Blokk
Re: Blokk
Jó reggelt mindenkinek!!
Nekem egy olyan problémám van a kis 150-es Etz-mel,hogy csörgött a kuplunglánc.kicseréltem mindent benne vadi újra,fogaskerekek,lánc,és ugyan úgy lehet hallani a csörgést mihelyst húzok neki egy kis gázt.
Szeretném a segítségeteket kérni,hogy mit lehetne vele csinálni.
Előre is köszönöm!
Széles Utat!!
Nekem egy olyan problémám van a kis 150-es Etz-mel,hogy csörgött a kuplunglánc.kicseréltem mindent benne vadi újra,fogaskerekek,lánc,és ugyan úgy lehet hallani a csörgést mihelyst húzok neki egy kis gázt.
Szeretném a segítségeteket kérni,hogy mit lehetne vele csinálni.
Előre is köszönöm!
Széles Utat!!
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Andrei: Leszereled a generátort. Leszereled a szimmeringházat. Kicseréled a szimmeringet (20x30x7), ne legyen ferdén, és vigyázz az ajkára. Aztán összerakod. Kell egy papírtömítés is a ház alá, de rajzlapból is tudsz vágni, mert egyszerű alakú. Vastagsága 0.5 mm körüli legyen, Vagyis karton vastag, nyomtatópapír vékony. Műszaki rajzlap kiváló.
Elvileg ennyi. Szóljon, ha valaki nem ért egyet.
Üdv.: Csikin
Elvileg ennyi. Szóljon, ha valaki nem ért egyet.

Üdv.: Csikin
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Blokk
Hogyan kell gyújtásoldali szimeringet cserélni kis ETZ-nél?
a videót látva nekem is ugyanez a problémám, megpróbálnám a cserét
a videót látva nekem is ugyanez a problémám, megpróbálnám a cserét
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Re: Blokk
Akkor szntem kezd azzal, hogy megnézed... nem biztos h az a baj, de ha mégis, akkor sok melót megspórolsz magadnak... itt a clubban vannak leírások a karbi precíz beállításához és szétszedéséhez/összerakásához. Am szntem mielőtt szétszednéd kezd azzal, hogy megpróbálod az egészet beállítani a levegőcsavar és alapjáratcsavarral... persze nem valószínű hogy ez a gond, de a végén vernéd a fejed a falba, ha mégis ez lennerevlimit írta:Az is előferdülhet, de még ahhoz nem mertem eddig nyúlni. Vagyis az úszószintet lecsekkoltam és ennyi. Eddig ha karbit eltekergettem általában rossz vége lettarovado írta: Nem lehet hogy csak a karbi van rosszul beállítva?

- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Az is előferdülhet, de még ahhoz nem mertem eddig nyúlni. Vagyis az úszószintet lecsekkoltam és ennyi. Eddig ha karbit eltekergettem általában rossz vége lettarovado írta:Nem lehet hogy csak a karbi van rosszul beállítva?revlimit írta:Ekecs: jó az avatarod!!! Hamvas Béla
Szóval amiért írok: kicseréltük a gyújtásoldali szimeringet az ETZ-n. Hát a rugó ki volt fordulva, teljesen kuka volt. Csere után: 1000 alapjárat a 2000-2200 helyett, jó lepörgés, és már 4.ben is elforgattam 5500ig, itt raktam 5.et és csak tartani bírta, majd lassan visszalassult. Ugyanezt csinálta eddig is csak már alacsonyabb fordulatszámon elerőtlenedett. Nekem ez még mindig kompresszió szökésnek tűnik. Vagy üzemanyag??
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Re: Blokk
Jah és a belvárosban van fag és skf üzlet is, de e-mailben előtte érdemes ajánlatot kérni mert van néhány ezer ft különbség.z25z írta:kiszsebi írta: irodái az USA-ban vannak. Így szinte biztos, hogy kínai
![]()
na igy mar vilagos, koszi, dorozsman nezelodtem es csak ilyen markat lattam, a kuplungnal a kinyomocsigaban elegge kotyog a csapagy es csereerett lesz, de lehet inkabb bemegyek a belvarosba a FAG uzletbe
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Blokk
SKF-el vigyázni kell mert hamisítják. A gyári poliamid kosaras DKF csapágyak pedig krva jók voltak. Japán csapágyak tuti jók: KOYO, NSK, NTN. SKF-ből a Made in Sweden a jó, de rohadt drága. FAG is jó német cucc. A KOYO a legjobb ár/érték arányú szerintem. Nekem is az van a blokkban. Kerekekben Amcsi KBS van mert olcsó volt.
Re: Blokk
Nem lehet hogy csak a karbi van rosszul beállítva?revlimit írta:Ekecs: jó az avatarod!!! Hamvas Béla
Szóval amiért írok: kicseréltük a gyújtásoldali szimeringet az ETZ-n. Hát a rugó ki volt fordulva, teljesen kuka volt. Csere után: 1000 alapjárat a 2000-2200 helyett, jó lepörgés, és már 4.ben is elforgattam 5500ig, itt raktam 5.et és csak tartani bírta, majd lassan visszalassult. Ugyanezt csinálta eddig is csak már alacsonyabb fordulatszámon elerőtlenedett. Nekem ez még mindig kompresszió szökésnek tűnik. Vagy üzemanyag??

- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Ekecs: jó az avatarod!!! Hamvas Béla
Szóval amiért írok: kicseréltük a gyújtásoldali szimeringet az ETZ-n. Hát a rugó ki volt fordulva, teljesen kuka volt. Csere után: 1000 alapjárat a 2000-2200 helyett, jó lepörgés, és már 4.ben is elforgattam 5500ig, itt raktam 5.et és csak tartani bírta, majd lassan visszalassult. Ugyanezt csinálta eddig is csak már alacsonyabb fordulatszámon elerőtlenedett. Nekem ez még mindig kompresszió szökésnek tűnik. Vagy üzemanyag??
Szóval amiért írok: kicseréltük a gyújtásoldali szimeringet az ETZ-n. Hát a rugó ki volt fordulva, teljesen kuka volt. Csere után: 1000 alapjárat a 2000-2200 helyett, jó lepörgés, és már 4.ben is elforgattam 5500ig, itt raktam 5.et és csak tartani bírta, majd lassan visszalassult. Ugyanezt csinálta eddig is csak már alacsonyabb fordulatszámon elerőtlenedett. Nekem ez még mindig kompresszió szökésnek tűnik. Vagy üzemanyag??
A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Re: Blokk
Üdv!z25z írta:egy kerdes: RSR csapagyakat mely orszag gyartja? jo minosegu-e? erdemes-e beruhazni ra? tapasztalat?
Én most ruháztam be csapágyra. Ami jó minőségű, az a FAG és SKF, és tényleg érezhetően jobb a motor... ami meg azt mondják hogy olyasmi mint az ETZ hez való ndk minőség az a szlovák CX és még valami kínai... azok jóval olcsóbbak, a vélemények megoszlottak: volt hogy skf kereskedésben is azt mondták, hogy etz be bőven jó a CX minőség mert az is felülmúlja a gyárit, vannak akik azért mégiscsak az skfet ajánlottak (gondolom mert 5X annyi...) de szntem a legjobb ha csapágyboltban érdeklődsz utána. ha jól meg akarod csinálni és úgy gondolod akkor már költesz rá, akkor skf, vagy fag. az egész blokk kb 17000ft,-
- Ekecs
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2008.07.07. 19:29
- MZ-d típusa: ES 125/1
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Az RSR=rizskályha,óccó,osz hama kihulla goló.
Viszont az NSK-RHP az japó,érdekessége,hogy az alap csapágya lóg,mint a C3,de jó.
Viszont az NSK-RHP az japó,érdekessége,hogy az alap csapágya lóg,mint a C3,de jó.
...végül is ketten maradnak:isten és a bor.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
kiszsebi írta: irodái az USA-ban vannak. Így szinte biztos, hogy kínai


- FejesT
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2010.04.01. 13:35
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Fertőd
Re: Blokk
Sziasztok!
Már lassan 1 éve motorozok MZ-vel, kb 5000km-t raktam bele. Eddig nem volt semmi baja, de most az elmúlt 1 hónapban nagyon megváltozott a motor. Hidegen nagyon szépen megy, de amikor bemelegszik akkor 4es-ben elveszik az ereje és olyan a motor mintha a hengerbe valami bekerült volna és össze-vissza pöfög. Az 5ös-ről meg ne is beszéljünk...( semmi erő, teljesen visszafogja a motort ). Hidegen-melegen 1-3ig nagyon szépen húz a motor. Nem tudom mi lehet a probléma, a keverék 1:40es, szerintem minden ok. Segítségeteket előre is köszönöm! Fejes
Már lassan 1 éve motorozok MZ-vel, kb 5000km-t raktam bele. Eddig nem volt semmi baja, de most az elmúlt 1 hónapban nagyon megváltozott a motor. Hidegen nagyon szépen megy, de amikor bemelegszik akkor 4es-ben elveszik az ereje és olyan a motor mintha a hengerbe valami bekerült volna és össze-vissza pöfög. Az 5ös-ről meg ne is beszéljünk...( semmi erő, teljesen visszafogja a motort ). Hidegen-melegen 1-3ig nagyon szépen húz a motor. Nem tudom mi lehet a probléma, a keverék 1:40es, szerintem minden ok. Segítségeteket előre is köszönöm! Fejes
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
http://www.rsr.com/z25z írta:egy kerdes: RSR csapagyakat mely orszag gyartja? jo minosegu-e? erdemes-e beruhazni ra? tapasztalat?
ez szerint az irodái az USA-ban vannak. Így szinte biztos, hogy kínai

Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
NYET!Dénes írta:Nálunk, Tbányán (ahova arovado is viszi) be kell, mert csak úgy tudnak féket mérni.
UPDATE: Jó de nálunk nincs pad.Egy erőmérő műszert raknak a hátsó ülésre, majd az udvarban felgyorsítani és vészfék. Aztán kielemezik a G-ket.
Nekem nem kellett beindítani, egy gépre tették fel, de jófejek voltak mert hagyták h ott szerelgessem és mielőtt elkezdték volna az egészet előtte végignézték h ne kelljen esetlegesen megbuktatniuk, de szerencsére nem kellett...
Re: Blokk
Üdv!
Nekem nem stimmelt, de aztán össze tudtam tenni úgy hogy kicsivel nagyobbak voltak, nem lett gáz belőle... am elvileg ha pl teszel közéjük egy kopottabb régit, akkor még jobb, mert a kompenzálja a többi vastagabbságát bár én ezt nem próbáltam... szerintem mindegyik egyformán szar, bár én úgy hallottam van egy kivétel, de azt szerintem Bambi tudná megmondani...
Nekem nem stimmelt, de aztán össze tudtam tenni úgy hogy kicsivel nagyobbak voltak, nem lett gáz belőle... am elvileg ha pl teszel közéjük egy kopottabb régit, akkor még jobb, mert a kompenzálja a többi vastagabbságát bár én ezt nem próbáltam... szerintem mindegyik egyformán szar, bár én úgy hallottam van egy kivétel, de azt szerintem Bambi tudná megmondani...
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
es vegezetul:




a lamellakat mostmar erzem is, valoban egett szaga van, de leginkabb ahogy hozzaerek a parafareteg esik, mallik le rola
a fobb reszek epp aznak brigeciolban, aztan tisztitom oket
a sima lemezek gondolom maradhatnak, csak a parafasokat kell cserelnem?
Bluerider: smacknak mi a tesztajat szeretjuk igazabol




a lamellakat mostmar erzem is, valoban egett szaga van, de leginkabb ahogy hozzaerek a parafareteg esik, mallik le rola
a fobb reszek epp aznak brigeciolban, aztan tisztitom oket
a sima lemezek gondolom maradhatnak, csak a parafasokat kell cserelnem?
Bluerider: smacknak mi a tesztajat szeretjuk igazabol

Re: Blokk
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy milyenek a Mofánál kapható kuplung cuccok(lamellák, stb.)
Mert azt hiszem bekakkantott a kuplungom.
Olvastam itt nemrég,h ogy valakinek nem stimmelt a lamellák vastagsága.
Szeretném elkerülni a csiszolgatást.
A segítséget előre is köszi.
Üdv.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyenek a Mofánál kapható kuplung cuccok(lamellák, stb.)
Mert azt hiszem bekakkantott a kuplungom.
Olvastam itt nemrég,h ogy valakinek nem stimmelt a lamellák vastagsága.
Szeretném elkerülni a csiszolgatást.
A segítséget előre is köszi.
Üdv.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2010.03.30. 18:20
- MZ-d típusa: es 125 trophy
Re: Blokk
Sziasztok srácok !!!
Lenne egy kérdésem, aki ért hozzá , mi a különbség az es és a ts 125-ös főtengely között !!! Van-e egyátalán különbség a kettő között???
Sajnos még 125-ös mz-m nem volt most van egy trophym és főtengelyt kéne benne cserélni !!!
Köszönettel :sanyi

Lenne egy kérdésem, aki ért hozzá , mi a különbség az es és a ts 125-ös főtengely között !!! Van-e egyátalán különbség a kettő között???
Sajnos még 125-ös mz-m nem volt most van egy trophym és főtengelyt kéne benne cserélni !!!

Köszönettel :sanyi
Re: Blokk
OK köszi zizi,a címet küld privibe
üdv bambi
üdv bambi
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Blokk
Engem érdekelne mert az enyém elég gányolt! Ha esetleg már nem aktuális, akkor hol tudok jó minőségűt szerezni? Vaterán nem találtam.Stravkó írta:Ma volt Egerben veterán börze,és láttam egy vadonat új(!!!) 250-es ETZ kuplungot!
15eFt-ért adta az ember. Kicsit sokalltam,de lehet hogy van aki megvenné.
Relax, don't do it
Re: Blokk
Utast nem tervezek vinni, de sajnos ma kijutott a szembe szélből, de vigyáztam, amennyire tudtam.csikin írta:Jó így! Az a lényeg, hogy érzésselÉs ne erőltesd pl:erős szembeszél, utas.
Re: Blokk
Elkezdtem bejáratni a motort. Az első 100 km-t úgy mentem le vele ahogy mondtátok. Sok rövid kis táv és nem pörgettem többet 3.500, de azt is csak 1x-2x, inkább 3.000 és 3.300 között jártam vele. Túl vagyok már az első 100 km-en, most jön az 500 km, mikor már mehetek hosszabb távra is vele. Most már elengedtem a fordulatot 4.000, de NEM tovább és a maradék 450 km-t is, ha így járom le jó lesz
Utána pedig kicsit hajtani, persze nem nyélgázon, nehogy ellustuljon.
Jó lesz így


Jó lesz így



- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Blokk
nyakas írta:csereld a kinyomocsigat es a fuleslemezt mert osszeszorulnakz25z írta:most egy kicsit elgondolkoztam: ha az agy belseje jonak tunik, es lehuzo kellett hogy levegyem a kuplungot, akkor lehet hogy le sem volt forogva? de akkor miert nem tudtam beinditani? lenyomtam a berugokart es ellenallassal de lement tovig, es egy teljes lenyomasbol 1 x at tudta forditani a fotengelyt....![]()
teljes a tanacstalansag...de csak valami kuplun hibanak kell lennie, hisz ugy kezdodott, hogy nem emelt kivagy kiemel vagy csuszik
![]()
![]()
Ezt nekem is csinálta tavaly mikor elővettem tél végén, és idén is. Pár nap után elmúlt akkor is és most is.
Re: Blokk
Sziasztok.
Lehet már volt ilyen probléma, csak kicsit hosszú napom volt és nem volt humorom végigolvasni a fórumot. Ezért ha valaki megért és tud segíteni azt megköszönném.
Na szóval a probléma a következő: ettem hobbi cross célra egy jó kis 250/1-est. A tulaj szerint (igaz már picit átalakította) nem lett még széthúzva a blokk és ebben lehetett is valami mert igen csak csapágyas hangja volt. De a probléma csak a csapágyazást követően az összerakás után jött. Egy ideig (4-5km) nem is volt semmi baj, de utána egyszer csak azt veszem észre hogy nincs 3. sebességem és 1-ben amikor indulok nincs olyan hogy csúsztatom mert egyből fog és rángat.
Mi lehet a bibi? Mit bakizhattam el összerakásnál? Mert mindent oda raktam ahonnan kivettem, igaz mz-vel most volt dolgom először. Legyetek szívesek aki tud segíteni.
Lehet már volt ilyen probléma, csak kicsit hosszú napom volt és nem volt humorom végigolvasni a fórumot. Ezért ha valaki megért és tud segíteni azt megköszönném.
Na szóval a probléma a következő: ettem hobbi cross célra egy jó kis 250/1-est. A tulaj szerint (igaz már picit átalakította) nem lett még széthúzva a blokk és ebben lehetett is valami mert igen csak csapágyas hangja volt. De a probléma csak a csapágyazást követően az összerakás után jött. Egy ideig (4-5km) nem is volt semmi baj, de utána egyszer csak azt veszem észre hogy nincs 3. sebességem és 1-ben amikor indulok nincs olyan hogy csúsztatom mert egyből fog és rángat.
Mi lehet a bibi? Mit bakizhattam el összerakásnál? Mert mindent oda raktam ahonnan kivettem, igaz mz-vel most volt dolgom először. Legyetek szívesek aki tud segíteni.
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
csereld a kinyomocsigat es a fuleslemezt mert osszeszorulnakz25z írta:most egy kicsit elgondolkoztam: ha az agy belseje jonak tunik, es lehuzo kellett hogy levegyem a kuplungot, akkor lehet hogy le sem volt forogva? de akkor miert nem tudtam beinditani? lenyomtam a berugokart es ellenallassal de lement tovig, es egy teljes lenyomasbol 1 x at tudta forditani a fotengelyt....![]()
teljes a tanacstalansag...de csak valami kuplun hibanak kell lennie, hisz ugy kezdodott, hogy nem emelt ki




A viz szalad, a kő marad!
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Blokk
Ma volt Egerben veterán börze,és láttam egy vadonat új(!!!) 250-es ETZ kuplungot!
15eFt-ért adta az ember. Kicsit sokalltam,de lehet hogy van aki megvenné.
15eFt-ért adta az ember. Kicsit sokalltam,de lehet hogy van aki megvenné.

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Nos ez akkor tényleg érthetetlen.arovado írta: Ez amúgy érdekes, mert amikor én szétszedtem, akkor nálam sem volt hézag (sőt csak 4-4 lamella volt bent) mégsem csúszott a kuplung... ezt még mindig nem értem ám...pedig egyáltalán nem volt hézag...
Ez egyszerűen nem létezhet ebben a formában.Akkor ott valami barkács lehet a háttérben.
Ha nincs hézag,magyarul felül az alaplap(vagy mittudomén mi a rendes neve),akkor nem tudnaka lamellák összeszorulni,ergo nem lesz kapcsolat köztük,A KUPPLUNG CSÚSZIK.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Ez amúgy érdekes, mert amikor én szétszedtem, akkor nálam sem volt hézag (sőt csak 4-4 lamella volt bent) mégsem csúszott a kuplung... ezt még mindig nem értem ám...pedig egyáltalán nem volt hézag...zsakfos írta:
Bár egy fénykép mindig csalóka,de mintha ott már szinte nem is lenne hézag.Márpedig ha a hézag eltűnik,akkor a lamellák már kopottak és csúszik a kupplung.
Ez megmagyarázza a berugókar lenyomási problémát.
Ha a kupplungot nehezen szedted le akkor az nem forgott meg,hisz akkor kézzel le kellet volna tudnod szedni.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk

Bár egy fénykép mindig csalóka,de mintha ott már szinte nem is lenne hézag.Márpedig ha a hézag eltűnik,akkor a lamellák már kopottak és csúszik a kupplung.
Ez megmagyarázza a berugókar lenyomási problémát.
Ha a kupplungot nehezen szedted le akkor az nem forgott meg,hisz akkor kézzel le kellet volna tudnod szedni.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
Még a kuplungnál a nyomcsapágyal szokott probléma lenni...z25z írta:most egy kicsit elgondolkoztam: ha az agy belseje jonak tunik, es lehuzo kellett hogy levegyem a kuplungot, akkor lehet hogy le sem volt forogva? de akkor miert nem tudtam beinditani? lenyomtam a berugokart es ellenallassal de lement tovig, es egy teljes lenyomasbol 1 x at tudta forditani a fotengelyt....![]()
teljes a tanacstalansag...de csak valami kuplun hibanak kell lennie, hisz ugy kezdodott, hogy nem emelt ki
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
most egy kicsit elgondolkoztam: ha az agy belseje jonak tunik, es lehuzo kellett hogy levegyem a kuplungot, akkor lehet hogy le sem volt forogva? de akkor miert nem tudtam beinditani? lenyomtam a berugokart es ellenallassal de lement tovig, es egy teljes lenyomasbol 1 x at tudta forditani a fotengelyt....
teljes a tanacstalansag...de csak valami kuplun hibanak kell lennie, hisz ugy kezdodott, hogy nem emelt ki

teljes a tanacstalansag...de csak valami kuplun hibanak kell lennie, hisz ugy kezdodott, hogy nem emelt ki
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
hali! szerintem ami elsődleges cserere szorul az a kinyomocsiga es annak a fules lemeze es a csapagya, ellenorizd a lamellak vastagsagat,es nezd meg nincs e megegve a kuplunglamella a kup belseje ok.z25z írta:Sziasztok!
No kivettem egy nap szabadsagot es elmentunk asszonykaval megnezni tudunk e valamit csinalni a motornak. Elso korben a tanyarol betoltuk a varosba 3,5 km nem volt egyszeru![]()
Na nekialltam lebontani es ez az elso latvany ami fogadott:
aztan talaltam a blokkban egy ilyen mittudomenmit:
aztan ez a kep fogadott: (nem tul keves ott az a res a kuplungagyon? )
nekialltam lehuzni, kezzel nem jott, le, lehuzo kellett ra, feszit, koppint-feszit-koppint modszerrel 3-ik ra leugrott, ennek ellenere eleg hulyen nez ki a fotengely vege, pedig tenyleg nem eroszakoskodtam vele
nos ime belulrol
es a hezag ami nekem eleg gyanus
szerintetek milyen beruhazasok kellenek? kuplugagy az gondolom tuti, a durvabeallitorol fogalmam nincs miert nez ugy ki, de nem tunik egeszsegesnek

A viz szalad, a kő marad!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Sziasztok!
No kivettem egy nap szabadsagot es elmentunk asszonykaval megnezni tudunk e valamit csinalni a motornak. Elso korben a tanyarol betoltuk a varosba 3,5 km nem volt egyszeru
Na nekialltam lebontani es ez az elso latvany ami fogadott:

aztan talaltam a blokkban egy ilyen mittudomenmit:

aztan ez a kep fogadott: (nem tul keves ott az a res a kuplungagyon? )

nekialltam lehuzni, kezzel nem jott, le, lehuzo kellett ra, feszit, koppint-feszit-koppint modszerrel 3-ik ra leugrott, ennek ellenere eleg hulyen nez ki a fotengely vege, pedig tenyleg nem eroszakoskodtam vele

nos ime belulrol

es a hezag ami nekem eleg gyanus

szerintetek milyen beruhazasok kellenek? kuplugagy az gondolom tuti, a durvabeallitorol fogalmam nincs miert nez ugy ki, de nem tunik egeszsegesnek

No kivettem egy nap szabadsagot es elmentunk asszonykaval megnezni tudunk e valamit csinalni a motornak. Elso korben a tanyarol betoltuk a varosba 3,5 km nem volt egyszeru

Na nekialltam lebontani es ez az elso latvany ami fogadott:

aztan talaltam a blokkban egy ilyen mittudomenmit:

aztan ez a kep fogadott: (nem tul keves ott az a res a kuplungagyon? )

nekialltam lehuzni, kezzel nem jott, le, lehuzo kellett ra, feszit, koppint-feszit-koppint modszerrel 3-ik ra leugrott, ennek ellenere eleg hulyen nez ki a fotengely vege, pedig tenyleg nem eroszakoskodtam vele

nos ime belulrol

es a hezag ami nekem eleg gyanus

szerintetek milyen beruhazasok kellenek? kuplugagy az gondolom tuti, a durvabeallitorol fogalmam nincs miert nez ugy ki, de nem tunik egeszsegesnek

Re: Blokk
Áhh köszönöm a helpeket! A probléma megoldódott: az utángyártott kuplung kúpja 5-6mm el nagyobb volt...így nyomott mindent.,.. úgy káromkodtam mint ahogy nagyon jó magyar emberhez illik!
Mégegyszer köszönöm a segítségeket!
Mégegyszer köszönöm a segítségeket!
Re: Blokk
Hali!
Új vagyok mind a fórumon mind az "emzézésben"
régen motoroztam egy másikkal, de szerelni nem szereltem még komolyabban, most jutottam oda, h édesapám etz 125-ösét rendbe tegyem 11éve áll, de szerintem ahhoz képest jó állapotban van, eladni nem szeretném mert rá emlékeztet és szerintem kortalan szépségű a motor
Szóval a kérdésem az lenne, hogy mit lehet tenni akkor ha a hengerfej tőcsavarjai (menetes szár és annak végén anya van) és mind a 4 csavarnál forog az anya és onnan sehova jobbra-balra ugyan az a helyzet, biztos, hogy nem szakítottam meg a meneteket csak azt nem értem miért nem jönnek le, valakinek tippje erre? Remélem nem kérdeztem nagy marhaságot és tudtok segíteni. Szeretnék minél hamarabb aktív mz-s lenni
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv:Smax
Új vagyok mind a fórumon mind az "emzézésben"

régen motoroztam egy másikkal, de szerelni nem szereltem még komolyabban, most jutottam oda, h édesapám etz 125-ösét rendbe tegyem 11éve áll, de szerintem ahhoz képest jó állapotban van, eladni nem szeretném mert rá emlékeztet és szerintem kortalan szépségű a motor

Szóval a kérdésem az lenne, hogy mit lehet tenni akkor ha a hengerfej tőcsavarjai (menetes szár és annak végén anya van) és mind a 4 csavarnál forog az anya és onnan sehova jobbra-balra ugyan az a helyzet, biztos, hogy nem szakítottam meg a meneteket csak azt nem értem miért nem jönnek le, valakinek tippje erre? Remélem nem kérdeztem nagy marhaságot és tudtok segíteni. Szeretnék minél hamarabb aktív mz-s lenni

A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv:Smax
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Fals levegőt kap! Először is cseréld le a gyújtás oldali főtengelyszimmeringet, ha utána is rossz akkor egyéb más helyeken is falsolhat, de általában ettől szokott ilyesmit.
blokk
Halijó!
Lenne egy érdekes találós kérdésem:
Mi a búbánat az oka annak hogy berúgom a 251-esemet, rendesen 1500 körül van az alapjáratom de csak fél percig(!) majd MAGÁTÓL FELPÖRÖG 3000-re minden külső beavatkozás nélkül?
Természetesen tavalyi szezonban nem volt ilyen gond.
ui.: Tök mindegy merre dől a kormány, a gázbovden nem szorul...
Előre is kösz a megfejtésért!
Grítingsz fróm hóm!
Lenne egy érdekes találós kérdésem:
Mi a búbánat az oka annak hogy berúgom a 251-esemet, rendesen 1500 körül van az alapjáratom de csak fél percig(!) majd MAGÁTÓL FELPÖRÖG 3000-re minden külső beavatkozás nélkül?
Természetesen tavalyi szezonban nem volt ilyen gond.
ui.: Tök mindegy merre dől a kormány, a gázbovden nem szorul...
Előre is kösz a megfejtésért!
Grítingsz fróm hóm!
Re: Blokk
Féket nekem is mértek, de beindítás nélkül ráült a szerelő és rárakta a padra. A másik meg nézte a számítógépet és mondta, h meddig fékezzen. De gondolom műhely válogatja.Dénes írta:Nálunk, Tbányán (ahova arovado is viszi) be kell, mert csak úgy tudnak féket mérni.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk

UPDATE: Jó de nálunk nincs pad.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Dénes 2010.03.25. 22:25-kor.
Re: Blokk
1 éve voltam műszakin a 125-el és nem kellett beindítani.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 5 vendég