Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

moyos írta:Hali. Már pár éve azzal küzdök, hogy minden tavasszal eldzsuvásodik a benzincsap. Idén is ennek a kitakarításával nyitottam. (Tank tiszta, de azt is kipucoltam megint)
A benzincsapban van vmi gumi-tömítőszerűség, ami nemes egyszerűséggel szétmorzsolódik, és bedugítja a benyajáratot.
Kérdés: -klingeritből megoldható-e oda egy tömítés? Szerintem mégiscsak többet bírna mint az a gumi biszbasz.
Sajnos a gyári csapba már nem lehet kapni jó minőségű gumit. Pár éve engem is szívatott ez a téma,meguntam,és vettem egy ülepítős utángyártott csapot,azóta nincs ilyen gondom,hibátlanul működik! Meg persze normális,minimum félszintetikus olajat teszek bele,ami télen sem ülepszik le a tank aljára. Nincs dugulás,tank,meg karbipucolás. :D
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
moyos
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 343
Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
Tartózkodási hely: Martonvásár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: moyos »

Hali. Már pár éve azzal küzdök, hogy minden tavasszal eldzsuvásodik a benzincsap. Idén is ennek a kitakarításával nyitottam. (Tank tiszta, de azt is kipucoltam megint)
A benzincsapban van vmi gumi-tömítőszerűség, ami nemes egyszerűséggel szétmorzsolódik, és bedugítja a benyajáratot.
Kérdés: -klingeritből megoldható-e oda egy tömítés? Szerintem mégiscsak többet bírna mint az a gumi biszbasz.
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

A 251-é pedig még vastagabb szerencsére, az én karbim gyári, ~35e. km van a mociban, de még nem viselkedik rendellenesen.
Kicsit kopott a súber, de nem éreztem még hátrányát. :-k
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2327
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

E.István írta:Hali!
Egy kérdés!
Jól gondolom,hogy amikor kopott karburátorról beszélünk,akkor a fúvokákon kívűl
a súbert is cserélni kell(gondolom,tűvel együtt)?
A kopott súber milyen jelenséget produkál?

Köszi!

Üdv!
Üdv! A kopott súber először csak zörög ahogy elemeled az alapjárati csavartól (kezded feszíteni a gázbovdent) majd további kopás során elvékonyodik, a rezgéstől széttörik, a darabjait a motor beszívja. Ha mázlid van nem lesz semmi baja. Ez a 125-150 es, ts, etz -re vonatkozik. 250-esekét vastagabbra csinálták, az csak zörög.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: E.István »

Hali!
Egy kérdés!
Jól gondolom,hogy amikor kopott karburátorról beszélünk,akkor a fúvokákon kívűl
a súbert is cserélni kell(gondolom,tűvel együtt)?
A kopott súber milyen jelenséget produkál?

Köszi!

Üdv!
"Szép időt,széles utat!"
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

az h 90 van beütve, nem jelent semmit ha már 20 évet volt vele használva, ugyanis ha jól emlékszem akkor 20.000 km-ént a gyár előírja a fúvókák cseréjét, mert elkopik vagy megeszi a benzin és felbővül az átmérője. még a másik lehet h 1-el lejjebb rakod a tűt. :twisted: :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Grif
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2009.11.07. 09:38

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Grif »

Sziasztok!

Szerintetek normális,ha a 125-ös TS-em 5-6 litert eszik százon?
Nem régóta van nálam,eddig 2x mértem a fogyasztását,de mindkét alkalommal ilyen borzasztó eredményt kaptam.

Megnéztem,a főfúvóka gyári 90-es,a motorban garantált 20000Km van.

Mi okozhatja ezt a fogyasztást? :(

A legrosszabb,hogy ehhez képest 70-nél nem megy többet.Már próbálkoztam jó pár beállítással,de egyik fronton sem javult a helyzet. :?
Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Jeami »

Nandor írta:Sokat gondolkodtam, hogy a nyilvánvalóan selejtet gyártó cégek miből élnek.
Abból a pár naiv és átvert emberből /köztük én is :D / akik először és utoljára vásárolnak a selejt termékükből?
Hát mit is mondjak eléggé hibás üzletpolitika.
szerintem is, de mégis működik?? :shock:
Motor, őrület
Avatar
Nandor
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Nandor »

Sokat gondolkodtam, hogy a nyilvánvalóan selejtet gyártó cégek miből élnek.
Abból a pár naiv és átvert emberből /köztük én is :D / akik először és utoljára vásárolnak a selejt termékükből?
Hát mit is mondjak eléggé hibás üzletpolitika.
Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Jeami »

Ez az!!!
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!! :twisted:
Bocs az OFF-ért...[/quote]
Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat. #-o[/quote]

Hát igen, pont ezt beszéltük :cry:[/quote]

Hát ez van srácok...tényleg idegesítő hogy állandóan legózni kell az alkatrészekkel és rutinosan vehetsz mindenből kettőt ha biztosra akarsz menni... #-o
A legidegesítőbb az hogy úgy tűnik jaj de jó van minden alkatrész a Simohoz meg MZ-hez és tényleg van de a 90 %-uk szar! ](*,)
Mert ha egy ritka motorról lenne szó akkor oké, örüljünk annak ami van , de így...nagyon mást nem tehetünk mint azt hogy nem vesszük meg a szar cuccokat. Sajnos az a baj hogy sokan a mofától vásárolnak, a múlt héten is láttam a XVII, kerületi motorboltost ott, szóval ami náluk van az is onnan jön..majd ezen túl átszokom a huber-hez, bár a gáztű amit ott vettem szintén nem volt jó....nehéz igy okosnak lenni! [-(
Motor, őrület
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2327
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

KILL3R etz írta:150-es fúvóka szerintem már nagyon nagy. 135-ős a gyári méret. Én 120-ast használok a csatosban, és egészen jó a gép. Bár felső tartományban lehetne jobb is talán....
150-es ts be kell a 130-as miután átszabod a levegőrendszerét. Nem nagy az, csak annak tűnik, a felső harmadban (mint írtam) még javítani kell a dolgokon. Amúgy meg nem kell csutka gázon járni vele......
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
misi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
MZ-d típusa: etz 250
Tartózkodási hely: nyárlörinc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: misi »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,tegnap vettem egy vadi uj bing 32 es karbit és nagy benne a föfuvoka.
Szeresztem babetta föfuvit hozza.Mekkora méretre dörzsárazam afuvokát? A henger egyszer volt furatva.
Válaszokat elöre is köszönöm.
Udv:misi
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

150-es fúvóka szerintem már nagyon nagy. 135-ős a gyári méret. Én 120-ast használok a csatosban, és egészen jó a gép. Bár felső tartományban lehetne jobb is talán....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2327
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

Sziasztok! Látom van itt karbiprobléma bőven. Ide vésem az enyémet is, igaz megoldottam.
Tehát a probléma a következő: a motor 2500-3000 fordulat között egy bizonyos gázállásban anyaghiányos tünetekkel akár leállni is képes volt. Ez alatt a gázállás alatt nem csinálta, felette meg csak hörgött, de nem fulladt.
Alapjárati fúvóka 0.45-ös (gyári), karbi tiszta, főfuvóka 1.40-es tű gyári kinézetű.
A motorral gyakorlatilag csak 3000 felett lehet motorozni.
Ez a tünet az alapjárati fúvóka kis méretére utal (levegőcsavart sem lehetett kicsavarni, teljesen bent volt)
1. próba: alapjárati fúvóka tágítása 0.50-re. Alapjáratot már rendesen lehet állítani, levegőcsavart is kijjebb állíthattam, de a fő gond nem szűnt meg.
2. próba: súbertű cseréje egy másikra (látszatra ugyanolyan)
Ez meghozta az eredményt, nem fullad. Alaposabban mérve a tűket az eredeti kissé vastagabb (0.1mm) anyagból készült, így nem engedett elég anyagot a motorba azon a gázálláson.
Mellékesen a főfüvókát is 1.5-re cseréltem, de ennek nem érzem hatását. Teljes gázon még mindíg kicsit mintha erőtlenebb lenne mint 3/4-gázon.
Szerintem légbeömlő rendszer majd kipufogó módosítással fogok próbálkozni legközelebbi motorszerelésre fordítható szabadidőmben. Amúgy a Gyurm@ túrára 21-es első lánckerékkel mentem. 4000-es fordulaton 105 km/h(mikor a forgalom engedte) fogyasztásom pedig 4.4L volt a régi fúvókákkal.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
revlimit
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
MZ-d típusa: TS 150 75'
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: revlimit »

bambi írta:
Gyurmooo írta: Ez az!!!
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!! :twisted:
Bocs az OFF-ért...
Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat. #-o
Hát igen, pont ezt beszéltük :cry:
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Ezek a tünetek fals levegőre utalnak. Ami nem csak a rossz szimmeringek miatt lehet. De elsőnek én a gyújtásoldali főtengelyszimmeringet cserélném le. Aztán hengertalp, szivócsonk is lehet repedt...
Avatar
MiszterQ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 273
Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
Tartózkodási hely: Pápa

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MiszterQ »

Rocksoldier írta:sajnos ilyen problémám nekemis szokott lenni ..én nem tankoltam etanolt mégis ez van. ha több levegőt adok neki egyből lepörög, de akkor nincsen alapjárat. ha elveszem fentakad 3 4 ezren és ott üvölt egy percig aztán szép lassan lemegy .. próbáltam mindent karburátorcsere siber,sibertű,úszószint állítás semmi nem segített...talán még valaki tudja erre a választ :D
Ez engem is érdekel hogy mitől van. Lassan visszaeső fordulat. Sokáig 3ezren pörög aztán visszamegy 2000-2100-ra, nekem ez az alapjárat, de ez is hol van hol nem van, ha ez alá próbálok menni már tuti nem bírná tartani. Gázadásnál meg lassabban reagál mint kéne, 4ezer felett már alig húz, de pörög tovább. Főtengely jó állapotú, használt gyári, szimmeringek csapöágyak újak. A motor viszont kopott. 4ezer felett már rezonál mint állat. Egy fúrás segítene rajta? Vagy azon kívül valami? Karbi lehet rosszul van beállítva? Sok/kevés levegőt kap? Segítsetek! Köszi
Relax, don't do it
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bambi »

Gyurmooo írta:
revlimit írta:Srácok!
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
Ez az!!!
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!! :twisted:
Bocs az OFF-ért...
Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat. #-o
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

revlimit írta:Srácok!
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
Ez az!!!
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!! :twisted:
Bocs az OFF-ért...
Avatar
revlimit
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
MZ-d típusa: TS 150 75'
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: revlimit »

Srácok!
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Így, hogy már átalakítottad, nem is viheted vissza.
Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Jeami »

csikin írta:Vissza kell fizetniük a pénzt, felajánlhatják, hogy levásárlod, de nem kell elfogadnod.
Ez oké, szerintem korrektek, biztos menne de már nem érdekel, nem akarom elölről kezdeni ezt az egész karbi mizériát mert már unom. Egy levelet azért küldtem nekik hogy ilyen vacakot azért ne forgalmazzanak ha nem muszáj...
Motor, őrület
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Vissza kell fizetniük a pénzt, felajánlhatják, hogy levásárlod, de nem kell elfogadnod.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Jeami »

Gyurmooo írta:
Jeami írta:
Mindenki arra költi el a pénzét, amire akarja, DE!!!
A helyedben én amikor a csavarok környéke "megváltozott", majd nem is ment föl a helyére, ott csomagoltam és vittem volna vissza. :!:
A jó k.va anyjukat, hogy ezt a szemetet gyártani merik!
Kötelezően vissza kellett volna venniük, mert használhatatlan arra a célra, amire elvileg árulják (átalakítás nélkül).
Gyurmooo

Igen, nekem is ez jutott az eszembe rögtön és pontosan így felháborodtam én is! De a tapasztalatokból kiindulva (vittem már vissza ilyen gagyi cuccot, sőt, általában megtanultam hogyan járjam ki a magam igazát) de minek??? A cseredarab is egy hasonlóan használhatatlan szar lett volna....már akkor se tettem volna fel ha jó az alja és illeszkedik. A sok utánajárás és idegeskedés helyett, kihoztam a helyzetből amit lehet...még levásárolni sem akartam volna ha nem cserélem be mert most épp nem kell semmi a mofától...az MZ-m kellet és az jó lett. Ennyi. Felhívom mindenki figyelmét itt és a mofánál is hogy ilyen vacakot ne forgalmazzanak... :|
Motor, őrület
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Jeami írta: Tegnap este megpróbáltam a lehetetlent! Lássátok hát a Taiwani, utángyártott karbi tapasztalataim! :lol: :

Te jó ég!!!! (Röviden :) )

Hosszabban: A súber mérete jó volt, ugyanaz mint a régi BVF-en, de azon túl....anyám.....az úszóház csavarjai meghúzásakor a csavartartó fülek körül az anyag kifehéredett és megrepedt!!! ](*,) Egy darab, közepes erősségű húzás után....mikor meg beletettem volna a helyére a karbit az eleje nem ment bele a motor felől jövő szívócsonkba!!! [-( ahhh
Egymás mellé tettem a két karbit, szemre nem nagyobb az utángyártott csonkja, mégse ment bele, de miért??? Kicsit kitágítottam, hátha bemegy, nem ment!

De nem adtam fel! Hibridet hoztam létre: Maradt a régi BFV karbi test, belement a régi súber a taiwani gáztűvel és tűtartóval (hosszabb volt pár mm-el az a tű és egy kicsit más alakú!), az újabb, kissé gyengébb gázrugóval. Belement a taiwani úszó és tűszelep (ami alatt volt alátét és én is tettem!), valamint maradt a régi 135-ös főfúvóka, egyedül az alapjárati vagy (szívató?) külön, kis fúvókáját vettem ki az elzást, kis részből, ez ment a régi helyére.
Ja és a taiwani tömítés is jó volt meg az alapjárat állító csavar is! A levegő állító az utángyártott készletből ment bele.

ÉS MŰKÖDIK! \:D/

Egészen stabil az alapjárat (terhelésre is), jól veszi a gázt és szépen gyorsul. Nekem egy picit gyengébbnek érződött azért mint régen de ezt szerintem egy gáztű lejjebb akasztás megoldja. :mrgreen:

Konklúzió: Isten óvjon minket ettől a cucctól (KENTSE) már a karbi felújító készleteik is neccesek, de ez a karbinak neveztt valami, na ez új értelmet ad a xar szónak! #-o

Érdekesség hogy más alkatrészek vannak az ugyanolyan típusú felújítókészletbe és a kész karbiba! Más a tűszelep, az állító csavarok, a fúvókák és a gáztű is
! A karbi anyaga szerintem a leggyengébb, bűn rossz minőségű, rideg spiáter eddig amit láttam. Ebből egyedül a gáztű, a csavarok és a tűszelep volt jó, ezek érdekes módon meg jobb minőségűek mint a javítókészleté!

Drága és idegesítő kör volt, senkinek sem ajánlom, viszont az MZ végre működik!!! =D> \:D/ :-"
Mindenki arra költi el a pénzét, amire akarja, DE!!!
A helyedben én amikor a csavarok környéke "megváltozott", majd nem is ment föl a helyére, ott csomagoltam és vittem volna vissza. :!:
A jó k.va anyjukat, hogy ezt a szemetet gyártani merik!
Kötelezően vissza kellett volna venniük, mert használhatatlan arra a célra, amire elvileg árulják (átalakítás nélkül).
Gyurmooo
Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Jeami »

Jeami írta:
conus írta: csupa sorja, méretpontatlan több helyen, és nem egyezik pl. a súber mérete sem az ndk-s bvf-el. messze elkerülendő :!: :-({|= :mrgreen:
Én merész voltam, vettem egyet, valóban nem a legjobb minőség, de este kiderül, majd megírom! :D
Tegnap este megpróbáltam a lehetetlent! Lássátok hát a Taiwani, utángyártott karbi tapasztalataim! :lol: :

Te jó ég!!!! (Röviden :) )

Hosszabban: A súber mérete jó volt, ugyanaz mint a régi BVF-en, de azon túl....anyám.....az úszóház csavarjai meghúzásakor a csavartartó fülek körül az anyag kifehéredett és megrepedt!!! ](*,) Egy darab, közepes erősségű húzás után....mikor meg beletettem volna a helyére a karbit az eleje nem ment bele a motor felől jövő szívócsonkba!!! [-( ahhh
Egymás mellé tettem a két karbit, szemre nem nagyobb az utángyártott csonkja, mégse ment bele, de miért??? Kicsit kitágítottam, hátha bemegy, nem ment!

De nem adtam fel! Hibridet hoztam létre: Maradt a régi BFV karbi test, belement a régi súber a taiwani gáztűvel és tűtartóval (hosszabb volt pár mm-el az a tű és egy kicsit más alakú!), az újabb, kissé gyengébb gázrugóval. Belement a taiwani úszó és tűszelep (ami alatt volt alátét és én is tettem!), valamint maradt a régi 135-ös főfúvóka, egyedül az alapjárati vagy (szívató?) külön, kis fúvókáját vettem ki az elzást, kis részből, ez ment a régi helyére.
Ja és a taiwani tömítés is jó volt meg az alapjárat állító csavar is! A levegő állító az utángyártott készletből ment bele.

ÉS MŰKÖDIK! \:D/

Egészen stabil az alapjárat (terhelésre is), jól veszi a gázt és szépen gyorsul. Nekem egy picit gyengébbnek érződött azért mint régen de ezt szerintem egy gáztű lejjebb akasztás megoldja. :mrgreen:

Konklúzió: Isten óvjon minket ettől a cucctól (KENTSE) már a karbi felújító készleteik is neccesek, de ez a karbinak neveztt valami, na ez új értelmet ad a xar szónak! #-o

Érdekesség hogy más alkatrészek vannak az ugyanolyan típusú felújítókészletbe és a kész karbiba! Más a tűszelep, az állító csavarok, a fúvókák és a gáztű is
! A karbi anyaga szerintem a leggyengébb, bűn rossz minőségű, rideg spiáter eddig amit láttam. Ebből egyedül a gáztű, a csavarok és a tűszelep volt jó, ezek érdekes módon meg jobb minőségűek mint a javítókészleté!

Drága és idegesítő kör volt, senkinek sem ajánlom, viszont az MZ végre működik!!! =D> \:D/ :-"
Motor, őrület
Rocksoldier
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
MZ-d típusa: MZ250TS
Tartózkodási hely: Nagysimonyi

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Rocksoldier »

amugy kipucolom a kipufogót ma az lesz az első dolgom:D aztán remélhetőleg minden gondom megoldódik . köszi
Rocksoldier
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
MZ-d típusa: MZ250TS
Tartózkodási hely: Nagysimonyi

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Rocksoldier »

sajnos ilyen problémám nekemis szokott lenni ..én nem tankoltam etanolt mégis ez van. ha több levegőt adok neki egyből lepörög, de akkor nincsen alapjárat. ha elveszem fentakad 3 4 ezren és ott üvölt egy percig aztán szép lassan lemegy .. próbáltam mindent karburátorcsere siber,sibertű,úszószint állítás semmi nem segített...talán még valaki tudja erre a választ :D
Avatar
Nandor
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Nandor »

Mióta etanolt tankoltam a gépbe ami azóta már rég kifogyott, csak nagyon lassan esik vissza a fordulat gázelvételkor. Ez problémát jelent vagy csak beállítás kérdése?
Alapjáratom jó és a szimeringek is nemrég voltak cserélve.
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Ha nagyon nehéz már a sok koksztól, olajtól, tompán szól ütögetésre, feltétlen égesd ki előtte. :!:
Rocksoldier
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
MZ-d típusa: MZ250TS
Tartózkodási hely: Nagysimonyi

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Rocksoldier »

hát nekem rezonátor van rajta... :D ami gondolom egy fokkal sem jobb mint az után gyártott. próbáltam egy két körre az eredetivel de az meg már elég ramaty. 135 ös a fuvóka aminek szerintem elégnek kéne lenni, de sokat sem kaphat anyira hogy ne égjen ki . megpróbálom még a gyárival . azt tudom hogy akkor mikor feltettem kis fordulaton nagyobb erő volt benne de végre minden ugyan ez volt . köszi az ötletet! jah és bocsi az összefolyt írásért,csak ugy írtam ahogy jött a fejembe a sok gond!:D
misi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
MZ-d típusa: etz 250
Tartózkodási hely: nyárlörinc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: misi »

szia
én is ugyanigy jártam mint te.
azt kérdezném töled ,milyen kipuff van a motorodon?
nekem után gyártoott volt és háromszor meg szorült töle mertt nem,
volt elég fojtás és kiürittette a hengert.
vettem egygyári használttatt,és a mototor teljesen megváltozott.
és agyergya is kiég öszbarnára.haután gyártott van rajta,
cseréld le gyárira,akkor megfog oldodni minden proglémád.
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: horhaus »

Rocksoldier írta:hali! gondom még mindíg a rég motor nem gyorsul négybe furva volt már nem bejáratós mégis ha huzom neki 4 be 90 fölé megyek megszorulna olyan hangja van meg lassít ha adok neki még benzint akkor is ugyan ez csak annyi külömbségel hogy akkor már nem ég ki a gyertya barnára hanem poros fekete lesz kb olyan érzés mintha kevés nyomatéka lenne a motornak de hát mégis furva volt 300 as elvileg amivel szereintem vigan kéne mennie maximum ami kihozható belölle az 110 de azis nehezen 3ba ha üveghangra huzatom akkor eléri a 100at onnan anyit képes gyorsulni és csak morog sziv sziv ..marad egy csomo gáz ..ha meg tovább ott tartom jön egy fura csörgő hang és lasít vissza .. ha valaki tudja mittegyek írjon ! elöre is nagyonköszi a segitségeket mert már semmi ötletem nincsen mi lehet a rossz ](*,)

Szia

Nem biztos hogy értem a problémád, de szorulás ügyben a gyűrű hézagot kellene ellenőrizni.
louie
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2010.03.21. 15:24
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: louie »

Rocksoldier írta:hali! gondom még mindíg a rég motor nem gyorsul négybe furva volt már nem bejáratós mégis ha huzom neki 4 be 90 fölé megyek megszorulna olyan hangja van meg lassít ha adok neki még benzint akkor is ugyan ez csak annyi külömbségel hogy akkor már nem ég ki a gyertya barnára hanem poros fekete lesz kb olyan érzés mintha kevés nyomatéka lenne a motornak de hát mégis furva volt 300 as elvileg amivel szereintem vigan kéne mennie maximum ami kihozható belölle az 110 de azis nehezen 3ba ha üveghangra huzatom akkor eléri a 100at onnan anyit képes gyorsulni és csak morog sziv sziv ..marad egy csomo gáz ..ha meg tovább ott tartom jön egy fura csörgő hang és lasít vissza .. ha valaki tudja mittegyek írjon ! elöre is nagyonköszi a segitségeket mert már semmi ötletem nincsen mi lehet a rossz ](*,)
Igazan nem akarok belekotni, de nem tudnad egy kicsit tagolni ezt a mondatot? Csak hogy erthetobb legyen egy kicsit. Biztos bennem van a hiba, de masodik olvasatra sem jott at a mondanivalo.
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Itt:
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p323890
Egy az egyben nem jó ETZ-re, a felfogatást meg kell oldani. És alapból 145-ös főfúvóka van benne, ami TZ-re nagy.
Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Jeami »

Gyurmooo írta:Lehet nem érdekelt volna, de 17e. egy zsír új Keihin....
Lehet de... :) Hol? és jó ETZ-re?
Motor, őrület
Rocksoldier
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
MZ-d típusa: MZ250TS
Tartózkodási hely: Nagysimonyi

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Rocksoldier »

hali! gondom még mindíg a rég motor nem gyorsul négybe furva volt már nem bejáratós mégis ha huzom neki 4 be 90 fölé megyek megszorulna olyan hangja van meg lassít ha adok neki még benzint akkor is ugyan ez csak annyi külömbségel hogy akkor már nem ég ki a gyertya barnára hanem poros fekete lesz kb olyan érzés mintha kevés nyomatéka lenne a motornak de hát mégis furva volt 300 as elvileg amivel szereintem vigan kéne mennie maximum ami kihozható belölle az 110 de azis nehezen 3ba ha üveghangra huzatom akkor eléri a 100at onnan anyit képes gyorsulni és csak morog sziv sziv ..marad egy csomo gáz ..ha meg tovább ott tartom jön egy fura csörgő hang és lasít vissza .. ha valaki tudja mittegyek írjon ! elöre is nagyonköszi a segitségeket mert már semmi ötletem nincsen mi lehet a rossz ](*,)
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Lehet nem érdekelt volna, de 17e. egy zsír új Keihin....
Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Jeami »

conus írta:
Jeami írta:
- A mofakernél 13k egy új BVF karbi,,vett már valaki ilyet vagy látott közelről?? (
csupa sorja, méretpontatlan több helyen, és nem egyezik pl. a súber mérete sem az ndk-s bvf-el. messze elkerülendő :!: :-({|= :mrgreen:
Én merész voltam, vettem egyet, valóban nem a legjobb minőség, de este kiderül, majd megírom! :D
Motor, őrület
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

Jeami írta:
- A mofakernél 13k egy új BVF karbi,,vett már valaki ilyet vagy látott közelről?? (
csupa sorja, méretpontatlan több helyen, és nem egyezik pl. a súber mérete sem az ndk-s bvf-el. messze elkerülendő :!: :-({|= :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
MP1
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2010.02.02. 23:39
MZ-d típusa: TS 250/1 oldalkocsis
Tartózkodási hely: Szekszárd, Bátaszék

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MP1 »

Szia!
Az ezüstforrasznak szúrólánggal bőven 600 fok feletti melegítés kell, ahol már izzik az anyag - a festék nagy felületen leég, és lehet, hogy még egy nagyot pukkan is az üzemanyagtartály. :shock:
A cinezéshez (forrasztóón - ahogy írtad ón - ólom ötvözet) elég a kb. 300 fokos hevítés.
Üdv: P.
Avatar
arovado
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2010.02.03. 20:53
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: arovado »

punisher írta:
arovado írta:Üdv!
Bocsi, hogy visszatérek az előző témához csak még annyit, hogy akkor én itthon házilag mivel tudnám jóra megcsinálni a tankomat? kérlek írjátok le valami anyagnak a nevét amivel foltozható vagy ilyesmi... köszi!
Vagy szimpinek tűnik az az ónnal forrasztás is, azt vajh meg tudom otthon csinálni? amit ónnak neveztek az a cin? (ón olom ötvözet?)
Előre is köszi!
Jó megoldás a forrasztó ezüst is (olcsó, beszerezhető, egyszerű.)
Rendben akkor megpróbálom azt, köszönöm!
Avatar
punisher
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
MZ-d típusa: etz250
Tartózkodási hely: Göd

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: punisher »

arovado írta:Üdv!
Bocsi, hogy visszatérek az előző témához csak még annyit, hogy akkor én itthon házilag mivel tudnám jóra megcsinálni a tankomat? kérlek írjátok le valami anyagnak a nevét amivel foltozható vagy ilyesmi... köszi!
Vagy szimpinek tűnik az az ónnal forrasztás is, azt vajh meg tudom otthon csinálni? amit ónnak neveztek az a cin? (ón olom ötvözet?)
Előre is köszi!
Jó megoldás a forrasztó ezüst is (olcsó, beszerezhető, egyszerű.)
Avatar
arovado
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2010.02.03. 20:53
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: arovado »

Üdv!
Bocsi, hogy visszatérek az előző témához csak még annyit, hogy akkor én itthon házilag mivel tudnám jóra megcsinálni a tankomat? kérlek írjátok le valami anyagnak a nevét amivel foltozható vagy ilyesmi... köszi!
Vagy szimpinek tűnik az az ónnal forrasztás is, azt vajh meg tudom otthon csinálni? amit ónnak neveztek az a cin? (ón olom ötvözet?)
Előre is köszi!
Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Jeami »

Alfa írta:Ha meg új, akkor Bing :D Lehet kapni Hubernél pl, kimondottan MZre (Kanunikon van ez).

Új BVF se rossz, de mivel van jobb, miért is vennénk azt... :roll:
Ez igaz, az egyetlen bökkenő az, hogy a Bing 27 a BVF 13-jával szemben.. :mrgreen: Tud annyival többet? :D
Motor, őrület
Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Jeami »

csikin írta:Vegyél egyet vaterán. Sok van 5000huf körül. Vagy Bambitól, ő biztos olyat ad el ami jól működik.
Vaterán én is néztem, tényleg vannak de azok zsákbamacskák....bizonytalanra nem adok ki 5 rugót inkább megyek 13-ra biztosra.
Bambi viszont jó ötletnek tűnik! :D
Motor, őrület
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Ha meg új, akkor Bing :D Lehet kapni Hubernél pl, kimondottan MZre (Kanunikon van ez).

Új BVF se rossz, de mivel van jobb, miért is vennénk azt... :roll:
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csikin »

Vegyél egyet vaterán. Sok van 5000huf körül. Vagy Bambitól, ő biztos olyat ad el ami jól működik.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
Jeami
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest és környéke

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Jeami »

Sziasztok, itt vagyok megint, mostanában ezer dolgom volt, nem tudtam az MZ-re időt szakítani. :evil:

A karbi problémám viszont változatlanul fennál és tanácstalan vagyok...végső elkeseredésemben kérdem:

- A mofakernél 13k egy új BVF karbi,,vett már valaki ilyet vagy látott közelről?? Megéri a pénzét vagy csak valami olyan távol keleti vacak mint a karbi felújítókészlet? :?:
(bár abból másodikra sikerült olyat vennem amiben jó volt a tűszelep! =D> )

Hiányzik már az MZ, jó lenne ha jó lenne... :(
Motor, őrület
Avatar
arovado
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 193
Csatlakozott: 2010.02.03. 20:53
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: arovado »

És ha felteszek 125ös tankot? vagy annak más a hossza, nem tudnám rendesen felrakni?
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 1 vendég