
A fúvókával,tuti,hogy még játszadozni kell majd.....

revlimit írta:Egyszer én is bepippantottam ezt, ráadásul pont Mol arol 2t- öntöttem bele, úgy hogy elfelejtettem elzárni a csapot, majd rá a benzin. Benzinkútról kijövök(mögöttem a csaj), 250m után nagy füst höööööööörr. Lefullad. Megállok, beindul, lefullad, nagy füst. Mondja barátnőm: Nem lehet, hogy az a baja, hogy nem keveredett el a benzin? Várjál mondom odébb tolom az út széléről, mindjárt megnézem. Nekem amúgy 5 percbe telt mire rájöttem, hogy nem zártam el a csapot és szépen lecsurgott a tiszta olaj a karbiba, neki 10 másodpercMi lenne ha még értene is a motorhoz
![]()
Én azóta csapot zárom, benzint rázom, mint bolond a csörgőt.
Egyszer én is bepippantottam ezt, ráadásul pont Mol arol 2t- öntöttem bele, úgy hogy elfelejtettem elzárni a csapot, majd rá a benzin. Benzinkútról kijövök(mögöttem a csaj), 250m után nagy füst höööööööörr. Lefullad. Megállok, beindul, lefullad, nagy füst. Mondja barátnőm: Nem lehet, hogy az a baja, hogy nem keveredett el a benzin? Várjál mondom odébb tolom az út széléről, mindjárt megnézem. Nekem amúgy 5 percbe telt mire rájöttem, hogy nem zártam el a csapot és szépen lecsurgott a tiszta olaj a karbiba, neki 10 másodpercE.István írta:Hali!
Egy kérdés!
Járt már valaki úgy,hogy tankoláskor az olajat nem oldotta-keverte a benzin?
Az olaj töményen átesik a tankon-bele a karbiba.
Motor leáll!
Roppant mód idegesítő és nem tudom mit rontok el!
Benzinkút:OMV
Olaj:Shell 2T
Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban-örülnék,ha megosztaná velem.
(Challoils-al nem csinálta!)
Köszi!
Én akkor szoktam rá a csapzárásra, amikor karbipucolás után itthon ráöntöttem az üres tankra 4 liter benzint, majd utána az olajat. Hát.. Nem is kell mondanom, hogy szedhettem szét megint a karbitMáté írta:...se elzárni a csapot bár én mindig tankolás után töltöm bele...
És Te ezt hogy csinálod 251-es mocinál?csikin írta:Én még rázogatni se szoktam. A tankgerincre öntöm az olajat aztán rá a benzin és kész, persze benzincsapot zárom.
Ha utána önteném az olajat még akkor is jól elkeveredne. Próbáljátok ki áttetsző edényben benzinbe csöpögtessetek 2t olajat. Jól néz ki:)
mi van?Perec írta:.....Samut (3,4l-300ccm), Alfát (2,9l-300ccm), Nándort (3,5l-250/1-250ccm), Molcsabát (3,69l-250ccm), Grafurt (3,55l, de 800km-es átlag!-300ccm) és a gyári fogyasztás diagramot tudom felhozni a nagy MZ-k védelmében.
Errol van szoGyurmooo írta:Mielőtt még kapunk a fejünkre, ezentúl próbáljunk a megfelelő topicba írni...
Hm?
Bár egy ilyen összetett hibánál hol is beszéljük meg???
Nos,ez a magyarazat elgondolkodtatott.-ricsi- írta:én mondtam, hogy elektromos hiba van... nálam a diódahíd volt a ludas a dologban... a 3 dióda (gondolom) a 3 fázis egyenirányítására szolgál... na mivel az egyik csatlakozásnál nem érintkezett, az akksi nem kapott tiszta egyenáramot... digit műszerrel mérni sem lehetett az akksi töltését, mert a műszer kijelzője össze-vissza ugrált 0 és 30 V között... tudom, hogy ezek az olcsó műszerek nem megbízhatóak, de azért aránylag jól kellene mérniük... az akksit hol töltötte, hol nem, mindamellett hogy a töltésjelző nem világított...
a gyenge akksi miatt lámpával hol volt alapjárat, hol nem... index rákapcsolásakor puffant egyet és leállt... a gyertya tiszta olaj, a motor nem megy...
talán a rozsdás skoda gyertyával azért megy (egy darabig), mert kisebb a gyertya hézag, amin még a szikra át tud húzni, illetve a hőérték miatt (175ős) jobban tisztul, de azzal sem fogja sokáig húzni...
amikor elkezdtem nézelődni az elektromos részeken, elég megdöbbentő dolgokat tapasztaltam... biztosítéktáblán a 16A-os biztosítéknál 1200 Ohm ellenállás, meg ilyenek...
szóval tisztogatás, saru összenyomás, és megjavul...
én mondtam, hogy elektromos hiba van... nálam a diódahíd volt a ludas a dologban... a 3 dióda (gondolom) a 3 fázis egyenirányítására szolgál... na mivel az egyik csatlakozásnál nem érintkezett, az akksi nem kapott tiszta egyenáramot... digit műszerrel mérni sem lehetett az akksi töltését, mert a műszer kijelzője össze-vissza ugrált 0 és 30 V között... tudom, hogy ezek az olcsó műszerek nem megbízhatóak, de azért aránylag jól kellene mérniük... az akksit hol töltötte, hol nem, mindamellett hogy a töltésjelző nem világított...bonalaco írta:Igen,baj van.De most szereltessem mint allat mikor azzal a rozsdas skodas gyertyaval meg megyen? (igaz nemmegy 6000ig)
Aaa most elment tole a kedvem kicsit,alig futott 500kmt es minden baja van
Tuti 87?Jocoo írta:HY!
Lenne egy kérdésem, MZ ts 125-ösbe mekkora főfuvi van gyárilag?
87Jocoo írta:HY!
Lenne egy kérdésem, MZ ts 125-ösbe mekkora főfuvi van gyárilag?
Vagy nem is nyúl hozzá.bonalaco írta:Tudod mikor kiderul az a par szaz forintos kulonbseg az ember inkabb nem is szol mert meg O lenne a csoro,meg orulhetek h hajlanoak voltak rendelni nem ugy mint a tobbi uzletben.Nem ugytunik neha h piacgazgasag van...Ami az akkut illeti meg egy honapos sincs,en nembajlodom vele,majd elviszem haverhoz O ert hozza es megjavitja.Engem a szereles ilyen szinten mar nemizgat,a kezikonyvet fel fel****a aki irta,mert nagyon suket stilusa van (egy tenyleg hozzanemerto ez alapjan nemcsinalja meg)Majd irok h milett az eredmeny..
Tudod mikor kiderul az a par szaz forintos kulonbseg az ember inkabb nem is szol mert meg O lenne a csoro,meg orulhetek h hajlanoak voltak rendelni nem ugy mint a tobbi uzletben.Nem ugytunik neha h piacgazgasag van...Ami az akkut illeti meg egy honapos sincs,en nembajlodom vele,majd elviszem haverhoz O ert hozza es megjavitja.Engem a szereles ilyen szinten mar nemizgat,a kezikonyvet fel fel****a aki irta,mert nagyon suket stilusa van (egy tenyleg hozzanemerto ez alapjan nemcsinalja meg)Majd irok h milett az eredmeny..Gyurmooo írta:Ja, és az már milyen, egyik nap mondanak egy árat, annyiért kell-e? Te mondod hozzák. Másnap pedig közel 1,5x annyit kérnek Tőled???
K@pják be, ne a vevő tehessen már róla, ha balf@szok voltak!!!
bonalaco írta:Igen,baj van.De most szereltessem mint allat mikor azzal a rozsdas skodas gyertyaval meg megyen? (igaz nemmegy 6000ig)
Aaa most elment tole a kedvem kicsit,alig futott 500kmt es minden baja van
bonalaco írta:Udv
Megjott hat a hires NGK B8HS gyertya,melyert 3,43 at fizettem,elfelejtettek mondani h a 2,30 volt a nagyker ar.Beleraktam a mociba,mentem par kilometret es elkezdett orulten szaggatni,lealltam,fekete,nem olajos csak szaraz fekete.Felcseszodtem beleraktam a 15oset a skodabol es lementem vagy 40kiometert szaggatas nelkul (plusz meg a teljesseg kedveert elszakadt a fordulatmero szal).Ezzel csak az volt a baj h nemakar nagyon porogni 5500fole nemment.Most segitsetek mert nemertem mi a baj,merges vagyok mert draga volt ez a fene gyertya es semmire sem tudom hasznalni.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég