Ez igaz, az egyetlen bökkenő az, hogy a Bing 27 a BVF 13-jával szemben..Alfa írta:Ha meg új, akkor BingLehet kapni Hubernél pl, kimondottan MZre (Kanunikon van ez).
Új BVF se rossz, de mivel van jobb, miért is vennénk azt...


Ez igaz, az egyetlen bökkenő az, hogy a Bing 27 a BVF 13-jával szemben..Alfa írta:Ha meg új, akkor BingLehet kapni Hubernél pl, kimondottan MZre (Kanunikon van ez).
Új BVF se rossz, de mivel van jobb, miért is vennénk azt...
Vaterán én is néztem, tényleg vannak de azok zsákbamacskák....bizonytalanra nem adok ki 5 rugót inkább megyek 13-ra biztosra.csikin írta:Vegyél egyet vaterán. Sok van 5000huf körül. Vagy Bambitól, ő biztos olyat ad el ami jól működik.
onnal valo beforrasztast ajanlom! ha gondolod en megscinalom es garantalom nem fog folyni en igy javitomlouie írta:En ugy vettem meg a motorom, hogy nekem is eresztett ugyanott ahol irod, csak nekem azert mert a perem hajlitasanal kirepedt. Ha nem volt tobb mint felig a tank, nem is lottyent ki, ezert eszre sem vettem mikor megneztem a gepetarovado írta:Üdv!
Lenne egy dilemmám, amit most a nagyközönség elé tárok: a tankomból folyik a benzin... és nem ott ahol kéne, hanem az elején a kormány felöli részen, ahol a kis gumivédő megy rá, ott az összeillesztésnél valahol ereszthet... nem nagyon, csak egy picikét... kérem akinek van ötlete, az ossza meg velem, hogy oldjam meg ezt a problémát!
Köszönöm!
Minden jót!. Szoval elso korben en is hegesztetni akartam, de senki sem vallalta, mert robban. Utana kerestem a Loctite kinalataban ketkomponensu femragasztot, ami ellenall a benzinnek is, van nekik par ezerert, es jo meg minden, de aztan inkabb biztos ami biztos alapon vettem vateran 2000 Ft-ert egy olyan tankot, amiben egy szem rozsda nem volt. Csak le kellett festenem es kesz is. Ugyhogy lehet megeri szetnezni ott, mindig szokott lenni.
En ugy vettem meg a motorom, hogy nekem is eresztett ugyanott ahol irod, csak nekem azert mert a perem hajlitasanal kirepedt. Ha nem volt tobb mint felig a tank, nem is lottyent ki, ezert eszre sem vettem mikor megneztem a gepetarovado írta:Üdv!
Lenne egy dilemmám, amit most a nagyközönség elé tárok: a tankomból folyik a benzin... és nem ott ahol kéne, hanem az elején a kormány felöli részen, ahol a kis gumivédő megy rá, ott az összeillesztésnél valahol ereszthet... nem nagyon, csak egy picikét... kérem akinek van ötlete, az ossza meg velem, hogy oldjam meg ezt a problémát!
Köszönöm!
Minden jót!
Co-val hegesztés csak szellőztettek ki és vízzel érdemes feltölteni minél kevesebb legyen az ami be tudna robbani, vagyis mi a traktor tankját így csináltuk...arovado írta:Üdv!
Lenne egy dilemmám, amit most a nagyközönség elé tárok: a tankomból folyik a benzin... és nem ott ahol kéne, hanem az elején a kormány felöli részen, ahol a kis gumivédő megy rá, ott az összeillesztésnél valahol ereszthet... nem nagyon, csak egy picikét... kérem akinek van ötlete, az ossza meg velem, hogy oldjam meg ezt a problémát!
Köszönöm!
Minden jót!
Szerintem a prüszkölés menet közben nem az igazi, túl magasan van a szint és a rázkódásra "kilötyög", utóbbi teljesen természetes, mert a túlfolyó lyuka közvetlenül közi össze a benzint a külvilággal. Legalábbis onnan gondolom, hogy nekem full száraz a blokk (a benzin elpárolog, de az olaj ottmarad ha kilötyög) már jó ideje.E.István írta:Hali!
Egy kérdés:menet közben (is) prüszköl a karbi túlfolyó lukán a benzin(halványan könnyezik).
A szint tolómérővel van beállítva és ha sokat áll a gép-mintha elpárologna a benzin a karbiból.
Ez mennyire természetes-mi lehet az oka?
ETZ-150.
Köszi a segítséget!
Üdv!
Szia a külömbség elég sok:a 125TS BVF22 a 150 BVF24(a torokátmérő mm be 22-24)és persze a hozzá tartozó fuvokák mérete is más,a 125 be az alapjárati 35,a fő fuvoka 90 a150 be az alap 40 a fő 95 (ez a gyári adat)de tudomásom szerint fő fuvoka 95 be már nem létezik csak 100 van(ETZ) az van nekem is benne.és persze a subertű is más szerintem legalább is nekem külömbözönek tüntek.Nem igazán érdemes eltérni a gyári adatoktol mert nem szereti a gép egyébként én meg 150 es javitó készletet nem tudok szerezni sehol.Itt a környéken nincs.A lényeg meg kell nézni mik a fuvoka méreteid most amivel megy a géped és olyant kell venni akár darabonkéni is.Grif írta:Sziaszok!
Meg tudnátok nekem mondani,hogy miben különbözik a 125-ös és a 150-es MZ TS karbi?
Nekem 125-ösöm van,de csak 150-es felújító készletet kapni.Azt bele tehetem az enyémbe?
Az lehet de amennyire emlékszem mindegyiket összehasonlítottam a régivel és szemre nem láttam nagy különbséget a főfúvóka kivételével.nfefe írta:Utángyártott fúvóka nem biztos, hogy akkora mekkora rá van írva. Elég nagy szórás van sajna a méretek között.
A felújítókészlet fúvókáit raktam mindenhova, (kivéve a főfúvóka mert oda a készletét nem ajánlották) át is fújtam levegővel a karbit, dugulás tuti nincs...KILL3R etz írta:Alapjárati fúvóka? Olyan mintha elszegényedne... 3-3500 alatt dolgozik csak az alapjárat rendszer. Felette inkább a főfúvóka dominál.
http://hu.wikibooks.org/wiki/MZ_szerelésGrif írta:Köszönöm!
Beállítottam a keverési arányt,tényleg jobb lett,de még mindig nem az igazi.Holnap megpróbálom a gyújtást is beállítani.
A kipufogót hogyan tudnám kitisztítani?Tényleg hatásos,ha hosszabb ideig nagy fordulaton utazok vele?
Vannak Akik erre esküsznek,de tapasztalatom szerint 5. is 100-110 -es tempónál is tisztul szépen.Komárom - Balatonfüred távolság megtétele után érezhetően jobb volt az öblítése a kipufogónak.Grif írta:Köszönöm!
Beállítottam a keverési arányt,tényleg jobb lett,de még mindig nem az igazi.Holnap megpróbálom a gyújtást is beállítani.
A kipufogót hogyan tudnám kitisztítani?Tényleg hatásos,ha hosszabb ideig nagy fordulaton utazok vele?
A szintetikus olaj és az etanol nem barátok.Andrei írta:E85 tapasztalat:
töltöttem 2dl Repsol Moto Sintetico olajat (1:40)
...
a benzin-etanol-olaj keverékéből egy undorító sárgás fehéres tejszerű folyadék került az úszóházba, nevezzük ezt üzemanyagnak
aztán a benzinszűrőn is látszik ahogy ilyen mézszerű szar folyik lefelé, nemtudom még mi lesz ebből, elég régi a szűrőm, ezt a hétvégén ki is kell cserélnem, mert rozsda is van benne
egyelőre ennyi
aztamindenit, 8 literferi220 írta:A fúvókák is ki lettek cserélve.
és mérted azokat is valamivel?feri220 írta:A fúvókák is ki lettek cserélve.
fúvókák mennyire vannak elkopva?feri220 írta:Sziasztok!
Van egy ETZ125 motorkerékpárom, és az a problémám vele hogy sokat eszik.
Nemrég lett átalakítva tirisztoros gyújtásúvá. Bejáratós és 30 as keverékkel megyek.
A kérdésem hogyan lehetne a fogyasztást lentebb szorítani?
A síbertű alulról a második horonynál van. De ha lentebb engedem akkor a motorfordulat lassan esik vissza. És így nem lehet menni vele mert sebességváltáskor magas a fordulat.
8-9 litert evett meg százon.
A hozászolásokat előre is köszönöm.
Üdv.
Köszi előre is, várom az infókat!csikin írta:Hétvégén megmérek egy gyári 251ét, de azt tudni kell hogy többféle tű volt, vonalkákkal vannak jelölve a hornyok alatt.
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 0 vendég