ide vésem az enyémet is, igaz megoldottam.
Tehát a probléma a következő: a motor 2500-3000 fordulat között egy bizonyos gázállásban anyaghiányos tünetekkel akár leállni is képes volt. Ez alatt a gázállás alatt nem csinálta, felette meg csak hörgött, de nem fulladt.
Alapjárati fúvóka 0.45-ös (gyári), karbi tiszta, főfuvóka 1.40-es tű gyári kinézetű.
A motorral gyakorlatilag csak 3000 felett lehet motorozni.
Ez a tünet az alapjárati fúvóka kis méretére utal (levegőcsavart sem lehetett kicsavarni, teljesen bent volt)
1. próba: alapjárati fúvóka tágítása 0.50-re. Alapjáratot már rendesen lehet állítani, levegőcsavart is kijjebb állíthattam, de a fő gond nem szűnt meg.
2. próba: súbertű cseréje egy másikra (látszatra ugyanolyan)
Ez meghozta az eredményt, nem fullad. Alaposabban mérve a tűket az eredeti kissé vastagabb (0.1mm) anyagból készült, így nem engedett elég anyagot a motorba azon a gázálláson.
Mellékesen a főfüvókát is 1.5-re cseréltem, de ennek nem érzem hatását. Teljes gázon még mindíg kicsit mintha erőtlenebb lenne mint 3/4-gázon.
Szerintem légbeömlő rendszer majd kipufogó módosítással fogok próbálkozni legközelebbi motorszerelésre fordítható szabadidőmben. Amúgy a Gyurm@ túrára 21-es első lánckerékkel mentem. 4000-es fordulaton 105 km/h(mikor a forgalom engedte) fogyasztásom pedig 4.4L volt a régi fúvókákkal.
Tehát a probléma a következő: a motor 2500-3000 fordulat között egy bizonyos gázállásban anyaghiányos tünetekkel akár leállni is képes volt. Ez alatt a gázállás alatt nem csinálta, felette meg csak hörgött, de nem fulladt.
Alapjárati fúvóka 0.45-ös (gyári), karbi tiszta, főfuvóka 1.40-es tű gyári kinézetű.
A motorral gyakorlatilag csak 3000 felett lehet motorozni.
Ez a tünet az alapjárati fúvóka kis méretére utal (levegőcsavart sem lehetett kicsavarni, teljesen bent volt)
1. próba: alapjárati fúvóka tágítása 0.50-re. Alapjáratot már rendesen lehet állítani, levegőcsavart is kijjebb állíthattam, de a fő gond nem szűnt meg.
2. próba: súbertű cseréje egy másikra (látszatra ugyanolyan)
Ez meghozta az eredményt, nem fullad. Alaposabban mérve a tűket az eredeti kissé vastagabb (0.1mm) anyagból készült, így nem engedett elég anyagot a motorba azon a gázálláson.
Mellékesen a főfüvókát is 1.5-re cseréltem, de ennek nem érzem hatását. Teljes gázon még mindíg kicsit mintha erőtlenebb lenne mint 3/4-gázon.
Szerintem légbeömlő rendszer majd kipufogó módosítással fogok próbálkozni legközelebbi motorszerelésre fordítható szabadidőmben. Amúgy a Gyurm@ túrára 21-es első lánckerékkel mentem. 4000-es fordulaton 105 km/h(mikor a forgalom engedte) fogyasztásom pedig 4.4L volt a régi fúvókákkal.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hát igen, pont ezt beszéltükbambi írta:Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat.Gyurmooo írta: Ez az!!!
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!!
Bocs az OFF-ért...
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ezek a tünetek fals levegőre utalnak. Ami nem csak a rossz szimmeringek miatt lehet. De elsőnek én a gyújtásoldali főtengelyszimmeringet cserélném le. Aztán hengertalp, szivócsonk is lehet repedt...
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Üzemanyagellátás
Ez engem is érdekel hogy mitől van. Lassan visszaeső fordulat. Sokáig 3ezren pörög aztán visszamegy 2000-2100-ra, nekem ez az alapjárat, de ez is hol van hol nem van, ha ez alá próbálok menni már tuti nem bírná tartani. Gázadásnál meg lassabban reagál mint kéne, 4ezer felett már alig húz, de pörög tovább. Főtengely jó állapotú, használt gyári, szimmeringek csapöágyak újak. A motor viszont kopott. 4ezer felett már rezonál mint állat. Egy fúrás segítene rajta? Vagy azon kívül valami? Karbi lehet rosszul van beállítva? Sok/kevés levegőt kap? Segítsetek! KösziRocksoldier írta:sajnos ilyen problémám nekemis szokott lenni ..én nem tankoltam etanolt mégis ez van. ha több levegőt adok neki egyből lepörög, de akkor nincsen alapjárat. ha elveszem fentakad 3 4 ezren és ott üvölt egy percig aztán szép lassan lemegy .. próbáltam mindent karburátorcsere siber,sibertű,úszószint állítás semmi nem segített...talán még valaki tudja erre a választ
Relax, don't do it
Re: Üzemanyagellátás
Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat.Gyurmooo írta:Ez az!!!revlimit írta:Srácok!
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!!
Bocs az OFF-ért...
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Ez az!!!revlimit írta:Srácok!
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!!
Bocs az OFF-ért...
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Srácok!
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Így, hogy már átalakítottad, nem is viheted vissza.
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Ez oké, szerintem korrektek, biztos menne de már nem érdekel, nem akarom elölről kezdeni ezt az egész karbi mizériát mert már unom. Egy levelet azért küldtem nekik hogy ilyen vacakot azért ne forgalmazzanak ha nem muszáj...csikin írta:Vissza kell fizetniük a pénzt, felajánlhatják, hogy levásárlod, de nem kell elfogadnod.
Motor, őrület
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Vissza kell fizetniük a pénzt, felajánlhatják, hogy levásárlod, de nem kell elfogadnod.
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Gyurmooo írta:Jeami írta:
Mindenki arra költi el a pénzét, amire akarja, DE!!!
A helyedben én amikor a csavarok környéke "megváltozott", majd nem is ment föl a helyére, ott csomagoltam és vittem volna vissza.
A jó k.va anyjukat, hogy ezt a szemetet gyártani merik!
Kötelezően vissza kellett volna venniük, mert használhatatlan arra a célra, amire elvileg árulják (átalakítás nélkül).
Gyurmooo
Igen, nekem is ez jutott az eszembe rögtön és pontosan így felháborodtam én is! De a tapasztalatokból kiindulva (vittem már vissza ilyen gagyi cuccot, sőt, általában megtanultam hogyan járjam ki a magam igazát) de minek??? A cseredarab is egy hasonlóan használhatatlan szar lett volna....már akkor se tettem volna fel ha jó az alja és illeszkedik. A sok utánajárás és idegeskedés helyett, kihoztam a helyzetből amit lehet...még levásárolni sem akartam volna ha nem cserélem be mert most épp nem kell semmi a mofától...az MZ-m kellet és az jó lett. Ennyi. Felhívom mindenki figyelmét itt és a mofánál is hogy ilyen vacakot ne forgalmazzanak...
Motor, őrület
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Mindenki arra költi el a pénzét, amire akarja, DE!!!Jeami írta: Tegnap este megpróbáltam a lehetetlent! Lássátok hát a Taiwani, utángyártott karbi tapasztalataim! :
Te jó ég!!!! (Röviden )
Hosszabban: A súber mérete jó volt, ugyanaz mint a régi BVF-en, de azon túl....anyám.....az úszóház csavarjai meghúzásakor a csavartartó fülek körül az anyag kifehéredett és megrepedt!!! Egy darab, közepes erősségű húzás után....mikor meg beletettem volna a helyére a karbit az eleje nem ment bele a motor felől jövő szívócsonkba!!! ahhh
Egymás mellé tettem a két karbit, szemre nem nagyobb az utángyártott csonkja, mégse ment bele, de miért??? Kicsit kitágítottam, hátha bemegy, nem ment!
De nem adtam fel! Hibridet hoztam létre: Maradt a régi BFV karbi test, belement a régi súber a taiwani gáztűvel és tűtartóval (hosszabb volt pár mm-el az a tű és egy kicsit más alakú!), az újabb, kissé gyengébb gázrugóval. Belement a taiwani úszó és tűszelep (ami alatt volt alátét és én is tettem!), valamint maradt a régi 135-ös főfúvóka, egyedül az alapjárati vagy (szívató?) külön, kis fúvókáját vettem ki az elzást, kis részből, ez ment a régi helyére.
Ja és a taiwani tömítés is jó volt meg az alapjárat állító csavar is! A levegő állító az utángyártott készletből ment bele.
ÉS MŰKÖDIK!
Egészen stabil az alapjárat (terhelésre is), jól veszi a gázt és szépen gyorsul. Nekem egy picit gyengébbnek érződött azért mint régen de ezt szerintem egy gáztű lejjebb akasztás megoldja.
Konklúzió: Isten óvjon minket ettől a cucctól (KENTSE) már a karbi felújító készleteik is neccesek, de ez a karbinak neveztt valami, na ez új értelmet ad a xar szónak!
Érdekesség hogy más alkatrészek vannak az ugyanolyan típusú felújítókészletbe és a kész karbiba! Más a tűszelep, az állító csavarok, a fúvókák és a gáztű is
! A karbi anyaga szerintem a leggyengébb, bűn rossz minőségű, rideg spiáter eddig amit láttam. Ebből egyedül a gáztű, a csavarok és a tűszelep volt jó, ezek érdekes módon meg jobb minőségűek mint a javítókészleté!
Drága és idegesítő kör volt, senkinek sem ajánlom, viszont az MZ végre működik!!!
A helyedben én amikor a csavarok környéke "megváltozott", majd nem is ment föl a helyére, ott csomagoltam és vittem volna vissza.
A jó k.va anyjukat, hogy ezt a szemetet gyártani merik!
Kötelezően vissza kellett volna venniük, mert használhatatlan arra a célra, amire elvileg árulják (átalakítás nélkül).
Gyurmooo
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Tegnap este megpróbáltam a lehetetlent! Lássátok hát a Taiwani, utángyártott karbi tapasztalataim! :Jeami írta:Én merész voltam, vettem egyet, valóban nem a legjobb minőség, de este kiderül, majd megírom!conus írta: csupa sorja, méretpontatlan több helyen, és nem egyezik pl. a súber mérete sem az ndk-s bvf-el. messze elkerülendő
Te jó ég!!!! (Röviden )
Hosszabban: A súber mérete jó volt, ugyanaz mint a régi BVF-en, de azon túl....anyám.....az úszóház csavarjai meghúzásakor a csavartartó fülek körül az anyag kifehéredett és megrepedt!!! Egy darab, közepes erősségű húzás után....mikor meg beletettem volna a helyére a karbit az eleje nem ment bele a motor felől jövő szívócsonkba!!! ahhh
Egymás mellé tettem a két karbit, szemre nem nagyobb az utángyártott csonkja, mégse ment bele, de miért??? Kicsit kitágítottam, hátha bemegy, nem ment!
De nem adtam fel! Hibridet hoztam létre: Maradt a régi BFV karbi test, belement a régi súber a taiwani gáztűvel és tűtartóval (hosszabb volt pár mm-el az a tű és egy kicsit más alakú!), az újabb, kissé gyengébb gázrugóval. Belement a taiwani úszó és tűszelep (ami alatt volt alátét és én is tettem!), valamint maradt a régi 135-ös főfúvóka, egyedül az alapjárati vagy (szívató?) külön, kis fúvókáját vettem ki az elzást, kis részből, ez ment a régi helyére.
Ja és a taiwani tömítés is jó volt meg az alapjárat állító csavar is! A levegő állító az utángyártott készletből ment bele.
ÉS MŰKÖDIK!
Egészen stabil az alapjárat (terhelésre is), jól veszi a gázt és szépen gyorsul. Nekem egy picit gyengébbnek érződött azért mint régen de ezt szerintem egy gáztű lejjebb akasztás megoldja.
Konklúzió: Isten óvjon minket ettől a cucctól (KENTSE) már a karbi felújító készleteik is neccesek, de ez a karbinak neveztt valami, na ez új értelmet ad a xar szónak!
Érdekesség hogy más alkatrészek vannak az ugyanolyan típusú felújítókészletbe és a kész karbiba! Más a tűszelep, az állító csavarok, a fúvókák és a gáztű is
! A karbi anyaga szerintem a leggyengébb, bűn rossz minőségű, rideg spiáter eddig amit láttam. Ebből egyedül a gáztű, a csavarok és a tűszelep volt jó, ezek érdekes módon meg jobb minőségűek mint a javítókészleté!
Drága és idegesítő kör volt, senkinek sem ajánlom, viszont az MZ végre működik!!!
Motor, őrület
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
amugy kipucolom a kipufogót ma az lesz az első dolgom:D aztán remélhetőleg minden gondom megoldódik . köszi
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
sajnos ilyen problémám nekemis szokott lenni ..én nem tankoltam etanolt mégis ez van. ha több levegőt adok neki egyből lepörög, de akkor nincsen alapjárat. ha elveszem fentakad 3 4 ezren és ott üvölt egy percig aztán szép lassan lemegy .. próbáltam mindent karburátorcsere siber,sibertű,úszószint állítás semmi nem segített...talán még valaki tudja erre a választ
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Mióta etanolt tankoltam a gépbe ami azóta már rég kifogyott, csak nagyon lassan esik vissza a fordulat gázelvételkor. Ez problémát jelent vagy csak beállítás kérdése?
Alapjáratom jó és a szimeringek is nemrég voltak cserélve.
Alapjáratom jó és a szimeringek is nemrég voltak cserélve.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Ha nagyon nehéz már a sok koksztól, olajtól, tompán szól ütögetésre, feltétlen égesd ki előtte.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
hát nekem rezonátor van rajta... ami gondolom egy fokkal sem jobb mint az után gyártott. próbáltam egy két körre az eredetivel de az meg már elég ramaty. 135 ös a fuvóka aminek szerintem elégnek kéne lenni, de sokat sem kaphat anyira hogy ne égjen ki . megpróbálom még a gyárival . azt tudom hogy akkor mikor feltettem kis fordulaton nagyobb erő volt benne de végre minden ugyan ez volt . köszi az ötletet! jah és bocsi az összefolyt írásért,csak ugy írtam ahogy jött a fejembe a sok gond!:D
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
szia
én is ugyanigy jártam mint te.
azt kérdezném töled ,milyen kipuff van a motorodon?
nekem után gyártoott volt és háromszor meg szorült töle mertt nem,
volt elég fojtás és kiürittette a hengert.
vettem egygyári használttatt,és a mototor teljesen megváltozott.
és agyergya is kiég öszbarnára.haután gyártott van rajta,
cseréld le gyárira,akkor megfog oldodni minden proglémád.
én is ugyanigy jártam mint te.
azt kérdezném töled ,milyen kipuff van a motorodon?
nekem után gyártoott volt és háromszor meg szorült töle mertt nem,
volt elég fojtás és kiürittette a hengert.
vettem egygyári használttatt,és a mototor teljesen megváltozott.
és agyergya is kiég öszbarnára.haután gyártott van rajta,
cseréld le gyárira,akkor megfog oldodni minden proglémád.
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Rocksoldier írta:hali! gondom még mindíg a rég motor nem gyorsul négybe furva volt már nem bejáratós mégis ha huzom neki 4 be 90 fölé megyek megszorulna olyan hangja van meg lassít ha adok neki még benzint akkor is ugyan ez csak annyi külömbségel hogy akkor már nem ég ki a gyertya barnára hanem poros fekete lesz kb olyan érzés mintha kevés nyomatéka lenne a motornak de hát mégis furva volt 300 as elvileg amivel szereintem vigan kéne mennie maximum ami kihozható belölle az 110 de azis nehezen 3ba ha üveghangra huzatom akkor eléri a 100at onnan anyit képes gyorsulni és csak morog sziv sziv ..marad egy csomo gáz ..ha meg tovább ott tartom jön egy fura csörgő hang és lasít vissza .. ha valaki tudja mittegyek írjon ! elöre is nagyonköszi a segitségeket mert már semmi ötletem nincsen mi lehet a rossz
Szia
Nem biztos hogy értem a problémád, de szorulás ügyben a gyűrű hézagot kellene ellenőrizni.
Re: Üzemanyagellátás
Igazan nem akarok belekotni, de nem tudnad egy kicsit tagolni ezt a mondatot? Csak hogy erthetobb legyen egy kicsit. Biztos bennem van a hiba, de masodik olvasatra sem jott at a mondanivalo.Rocksoldier írta:hali! gondom még mindíg a rég motor nem gyorsul négybe furva volt már nem bejáratós mégis ha huzom neki 4 be 90 fölé megyek megszorulna olyan hangja van meg lassít ha adok neki még benzint akkor is ugyan ez csak annyi külömbségel hogy akkor már nem ég ki a gyertya barnára hanem poros fekete lesz kb olyan érzés mintha kevés nyomatéka lenne a motornak de hát mégis furva volt 300 as elvileg amivel szereintem vigan kéne mennie maximum ami kihozható belölle az 110 de azis nehezen 3ba ha üveghangra huzatom akkor eléri a 100at onnan anyit képes gyorsulni és csak morog sziv sziv ..marad egy csomo gáz ..ha meg tovább ott tartom jön egy fura csörgő hang és lasít vissza .. ha valaki tudja mittegyek írjon ! elöre is nagyonköszi a segitségeket mert már semmi ötletem nincsen mi lehet a rossz
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Itt:
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p323890
Egy az egyben nem jó ETZ-re, a felfogatást meg kell oldani. És alapból 145-ös főfúvóka van benne, ami TZ-re nagy.
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p323890
Egy az egyben nem jó ETZ-re, a felfogatást meg kell oldani. És alapból 145-ös főfúvóka van benne, ami TZ-re nagy.
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Lehet de... Hol? és jó ETZ-re?Gyurmooo írta:Lehet nem érdekelt volna, de 17e. egy zsír új Keihin....
Motor, őrület
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
hali! gondom még mindíg a rég motor nem gyorsul négybe furva volt már nem bejáratós mégis ha huzom neki 4 be 90 fölé megyek megszorulna olyan hangja van meg lassít ha adok neki még benzint akkor is ugyan ez csak annyi külömbségel hogy akkor már nem ég ki a gyertya barnára hanem poros fekete lesz kb olyan érzés mintha kevés nyomatéka lenne a motornak de hát mégis furva volt 300 as elvileg amivel szereintem vigan kéne mennie maximum ami kihozható belölle az 110 de azis nehezen 3ba ha üveghangra huzatom akkor eléri a 100at onnan anyit képes gyorsulni és csak morog sziv sziv ..marad egy csomo gáz ..ha meg tovább ott tartom jön egy fura csörgő hang és lasít vissza .. ha valaki tudja mittegyek írjon ! elöre is nagyonköszi a segitségeket mert már semmi ötletem nincsen mi lehet a rossz
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Lehet nem érdekelt volna, de 17e. egy zsír új Keihin....
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Én merész voltam, vettem egyet, valóban nem a legjobb minőség, de este kiderül, majd megírom!conus írta:csupa sorja, méretpontatlan több helyen, és nem egyezik pl. a súber mérete sem az ndk-s bvf-el. messze elkerülendőJeami írta:
- A mofakernél 13k egy új BVF karbi,,vett már valaki ilyet vagy látott közelről?? (
Motor, őrület
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
csupa sorja, méretpontatlan több helyen, és nem egyezik pl. a súber mérete sem az ndk-s bvf-el. messze elkerülendőJeami írta:
- A mofakernél 13k egy új BVF karbi,,vett már valaki ilyet vagy látott közelről?? (
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
- MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
- Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék
Re: Üzemanyagellátás
Szia!
Az ezüstforrasznak szúrólánggal bőven 600 fok feletti melegítés kell, ahol már izzik az anyag - a festék nagy felületen leég, és lehet, hogy még egy nagyot pukkan is az üzemanyagtartály.
A cinezéshez (forrasztóón - ahogy írtad ón - ólom ötvözet) elég a kb. 300 fokos hevítés.
Üdv: P.
Az ezüstforrasznak szúrólánggal bőven 600 fok feletti melegítés kell, ahol már izzik az anyag - a festék nagy felületen leég, és lehet, hogy még egy nagyot pukkan is az üzemanyagtartály.
A cinezéshez (forrasztóón - ahogy írtad ón - ólom ötvözet) elég a kb. 300 fokos hevítés.
Üdv: P.
Re: Üzemanyagellátás
Rendben akkor megpróbálom azt, köszönöm!punisher írta:Jó megoldás a forrasztó ezüst is (olcsó, beszerezhető, egyszerű.)arovado írta:Üdv!
Bocsi, hogy visszatérek az előző témához csak még annyit, hogy akkor én itthon házilag mivel tudnám jóra megcsinálni a tankomat? kérlek írjátok le valami anyagnak a nevét amivel foltozható vagy ilyesmi... köszi!
Vagy szimpinek tűnik az az ónnal forrasztás is, azt vajh meg tudom otthon csinálni? amit ónnak neveztek az a cin? (ón olom ötvözet?)
Előre is köszi!
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Üzemanyagellátás
Jó megoldás a forrasztó ezüst is (olcsó, beszerezhető, egyszerű.)arovado írta:Üdv!
Bocsi, hogy visszatérek az előző témához csak még annyit, hogy akkor én itthon házilag mivel tudnám jóra megcsinálni a tankomat? kérlek írjátok le valami anyagnak a nevét amivel foltozható vagy ilyesmi... köszi!
Vagy szimpinek tűnik az az ónnal forrasztás is, azt vajh meg tudom otthon csinálni? amit ónnak neveztek az a cin? (ón olom ötvözet?)
Előre is köszi!
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Bocsi, hogy visszatérek az előző témához csak még annyit, hogy akkor én itthon házilag mivel tudnám jóra megcsinálni a tankomat? kérlek írjátok le valami anyagnak a nevét amivel foltozható vagy ilyesmi... köszi!
Vagy szimpinek tűnik az az ónnal forrasztás is, azt vajh meg tudom otthon csinálni? amit ónnak neveztek az a cin? (ón olom ötvözet?)
Előre is köszi!
Bocsi, hogy visszatérek az előző témához csak még annyit, hogy akkor én itthon házilag mivel tudnám jóra megcsinálni a tankomat? kérlek írjátok le valami anyagnak a nevét amivel foltozható vagy ilyesmi... köszi!
Vagy szimpinek tűnik az az ónnal forrasztás is, azt vajh meg tudom otthon csinálni? amit ónnak neveztek az a cin? (ón olom ötvözet?)
Előre is köszi!
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Ez igaz, az egyetlen bökkenő az, hogy a Bing 27 a BVF 13-jával szemben.. Tud annyival többet?Alfa írta:Ha meg új, akkor Bing Lehet kapni Hubernél pl, kimondottan MZre (Kanunikon van ez).
Új BVF se rossz, de mivel van jobb, miért is vennénk azt...
Motor, őrület
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Vaterán én is néztem, tényleg vannak de azok zsákbamacskák....bizonytalanra nem adok ki 5 rugót inkább megyek 13-ra biztosra.csikin írta:Vegyél egyet vaterán. Sok van 5000huf körül. Vagy Bambitól, ő biztos olyat ad el ami jól működik.
Bambi viszont jó ötletnek tűnik!
Motor, őrület
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha meg új, akkor Bing Lehet kapni Hubernél pl, kimondottan MZre (Kanunikon van ez).
Új BVF se rossz, de mivel van jobb, miért is vennénk azt...
Új BVF se rossz, de mivel van jobb, miért is vennénk azt...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Vegyél egyet vaterán. Sok van 5000huf körül. Vagy Bambitól, ő biztos olyat ad el ami jól működik.
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok, itt vagyok megint, mostanában ezer dolgom volt, nem tudtam az MZ-re időt szakítani.
A karbi problémám viszont változatlanul fennál és tanácstalan vagyok...végső elkeseredésemben kérdem:
- A mofakernél 13k egy új BVF karbi,,vett már valaki ilyet vagy látott közelről?? Megéri a pénzét vagy csak valami olyan távol keleti vacak mint a karbi felújítókészlet?
(bár abból másodikra sikerült olyat vennem amiben jó volt a tűszelep! )
Hiányzik már az MZ, jó lenne ha jó lenne...
A karbi problémám viszont változatlanul fennál és tanácstalan vagyok...végső elkeseredésemben kérdem:
- A mofakernél 13k egy új BVF karbi,,vett már valaki ilyet vagy látott közelről?? Megéri a pénzét vagy csak valami olyan távol keleti vacak mint a karbi felújítókészlet?
(bár abból másodikra sikerült olyat vennem amiben jó volt a tűszelep! )
Hiányzik már az MZ, jó lenne ha jó lenne...
Motor, őrület
Re: Üzemanyagellátás
És ha felteszek 125ös tankot? vagy annak más a hossza, nem tudnám rendesen felrakni?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 1 vendég