Üdv!
Kicsit bonyolult a dolog. A lényege, hogy mindegyik küllő azonos mértékben legyen meghúzva, és ne legyen tojás és 8-as a felniba. Nyolcasnál ha pl "balra" mozdul ki a kerék, akkor lazítassz a "balos" küllőn és az ellenkező irányban álló "jobbos" küllőn feszítessz. Közben csak annyira terheljed a felni azon ívét, hogy nehogy tojás alakuljon ki.
Szerintem próbáld meg és ha jól figyelsz rá fogsz jönni, hogy melyik küllő meghúzása mit eredményez. Egyszerre kicsiket húzz, közben lazíts is, és mindegyik azonosan feszes legyen. Ezt hangra, a küllő kopogtatásával is lehet hallani, mindegyiket azonos hangra kell beállítani.

Ha a felni egy íven nagyon kileng, akkor ne csak egy küllőn állíts, hanem csokorban 3-4-en "kicsit-közepesen-nagyon-közepesen-kicsit". Tojásnál pedig, ahol van a pukli, ott lazíts azon az íven az összes küllőn. Ha egy íven nagyon meghúzód a küllőket akkor "szögletes lesz". vagyis 2 pukli lesz benne, így a 2 pukli között lazíts..remélem érted.-
A lényeg h próbáld ki, aztán rájössz. Én is magamnak csinálgattam az átfűzést, eljátszottam vele szépen.

Kiegyensúlyozás meg megint más történet.
A hülyeséget beszélés jogát fenntartom, én így csináltam, lehet rosszul, vagyis azt nem lehet mer jó lett.
