

Elvileg működő volt, de sajnos sem súbertűt sem tűtartó lemezt nem kaptam hozzá, így azokat utángyártottal pótoltam.csikin írta:Zozeei: Én a működő motorra az ETZ-t értettem amiről levetted a karbit.
Perec: Mekkorák a fúvókák a karbidban? és mekkora így a torokátmérő?
Nagyon rövid a szívócső, de az átmérője elég kicsi, egy gyűrűvel rögzítettem fel a karburátort a csőre. Ebben a fajta karburátorban (22N1-3) én nem igazán találtam kivehető alapjárati fúvókát, de lehet, hogy én vagyok a suta.Perec írta:Nekem ETZ-n van membrán, és az biztos nem túl jó, ha a membrán a legszűkebb keresztmetszet, és a szívócső (és a karbi) nagyobb. Én sima szívócsőszűkítéssel-illesztéssel is jó eredményeket értem el alul és középen, fent pedig nem lett rosszabb. De ha alapjáratod nincs én az alapjárati fúvókát - és rendszert vizsgálnám a helyedben, ha van alapjárat már el lehet indulni. Önmagában a nagyobb karbiátmérőtől még működhetne, hisz a súber úgyis leszűkíti.
Igen, működő motorról van szó, csak a karburátor változott. Szivatóval kicsit több életjelet ad, de mivel nincs bekötve bowdenre nagyon hosszan nem tudom behúzva tartani. Esetleg ha gyártok bele egy szűkítést megoldás lehet? Vagy ez így teljesen halott konfiguráció?csikin írta:Ahogy nyakas írta a torokátmérő is probléma lehet. Működő motorról való? Mert ha nem biztos, hogy működik, akkor már ott is lehet a probléma. Ha biztosan működik, akkor lehet próbálkozni szívatóval is, azzal mit csinál.
Ez azt jelenti, hogy próbálkozzak még nagyobb fúvókával? Vagy jól mellényúltam, és sosem lesz az igazi ezzel a karburátorral?csikin írta:Lehet azért, mert membrános motor karburátorában sokkal nagyobb fúvókák vannak mint egy résvezéreltben a "multijetting" miatt.
hali! szerintem tul nagy a legtorok atmerojeZozeei írta:Sziasztok!
Nekem egy 22N1-3 -as karburátorral kapcsolatban lenne kérdésem. Feltettem ezt a karburátort egy 80ccm-s 6 sebességes membrános yamaha dt80-ra. Az a gondom, hogy valamiért pár pöffenésnél többet nem hajlandó csinálni, pedig próbálkoztam már 85-től 105-ös fúvókáig mindenfélével, most 105-össel pöffen néha egyet egyet.
Az volt a sanda gyanúm, hogy az oldalán lévő állítócsavar nincs jó helyen. Próbálgattam csavargatni, de smemi. A levegő furatokat is átfújkáltam.
A kérdésem az lenne, hogy ennek a típusú karburátornak milyen hosszú a súbertűje? Sajnos csak utángyártott tűt és tűtartó lemezt sikerült szereznem hozzá. Lehetséges, hogy ezek miatt nem akarja az igazat? Vagy a membrán miatt nem akar jó lenni? Nekem már semmi ötletem nincsen
Nagyjából be tudtam lőni. 1400-ra állítottam az alapjáratot, már nem akad meg a fordulat 3000-nél, szépen visszaesik, azt hiszem jó lesz. Bízom benne hogy nem kell főtengely szimeringet cserélnem, most újítottam fel, új csapágyak, új főtengely... Na majd kiderül ha végre jó idő lesz és lehet menni rendesen.Stravkó írta:A gyújtásoldali főtengely szimering lesz!
Csevegőben leírtam, hogy zajlott ma a műszakim Miskolcon a Futó utcán.Varga1488 írta:Értem hát nekem új forgalmim lett hogy a nevemre írattam 6ezer volt meg az új törzskönyv is 6ezer volt, nekem utána már csak a matricáért kell fizetnem?Owerlord írta:-13200 Ft volt az új forgalmi,kamu törzskönv,üzembentartói bejegyzás és a műszaki matrica
Értem hát nekem új forgalmim lett hogy a nevemre írattam 6ezer volt meg az új törzskönyv is 6ezer volt, nekem utána már csak a matricáért kell fizetnem?Owerlord írta:-13200 Ft volt az új forgalmi,kamu törzskönv,üzembentartói bejegyzás és a műszaki matrica
Hát az egy nagyon drága tükör .Talán a wikiben találsz infót róla.Owerlord írta:Hopp egy vessző lemaradt : DDDD A műszaki volt 4360 Ft XD bocsiiii. Mi az a Velencei tükör? xD
Ha velencei,akkor még olcsó is voltcsikin írta:Milyen tükröt vettél te 4600ért?
Owerlord írta:Reméljük a legjobbakat
Hali! Köszi az adatokat,meglett a műszaki,rendeltem egy jó pár főfúvókát ,aztán kisérletezem majd velük,meg rendeltem isolator gyertyát is belevelót.A gyújtás szerintem jó helyen van : ) Ma okmányiroda, új forgalmi és hasonlók : ) Kivi leszek gyertyaképre,este megnézem,most hogy mentem vele 5 km-ert de 100% hogy a 92 es kevés neki a 115ös meg sok.Majd jelentkezem : ) üdvkupi írta:Hali én is csak a gyár gépkönyv adatait tudom neked megadni a TS ét :Ts 125 BVF22N1-3:fő fuvoka90,részterhelés tű középre aztán ahogy a gyertya kép kivánja le vagy fel az üresjárati levegő csavar 1-2 fordulat ütközéstöl kifelé(nekem az 1 a nyerő)BVF24N1-1:főfuvoka 95 a tü középre a levegő csavar az 2-3 ford nyitva (nekem 1,5 a jó)de ez motoronként változik.Érdemes lene megnézned a karbibann a benzinszintet mert az is lehet a probléma kiváltoja van jó irás rá.Owerlord írta:Nincsen agyonfúrva, első túlméret.A karbi meg 24 N 2-es 150-es ETZ-jé,viszont az NGK gyertya most kifingta magáát.Visszaraktam a 92-es főfúvókát mert 115-ös nagyon sok volt neki.Holnap műszaki , érdekes lesz xD Nem tudod véletlenül a TS-es ETZ-s karbis beállításait, fúvókaméretek, tű hol van megakasztva? köszi mindenkinek!
Én autóba tankolok felesbe benzin/E85. Jó is mer olcsókuti írta:Ahogy kb két hét múlva megnyílik pápán az első olyan magánkút, ahol lesz E85, tankolok, és letesztelem itthon. Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredikkisbocsi írta:Amúgy lehet ECO változatban nyomom én is az idei túrákat....
Pl E 85/95=1:1....
Bejöhet?De majd írok tapasztalatot.
a máshol annyit tesz, hogy hátul előrébb van a furat, de elől ugyanaz a gumis-peremes?csikin írta:Fel lehet tenni Komár tankot is, ha neked az tetsziksanyika_etz125 írta:etz 250 ill. 251-re fel lehet tenni a ts250 tankját?
A TS 250 tankja máshol van rögzítve az ETZ-hez képest.
Üzemanyagszint? Alacsony fordulaton igencsak dolgozik az alapjárati fúvóka is. Az a baj, a távgyógyítás csak a BP TV-n sem ment igazán jólpedro121 írta:130-as fúvókával nálam fél óráig gondolkodik mire rájön h elinduljon vhova.Amúgy igen a légszűrő tiszta nem rég ellenőriztem azt is.
Fel lehet tenni Komár tankot is, ha neked az tetsziksanyika_etz125 írta:etz 250 ill. 251-re fel lehet tenni a ts250 tankját?
Ne felejtsd el, hogy nagyobb méretű fúvóka kell az etanolhoz!kuti írta:[Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredikDe majd írok tapasztalatot.
Ahogy kb két hét múlva megnyílik pápán az első olyan magánkút, ahol lesz E85, tankolok, és letesztelem itthon. Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredikkisbocsi írta:Amúgy lehet ECO változatban nyomom én is az idei túrákat....
Pl E 85/95=1:1....
Bejöhet?
Hali én is csak a gyár gépkönyv adatait tudom neked megadni a TS ét :Ts 125 BVF22N1-3:fő fuvoka90,részterhelés tű középre aztán ahogy a gyertya kép kivánja le vagy fel az üresjárati levegő csavar 1-2 fordulat ütközéstöl kifelé(nekem az 1 a nyerő)BVF24N1-1:főfuvoka 95 a tü középre a levegő csavar az 2-3 ford nyitva (nekem 1,5 a jó)de ez motoronként változik.Érdemes lene megnézned a karbibann a benzinszintet mert az is lehet a probléma kiváltoja van jó irás rá.Owerlord írta:Nincsen agyonfúrva, első túlméret.A karbi meg 24 N 2-es 150-es ETZ-jé,viszont az NGK gyertya most kifingta magáát.Visszaraktam a 92-es főfúvókát mert 115-ös nagyon sok volt neki.Holnap műszaki , érdekes lesz xD Nem tudod véletlenül a TS-es ETZ-s karbis beállításait, fúvókaméretek, tű hol van megakasztva? köszi mindenkinek!
Ismerös a szitúrevlimit írta:Nem lehet hogy a 92 és a 115 között valahol lenne a megoldás?Owerlord írta:Sziasztok! Építettem egy 150-es Ts-t a télen, raktam rá ETZ karbit.Az a probléma hogy nem tudom beállítani sehogysem.Alapjárat szép,de csak 55-öt megy a gép.(Fullad?)A karbiban megvételkor beleraktam a 92-es 150-es TS fúvókát.Semelyik súberállásban nem volt ereje.Most 115-ös van benne de így sem jó,hörög,de kicsivel jobban meg.Tranzisztoros gyújtást is építettem hozzá,A szikra gyönyörűen beállítva 3 mm felső holtpont elöttre, és akkora szikrát ad hogy "hegeszteni" lehet vele.. Már nem tudom mi tévő legyek.Van valakinek 150-es TS ETZ karbis tapasztalata??
Köszönöm előre is!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég