
Gexxx írta:Gexxx - 1 csomi (remélem óóócccóóó leccc)
Tamás írta:Urak! Áruljátok el minek az ellenállás és a Zener dióda? Mióta láttam ezt a rajzot nem eszem, nem alszom, nem értem! Max egy bizti. T
Vedd el nyugodtan, ha ezzel jobb lesz a közösségnekbakimate írta:Feleségül ne vegyelek?
Samu írta:Mennyit fizetsz, h kitegyük a reklámod az oldalra?
Hát nem semmik vagytok az biztos !!Gexxx írta:nem-nem... a gyújtáskapcsoló a helyzetjelzõt (1.) és a tompítottat/reflektort kapcsolja... Tompított és refi között váltani az indexkapcsoló felett tudsztigris írta: Lehet,h butaságot kérdezek,de azt ugye tudod,hogy a gyújtáskapcsoló kapcsolja a topmpítottat (gyujtástól 1 balra) és az országútit (gyujtástól 2 balra)?
Vagy hogy érted,mi a probléma ezzel?
TZrider250 írta:Eljött a felújítás ideje? Jelzés a kábelköteg-cserére is?
Valaki kezdett iylesmit gyártani, de még nem szólt, hogy vihetem a 250-re valóért a lét. Bontásból is érdemes, vagy ugyanolyan xr lesz, mit a régi?
nem-nem... a gyújtáskapcsoló a helyzetjelzõt (1.) és a tompítottat/reflektort kapcsolja... Tompított és refi között váltani az indexkapcsoló felett tudsztigris írta:Lehet,h butaságot kérdezek,de azt ugye tudod,hogy a gyújtáskapcsoló kapcsolja a topmpítottat (gyujtástól 1 balra) és az országútit (gyujtástól 2 balra)?TZrider250 írta: Országúti fény csak a teljes bekapcsolt (bal szélsõ) helyzetben van.
Vagy hogy érted,mi a probléma ezzel?
Lehet,h butaságot kérdezek,de azt ugye tudod,hogy a gyújtáskapcsoló kapcsolja a topmpítottat (gyujtástól 1 balra) és az országútit (gyujtástól 2 balra)?TZrider250 írta: Országúti fény csak a teljes bekapcsolt (bal szélsõ) helyzetben van.
Valószínû,hogy gyenge volt az aksid és ezért állt le a motor.Ha az aksijó volt ,akkor gyenge,a töltésedTZrider250 írta:Helló, köszi a hozzászólásokat. Tök jó ez a topik.
Megérett bennem, hogy nem veszek oldalkocsit, és Trabi utánfutót sem. Viszont egy vizsgázott Jawa, vagy Pannonia utánfutót fogok keresni, mert azok kb 30 kilósak üresen. Köszi Bambi, és mindenkinek a hozzászólást. Megnézem az ajánlott fórumot.
Hanem a hét végén a mocimat lámpánál újra kellett indítani. Ezután (késõbb vettem észre) eltûnt az irányjelzés, a távolsági fény, és a helyzetjelzõ.
Próbáltam megtisztogatni a biztosítékokat, átnézegetni látványos szakadásért a vezetékköteget, megmozgatni a kábelsarukat, még a fényszóróházban is. A világításkapcsolót is szétszedtem. Semi változás. Lehet, hogy vezetékszakadás? Nincs most idõm mûszerrel és kapcs rajz alapján végig menni a rendszeren, abban reménykedem, hogy ez egy tipikus hiba, aminek a megoldására a jelenség részletes leírása alapján valaki rájön, és így hamar megoldom.
Index, és távolsági fény Nincs (csak fénykürt).
Országúti fény csak a teljes bekapcsolt (bal szélsõ) helyzetben van.
Ötlet?
A motorban közel 53.000 km van. Másnap elszakadt a kuplungbowden is a karnál. Megbütyköltem hazáig 1 alátéttel, de porlott szét, töredeztek a szálak. Eljött a felújítás ideje? Jelzés a kábelköteg-cserére is?
Valaki kezdett iylesmit gyártani, de még nem szólt, hogy vihetem a 250-re valóért a lét. Bontásból is érdemes, vagy ugyanolyan xr lesz, mit a régi?
Ha már lecserélem a vezetékeket, bowdeneket, akkor kellenek gumi szigetelõ sapkák (vagy mik) is. Hol kapható? Mik az elektromos a cuccok nevei (magyar-német-angol, ha neten kellene rendelni)?
Köszi a hozzászólásokat.
Ja, és ha már eddig elkanyarodtam, megkérdezem, hogy meddig érdemes elmenni egy 22 éves ETZ-nél a felújításban. TMK-t szeretnék végrehajtani (esetleg rendelni) rajta. Nyilván nem restaurálni fogom, de ciki az út szélén szerelni amikor süt a nap. Érdemes pl. minden csapágyat és tömítést kidobálni télen, ami csak elkophat, (porlasztófelújítást is beleértve, kuplungtuning, ilyenek) vagy ez már aránytalanul drága volna? Fel lehet hozni egy ilyen öreg mocit aránylag olcsón olyan szintre, hogy egész nyáron nyikkanás nélkül vigyen pl. Varsóig, meg Dancigig?
Bocsi, hogy off-topic lett a vége, megyek is az üzemanyagosba a másik kérdésemmel.
Szia!TZrider250 írta:Sziasztok. Tamásnak üzenem tisztelettel, hogy szellemes a válasza. A sátrat már tudom, hol kell megvenni, a csatlakozókkal meg a szerelési résszel kapcsolatban viszont várom a tapasztalataitokat. Cél az elektromos ketyerék (GPS és mobiltelefon) tölthetõsége, amikor az ember úton van (nagyon hosszú úton, mondjuk Varsóba megy).
Nézegetek mostanában utánfutó kulit is, mit gondoltok, ha nem kapható, akkor valami legkisebb trabant-utánfutót lehet az ETZ-re kapcsolni? Vidéken van az otthonom, és idõnként talán megérné kölcsönkérni egy vizsgázott utánfutót, mert sok a cucc amit esetleg oldalkocsiba lehetne pakolgatni a pesti albiba felcígölés miatt. M5 rulez.
Oldalkocsiról is tárgyalok valakivel, de kezd megérni bennem, hogy az egy örök macera volna, sok a beállítani való, amikor az ember leveszi, és újra felteszi. A motorkuli, vagy egy kicsi utánfutó jobb volna.
Nem poénból kérdezem ám ezeket, hanem mert fogalmam sincs, hogyan kell vonóhorog híján utánfutót húzni az ETZ-vel. Erõvel bírná szerintem.
Köszi a tapasztalataitokat. Ebben a topikban fõleg az elektromos csatlakoztatási lehetõségek érdekelnek, kérlek javasoljatok másik fórumot is a problémám többi részletével kapcsolatban.
Üdv.
Hûha szerintem motor kuli ügyben a pannóniásokat kell megkérdezni,õ náluk van egy pár emberkének ilyen szerkezete.Az indexen lévõ pannónia topikban próbálkozz.TZrider250 írta:Sziasztok. Tamásnak üzenem tisztelettel, hogy szellemes a válasza. A sátrat már tudom, hol kell megvenni, a csatlakozókkal meg a szerelési résszel kapcsolatban viszont várom a tapasztalataitokat. Cél az elektromos ketyerék (GPS és mobiltelefon) tölthetõsége, amikor az ember úton van (nagyon hosszú úton, mondjuk Varsóba megy).
Nézegetek mostanában utánfutó kulit is, mit gondoltok, ha nem kapható, akkor valami legkisebb trabant-utánfutót lehet az ETZ-re kapcsolni? Vidéken van az otthonom, és idõnként talán megérné kölcsönkérni egy vizsgázott utánfutót, mert sok a cucc amit esetleg oldalkocsiba lehetne pakolgatni a pesti albiba felcígölés miatt. M5 rulez.
Oldalkocsiról is tárgyalok valakivel, de kezd megérni bennem, hogy az egy örök macera volna, sok a beállítani való, amikor az ember leveszi, és újra felteszi. A motorkuli, vagy egy kicsi utánfutó jobb volna.
Nem poénból kérdezem ám ezeket, hanem mert fogalmam sincs, hogyan kell vonóhorog híján utánfutót húzni az ETZ-vel. Erõvel bírná szerintem.
Köszi a tapasztalataitokat. Ebben a topikban fõleg az elektromos csatlakoztatási lehetõségek érdekelnek, kérlek javasoljatok másik fórumot is a problémám többi részletével kapcsolatban.
Üdv.
Szia Gyurma!Gyurm@ írta: Én is igényt tartok rá ha November 10-éig elkészül ETZ 250-eshez !!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég