



Deje írta:Jól tudom, hogy a 250-es hátsó lengővillája egy az egyben passzol a 150-esével? Nem lenne hülyeség kicserélni szerintem, mert elég szépen inog a kerék. és nem azért mert laza valamelyik csavar...
De a képen nincs ilyen lemez és ezt a képet bakimate küldte nem az én motoromról készült.kr írta:Ott egy hajlított fémlemeznek kell lennie, ami a tengely vállán felütközik, és a csapágy belső gyűrűjén fekszik fel. Nekem nagy TZ volt ilyen, de átszereltem simára.
Köszönöm az infót és még kérdeznék. Nekem nagy ts-em van mégis ez a megoldás van rajta ami viszont felvet egy újabb kérdést.bakimate írta: A késői kis TS-eken ez a tárcsa elmaradt, a tengely bal oldali része hosszabban vastagabb.
Kétfajta megoldás van. A nagy TS-eken, és a korai kicsiken egy plusz tárcsa van a villaszár és a fékdob között. A késői kis TS-eken ez a tárcsa elmaradt, a tengely bal oldali része hosszabban vastagabb. Teccikerteni?Nandor írta:Ok rosszul mondtam a bal oldalon.bakimate írta:Jobb oldalon a fékfedél a távtartó.
annakidejen a kis etz tengelyet oszlopos furoval furtuk ki, mer annyira bele volt rohadvaForrest írta:Lengővillatengely be tud úgy rohadni, hogy a váz is javíthatatlan legyen? (ES250/2)
Elméletileg nem de én jártam már más motornál úgy hogy a tengelyt szét kellett vernem de attól a váz nem sérül ha ésszel van csinálva és egy kis csavarlazító meg gázpörzsölő van a közelben.Forrest írta:Lengővillatengely be tud úgy rohadni, hogy a váz is javíthatatlan legyen? (ES250/2)
Ok rosszul mondtam a bal oldalon.bakimate írta:Jobb oldalon a fékfedél a távtartó.
Szerintem megér annyit! Valahogy biztos föl lehet barkácsolni,a többi motyót meg ki lehet árulni!hell írta:Ez a teló hasonló mint a multkor már mutattak itt. Ez a fajta ETZ 250-re jó lehet esetleg tudja valaki?
http://www.kepesmotor.hu/cz-enduro_krossz/p286562
kr írta:A vaterán már nincs rajta a "teló". Mennyért árulta a tag? Kár hogy így szét van barmolva.
Hmm és még progresszív isborutalp06 írta:Hali!Szerintetek ez most mégis micsoda?!?![]()
![]()
Állítolag levegős ETZ hátsó teleszkóp...
Ugyanebben a cipőben vagyok én is, csak az a baj, hogy a TS 250 gumija 5 cm-el hoszabb!conus írta:meg kéne próbálnod helyettesíteni a nagy TS-ével hátha jó:
Keresel akármilyen nagyobb motorosboltot vagy mezőgazdasági gép alkatrész boltot és ott tuti kapsz. mérd meg mert nembiztos hogy tudni fogják.jecsy írta:Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban, hogy hol vehetnék a hátsó lánckerék csapágyazásánál a két csapágy között lévő nagy zégergyűrűt? Csapágyakat cserélek és ahogy szedtem szét akkor láttam,hogy ketté van törve.
Tök jó hogy telidobáltad a hirdetéseddel az összes szerviztopicotsuhanoCsabi írta:Sziasztok! ETZ-125/150hez mindenféle bontott és komplett blokkaom,és más egyébb bontott alkatrészem van eladó,pl:vezeték-köteg,teleszkópok,fék alkatrészek,tank,lmpák,üllés,szerelési utmutatóm,stb.
http://www.mzclubhungary.com/forum/viewtopic.php?f=19suhanoCsabi írta:Sziasztok! ETZ-125/150hez mindenféle bontott és komplett blokkaom,és más egyébb bontott alkatrészem van eladó,pl:vezeték-köteg,teleszkópok,fék alkatrészek,tank,lmpák,üllés,szerelési utmutatóm,stb.
Ehez én nem kellekSamu írta:Ha Bambi is beleegyezik, akkor kitennénk cikként!
matt1989 írta:jövő héten szét kell szednem az egyik hátsó teleszkópot, mert engedi az olajat...
akkor tudok csinálni részletes leírást képekkel, ha esetleg ki akarod tenni Samu, de csakis Bambi engedélyével, mert Ő mondta hogyan is csináljam
Én is így voltam megijedtem hogy valamit nem jól csináltam, de megnyugtattak hogy levegő maradt benne, és mikor az olajjal majd helyet cserél csendes lesz mint új korában. Így is lett miután egy köves úton 50 el az összes gödörbe belehajtottam úgy 4-5 km-en keresztülmatt1989 írta:Ezer köszi, remélem ez van vele, már megijedtem, hogy elcseszhettem valamit!
Még levegős lehet, nem ment ki belőle az összes levegő, de ha mész pár km-t és sokat rugózatod az elejét abba kell hagyja. Simonál jártam így, azt hittem rosszul szereltem, de nem.matt1989 írta:De sokat írok![]()
Kicseréltem az első teleszkópokban a szimeringet és az olajat, mindent úgy ahogy le van írva.
Az miért van, hogy hallom a teleszkópban lévő rugót "kattogni" ha összenyomom?
Vagy ez természetes, mert előtte is csinálta?
matt1989 írta:jövő héten szét kell szednem az egyik hátsó teleszkópot, mert engedi az olajat...
akkor tudok csinálni részletes leírást képekkel, ha esetleg ki akarod tenni Samu, de csakis Bambi engedélyével, mert Ő mondta hogyan is csináljam
nem tudom. én a fekete (gyárilag fehér) színű lyuggatott tárcsát cseréltem.matt1989 írta:Conus!
Most néztem a futár motoros bolt honlapján ezt találtam ETZ első telóhoz:
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... 18go1edee6
Az ebben lévő szimering szerintetek jó?
mert a 16" osnak szelesebb a rafja es rakhatsz ra vastagabb gumit anelkul, hogy gumiprofil megvaltozna (vekony rafra szeles 3,25-3,50 osszeszorul a perem kidudorodik, szar) es egy kicsit lejebb kerul a sulypont....borutalp06 írta:Tényleg!Ha valaki az ETZ 250-esbe 16-os első kereket rak,az miért jó?És ha hátra is?
matt1989 írta:Gyurmoo!
Ma lefényképezem és leírom, hátha még valakinek jól fog jönni igazából 160 Ft-ból és kb fél-1 órából meg is van.
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég