Fékek
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Fékek
Nem tudom elhinni,hogy árulnak ilyen sz@r minőségű fékcsövet,ami újonnan szivárog???
Hol vetted? Én eddig bárhol vettem motoros boltban,soha nem fodult elő még ilyen tünet!
Bocs,hogy kiakadtam,de a fékkel nem jó játszani! Ahol árulják,vagy a gyártónak,ezt jelezni kéne!
Hol vetted? Én eddig bárhol vettem motoros boltban,soha nem fodult elő még ilyen tünet!
Bocs,hogy kiakadtam,de a fékkel nem jó játszani! Ahol árulják,vagy a gyártónak,ezt jelezni kéne!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Fékek
Szervusztok!
Kellene egy kis segítség! A fékcsövemnél a fékcső gumirésze és a fejrésze között szivárog a fékolajam alul is felül is , ez már a második fékcsövem ami ezt csinálja, melékesen ez zsír új ! A lényeg hogy nem-e tud valaki olyan fékcsövet ami fémből van vagy tuti fajta?
Köszi: Punisher
Kellene egy kis segítség! A fékcsövemnél a fékcső gumirésze és a fejrésze között szivárog a fékolajam alul is felül is , ez már a második fékcsövem ami ezt csinálja, melékesen ez zsír új ! A lényeg hogy nem-e tud valaki olyan fékcsövet ami fémből van vagy tuti fajta?
Köszi: Punisher
Re: Fékek
De igenDevil írta:hja, nagy fekdobos pannonia:) szoktak tenni regi motorokra, mert hat ugye eleg nagy a dobnak az atmeroje, talan jo fekbetettel a fekhatas is jobb. Bambi, neked nem ilyen volt a verseny ets-en?

Re: Fékek
hja, nagy fekdobos pannonia:) szoktak tenni regi motorokra, mert hat ugye eleg nagy a dobnak az atmeroje, talan jo fekbetettel a fekhatas is jobb. Bambi, neked nem ilyen volt a verseny ets-en?
Re: Fékek
Pannoniamrpocok írta:Helló!
Segítséget kérnék a fenti képeken lévő fékkel kapcsolatban
Ts 250/1-es első fékdob szerepel a képen. Na most a neten keresgéltem képeket és ekkora dobot nem láttam mz-n.
Aztán meg is untam a keresést. Szal aza kérdésem hogy ez a dob vagy kerék egyáltalán mz-re való-e, vagy már buherkodott az előző tulaj?
Re: Fékek
Hello!mrpocok írta:Helló!
Segítséget kérnék a fenti képeken lévő fékkel kapcsolatban
Ts 250/1-es első fékdob szerepel a képen. Na most a neten keresgéltem képeket és ekkora dobot nem láttam mz-n.
Aztán meg is untam a keresést. Szal aza kérdésem hogy ez a dob vagy kerék egyáltalán mz-re való-e, vagy már buherkodott az előző tulaj?
Csatlakozom a többiekhez. Én sem láttam még ilyet MZ-n!
Re: Fékek
Ettől tartottam!
Köszönöm a segítséget
Köszönöm a segítséget
Re: Fékek
Ez biztos nem MZ dob, többiek??
Re: Fékek
Helló!


Segítséget kérnék a fenti képeken lévő fékkel kapcsolatban
Ts 250/1-es első fékdob szerepel a képen. Na most a neten keresgéltem képeket és ekkora dobot nem láttam mz-n.
Aztán meg is untam a keresést. Szal aza kérdésem hogy ez a dob vagy kerék egyáltalán mz-re való-e, vagy már buherkodott az előző tulaj?


Segítséget kérnék a fenti képeken lévő fékkel kapcsolatban
Ts 250/1-es első fékdob szerepel a képen. Na most a neten keresgéltem képeket és ekkora dobot nem láttam mz-n.
Aztán meg is untam a keresést. Szal aza kérdésem hogy ez a dob vagy kerék egyáltalán mz-re való-e, vagy már buherkodott az előző tulaj?
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Fékek
Hát az nem túl rövid mert 15cm így is hosszabb! Fékcsövet pedig az eladó olyan méretben rendel amilyenben nekem kell tehát ez nem szabvány szerinti! De azért kösz.Stravkó írta:Az nem lehet,hogy túl rövid a fékcsöved? Kirugózásnál gondot okoz,ha feszül mint a gitárhúr! Amiatt lehet ilyen hibajelenség. Amikor én vettem fékcsövet,megkérdezte az eladótag,hogy gyári,vagy magaskormányhoz kell? Azt hiszem a katonai kormány is magasabb a gyárinál,tehát kell hogy legyen fékcső több hosszméretben!punisher írta:Szervusztok!
Kellene egy kis segítség! A fékcsövemnél a fékcső gumirésze és a fejrésze között szivárog a fékolajam alul is felül is, ez már a második fékcsövem ami ezt csinálja, melékesen ez zsír új
! A lényeg hogy nem-e tud valaki olyan fékcsövet ami fémből van vagy tuti fajta?
![]()
Köszi: Punisher

- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Fékek
Az nem lehet,hogy túl rövid a fékcsöved? Kirugózásnál gondot okoz,ha feszül mint a gitárhúr! Amiatt lehet ilyen hibajelenség. Amikor én vettem fékcsövet,megkérdezte az eladótag,hogy gyári,vagy magaskormányhoz kell? Azt hiszem a katonai kormány is magasabb a gyárinál,tehát kell hogy legyen fékcső több hosszméretben!punisher írta:Szervusztok!
Kellene egy kis segítség! A fékcsövemnél a fékcső gumirésze és a fejrésze között szivárog a fékolajam alul is felül is, ez már a második fékcsövem ami ezt csinálja, melékesen ez zsír új
! A lényeg hogy nem-e tud valaki olyan fékcsövet ami fémből van vagy tuti fajta?
![]()
Köszi: Punisher

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Fékek
Szervusztok!
Kellene egy kis segítség! A fékcsövemnél a fékcső gumirésze és a fejrésze között szivárog a fékolajam alul is felül is
, ez már a második fékcsövem ami ezt csinálja, melékesen ez zsír új
! A lényeg hogy nem-e tud valaki olyan fékcsövet ami fémből van vagy tuti fajta?
Köszi: Punisher
Kellene egy kis segítség! A fékcsövemnél a fékcső gumirésze és a fejrésze között szivárog a fékolajam alul is felül is



Köszi: Punisher
Re: Fékek
Nekem volt ilyenem, de semmi extrát nem tapasztaltam, szóval se nem volt szupercsúcskirály se nem volt baj vele... elég sokáig bírja és nincs vele gáz... ennyi az én tapasztalatombalintmz írta:sziasztok.
Ma beugrottam a mofakerbe pár cuccért és eszembejutott hogy kell még fékbetét is. A törökröl hallottam már hogy jo. Végülis volt nekik magyar meg tajvani. A tajvani mellett döntöttem. mindkettön sötét szinü ferodol volt (a rozsaszinnel csak a gond van)
Probálta már vki ezt a fajtát. Szerintem nem lesz rossz csak kiváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Köszi, Bálint

Re: Fékek
sziasztok.
Ma beugrottam a mofakerbe pár cuccért és eszembejutott hogy kell még fékbetét is. A törökröl hallottam már hogy jo. Végülis volt nekik magyar meg tajvani. A tajvani mellett döntöttem. mindkettön sötét szinü ferodol volt (a rozsaszinnel csak a gond van)
Probálta már vki ezt a fajtát. Szerintem nem lesz rossz csak kiváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Köszi, Bálint
Ma beugrottam a mofakerbe pár cuccért és eszembejutott hogy kell még fékbetét is. A törökröl hallottam már hogy jo. Végülis volt nekik magyar meg tajvani. A tajvani mellett döntöttem. mindkettön sötét szinü ferodol volt (a rozsaszinnel csak a gond van)
Probálta már vki ezt a fajtát. Szerintem nem lesz rossz csak kiváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Köszi, Bálint
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Fékek
Köszi már régebben leszedtem! Ott szétnézek majd!kiszsebi írta:Tudod, a letöltések között vannak könyvecskék, hogy mit hogyan kell csinálni.Varga1488 írta: Értem de akkor szétkell kapni az első telót... ha csak simán kiveszem a akkor egybe le a teló és onnan tovább? Köszi!
Nézz szét a letöltések menüben, a szerelési útmutatókban minden korrektül, lépésről lépésre le van írva.
üdv!
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Fékek
Tudod, a letöltések között vannak könyvecskék, hogy mit hogyan kell csinálni.Varga1488 írta: Értem de akkor szétkell kapni az első telót... ha csak simán kiveszem a akkor egybe le a teló és onnan tovább? Köszi!
Nézz szét a letöltések menüben, a szerelési útmutatókban minden korrektül, lépésről lépésre le van írva.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Fékek
Értem de akkor szétkell kapni az első telót... ha csak simán kiveszem a akkor egybe le a teló és onnan tovább? Köszi!balintmz írta:hello.
Én szerintem csak azt a villaszárat (amiben van a szimering) kellene cserélni ami a féknyerget fogja - a jobb oldalit. Bálint
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Re: Fékek
hello.
Én szerintem csak azt a villaszárat (amiben van a szimering) kellene cserélni ami a féknyerget fogja - a jobb oldalit. Bálint
Én szerintem csak azt a villaszárat (amiben van a szimering) kellene cserélni ami a féknyerget fogja - a jobb oldalit. Bálint
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Fékek
Kérdeznék vmit! Azt szeretném megtudni hogy a mocim (ETZ 250) gyárilag elől dobfékes (83-as kiadás) de szeretném átalakítani tárcsafékesé, de akkor villát is cserélnem kell? vagy vhogy meg lehet oldani hogy rámenjen a fék nyereg? már kerekem is van tárcsafékel és nagyon jó állapotban van, meg találtam komplett fékrendszert is... sőt még villát is de az még plusz 5 ezer... Müszakin belekötnének? Köszönöm a segítséget!
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Fékek
Igen, de regisztrálva is van, az emiljét onnan is ki tudod keresni...Zorro írta:Ok.Köszönöm.
Meg tudnád adni a tel számát vagy egyéb elérhetőségét?
Mármint Baki Máté-nak.
Zorro
A legtutibb, priv. üzenet.
Nem gonoszkodás, de nekem van egy olyan elvem, hogy más ember telefonszámát nem adom tovább. Ezért bocs.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Fékek
Ok.Köszönöm.
Meg tudnád adni a tel számát vagy egyéb elérhetőségét?
Mármint Baki Máté-nak.
Zorro
Meg tudnád adni a tel számát vagy egyéb elérhetőségét?
Mármint Baki Máté-nak.
Zorro
Re: Fékek
Értem, hát... akkor lehet hogy érdemes lenne elvinnem centíroztatni a kereket és leszabályoztatni a tárcsát... bár én Tatabányára fogom vinni vizsgáztatni... de nem tudom, ott mennyire szigorúak...
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Fékek
Hát, Ráckeresztúr nincs messze Pesttől: Baki Máté az embered. Nem drága, korrekt, lelkiismeretes.Zorro írta:...De szintén nagy probléma, hogy ezeket sem tudom kicentíroztatni.
Ha valaki tud ilyesmit Pest vagy Monor környékén azt megköszönném.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Fékek
Kössz a tippeket.
Én a fékezés közben semmiféle visszahatást nem érzek ,sem lábon sem kézen.A fék menet közben jól működik.Más motorokkal is szoktam jönni menni, azokhoz viszonyítva nincs különbség.
Az eset egyébként Cegléden történt ott rendesek voltak a vizsgáztatók,de jártam így már Gödöllőn is, ott viszont enyhén szólva is rosszindulatú volt a vizsgáztató.Természetesen mindkét helyen fékpad volt.
Az a kellemetlen az egészben, hogy hiába készítem fel tisztességesen a motort, sehol nem tudom leellenőrizni a fékhatást.
A kerékcsapágy nem hinném, hogy ilyesmit okozna.Ha már fékpadon is mérhető lenne a csapágy viselkedése akkor ott nagy a baj.
Én egyébként a kerekekre gyanakszom.A jó Magyar aszfalt na meg a gödrök amiket nem sikerült kikerülni megtették a magukét.De szintén nagy probléma, hogy ezeket sem tudom kicentíroztatni.
Ha valaki tud ilyesmit Pest vagy Monor környékén azt megköszönném.
Nekem is 4360 Ft-ba került a vizsga.
Nézték a világításokat, kürt, motorszám, vázszám, gumik, tükrök, fényvisszaverő prizma hátul.Na meg néhány fénykép a mociról, (biztosan nekik is nagyon tetszett.)
És következett a fékpad.A többit már írtam.
Üdv Zorro.
Én a fékezés közben semmiféle visszahatást nem érzek ,sem lábon sem kézen.A fék menet közben jól működik.Más motorokkal is szoktam jönni menni, azokhoz viszonyítva nincs különbség.
Az eset egyébként Cegléden történt ott rendesek voltak a vizsgáztatók,de jártam így már Gödöllőn is, ott viszont enyhén szólva is rosszindulatú volt a vizsgáztató.Természetesen mindkét helyen fékpad volt.
Az a kellemetlen az egészben, hogy hiába készítem fel tisztességesen a motort, sehol nem tudom leellenőrizni a fékhatást.
A kerékcsapágy nem hinném, hogy ilyesmit okozna.Ha már fékpadon is mérhető lenne a csapágy viselkedése akkor ott nagy a baj.
Én egyébként a kerekekre gyanakszom.A jó Magyar aszfalt na meg a gödrök amiket nem sikerült kikerülni megtették a magukét.De szintén nagy probléma, hogy ezeket sem tudom kicentíroztatni.
Ha valaki tud ilyesmit Pest vagy Monor környékén azt megköszönném.
Nekem is 4360 Ft-ba került a vizsga.
Nézték a világításokat, kürt, motorszám, vázszám, gumik, tükrök, fényvisszaverő prizma hátul.Na meg néhány fénykép a mociról, (biztosan nekik is nagyon tetszett.)
És következett a fékpad.A többit már írtam.
Üdv Zorro.
Re: Fékek
Értem, köszönöm!
Azt mondjátok műszaki vizsgán a tárcsákat is nézik? Hű... én eddig nem vittem műszakiztatni, mert amikor vettem, volt rá két év még... szóval... és Tatabányán hova érdemes vinni? MEg mit lehet tudni egy ilyen műszakiról? Mire kell figyelni a motoron amit megnéznek? És a tárcsának mennyire kell "jónak" lennie? És utolsó kérdés: mennyibe kerül a műszakiztaás?
Köszönöm a segítséget!
Azt mondjátok műszaki vizsgán a tárcsákat is nézik? Hű... én eddig nem vittem műszakiztatni, mert amikor vettem, volt rá két év még... szóval... és Tatabányán hova érdemes vinni? MEg mit lehet tudni egy ilyen műszakiról? Mire kell figyelni a motoron amit megnéznek? És a tárcsának mennyire kell "jónak" lennie? És utolsó kérdés: mennyibe kerül a műszakiztaás?
Köszönöm a segítséget!
Re: Fékek
Nem hinném,de akkor azt már neked is kellene érezned,hogy a motornak az elejével valami nincs rendben.Sajnos sok mz tárcsát húztak meg az utóbbi időben,mert ütött.csdani írta:Nekem is ilyen bajom volt, elvileg ajánlották nekem a helyet, hogy milyen gördülékeny, aztán rá a padra, nem fostam, 5 m/s2 helyett tudott, vagy 9-et, de a végén mégis majdnem megrántották. A Közlekedési Felügyeleten tuti bukta lett volna. Nekem is huszon százalékos volt az ütés.
Mester! A kerékcsapágy kopása nem okozhat ilyet?

- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Idézem magam:
Sikeres műszaki vizsgát tettünk! Tatabánya, NKH:
matrica-420
vizsgadíj-2750
műszaki adatlap-1190
Néztek lámpákat, gumit és fékerőt is! Egy erőmérő műszert gumipókoztak a hátsó ülésre, 50-re gyorsítottam és vészfékezés. Elsőre sikerült határérték fölé!
(mivel pad nemvolt)
Fényképek készültek előlről, hátulról, meg a számok. Ja és a láncvédő gumit és bakelitot is megnézték, hogy helyükön vannak-e.
9re mentem, 10.30kor végeztem.
Sikeres műszaki vizsgát tettünk! Tatabánya, NKH:
matrica-420
vizsgadíj-2750
műszaki adatlap-1190
Néztek lámpákat, gumit és fékerőt is! Egy erőmérő műszert gumipókoztak a hátsó ülésre, 50-re gyorsítottam és vészfékezés. Elsőre sikerült határérték fölé!
(mivel pad nemvolt)
Fényképek készültek előlről, hátulról, meg a számok. Ja és a láncvédő gumit és bakelitot is megnézték, hogy helyükön vannak-e.
9re mentem, 10.30kor végeztem.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Fékek
Nekem is ilyen bajom volt, elvileg ajánlották nekem a helyet, hogy milyen gördülékeny, aztán rá a padra, nem fostam, 5 m/s2 helyett tudott, vagy 9-et, de a végén mégis majdnem megrántották. A Közlekedési Felügyeleten tuti bukta lett volna. Nekem is huszon százalékos volt az ütés.
Mester! A kerékcsapágy kopása nem okozhat ilyet?
Mester! A kerékcsapágy kopása nem okozhat ilyet?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Én Környén, Erdelics Ernőnél (FÉMEX Kft) Tópart út 1. szám alatt csináltattam asszem egy ezresért. És jó lett. Reklám helye.arovado írta:Üdv!
Mennyiért csinálnak egy rendes felszabályozást? Mert nekem azt mondta egy elvileg szakember, hogy nem érdemes felszabályoztatni, mert a fém vékony ahhoz, hogy egyik, majd másik oldalról is egyenletesen fel tudják szabályozni, így egy picit mindenképp más lesz a két oldal... ebből mennyit higgyek el?
Tatabánya vagy Szeged környékén csinálnak valahol ilyet?
Előre is köszi a segítségeket!
Egyébként ha Tébányán vizsgáztatnád akkor ott nincs fékpad!
Re: Fékek
Ez esztergályosoktól függ,kb 1500ftarovado írta:Értem, köszönöm! És mennyibe fáj egy ilyen műtét? Mármint anyagilag?
Re: Fékek
Értem, köszönöm! És mennyibe fáj egy ilyen műtét? Mármint anyagilag?
Re: Fékek
Olyan esztergályost kell keresni,aki egy fogásból tudja mind két oldalt leszurniarovado írta:Üdv!
Mennyiért csinálnak egy rendes felszabályozást? Mert nekem azt mondta egy elvileg szakember, hogy nem érdemes felszabályoztatni, mert a fém vékony ahhoz, hogy egyik, majd másik oldalról is egyenletesen fel tudják szabályozni, így egy picit mindenképp más lesz a két oldal... ebből mennyit higgyek el?
Tatabánya vagy Szeged környékén csinálnak valahol ilyet?
Előre is köszi a segítségeket!
Re: Fékek
Üdv!
Mennyiért csinálnak egy rendes felszabályozást? Mert nekem azt mondta egy elvileg szakember, hogy nem érdemes felszabályoztatni, mert a fém vékony ahhoz, hogy egyik, majd másik oldalról is egyenletesen fel tudják szabályozni, így egy picit mindenképp más lesz a két oldal... ebből mennyit higgyek el?
Tatabánya vagy Szeged környékén csinálnak valahol ilyet?
Előre is köszi a segítségeket!
Mennyiért csinálnak egy rendes felszabályozást? Mert nekem azt mondta egy elvileg szakember, hogy nem érdemes felszabályoztatni, mert a fém vékony ahhoz, hogy egyik, majd másik oldalról is egyenletesen fel tudják szabályozni, így egy picit mindenképp más lesz a két oldal... ebből mennyit higgyek el?
Tatabánya vagy Szeged környékén csinálnak valahol ilyet?
Előre is köszi a segítségeket!
Re: Fékek
Az én hátsó fékem 34%-ot ütött,nekem ott megmérték az első kétszer 
De a felszabályzás segít,egyébként sem árt,ha rendben van,csak jó vastag ferrodol kell a pofákra
Az első tárcsa szabályozása meleg pite szerintem,mert általában nem sokkal van a tárcsa a 4,5 mm felett.Esetleg használt jó tárcsa.Az új már évekkel ezelőtt is 16 ropi volt

De a felszabályzás segít,egyébként sem árt,ha rendben van,csak jó vastag ferrodol kell a pofákra

Az első tárcsa szabályozása meleg pite szerintem,mert általában nem sokkal van a tárcsa a 4,5 mm felett.Esetleg használt jó tárcsa.Az új már évekkel ezelőtt is 16 ropi volt

A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Mindkét keréknél?
Hátsó:
Szerintem fel kéne szabályozni a dobot és természetesen új fékpofák.
Első:
Tárcsát felszabályozni.
Viszont a legegyszerűbb, legolcsóbb megoldás ha van ETZ-s ismerősöd:
Elkéred kölcsön a jól működő kerekeit, és azzal mész vizsgára. Ha erre van lehetőséged.
Vagy másik, ne oda vidd ahol fékpados vizsga van.
Hátsó:
Szerintem fel kéne szabályozni a dobot és természetesen új fékpofák.
Első:
Tárcsát felszabályozni.

Viszont a legegyszerűbb, legolcsóbb megoldás ha van ETZ-s ismerősöd:
Elkéred kölcsön a jól működő kerekeit, és azzal mész vizsgára. Ha erre van lehetőséged.
Vagy másik, ne oda vidd ahol fékpados vizsga van.

Re: Fékek
Sziasztok.
Nemrég vizsgáztattam a motoromat.A vizsgán a nagyon érzékeny fékpad kimutatta, hogy 27%-ot ingadozik a fékhatása a motoromnak.Emiatt simán megbukik a motor.Viszont sehol sem tudtam beméretni a vizsga előtt.Szerintem egyébként nem csak a fék hibája hanem a kerék üt, ezt érzékeli a műszer.
A kérdésem: találkozott már valaki hasonló problémával,ha igen mi volt a megoldás?
A legegyszerűbb tudom, hogy a csare lenne, de ha kicserélem az első, hátsó kereket küllőkkel fékdobbal féktárcsával fékpofákkal, fékbetéttel, az bizony elég drága.
Előre is köszönöm a választ.
Zorro
Nemrég vizsgáztattam a motoromat.A vizsgán a nagyon érzékeny fékpad kimutatta, hogy 27%-ot ingadozik a fékhatása a motoromnak.Emiatt simán megbukik a motor.Viszont sehol sem tudtam beméretni a vizsga előtt.Szerintem egyébként nem csak a fék hibája hanem a kerék üt, ezt érzékeli a műszer.
A kérdésem: találkozott már valaki hasonló problémával,ha igen mi volt a megoldás?
A legegyszerűbb tudom, hogy a csare lenne, de ha kicserélem az első, hátsó kereket küllőkkel fékdobbal féktárcsával fékpofákkal, fékbetéttel, az bizony elég drága.
Előre is köszönöm a választ.
Zorro
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Fékek
nekem még csak nem is önzáró anyák vannak fent, viszont alattuk van a gyári "hullámos" alátétkobraCode írta:Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Ha leszedem a féktárcsát, a 13-as kulcsnyílású, M8-as önzáró anyákat nem kell lecserélni? Vagy ez hogy működik? Hány leszedés kitekerést bírnak ezek az önzáró anyák?
Üdv.




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Fékek
Nem tudom, de én lecserélném: egy új anya 30 Ft sincs. Főleg, ha nem vagy biztos az előéletben. Egyébként néhány szerelést kibírnak az önzáró anyák is.kobraCode írta:Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Ha leszedem a féktárcsát, a 13-as kulcsnyílású, M8-as önzáró anyákat nem kell lecserélni? Vagy ez hogy működik? Hány leszedés kitekerést bírnak ezek az önzáró anyák?
Üdv.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kiszsebi 2010.01.25. 20:20-kor.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Fékek
Hideg van igaz, de nagyon zavart a fékfolyadék tartály szivárgása. 1kis műgyanta, 1kis féktisztító, tömítő gumikarika tisztítás. Az eredmény hibátlan









,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Fékek
Egy ,,ismerősömtől" vettem .KILL3R etz írta:kobraCode!
Köszi! Nem is olyan drága... Csak nekem Marcali nagyon messze van. Ezért kérdeztem sunbim-t, hogy hol vette, mert mi kb szomszédok vagyunk.


Szigetszentmiklós
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég