Hú ez jóhír. Azt hittem eltörött. Akkor szóval csak meg kell húznom a menetet. Mekkora szívek potyogtak le a kövemrõl! akarom mondani mekkora kövek potyogtak le a szívemrõl. Azt hittem vehetek komplett újat. Köszi az infót.
Hi a mûanyag tégely mozog vagy az egész fémtartály?
Mert a fémbe menettel megy bele a mûanyagtartály nemtudom jobban leírni lehet h csak meg kell húznod a mûanyagot.
amúgy a mûanyag az csak 1 menetes hüvely és cserélhetõ. ha jobbra tekerve megindul akkor még húzhatsz rajta de csak kézzel!!
De együtt kell vennem az egész burkolattal? remélem nem túl drága. Megnézem milyen az utángártott mivel sajnos errefelé nincs másra lehetõség hacsak nem egyik havertól tudok szerezni. De ez még kiderül.
Meiki írta:A fék teljesen tökéletessen fog. Nagyon nem is motorozok csak a határban de ott sem sokat mivel még nincs rendszám a motoron de remélem hamarossan lesz. Szóval akkor nem lehet javítani hanem vennem kell egy másikat. Remélem lehet kapni. Azért köszönöm.
Ha veszel, akkor ne a boltból vegyél!Keress akinek van fékmunkahengere, vagy olajtartája, mert állítólag az utángyártott fék olajtartály se olyan, mint kéne lennie.
A fék teljesen tökéletessen fog. Nagyon nem is motorozok csak a határban de ott sem sokat mivel még nincs rendszám a motoron de remélem hamarossan lesz. Szóval akkor nem lehet javítani hanem vennem kell egy másikat. Remélem lehet kapni. Azért köszönöm.
Meiki írta:Oks elnézést. De viszont az szeretném megkérdezni hogy lehet e javítani a fékolajtartájt mivel eléggé lötyög a helyén és el is tudom forgatni. Gondolom ez nem normális jelenség. Kell vennem újat vagy esetleg lehet javítani? Hogy van odafogatva? Mert ha esetleg menetes és ott van egy gumitömítés akkor zat meg tudomoldani. Elõre is kösz a segítságet.
Hát, ha lötyög, akkor elég valószínû, hogy levegõ is került a rendszerbe.A te helyedben én nem motoroznék ilyen problémával Szerintem inkább vedd le az egész elsõ féket, és várd a szakiktól a megoldást.
Oks elnézést. De viszont az szeretném megkérdezni hogy lehet e javítani a fékolajtartájt mivel eléggé lötyög a helyén és el is tudom forgatni. Gondolom ez nem normális jelenség. Kell vennem újat vagy esetleg lehet javítani? Hogy van odafogatva? Mert ha esetleg menetes és ott van egy gumitömítés akkor zat meg tudomoldani. Elõre is kösz a segítságet.
Nem áll számdékomban szétszedni de ha esetleg valami gond lenne vele akkor van egy másik még nem hasznûlt de gyári komplett elsõfékem. egyik munkatársam mondta hogy vette valahol de pár héttel késõbb eladta az etz-t és megmaradt. Még kb 92 ben vette és odaadta ingyen + pár alkatrésszel. Most van egy Kavasaki gpz 550-ese de irányárban 250-ért hírdeti friss mûszakival. szerintem megérné csak most nagyon beindultam az etz-re. Szerintem akár milyen öreg konstrukció akkor is nagyon jó és szép ráadásul megbízható.
Helló! Nem gondoltam volna hogy ilyen durván fog a féktárcsa az etz-n. Simson után tudtam hogy sokkal jobb lesz de volt egy robogóm is ami elõl szintén tárcsa volt. De ez még azt is oda veri. Eszméletlen jól fog félig be húzom és már satu.
mzgergõ írta:Akkor körül nézek a bontóba.Vagy lelopok valamilyen rotyogóról:)
Jó, ez rendbe van, de mien méretû O gyûrû kell belé?Csapágy, vagy szimering boltba gondonolom lehet kapni!?
Nekem az isemrõsöm adott O gyûrût asszem a Ladában teljesíthetett szolgálatot,kicsit körbe kellett csiszolóvásznazni,de a méretet be tudod lõni,ha belepróbálgatod a helyére,mi is így csináltuk.
Ha nem akarsz ekkorát alakítani/költeni,próbáld ki a karmantyút kicserélni olajálló O gyûrûre,nekem 2 éve ez van benne és teljesen rendbenvan a fékem,1ébként én is akkor raktam be,amikor ugyanezt csinálta a fék,mint Neked.
jut eszembe anno volt itt egy forumozo a gixxxer o mondta hogy a gilera KK, KZ, EX ha jol emlekszem ezeke a motoroke teljesen kompatibilis, de ezek regi ketyerek valszeg csak bontoban talalsz ilyet. Az enyemnek grimeca a markaja sok robogo szaladgal ilyennel a lenyeg hogy egydugattyus es 2 munkahengeres feknyeregez legyen
sztem egy 10 esert mar kapsz es ha jo tipusrol ulteted at akkor egy az egyben kompatibilis semmit nem kell esztergalni se, legalabbis az enyemen nem kellett
Azigen!
Mennyiért lehet hozzájutni ilyenhez?Ésha nekem is fém fékcsöveslenne, akkor gondolom kell esztergálni a féknyereg, és a fékcsõközé egy toldatot igaz?
mzgergõ írta:Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy nem fog annyira jól a fékem.Új fékpofákvannak benne, új kis, és nagy karmantyú, új fékcsõ, és olaj.A tárcsa szép sima, nincs benne mélyedés, de lyukasztott.Jól lelett légtelenítve is.Kb olyan fele behúzásnál kezd fogni a fék.Igazából nekem elég ez a fék erõsség, de mûszaki vizsga elött állok, és ott lehet nem elég.És olyat csinál még, hogyha széplassan húzom be a kart, akkor egy nagyon picivel tovább betudom húzni, mint ha hírtelen húznám be.Jólenne, ha tudna nekem segíteni valaki!Köszönöm
Üdv!
Sajnos ez tipikus mz betegség... ha tudsz szerezni egy robogóról vagy kisebb motorról való felsõ fékhengert, akkor meg is oldódik a bajod...
Nekem (asszem) egy Gilera-ról való brembo cucc van fenn fém fékcsõvel... Kicsit agresszív azóta a fék http://www.mzclubhungary.com/gexxx/fek.jpg
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy nem fog annyira jól a fékem.Új fékpofákvannak benne, új kis, és nagy karmantyú, új fékcsõ, és olaj.A tárcsa szép sima, nincs benne mélyedés, de lyukasztott.Jól lelett légtelenítve is.Kb olyan fele behúzásnál kezd fogni a fék.Igazából nekem elég ez a fék erõsség, de mûszaki vizsga elött állok, és ott lehet nem elég.És olyat csinál még, hogyha széplassan húzom be a kart, akkor egy nagyon picivel tovább betudom húzni, mint ha hírtelen húznám be.Jólenne, ha tudna nekem segíteni valaki!Köszönöm
Üdv!