](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Nekem nem akarta venni, fél óra bűvészkedés után meglett..conus írta:beb.szna ha nem lenne ott. ráadásul 10-es csapágygolyó van meg rugó. üres fokozatot veszi egyáltalán neked a masina?coco írta:Sziasztok. Kis ETZnel is van ilyen rugo meg golyo? Mar csak azert mert kiszedtem lent mindket csavart es nem volt semmi sem ott, vissza is tettem es mukodik... ???![]()
beb.szna ha nem lenne ott. ráadásul 10-es csapágygolyó van meg rugó. üres fokozatot veszi egyáltalán neked a masina?coco írta:Sziasztok. Kis ETZnel is van ilyen rugo meg golyo? Mar csak azert mert kiszedtem lent mindket csavart es nem volt semmi sem ott, vissza is tettem es mukodik... ???
HelloKrisszETZ251 írta:Hali!
Valakinek nincs véletlenül egy felesleges M7X90-as belső kulcsnyílású csavarja ETZ gyári tirisztoros gyújtáshoz? Lecseréltem a megszakítóst (ill. az előző tulaj után visszalakítottam).
Csavarboltban kérdeztem, azt mondták a méretsorban benne van, de mivel speciális nem tartanak belőle, a minimális mennyiséget meg nincs kedvem megrendelni, mert tuti nem 10 db.
Köszi
Szia!coco írta:Sziasztok. Kis ETZnel is van ilyen rugo meg golyo? Mar csak azert mert kiszedtem lent mindket csavart es nem volt semmi sem ott, vissza is tettem es mukodik... ???
Szerintem is a nagy kerék használható nyugodtan.A motorban valamikor volt egy kosártörés,és a tűgőrgő darabok verték szét a hengerfejet.A hengerfejet csiszold meg a koksztól,hogy jól lehessen látni a hibákat,hátha maradt bene egykét barab.Az próbáld kivenni,nehogy egyszer elengedjen,és baj okozzon.Utána mehet össze.KrisszETZ251 írta:Alfa írta:A hengerfejet akár be is áztathatod valami fincsibe, mondjuk benzin vagy higító vagy bármi ami az alut nem bántja, és után le tudod törölni róla a szivacsos réteget, ami szerintem hamu, és nem az alu baja, bár ez a képen nem látszik, csak tippelek.
A fogaskerék az nem öntési hiba hanem tényleg pitting, de ettől még az használható, korántsem tűnik súlyosnak. Az a fog nem idén fog letörni
Megtakarítottam egy kis részen a hengerfej belsejét és azok a kis mélyedések az alumíniumban vannak benne, olyan mintha egy gyertyaelektród darab, vagy valami beleesett volna és a dugó odapréselte amikor a fhp-ra ért. A dugón ez nem látszik, mert azt már valaki cserélte még mielőtt hozzám került a gép.
Alfa írta:A hengerfejet akár be is áztathatod valami fincsibe, mondjuk benzin vagy higító vagy bármi ami az alut nem bántja, és után le tudod törölni róla a szivacsos réteget, ami szerintem hamu, és nem az alu baja, bár ez a képen nem látszik, csak tippelek.
A fogaskerék az nem öntési hiba hanem tényleg pitting, de ettől még az használható, korántsem tűnik súlyosnak. Az a fog nem idén fog letörni
KrisszETZ251 írta:Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy felújításba kezdek, és ennek ugye része a blokk szétszerelése.
Amikor megnéztem a hengerfejet EZT találtam:
Olyan mint amikor a fába belemennek a szúk, és kirágcsálják. Ez mitől van ill. lényeges-e?
A másik pedig a kuplung nagyfogaskerekén levő kis pitting. Visszatehető-e még ez a fogaskerék? A piros körben, a körbe zárt fájdalom.
Vedd ki azt a csavart amiben a golyó van,nézd meg hogy nem e szorult meg esetleg a golyó.A rugót és a golyót hagyd ki a csavaron nézd meg hogy a tömítés nincs e nagyon ellapulva.ha igen,csréld le vagy tegyél egy gyertya alátétet pluszba még rá.és úgy tekerd visza.utána nézd megy hogy a sebességekváltó működik e.Addig a kis időre nem kell viszzatenni az olajat.Ha működik,akkor vedd ki újra a csavart,nézd meg,hogy a golyó a csavar furatába beleesik.Ha nem akkor megnyomódot a furat.a furatot vagy reszelővel vagy 8-as fúróval nagyobbitsd meg úgy hogy a golyó bele essen.Ezután tedd bele rugót,egy kis zsírt tegyél a rugóra és rá a golyót . Óvatosan tekerd vissza a csavart.megint inditsd be,és ha megvannak a fokozatok vissza az olaj.punisher írta:De azt is!Samu írta:Ugye jó csavart tekertél ki alul a blokkon és nem az üresrögzítőét? Mert akkor onnan hiányzik egy pár dolog most
De egy kis pucolás után a golyóval együtt visszatettem! Ilyenkormi
Help
De azt is!Samu írta:Ugye jó csavart tekertél ki alul a blokkon és nem az üresrögzítőét? Mert akkor onnan hiányzik egy pár dolog most
punisher írta:Na most fogom magam felakasztani! Lecseréltem a váltó olajat és most nincsen sebességem se le se fel
! Ha váltanék kicsit kattog de a sebességet az istenért sem veszi be
! na ez mi a jó büdi lópikuláé van
? HELP ME
!!!
punisher írta:Na most fogom magam felakasztani! Lecseréltem a váltó olajat és most nincsen sebességem se le se fel
! Ha váltanék kicsit kattog de a sebességet az istenért sem veszi be
! na ez mi a jó büdi lópikuláé van
? HELP ME
!!!
Melegen az olaj higabb,folyósabb.Persze hogy könnyebben folyik azon a kis lyukon.Dénes írta:A használati útmutató nem írja, hogy hidegen vagy melegen célszerű nézni, lehet nincs is jelentősége, nem tágul annyit az olaj? (pedig sztem de)
Volt úgy, hogy hidegen beletöltöttem, vártam hogy szépen kifolyjon a felesleg (óráig csöpögött legalább, szal nem kapkodtam el) aztán melegen is ellenőriztem akkor meg bugyogott kifelé az olaj.
Csak azért kérdem.
rugóval kifeléjuragy írta:szevasztok azt a rugóval szeretném megtudni a kuplung felőli szimeringet hogy kell betenni a rugóval kifelé vagy befelé köszi
Ez a jó kuplung,és ez azt jelenti,hogy a lamellák nincsenek megvetemedve,és kis szétnyitásnál is képes kioldani.Ezért érzed a 3 centiben a működését.Ez a z indulásnál lehet furcsa,de meglehet szokni,viszont váltásnál elég egy kicsit belenyúlni a kuplungba és már könnyedén vált a motor.Szerintem lenne aki cserélne veled:-)Hogy mennyire lehet elkopva azt nehéz így megállpítani,de ha nem csúszik,akkor nincs baj.punisher írta:Szevasztok lenne egy kérdésem! Remélem tud valaki segíteni. Az mitől lehet hogy kuplungolás közben mikor kiengedem a kuplungot csak az utolsó 3cm-ben fog. De nem dobja ki a sebességet meg semmi ilyesmi, ez a normális. Ellennének kopva a lamellák? Vagy mi? Lehet állítani a kuplungon a blokkon belül?
z25z írta:es akkor ehez kapcsolodoan lenne egy kerdesem: a blokktarto csavar ala milyen alatetek kellenek? sima, rugos mindketto, egyik sem? 1 helyre tettem az alateteket szetszedeskor es furcsan nincs semmilyen alatet.....nekem pedig gyanus....
csak rugós, de az mindenhováz25z írta:es akkor ehez kapcsolodoan lenne egy kerdesem: a blokktarto csavar ala milyen alatetek kellenek? sima, rugos mindketto, egyik sem? 1 helyre tettem az alateteket szetszedeskor es furcsan nincs semmilyen alatet.....nekem pedig gyanus....
ó h a @&$>*;÷×ß esne beleBakerman írta:Köszönöm Szépen:D
De most hogy is van ez az 1 mm -es hajtókar?
Jah, és még arra nem emlékszel , hogy kb. mennyi hely van a hajtókar tengelyétől(csapszeg) a sonka széléig?
Egész pontosan -1 mmBakerman írta:Köszönöm Szépen:D
De most hogy is van ez az 1 mm -es hajtókar?
Jah, és még arra nem emlékszel , hogy kb. mennyi hely van a hajtókar tengelyétől(csapszeg) a sonka széléig?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég