Blokk
- coco
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A blokk aljan levo ket csavar egyikerol van szo igaz? Csak hogy tisztaba legyek... Ha igen akkor tavaly 3x szedtem ki mindkettot, es tettem vissza anelkul hogy kaptam volna valami rugot vagy golyot... Es igen, veszi az ureset konnyeden, es a tobbi sebesseget is. Ha nem arrol a ket csavarrol van szo akkor felre ertettem valamit es akkor

- KrisszETZ251
- Simsonos

- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Nekem nem akarta venni, fél óra bűvészkedés után meglett..conus írta:beb.szna ha nem lenne ott. ráadásul 10-es csapágygolyó van meg rugó. üres fokozatot veszi egyáltalán neked a masina?coco írta:Sziasztok. Kis ETZnel is van ilyen rugo meg golyo? Mar csak azert mert kiszedtem lent mindket csavart es nem volt semmi sem ott, vissza is tettem es mukodik... ???![]()
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
beb.szna ha nem lenne ott. ráadásul 10-es csapágygolyó van meg rugó. üres fokozatot veszi egyáltalán neked a masina?coco írta:Sziasztok. Kis ETZnel is van ilyen rugo meg golyo? Mar csak azert mert kiszedtem lent mindket csavart es nem volt semmi sem ott, vissza is tettem es mukodik... ???
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Blokk
HelloKrisszETZ251 írta:Hali!
Valakinek nincs véletlenül egy felesleges M7X90-as belső kulcsnyílású csavarja ETZ gyári tirisztoros gyújtáshoz? Lecseréltem a megszakítóst (ill. az előző tulaj után visszalakítottam).
Csavarboltban kérdeztem, azt mondták a méretsorban benne van, de mivel speciális nem tartanak belőle, a minimális mennyiséget meg nincs kedvem megrendelni, mert tuti nem 10 db.
Köszi
Beszélj esztergályossal vagy vegyél ugyanilyet M8asba (tutivan) és M7es metszővel tekerd végig, Nekem valami amerikai menetű szutyok csavar kellett és esztergályos 500ft ért csinált.
- KrisszETZ251
- Simsonos

- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Szia!coco írta:Sziasztok. Kis ETZnel is van ilyen rugo meg golyo? Mar csak azert mert kiszedtem lent mindket csavart es nem volt semmi sem ott, vissza is tettem es mukodik... ???
Nekem 251-esem van, és nem volt benne a golyó, könnyebben vette a fokozatokat.
- coco
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Sziasztok. Kis ETZnel is van ilyen rugo meg golyo? Mar csak azert mert kiszedtem lent mindket csavart es nem volt semmi sem ott, vissza is tettem es mukodik... ???
Re: Blokk
Köszi az infót conus & kiszsebi ,egyébként a tűgörgők álltak keresztbe. De ha tudnátok szerezni egy működőképes főtengelyt olcsón akkor nem vesződnék a felújítással. közepes állapotú is jó lenne ajka környékéről
- KrisszETZ251
- Simsonos

- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Hali!
Valakinek nincs véletlenül egy felesleges M7X90-as belső kulcsnyílású csavarja ETZ gyári tirisztoros gyújtáshoz? Lecseréltem a megszakítóst (ill. az előző tulaj után visszalakítottam).
Csavarboltban kérdeztem, azt mondták a méretsorban benne van, de mivel speciális nem tartanak belőle, a minimális mennyiséget meg nincs kedvem megrendelni, mert tuti nem 10 db.
Köszi
Valakinek nincs véletlenül egy felesleges M7X90-as belső kulcsnyílású csavarja ETZ gyári tirisztoros gyújtáshoz? Lecseréltem a megszakítóst (ill. az előző tulaj után visszalakítottam).
Csavarboltban kérdeztem, azt mondták a méretsorban benne van, de mivel speciális nem tartanak belőle, a minimális mennyiséget meg nincs kedvem megrendelni, mert tuti nem 10 db.
Köszi
Re: Blokk
Szerintem is a nagy kerék használható nyugodtan.A motorban valamikor volt egy kosártörés,és a tűgőrgő darabok verték szét a hengerfejet.A hengerfejet csiszold meg a koksztól,hogy jól lehessen látni a hibákat,hátha maradt bene egykét barab.Az próbáld kivenni,nehogy egyszer elengedjen,és baj okozzon.Utána mehet össze.KrisszETZ251 írta:Alfa írta:A hengerfejet akár be is áztathatod valami fincsibe, mondjuk benzin vagy higító vagy bármi ami az alut nem bántja, és után le tudod törölni róla a szivacsos réteget, ami szerintem hamu, és nem az alu baja, bár ez a képen nem látszik, csak tippelek.
A fogaskerék az nem öntési hiba hanem tényleg pitting, de ettől még az használható, korántsem tűnik súlyosnak. Az a fog nem idén fog letörni
Megtakarítottam egy kis részen a hengerfej belsejét és azok a kis mélyedések az alumíniumban vannak benne, olyan mintha egy gyertyaelektród darab, vagy valami beleesett volna és a dugó odapréselte amikor a fhp-ra ért. A dugón ez nem látszik, mert azt már valaki cserélte még mielőtt hozzám került a gép.
- KrisszETZ251
- Simsonos

- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Alfa írta:A hengerfejet akár be is áztathatod valami fincsibe, mondjuk benzin vagy higító vagy bármi ami az alut nem bántja, és után le tudod törölni róla a szivacsos réteget, ami szerintem hamu, és nem az alu baja, bár ez a képen nem látszik, csak tippelek.
A fogaskerék az nem öntési hiba hanem tényleg pitting, de ettől még az használható, korántsem tűnik súlyosnak. Az a fog nem idén fog letörni
Megtakarítottam egy kis részen a hengerfej belsejét és azok a kis mélyedések az alumíniumban vannak benne, olyan mintha egy gyertyaelektród darab, vagy valami beleesett volna és a dugó odapréselte amikor a fhp-ra ért. A dugón ez nem látszik, mert azt már valaki cserélte még mielőtt hozzám került a gép.
- Alfa
- Keljfeljancsi

- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A hengerfejet akár be is áztathatod valami fincsibe, mondjuk benzin vagy higító vagy bármi ami az alut nem bántja, és után le tudod törölni róla a szivacsos réteget, ami szerintem hamu, és nem az alu baja, bár ez a képen nem látszik, csak tippelek.
A fogaskerék az nem öntési hiba hanem tényleg pitting, de ettől még az használható, korántsem tűnik súlyosnak. Az a fog nem idén fog letörni
A fogaskerék az nem öntési hiba hanem tényleg pitting, de ettől még az használható, korántsem tűnik súlyosnak. Az a fog nem idén fog letörni
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Blokk
a fogaskereken lehet, hogy ez csak ontesi hiba, mar talalkoztam ilyennel, a hengerfejet meg szerintem hasznalhatod nyugodtan tovabb
KrisszETZ251 írta:Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy felújításba kezdek, és ennek ugye része a blokk szétszerelése.
Amikor megnéztem a hengerfejet EZT találtam:
Olyan mint amikor a fába belemennek a szúk, és kirágcsálják. Ez mitől van ill. lényeges-e?
A másik pedig a kuplung nagyfogaskerekén levő kis pitting. Visszatehető-e még ez a fogaskerék? A piros körben, a körbe zárt fájdalom.
- KrisszETZ251
- Simsonos

- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy felújításba kezdek, és ennek ugye része a blokk szétszerelése.
Amikor megnéztem a hengerfejet EZT találtam:

Olyan mint amikor a fába belemennek a szúk, és kirágcsálják. Ez mitől van ill. lényeges-e?
A másik pedig a kuplung nagyfogaskerekén levő kis pitting. Visszatehető-e még ez a fogaskerék? A piros körben, a körbe zárt fájdalom.

Úgy döntöttem, hogy felújításba kezdek, és ennek ugye része a blokk szétszerelése.
Amikor megnéztem a hengerfejet EZT találtam:

Olyan mint amikor a fába belemennek a szúk, és kirágcsálják. Ez mitől van ill. lényeges-e?
A másik pedig a kuplung nagyfogaskerekén levő kis pitting. Visszatehető-e még ez a fogaskerék? A piros körben, a körbe zárt fájdalom.

Re: Blokk
Vedd ki azt a csavart amiben a golyó van,nézd meg hogy nem e szorult meg esetleg a golyó.A rugót és a golyót hagyd ki a csavaron nézd meg hogy a tömítés nincs e nagyon ellapulva.ha igen,csréld le vagy tegyél egy gyertya alátétet pluszba még rá.és úgy tekerd visza.utána nézd megy hogy a sebességekváltó működik e.Addig a kis időre nem kell viszzatenni az olajat.Ha működik,akkor vedd ki újra a csavart,nézd meg,hogy a golyó a csavar furatába beleesik.Ha nem akkor megnyomódot a furat.a furatot vagy reszelővel vagy 8-as fúróval nagyobbitsd meg úgy hogy a golyó bele essen.Ezután tedd bele rugót,egy kis zsírt tegyél a rugóra és rá a golyót . Óvatosan tekerd vissza a csavart.megint inditsd be,és ha megvannak a fokozatok vissza az olaj.punisher írta:De azt is!Samu írta:Ugye jó csavart tekertél ki alul a blokkon és nem az üresrögzítőét? Mert akkor onnan hiányzik egy pár dolog most
De egy kis pucolás után a golyóval együtt visszatettem! Ilyenkormi
Help
- punisher
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Blokk
De azt is!Samu írta:Ugye jó csavart tekertél ki alul a blokkon és nem az üresrögzítőét? Mert akkor onnan hiányzik egy pár dolog most
punisher írta:Na most fogom magam felakasztani! Lecseréltem a váltó olajat és most nincsen sebességem se le se fel
! Ha váltanék kicsit kattog de a sebességet az istenért sem veszi be
! na ez mi a jó büdi lópikuláé van
? HELP ME
!!!
-
Seclusion
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
Én meg ma raktam össze a kis ETZ-t, és hiába váltogatok vele, max 2 sebességet vesz be, és akkor se tudom elforgatni a kuplung/lánckerék tengelyt. Egyelőre csak a két blokkfél van összerakva, a golyó nekem nincs még betéve. Elméletileg jól raktam össze a váltót, és amíg nem volt összerakva a két blokkfél, tudtam is váltani... Ja és ezen felül a jobb oldalon kitolja a léptetővillák tengelyét. Jól érzem, hogy valamit nagyon rosszul csináltam?
(sebaj, első komolyabb szerelés)
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
hiányzik onnan a rugó meg a csapágygolyó.
matt az lehet azért is, mert tele volt kosszal a rugó, azáltal keményebb.
matt az lehet azért is, mert tele volt kosszal a rugó, azáltal keményebb.
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
matt1989
- bajnok

- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Blokk
Múltkor én is kitekertem, mert csöpögött a csavarnál az olaj és raktam rá teflon szalagot.
Azóta nekem sem tökéletes a váltóm.
A blokkot is szét kell húzni hozzá, hogy meg lehessen normálisan csinálni?
Azóta nekem sem tökéletes a váltóm.
A blokkot is szét kell húzni hozzá, hogy meg lehessen normálisan csinálni?
Re: Blokk
Ugye jó csavart tekertél ki alul a blokkon és nem az üresrögzítőét? Mert akkor onnan hiányzik egy pár dolog most 
punisher írta:Na most fogom magam felakasztani! Lecseréltem a váltó olajat és most nincsen sebességem se le se fel
! Ha váltanék kicsit kattog de a sebességet az istenért sem veszi be
! na ez mi a jó büdi lópikuláé van
? HELP ME
!!!
- punisher
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Blokk
Na most fogom magam felakasztani
! Lecseréltem a váltó olajat és most nincsen sebességem se le se fel
! Ha váltanék kicsit kattog de a sebességet az istenért sem veszi be
! na ez mi a jó büdi lópikuláé van
? HELP ME
!!!
- zsakfos
- A révész

- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Melegen az olaj higabb,folyósabb.Persze hogy könnyebben folyik azon a kis lyukon.Dénes írta:A használati útmutató nem írja, hogy hidegen vagy melegen célszerű nézni, lehet nincs is jelentősége, nem tágul annyit az olaj? (pedig sztem de)
Volt úgy, hogy hidegen beletöltöttem, vártam hogy szépen kifolyjon a felesleg (óráig csöpögött legalább, szal nem kapkodtam el) aztán melegen is ellenőriztem akkor meg bugyogott kifelé az olaj.
Csak azért kérdem.
De te nem azt kérdezted hogy a felesleget(aminek nem kéne hogy legyen,de az más téma)hogy könnyebb azon a kis ellenőrző lyukon kifolyatni,hanem az olajszint ellenőrzését.
Azt pedig hideg motornál célszerű megtenni,hisz akkor van összefolyva rendesen.
Olajcsere előtt célszerű felmelegiteni a motort hisz gyorsabban kifolyik és biztosabban.
Ennyi.Felesleges túlragozni.
Ha nem biztos benne az ember hogy mennyi van benne,de a lyuknál ott az olaj,akkor persze érdemes megjáratni hogy melegedjen és utána kifolyatni az ellenőrző lyukon.
Amúgy meg minden motornál van egy gyárilag "tól-ig".Magyarul nem dől össze a világ ha egy picivel több van benne.Na persze itt nem decikről beszélek.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Dénes
- fi#azsoké

- Hozzászólások: 2739
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A használati útmutató nem írja, hogy hidegen vagy melegen célszerű nézni, lehet nincs is jelentősége, nem tágul annyit az olaj? (pedig sztem de)
Volt úgy, hogy hidegen beletöltöttem, vártam hogy szépen kifolyjon a felesleg (óráig csöpögött legalább, szal nem kapkodtam el) aztán melegen is ellenőriztem akkor meg bugyogott kifelé az olaj.
Csak azért kérdem.
Volt úgy, hogy hidegen beletöltöttem, vártam hogy szépen kifolyjon a felesleg (óráig csöpögött legalább, szal nem kapkodtam el) aztán melegen is ellenőriztem akkor meg bugyogott kifelé az olaj.
Csak azért kérdem.
- zsakfos
- A révész

- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Hideg motornál célszerű.Akkor tutira össze van folyva,nem kell várni.Na meg logikusabb is hisz pont azért nézzük meg hogy elégséges-e az üzemeltetéshez az olaj.Ha valami oknál fogva kevés benne akkor azt nem akkor kéne nézni amikor már kevés olajjal(ne adj isten semennyivel) felmelegitettük a motort. 
Legalábbis szerintem!
Legalábbis szerintem!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Dénes
- fi#azsoké

- Hozzászólások: 2739
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Sziasztok!
Olajszintet meleg-hideg-langyos (:D) motornál illik nézni? Az oké, hogy járás után várunk 15 percet, meg vízszintesen stb. Gondolom tágul valamennyit az olaj, azért kérdezem.
Hülye kérdések sorozatunkat hallották.
Olajszintet meleg-hideg-langyos (:D) motornál illik nézni? Az oké, hogy járás után várunk 15 percet, meg vízszintesen stb. Gondolom tágul valamennyit az olaj, azért kérdezem.
Hülye kérdések sorozatunkat hallották.
Re: Blokk
rugóval kifeléjuragy írta:szevasztok azt a rugóval szeretném megtudni a kuplung felőli szimeringet hogy kell betenni a rugóval kifelé vagy befelé köszi
Re: Blokk
Ez a jó kuplung,és ez azt jelenti,hogy a lamellák nincsenek megvetemedve,és kis szétnyitásnál is képes kioldani.Ezért érzed a 3 centiben a működését.Ez a z indulásnál lehet furcsa,de meglehet szokni,viszont váltásnál elég egy kicsit belenyúlni a kuplungba és már könnyedén vált a motor.Szerintem lenne aki cserélne veled:-)Hogy mennyire lehet elkopva azt nehéz így megállpítani,de ha nem csúszik,akkor nincs baj.punisher írta:Szevasztok lenne egy kérdésem! Remélem tud valaki segíteni. Az mitől lehet hogy kuplungolás közben mikor kiengedem a kuplungot csak az utolsó 3cm-ben fog. De nem dobja ki a sebességet meg semmi ilyesmi, ez a normális. Ellennének kopva a lamellák? Vagy mi? Lehet állítani a kuplungon a blokkon belül?
- punisher
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Blokk
Szevasztok lenne egy kérdésem! Remélem tud valaki segíteni. Az mitől lehet hogy kuplungolás közben mikor kiengedem a kuplungot csak az utolsó 3cm-ben fog. De nem dobja ki a sebességet meg semmi ilyesmi, ez a normális. Ellennének kopva a lamellák? Vagy mi? Lehet állítani a kuplungon a blokkon belül?
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)

- Hozzászólások: 2894
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
z25z írta:es akkor ehez kapcsolodoan lenne egy kerdesem: a blokktarto csavar ala milyen alatetek kellenek? sima, rugos mindketto, egyik sem? 1 helyre tettem az alateteket szetszedeskor es furcsan nincs semmilyen alatet.....nekem pedig gyanus....
Én úgy látom, a robbantott ábrán van. Mindenesetre én raknék egy rugósat a lapos és a csavar feje közé. Ezzel a folyamatos előfeszítést biztosítod a csavarnak, így a kirázkódás, kilazulás esélye csökken. Fontos, hogy megfelelő nyomatékkal húzd le!
A lapos alátét segít megőrizni a dolgok épségét a rugós alátét bemarásaitól.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
csak rugós, de az mindenhováz25z írta:es akkor ehez kapcsolodoan lenne egy kerdesem: a blokktarto csavar ala milyen alatetek kellenek? sima, rugos mindketto, egyik sem? 1 helyre tettem az alateteket szetszedeskor es furcsan nincs semmilyen alatet.....nekem pedig gyanus....
Bokodi Áron- WARESZ
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti

- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
es akkor ehez kapcsolodoan lenne egy kerdesem: a blokktarto csavar ala milyen alatetek kellenek? sima, rugos mindketto, egyik sem? 1 helyre tettem az alateteket szetszedeskor es furcsan nincs semmilyen alatet.....nekem pedig gyanus.... 
Re: Blokk
Ezer köszönet, most már eg vannak a kellő adatok:D
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
na itt van az is:

további méréseket erről a főtengelyről: sörért; csokiért; keveset használt, jó karosszériájú, megunt barátnőért cserébe vállalok

további méréseket erről a főtengelyről: sörért; csokiért; keveset használt, jó karosszériájú, megunt barátnőért cserébe vállalok
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
ó h a @&$>*;÷×ß esne beleBakerman írta:Köszönöm Szépen:D
De most hogy is van ez az 1 mm -es hajtókar?
Jah, és még arra nem emlékszel , hogy kb. mennyi hely van a hajtókar tengelyétől(csapszeg) a sonka széléig?
49 mm az a 39 mm.
már ki is javítottam
mindjárt kimegyek aztán megmérem még azt is
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- zsakfos
- A révész

- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Egész pontosan -1 mmBakerman írta:Köszönöm Szépen:D
De most hogy is van ez az 1 mm -es hajtókar?
Jah, és még arra nem emlékszel , hogy kb. mennyi hely van a hajtókar tengelyétől(csapszeg) a sonka széléig?
39-(2x20)=-1
Ahogy Alfa megjegyezte"antianyag hajtókar"
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Köszönöm Szépen:D
De most hogy is van ez az 1 mm -es hajtókar?
Jah, és még arra nem emlékszel , hogy kb. mennyi hely van a hajtókar tengelyétől(csapszeg) a sonka széléig?
De most hogy is van ez az 1 mm -es hajtókar?
Jah, és még arra nem emlékszel , hogy kb. mennyi hely van a hajtókar tengelyétől(csapszeg) a sonka széléig?
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára conus 2009.12.28. 21:44-kor.
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Blokk
Hello Conus!
Sikerült meg mérni a főtengelyt? Csak azért kérdem mert fontos lenne.
Sikerült meg mérni a főtengelyt? Csak azért kérdem mert fontos lenne.
- KILL3R etz
- bajnok

- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Üdv!
Folyik a 250-es váltótengelyénél az olaj. Álló helyzetben kifolyt 2 deci kb....
Kérdésem az lenne, hogy itt is a dekniben van az O-gyűrű? Ha igen akkor az milyen méretű?
Sima gumi jó lenne oda? Vagy valami spec. anyag kell hozzá?
És gondolom deknilevétel nélkül nem úszom meg...
Folyik a 250-es váltótengelyénél az olaj. Álló helyzetben kifolyt 2 deci kb....
Kérdésem az lenne, hogy itt is a dekniben van az O-gyűrű? Ha igen akkor az milyen méretű?
Sima gumi jó lenne oda? Vagy valami spec. anyag kell hozzá?
És gondolom deknilevétel nélkül nem úszom meg...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
nem, minek perselyeznék?
blokkszéthúzás, főtengely kinyomás(feltéve ha még épek a tengelyek), majd alsó csap kinyomása aztán új csap, új hajtókar, új tűgörgő, aztán centírozás. erre szakosodott gépműhelyek csinálnak ilyet.
blokkszéthúzás, főtengely kinyomás(feltéve ha még épek a tengelyek), majd alsó csap kinyomása aztán új csap, új hajtókar, új tűgörgő, aztán centírozás. erre szakosodott gépműhelyek csinálnak ilyet.
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég




