Igazából a főtengely felújítása során a hajtókart, az alsó csapot és az ott lévő tűgörgőket cserélik ki. Tehát a kérdésedre a válasz: IGEN. Ettől lesz felújított a főtengelyed. De a perselyt nem értem. A csap fordult meg a sonkában?csipi írta:szevasztok! olyan problémával nézek szembe hogy megszorult a 150-es etz-ém főtengelye az alsó tűgörgőnél lehet ezt perslyezni?
Blokk
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
szevasztok! olyan problémával nézek szembe hogy megszorult a 150-es etz-ém főtengelye az alsó tűgörgőnél lehet ezt perslyezni?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Futárnál vettem, de azt mondta nem lesz rendelve max egyedi kérésre...misi írta:Szia Alfa!
Hol vetted és milyen ,küldhetnél rola képet.Elöre is köszi
Udv:Misi
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... cts_id=289 ez az, kicsit dízeles a 100-as beosztással, viszont nagyon szépen reagál, nem lomha, de nem is ugrál, és a bekötése is kulturált, minőségi, illik hozzá a hagyományos krómkeret is, belemegy a gumiba csontra, és jó a világítása is.
januárban tudok.KILL3R etz írta:Alfa!
Egy vidit csinálnál róla? Engem is érdekel a dolog, csak nem tudok dönteni...
A blokkhoz: és megoldja az utángyártott (szar, zajos, extragyorsan kopó, motort visszafogó) fogaskerekes kihajtás minden porblémáját is.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Alfa!
Egy vidit csinálnál róla? Engem is érdekel a dolog, csak nem tudok dönteni...
Egy vidit csinálnál róla? Engem is érdekel a dolog, csak nem tudok dönteni...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Mert az nem olyan mint a gyári És ha minden jól megy nemsokára kész is lesz a gyári kihajtás.Alfa írta:És miért nem vesztek inkább elektronikus fordulatmérőt? én épp múlt héten üzemeltem be az enyémet, és első osztályú
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
És miért nem vesztek inkább elektronikus fordulatmérőt? én épp múlt héten üzemeltem be az enyémet, és első osztályú
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Blokk
hát ezaz! hogy neki ki van alakítva majdnem teljesen,csak be akarja fejezni, és elszánt.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Blokk
ha gyarilag nincs fordulatszammero kihajtasod akkor nemtudod beletenni, mert a blokkban nincsennek kialakitva a megfelelo rogzitesek, csak egy blokkcserevel tudnad megoldani.
főtengely
Rendben ,előre is köszönöm:D
Re: Blokk
hát valószínűleg bele van öntve. de nem tudom.Weedow írta:Értelek, azt véletlenül nemtudod miként van befogatva a blokkba mert nekem annyi is elég lenne.waresz írta: ja, számíthatsz, de az nem most lesz. kb februárba... szezon elött.
Bokodi Áron- WARESZ
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
szeva,
holnap hazamászok as zülleimhez, van egy kiszerelt etz 1xx főtengelyem, megmérem neked miután kipihentem magam
holnap hazamászok as zülleimhez, van egy kiszerelt etz 1xx főtengelyem, megmérem neked miután kipihentem magam
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
125/150 főtnegely.
Hello. Új vagyok még az mz világában. Egy etz 125/150 főtengely méreteire lennék kíváncsi. A sonkák átmérőjére és hosszanti irányba a méretekre. Előre is köszönöm.
Re: Blokk
Értelek, azt véletlenül nemtudod miként van befogatva a blokkba mert nekem annyi is elég lenne.waresz írta: ja, számíthatsz, de az nem most lesz. kb februárba... szezon elött.
Re: Blokk
ja, számíthatsz, de az nem most lesz. kb februárba... szezon elött.Weedow írta:Hello
Akkor számíthatok rád hogy megméred nekem majd a tengelycsonkot és képet is küldenél róla? hogy az esztergályosom tudja hogy mi legyen a dolga.
Végülis a méretekkel nem is lenne gondom csak azt nem tudom hogy mi módon van befogatva a blokkba.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Blokk
Hello
Akkor számíthatok rád hogy megméred nekem majd a tengelycsonkot és képet is küldenél róla? hogy az esztergályosom tudja hogy mi legyen a dolga.
Végülis a méretekkel nem is lenne gondom csak azt nem tudom hogy mi módon van befogatva a blokkba.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
o_O Majd megpróbálok egy új tűgörgőt beletenni, abba bele a tengelyt, és megnézni mekkorát kottyan... Aztán talán nem lesz baj. A régi, amit nem én cseréltem, az elkopott, ami most benne van, az kb 8000 kmert futott... Talán kevesebbet... A tűgörgő szétpotyogott
Köszi a választ!
Köszi a választ!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
én "tapintó" szerszámmal mértem meg 3 helyen a belső átmérőjét. jobb esztergályosoknak van ilyenjük.
egyébként gyárilag az annyira kemény anyag, h kb 40e km után valami 2 v. 3 század körüli kopást mértem vele.
a tűgörgő hamarabb elkopik mint az. de ha el is kopott akkor felmerülhet benned a kérdés, h a váltótengelynek a vége
ami ebben a tűgörgőben forog az mennyire kopott el?
egyébként gyárilag az annyira kemény anyag, h kb 40e km után valami 2 v. 3 század körüli kopást mértem vele.
a tűgörgő hamarabb elkopik mint az. de ha el is kopott akkor felmerülhet benned a kérdés, h a váltótengelynek a vége
ami ebben a tűgörgőben forog az mennyire kopott el?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a 150es ETZ sebváltótengelyének végén lévő perselyről, hogy tudom megállapítani, hogy kopott-e? Teljes felújítás lesz, aztán nem akarom pár hét/hónap után szétszedni a blokkot ilyen "apróság" miatt
Üdv.: Szilárd
Azt szeretném megkérdezni, hogy a 150es ETZ sebváltótengelyének végén lévő perselyről, hogy tudom megállapítani, hogy kopott-e? Teljes felújítás lesz, aztán nem akarom pár hét/hónap után szétszedni a blokkot ilyen "apróság" miatt
Üdv.: Szilárd
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
[quote="Laczkó"]Üdv! Segítséget szeretnék kérni 250-es Etz ből amikor leengedtem a hajtóműolajat a kapcsolásrögzítőnél az a golyó nem volt benn csak a rugó. ...
Ja és ha szereled be a csavart, akkor a váltó üresben legyen! A kapcsolóhengerben van egy kis "kátyú,, (ha a lukon alulról benézel elemlámpával lehet hogy látod is) az megtartja a golyót hogy ne pattanjon félre
Ja és ha szereled be a csavart, akkor a váltó üresben legyen! A kapcsolóhengerben van egy kis "kátyú,, (ha a lukon alulról benézel elemlámpával lehet hogy látod is) az megtartja a golyót hogy ne pattanjon félre
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Re: Blokk
Igen a kicsibe nagyobb kellconus írta:bambi!
nekem 10-es golyó volt benne, kisTZ-be nagyobb kell?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
bambi!
nekem 10-es golyó volt benne, kisTZ-be nagyobb kell?
nekem 10-es golyó volt benne, kisTZ-be nagyobb kell?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Blokk
Ajánlatos szétszedniMáté írta:sziasztok!
etz-nél blokktartó cserélésnél szét kell szedni a lácot? azt néztem hogy a hátsó lengővilla tengelyét húznám ki a helyéről úgy hogy a blokkot alátámasztom alulról.
köszi előre is.
Máté
Re: Blokk
Gond lehet,8-as golyó kell bele,csapágyboltban próbálkozz,vagy ha pesti vagy adok neked.Laczkó írta:Üdv! Segítséget szeretnék kérni 250-es Etz ből amikor leengedtem a hajtóműolajat a kapcsolásrögzítőnél az a golyó nem volt benn csak a rugó. Lehet még az előző tulaj veszthette el, nem tudom. A kérdésem az lenne, hogy mennyiben probléma ez hogy a golyó nincs meg és ha gond hol lehet beszerezni. Köszönöm előre is! Üdv!
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Blokk
Üdv! Segítséget szeretnék kérni 250-es Etz ből amikor leengedtem a hajtóműolajat a kapcsolásrögzítőnél az a golyó nem volt benn csak a rugó. Lehet még az előző tulaj veszthette el, nem tudom. A kérdésem az lenne, hogy mennyiben probléma ez hogy a golyó nincs meg és ha gond hol lehet beszerezni. Köszönöm előre is! Üdv!
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Blokk
sziasztok!
etz-nél blokktartó cserélésnél szét kell szedni a lácot? azt néztem hogy a hátsó lengővilla tengelyét húznám ki a helyéről úgy hogy a blokkot alátámasztom alulról.
köszi előre is.
Máté
etz-nél blokktartó cserélésnél szét kell szedni a lácot? azt néztem hogy a hátsó lengővilla tengelyét húznám ki a helyéről úgy hogy a blokkot alátámasztom alulról.
köszi előre is.
Máté
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Üdv. A honlapon vannak szerelési útmutatók, videók szerelésről. A váltóhoz nem is kell hozzányúlni ha nincs baja. Ha először csinálsz valami bonyolultabbat akkor célszerű lefényképezni, hogy milyen volt.
Tömítésként én fbs-t ajánlok, nálam nem csöpög a dekliből az olaj. Nemhiszem, hogy sok mindenre kéne figyelni, minden kerüljön vissza a helyére, ne maradjon ki alátét, anya. De a lényeg, hogy nézd át a szerelési könyveket.
Tömítésként én fbs-t ajánlok, nálam nem csöpög a dekliből az olaj. Nemhiszem, hogy sok mindenre kéne figyelni, minden kerüljön vissza a helyére, ne maradjon ki alátét, anya. De a lényeg, hogy nézd át a szerelési könyveket.
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Helló!
Mostanában vettem 1 ETZ 125-ös vasat és fel szeretném újítani.A blokkot szétszedtem és vettem hozzá új szimeringet meg tömítéskészletet.Kérdésem az lenne,hogy mire figyeljek oda összeszereléskor?A váltó kicsit bonyolult,attól félek,hogy esetleg rosszul rakom össze.Nem volt még dolgom ETZ-vel.
Mostanában vettem 1 ETZ 125-ös vasat és fel szeretném újítani.A blokkot szétszedtem és vettem hozzá új szimeringet meg tömítéskészletet.Kérdésem az lenne,hogy mire figyeljek oda összeszereléskor?A váltó kicsit bonyolult,attól félek,hogy esetleg rosszul rakom össze.Nem volt még dolgom ETZ-vel.
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
Re: Blokk
nekem olyanok a gyári 30 éves műszerek, mint ha szervósak lennének, titka a dolognak, jól bekopott gyári meghajtóegység(lánckeréknél hátul, és a blokkba) jó minőségű spirál(ebből sajnos ki kell fogni a jót...) ezt alaposan meg kell kenni sűrű olajjal, és a műszereket amikor szétszedtem, akkor a csillapító tagot beállítottam bennük, hogy a mutatók végállásból pont ugyanolyan gyorsan essenek vissza. ilyenkor ennek müszerolajból kell egy csepp, akárcsak a benne lévő sikló csapágyas meghajtóegységnek. a végeredmény: rezzenésmentes gyors, nem himbálódzó pontos műszerek.
Bokodi Áron- WARESZ
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
KILL3R etz írta:Üdv!
ETZ-250- nél ki lehet cserélni az üres visszajelzőt, úgy is ha fel van töltve olajjal? Nem folyik ott ki? Most töltöttem fel, de elfelejtettem kicserélni a kapcsolót, nincs kedvem leengedni...
Előre is köszi a válaszokat!
Szerintem nyugodtan nekiállhatsz, nem fog kifolyni sok olaj, főleg, ha nem rögtön a motor leállítása után akarod megcsinálni. Feltétlenül döntsd meg a motort az ellenkező oldalára, így az olaj elfolyik onnan (persze ez után is várj egy kicsit). Ha a lábtartóig lefekteted, vigyázz, hogy ne szakadjon ki a gumi vége!
Jó munkát!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Üdv!
ETZ-250- nél ki lehet cserélni az üres visszajelzőt, úgy is ha fel van töltve olajjal? Nem folyik ott ki? Most töltöttem fel, de elfelejtettem kicserélni a kapcsolót, nincs kedvem leengedni...
Előre is köszi a válaszokat!
ETZ-250- nél ki lehet cserélni az üres visszajelzőt, úgy is ha fel van töltve olajjal? Nem folyik ott ki? Most töltöttem fel, de elfelejtettem kicserélni a kapcsolót, nincs kedvem leengedni...
Előre is köszi a válaszokat!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Az én utángyértott fordulatszám cuccom azóta tökéletesen működik mióta megvettem (2000 km). Meiki cucca viszont 200 kmenként elkopik. Lutri, az igazi az elektronikus fsz mérő...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
a lengyel dugó jó ár érték/arányt képvisel.Grif írta:Sziasztok!
...
Vagy ha jó minőségűt akarok,mindenképp külföldről kell megrendelnem?
Mindenféle tanácsot szívesen fogadnék a témával kapcsolatban
Előre is köszönöm a segítséget!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Blokk
ha jo helyre viszed felfurni a hengert akkor nem kell ilyenekkel foglalkoznod, mert a gepmuhelyes adja a dugot a csapszeget es a gyuruket is
Re: Blokk
Sziasztok!
Friss MZ-s vagyok és egy kis segítséget szeretnék kérni.250-es ETZ-met szeretném felfúrni,de tanácstalan vagyok a dugó és egyéb alkatrészek kiválasztásában.A mofaker-hu-n néztem körül,van valakinek tapasztalata a náluk kapható dugattyúkról és egyéb cuccokról?Vagy ha jó minőségűt akarok,mindenképp külföldről kell megrendelnem?
Mindenféle tanácsot szívesen fogadnék a témával kapcsolatban
Előre is köszönöm a segítséget!
Friss MZ-s vagyok és egy kis segítséget szeretnék kérni.250-es ETZ-met szeretném felfúrni,de tanácstalan vagyok a dugó és egyéb alkatrészek kiválasztásában.A mofaker-hu-n néztem körül,van valakinek tapasztalata a náluk kapható dugattyúkról és egyéb cuccokról?Vagy ha jó minőségűt akarok,mindenképp külföldről kell megrendelnem?
Mindenféle tanácsot szívesen fogadnék a témával kapcsolatban
Előre is köszönöm a segítséget!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
első körben mindenképp cserélj gyertyát, nekem volt olyan látszólag hibátlan n14c amivel be sem indult (3000km-t lehúzott már nálam, az igaz).Matthej01 írta:na lenne egy nagy tlányom igaz van rá pár teóriám de szeretném vérbeli mz-ek tanácsát is hallani. Tehát a probléma akövetkező: Amikor beindítom a motort akkor az alapjárat felpörög kb1500-2000 köré és ha fordulaton szeretném tartani tehát ezalatt azt értem hogy magasabban mint az alapjárat akkor nem szépen mfolyamatosan pörög hanem kihagy elég rendesen. Na mi a hiba a képen?vagyis a motorban?
Sőt még tavaly nyáron volt h 1 hetet szoptam a gyújtással, és 1 gyertyacsere mindent megoldott...
Ezen kívül még dugulás lehet valami fúvókában, amitől keveset kap, aztán általában ezek valamelyike.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Gyújtással minden ok? A gyertya jó, jó helyen van (úgy értem nincs 2 alátét vagy ilyesmi), bevan állítva minden? Ha ok nélkül fepörög az ugye fals levegő (vagy nemtom azzal ott mit szerettél volna közölni ) de akkor nemigazán szokott kihagyni, vagyis nálam nem csinált ilyet. Ha a gyújtás bevan lőve akkor karbit pucolnám még át. Meg esetleg 2X miatyánk.
Kihagyásnál még a gyújtókábel környékén is szétnéznék, nem testel-e le? (ez jól hangzott)
Kihagyásnál még a gyújtókábel környékén is szétnéznék, nem testel-e le? (ez jól hangzott)
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Blokk
na lenne egy nagy tlányom igaz van rá pár teóriám de szeretném vérbeli mz-ek tanácsát is hallani. Tehát a probléma akövetkező: Amikor beindítom a motort akkor az alapjárat felpörög kb1500-2000 köré és ha fordulaton szeretném tartani tehát ezalatt azt értem hogy magasabban mint az alapjárat akkor nem szépen mfolyamatosan pörög hanem kihagy elég rendesen. Na mi a hiba a képen?vagyis a motorban?
Re: Blokk
húú de fasza! bontatlan trophy blokk, nagy kincs!KantulyJani írta:Ma kitakarítottam a blokkot, itt van egy pár kép is:
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Blokk
Zsakfos mindent leírt amit én írtam volnasunbim írta:Üdv Waresz!
,,a váltója rémálom volt, amivel késöbb semmit sem csináltam, csak a kapcsolókörmöket fokoltam vissza, meg kihézagoltam(ahogy az elő is van írva) és egy igazi egy ujjas váltó lett belőle. ennyi a lényeg a...,,
"kapcsolókörmöket fokoltam vissza, meg kihézagoltam,, ilyenkor mit csinálsz pontosan, milyen mz-d van?
Bokodi Áron- WARESZ
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Aham!zsakfos írta:Bár a kérdés nem nekem szólt,de válaszolni megtudom.Ts 250/1 és Etz 250-251 motorokra értendő.sunbim írta:Üdv Waresz!
,,a váltója rémálom volt, amivel késöbb semmit sem csináltam, csak a kapcsolókörmöket fokoltam vissza, meg kihézagoltam(ahogy az elő is van írva) és egy igazi egy ujjas váltó lett belőle. ennyi a lényeg a...,,
"kapcsolókörmöket fokoltam vissza, meg kihézagoltam,, ilyenkor mit csinálsz pontosan, milyen mz-d van?
Kapcsolókörmök gyárilag 3 fokos visszavágással rendelkeznek.Ha ez elkopik,akkor kidobálja sebességből.Ez főleg a 3-ik fokozatnál jön elő.Ezt kell kiigazitani mondjuk kis csapos köszörűvel(reszelő nem igazán viszi).Hogy miről is van szó : Etz 250 szerelési könyv(ami megtalálható itt is),27 oldal 37-es ábra.
Hézagolás a kislánckerék alatti fedél alá hézagoló lemezekkel.
Most már tudom miről van szó csak ez a ,,szleng" néha becsap
Kösz a választ Zsakfos!
Hali!
Lenne egy kérdésem!
ETZ 150-es blokkot felfúrtuk-új dugó,új gyűrű,új csapszeg,
új tűgörgőkosár.Összeraktam,be is indult,jár szépen,de van egy kis baj.
Felváltások alatt,ill. amikor a motor nincs terhelés alatt-csörög!
De nem kicsit!
Mitől lehet ez?
Az utómunkák el lettek végezve-csatornaélek picit letőrve,stb.
Mitől csörög??
Jelenleg 125-ös hengerfej és 22N 2-1 es karbi van rajta,
... 125ös hf. a 150 re fúrt hengeren??? Hf.-jet nem alakítottátok hozzá a megnövekedett dugóátmérőhöz?
1métert se menj vele tovább!
Tedd fel a 150es hf.-jet. meg fog szűnni!
Szerintem.
de megvan már a 150-es hengerfej és a 24N 2-2 es karbi is.
Sok sikert
U.i.: Hajrá Kantuly Jani Szép a pucolás!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- KantulyJani
- biciklis
- Hozzászólások: 48
- Csatlakozott: 2009.10.14. 15:46
- MZ-d típusa: Nincs már MZ-m!
- Tartózkodási hely: Vásárosnamény
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Bár a kérdés nem nekem szólt,de válaszolni megtudom.Ts 250/1 és Etz 250-251 motorokra értendő.sunbim írta:Üdv Waresz!
,,a váltója rémálom volt, amivel késöbb semmit sem csináltam, csak a kapcsolókörmöket fokoltam vissza, meg kihézagoltam(ahogy az elő is van írva) és egy igazi egy ujjas váltó lett belőle. ennyi a lényeg a...,,
"kapcsolókörmöket fokoltam vissza, meg kihézagoltam,, ilyenkor mit csinálsz pontosan, milyen mz-d van?
Kapcsolókörmök gyárilag 3 fokos visszavágással rendelkeznek.Ha ez elkopik,akkor kidobálja sebességből.Ez főleg a 3-ik fokozatnál jön elő.Ezt kell kiigazitani mondjuk kis csapos köszörűvel(reszelő nem igazán viszi).Hogy miről is van szó : Etz 250 szerelési könyv(ami megtalálható itt is),27 oldal 37-es ábra.
Hézagolás a kislánckerék alatti fedél alá hézagoló lemezekkel.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
hat mondjuk elotte csereljetek ki a hengerfejet es sztem utanna kellene visszaterni a problemara!
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Hali!
Lenne egy kérdésem!
ETZ 150-es blokkot felfúrtuk-új dugó,új gyűrű,új csapszeg,
új tűgörgőkosár.Összeraktam,be is indult,jár szépen,de van egy kis baj.
Felváltások alatt,ill. amikor a motor nincs terhelés alatt-csörög!
De nem kicsit!
Mitől lehet ez?
Az utómunkák el lettek végezve-csatornaélek picit letőrve,stb.
Mitől csörög??
Jelenleg 125-ös hengerfej és 22N 2-1 es karbi van rajta,
de megvan már a 150-es hengerfej és a 24N 2-2 es karbi is.
Örűlnék ha valaki tudna segíteni!
Már rég óta készültem erre és most ez az eset eléggé letört!
Segítségetek előre is köszönöm!
Üdv!
Lenne egy kérdésem!
ETZ 150-es blokkot felfúrtuk-új dugó,új gyűrű,új csapszeg,
új tűgörgőkosár.Összeraktam,be is indult,jár szépen,de van egy kis baj.
Felváltások alatt,ill. amikor a motor nincs terhelés alatt-csörög!
De nem kicsit!
Mitől lehet ez?
Az utómunkák el lettek végezve-csatornaélek picit letőrve,stb.
Mitől csörög??
Jelenleg 125-ös hengerfej és 22N 2-1 es karbi van rajta,
de megvan már a 150-es hengerfej és a 24N 2-2 es karbi is.
Örűlnék ha valaki tudna segíteni!
Már rég óta készültem erre és most ez az eset eléggé letört!
Segítségetek előre is köszönöm!
Üdv!
"Szép időt,széles utat!"
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Üdv Waresz!
,,a váltója rémálom volt, amivel késöbb semmit sem csináltam, csak a kapcsolókörmöket fokoltam vissza, meg kihézagoltam(ahogy az elő is van írva) és egy igazi egy ujjas váltó lett belőle. ennyi a lényeg a...,,
"kapcsolókörmöket fokoltam vissza, meg kihézagoltam,, ilyenkor mit csinálsz pontosan, milyen mz-d van?
,,a váltója rémálom volt, amivel késöbb semmit sem csináltam, csak a kapcsolókörmöket fokoltam vissza, meg kihézagoltam(ahogy az elő is van írva) és egy igazi egy ujjas váltó lett belőle. ennyi a lényeg a...,,
"kapcsolókörmöket fokoltam vissza, meg kihézagoltam,, ilyenkor mit csinálsz pontosan, milyen mz-d van?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég