![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Köszi,megtörtént a feltöltés
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Szia
Hova töltötted fel a videot?
Üdv.:Sub-ee[/quote]
Szia
Az eredetinél mint módositás szerepel!
Nekem felkapcsolt fényszóróval ennyi a töltés, anélkül úgysem közlekedek, tehát elvileg ez oké, nem? Ha elfelejteném felkapcsolni (amit max. pár perc múlva észreveszek), akkor 14,5V körül.sub-ee írta: ...
Motoros boltban kapsz fesszabályozót, habár az drága és problémás is.
Nincs jobb ötletem, ami fonos, hogy a töltés 13,6-13,8V között legyen.
Üdv.:Sub-ee
Talán elmegy valahol az anyag, lehet, hogy szimmering.daranyi68 írta:Sziasztok!
Ma egy nagyobb motorozást tartottam.6-700m volt még az útból.Elősször magassabb fordulaton pillanatokon belül már alapjáraton is csak hörgött majd leált.Gyertya ki,szikra akkora hogy ökröt lehetne sütni rajta.Viszont szivatózás után is száraz.Othon karburátor takaritás,gyujtás ellenörzés megtörtént de a motor nem indul.Erőteljes szivatózás mellet némi hörgést ki tudok csalni belőlle,mást nem.El nem tudom képzelni mi a baja.Esetleg falsot sziv valahol?..Segitségeteket kérem ez ügyben!Tanácsaitokat előrre is köszönöm!!!
daranyi68
HaPi írta:Hello!
5.-ben nem ment 5000 fölé a fordulatszámom és rezgő hangot hallottam. A többi fokozatban simán pörgött, gond nélkül. Most lett megfúratva és már be van járatva. Mi lehet a gond, gyújtást kell állítaniHa igen akkor mennyit és pontosan hogyan
Válaszokat előre is kösz![]()
Sziadaranyi68 írta:Köszi,megtörtént a feltöltéssunbim írta: Tedd fel a Yutubra, vagy az indavideo-ra, és linkeld be.
Nincs meg a régi? Tedd addig vissza azt.hell írta:Mai napon füstölt el a sub-ee féle feszabom miután bekötöttem az akkuört persze én sem azért írom, hogy úgymond lenézzem eddig szinte teljesen rendben volt csak motoroznék de így nem az igazi. Valaki tudna nekem mondani valami viszonylag gyorsan kivitelezhető megoldást hol lehet vásárolni, megrendenil egy nagyából jól működőt amíg emezt újraélesztem ha persze birom. Ja igen és ETZ 250-hez kellene.
És ha Bakimate erre járna irhatna priviben vezetékkötegje van-e elfekvőben (ETZ250-hez szintén) és persze mennyiért mert a mostani 'gyárinak' meg vannak számlálva az órái.
Köszönöm a segítségeket előre is.
Ha gondolod küldd el és megjavítom!Dénes írta:Ezzel volt a hiba, valszeg víz miatt. Bár nem volt vizes, meg semmi egyéb nyom nem volt. Kikötöttem, vissza a gyárit és voálá szikra.sub-ee írta: Szia
Ha meghal, akkor végleg meghal azonnal, olyan nincs, hogy megy 500métert, utána megáll és megy 200-at.
Ha tönkremegy benne valami, akkor annak látható nyom van, úgy néz ki, hogy nem a gyújtással van a baj.
Üdv.:Sub-ee![]()
Jah Subee,most nem arra megy a játék, h szarok a cuccaid, nehogy magadra vedd...mert amíg működött jól működött, csak jeleztem h valamiért elromlott.
Ezzel volt a hiba, valszeg víz miatt. Bár nem volt vizes, meg semmi egyéb nyom nem volt. Kikötöttem, vissza a gyárit és voálá szikra.sub-ee írta:SziaDénes írta:Asszem meghalt a Müller-elektronix gyújtáscuccom...![]()
Ha meghal, akkor végleg meghal azonnal, olyan nincs, hogy megy 500métert, utána megáll és megy 200-at.
Ha tönkremegy benne valami, akkor annak látható nyom van, úgy néz ki, hogy nem a gyújtással van a baj.
Üdv.:Sub-ee
Köszi,megtörtént a feltöltéssunbim írta:Tedd fel a Yutubra, vagy az indavideo-ra, és linkeld be.daranyi68 írta:Sziasztok!
Sub-ee féle opto gyujtást raktam a motoromba.Röviden:mint ha ujj életre kelt volna a gép!
De komojan,stabilabb alapjárat,nyomatékosabb lett a motorom. Magas fordulat számon is egyenletes a járása,nem hagy ki!Tökéletesebb az égés!Nincs kopó alkatrész,ezért merem állitani hogy üzembisztosabb!
Pár fotót rólla:
egy ék alakú beköszörülés a tárcsa elfordulásának megakadájozása végett
maga a tárcsa
a megszakító helyére beépített opto kapu
igaz nem jól látszik de itt már be van ütve dornival az ék alakú beköszörülés ellendarabja
Végül egy kis filmet szerettem volna felrakni a már optogyujtásos működő motorrol.Sajnos azt nem tudom hogy rakjam fel
Gondolom a generátor felölire gondolsz,különben olajos lenne a gyertya...Dénes írta:Esetleg főtengelyszimmeringed meghalt...
Tedd fel a Yutubra, vagy az indavideo-ra, és linkeld be.daranyi68 írta:Sziasztok!
Sub-ee féle opto gyujtást raktam a motoromba.Röviden:mint ha ujj életre kelt volna a gép!
De komojan,stabilabb alapjárat,nyomatékosabb lett a motorom. Magas fordulat számon is egyenletes a járása,nem hagy ki!Tökéletesebb az égés!Nincs kopó alkatrész,ezért merem állitani hogy üzembisztosabb!
Pár fotót rólla:
egy ék alakú beköszörülés a tárcsa elfordulásának megakadájozása végett
maga a tárcsa
a megszakító helyére beépített opto kapu
igaz nem jól látszik de itt már be van ütve dornival az ék alakú beköszörülés ellendarabja
Végül egy kis filmet szerettem volna felrakni a már optogyujtásos működő motorrol.Sajnos azt nem tudom hogy rakjam fel
Azt nem tudom hogy gyújtást kell-e állítani, de ha igen több leírás is van itt. Pl : letöltések/ szerelés/hogyan tovább mz 160. old.HaPi írta:Hello!
5.-ben nem ment 5000 fölé a fordulatszámom és rezgő hangot hallottam. A többi fokozatban simán pörgött, gond nélkül. Most lett megfúratva és már be van járatva. Mi lehet a gond, gyújtást kell állítaniHa igen akkor mennyit és pontosan hogyan
Válaszokat előre is kösz![]()
Tanácsod köszönöm.Idáig nem volt gond,a karburátorig minden oké,ellenőriztem.A karbit kitakaritottam,kompresszorral kifúvattam.Mégsem akar indulni,Zsir uj gyertyával sem.Benzin beöntéssel sem birom jobb belátásra birni.z25z írta:ha hulyere szivatozod es akkor is tok szaraz a gyertya akkor ott uzemanyagellatasi gond lesz, csap nem dugult el?
en a simsonnal jartam igy, allt telen 3,5 honapot elovettem es hasonlo jelenseget produkalt kellett azert 10-15 perc meg 2 gyertyacsere miutan eszrevettem hogy a benzincsap eldugult. esetleg tegyel par ccm benzint a hengerbe es probald ugy beinditani, ha beindul es jar nehany masodpercig akkor karbi-csap-tanksapka
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... cts_id=949Andrá$ írta:Az lehet![]()
Az én aksim is már kb 5-6éves![]()
már lassan csereszavatos lesz csak sehol nem találtam vmi jót ami nem olyan "nevesincs" és 12Ah-s.
Nekem is olyan gondom volt, mint neked. Vettem tegnap 7790 Ft-ért egy 12V-os 9Ah-s akksit és alapjáraton világítás, féklámpa, index megy minden és nem áll le, még a fordulat se megy lejjebb (max egy nagyon picit). Szóval megoldás egy új akksi. A régit feltöltöttem, de nem lett jobb, alapjáraton ugyanúgy leállt, ha a világítást rákapcsoltam.Andrá$ írta:Nah megmértem kíváncsiságból
ráraktam a mérő műszer 2 végét az aksi saruira ahol a vezetékek is mennek rá
az adatok nem hajszál pontosak![]()
kb:2000-nél 6,8V
3000-nél 7,1-7,2
4000-nél 7,9
jah ez sima gyújtáson volt világítás nélkül
arovado írta:Üdv!
Egy kérdés, amiről Dénessel beszélgettünk nemrég, de nem tudtuk megfejteni: vajh problémás-e a motoron, ha van +2 fényszóró... na már nem csak dísznek, hanem világít is alkalmanként egyenként 55W-tal.
Bambi azt mondta, hogy a gyári lámpa többet ér mint nekem a három szar együtt... egyetértek vele, de sajnos nem tudok gyárit feltenni, mert újra kéne kötni minden vezetéket...így a kérdés tulajdonképpen így hangzik: Ha van a lámpák mellé +2 egyenként 55W-os fényszóró az a generátornak okoz-e kellemetlen perceket, vagy esetleg tökmindegy?
Előre is köszönöm a válaszokat
Jó lenne, ha lenne félvezető gyáram, így nem kéne attól fosni, hogy valami tönkre megy, az a baj, hogy sok mindent már kínában gyártanak és nem mindig kapok kézhez minőségi alkatrészt. Például most épp PHILIPS tranyókat sikerült vegyek.kiszsebi írta:Tudod, Szabi előre gyártott alkatrészekből építi a cuccait, azok közt meg sok lehet a selejt, amiről ő nem tehet. Azért jó lenne, ha neki is lenne otthon egy félvezető gyáraDénes írta:2.: Nálam nem biztos hogy azzal van a baj, egyenlőre még szétvan szedve a motor, aztán próbálgatok...Meg biztos nem kellett volna vízbe áztatnom.Mondjuk nemigazán tűnt vizesnek a kütyü...
![]()
Nem ide vonatkozik, de egy időben a számítógépek alaplapjaiba fos kondenzátorokat építettek, ami miatt még 2000 üzemórát sem bírtak ki. A hiba a hamis elektrolitban volt. Sok nagynevű gyártó ment vagy majdnem ment csődbe ez miatt.
Sziafores írta:Egy haveromat tirisztoros,vagy hasonló gyújtásrendszer érdekelné,amivel kiválthatná a megszakitót..kihez forduljak?
SziaDénes írta:Asszem meghalt a Müller-elektronix gyújtáscuccom...Elindultam otthonról és 500-m után megállt, betoltam indult de 200m után annyi.
Cseréltem gyertyát, megszakítót, trafót, kábelek a helyükön minden oké, akksi is jó. Viszont nincs szétégve a Subee féle cucc sem így szemre. Ajj mitévő legyek?Holnap megnézem a jóöreg gyári gyújtókondis megoldással... Még szerencse hogy otthon a nagy állásban ment tönkre. Volt egy alapos mosás is...esetleg a víztől valami? (slaggos-veretős dolog
)
Műszerem sajnos nincs, méricskélni se tudok...nameg hülye is vagyok hozzá, leginkább ezzel van a baj.
Tudod, Szabi előre gyártott alkatrészekből építi a cuccait, azok közt meg sok lehet a selejt, amiről ő nem tehet. Azért jó lenne, ha neki is lenne otthon egy félvezető gyáraDénes írta:2.: Nálam nem biztos hogy azzal van a baj, egyenlőre még szétvan szedve a motor, aztán próbálgatok...Meg biztos nem kellett volna vízbe áztatnom.Mondjuk nemigazán tűnt vizesnek a kütyü...
1. olvass fórumot.fores írta:Egy haveromat tirisztoros,vagy hasonló gyújtásrendszer érdekelné,amivel kiválthatná a megszakitót..kihez forduljak?
Először is: az akksid jó?Andrá$ írta:nekem is szokott ilyet csinálni lehet nálam is ez lehet a gond?
6V-osnál mennyinek kell lennie ? 6,6V körül ?
15-ös gyári. A könyvet régebben néztem, de most fejből nem tom, majd meglesem megin'.conus írta:nekem kb 800 km-t után ragadt meg a dugattyú. mondjuk előtte 8 km-en 110-el jöttem 6500-on![]()
![]()
és a gyári könyv mennyit ír? azt megnézted?
lánckerék mekkora?
700km-t. Azt mondták itt a fórumon, hogy 100 km sok rövid kis táv, utána még 500 km csak 4000.ig pörgetve és el kell kezdeni neki adagolni, nehogy ellustúljon. Azóta még mentem 100 km-ert, párszor meghúztam neki, de ha nem kell akkor még nem hajtom.conus írta:mentél már vele 1500 km-t h már be van járatva?![]()
Válaszolna vki erre pls.HaPi írta:Hello Mindenki!
Ma kicsit meghúzattam a gépet (ETZ 125) és 5.-ben nem ment 5000 fölé a fordulatszám és rezgő hangot hallottam. A többi fokozatban simán pörgött, gond nélkül. Most lett megfúratva és már be van járatva. Mi lehet a gond, gyújtást kell állítaniHa igen akkor mennyit és pontosan hogyan
![]()
Válaszokat előre is kösz![]()
SziaPapszi írta:Egy éve a motorom alapjáraton bírta világítással,indexel és ha ráadtam a féklámpát, akkor állt le. Most télen tökéletesen indult. Mostanába tapasztalom azt, hogy ha alapjáraton ráadom a világítást akkor egyből leáll. Indexet ha ráadom akkor meg szakaszosan jár a motor, úgy ahogyan villog az index. Egyedül a féklámpával megy üzembiztosan alapjáraton. Most az akksim a rossz vagy nincs töltés?
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég