Csak elmenne velematt1989 írta:Igen, a 125-ösnek kicsit nagy lenne![]()


Csak elmenne velematt1989 írta:Igen, a 125-ösnek kicsit nagy lenne![]()
Neked a blokkcsere miatt van 18as benne, vagy csak mert jobb?matt1989 írta:És ahogy Bambi mondta kiemeltem a hátulját a motornak így nem ér a sárvédőbe a 18"-os kerék.
nem azt kell kicserélni hanem a lyuggatott műanyag tárcsát. futár motorosboltban lehet kapni.matt1989 írta:Voltam Bambinál és mire hazaértem mind2 első teleszkópból el kezdett ereszteni a szimeringnél az olaj![]()
Olvastam, h milyen kell bele, csak az a kérdésem, hogy könnyen ki lehet itthon cserélni, és érdemes a teleszkópban lévő rúgót is kicserélni?
Cserélni könnyű, de egy alapos takarítás esetleg újrafestés eltarthat egy ideigmatt1989 írta:Voltam Bambinál és mire hazaértem mind2 első teleszkópból el kezdett ereszteni a szimeringnél az olaj![]()
Olvastam, h milyen kell bele, csak az a kérdésem, hogy könnyen ki lehet itthon cserélni, és érdemes a teleszkópban lévő rúgót is kicserélni?
Annyira ütött már, hogy ha lassan mentem akkor elég erősen kellett fognom a kormányt nehogy kirántsa a kezemből. Azt hogy mitől jön létere ilyen hiba nem tudom de lehet, hogy kilazulnak a küllők mert ez nekem kb. két hét alatt jött ki.kisbocsi írta:És sikerült valóban megmenteni? Mi volt a baja?
Gumid is odavolt?
Nandor írta:Ha még nem centíroztattad ki akkor ezt a szervízt ajánlom. :kisbocsi írta:Üdv!
Tudna segíteni valaki!
az első kerekem eléggé üt, és szeretném centíroztatni.
Komárom Esztergom megyében vagy Budaörs környékén?
Előre is köszi: kisbocsi
-Rajkai kerékpár Komárom, Széchenyi u.47. tel: 34 342 785 -
Az én menthetetlenek hitt elsőkerekemet is megcsinálták.
Ha még nem centíroztattad ki akkor ezt a szervízt ajánlom. :kisbocsi írta:Üdv!
Tudna segíteni valaki!
az első kerekem eléggé üt, és szeretném centíroztatni.
Komárom Esztergom megyében vagy Budaörs környékén?
Előre is köszi: kisbocsi
Így vanGyurmooo írta:Perfekt!!!
Köszönöm a gyors segítséget.
Attól féltem, nem ajánlatos hidegen ilyen erőhatást a villára kifejteni. Jó, hidegen is ment bele a csavarodás, de most ugye pont ellentétes, majdnem dupla mértékű hajlítást kell rajta végrehajtani.
Perfekt!!!bambi írta:Hidegen is lehet javítani,két ember szükséges minimum.Ki kell vennni a kereket,és egy hosszú vasrúdat kersztbe betenni a villa közé,és két ketten kétoldalról megfogja a varudat,és értelem szerűen az egyik felfele húzza,a másik lefele nyomja.Remélem érthetően írtam
Hidegen is lehet javítani,két ember szükséges minimum.Ki kell vennni a kereket,és egy hosszú vasrúdat kersztbe betenni a villa közé,és két ketten kétoldalról megfogja a varudat,és értelem szerűen az egyik felfele húzza,a másik lefele nyomja.Remélem érthetően írtamGyurmooo írta:Adott egy 251-es lengőkar, ami így bőven túl a 30e. km-en, "sikeresen" elcsavarodott kicsikét, kb. 1cm a különbség a jobb és a bal oldal között. (a jobb van feljebb)
Érdemes-e vele próbálkozni karosszériásnál visszahúzni a helyére? Úgy gondoltam kicsit megmelegítem, ne legyen olyan rideg, ne a hegesztés adja meg magát a művelet közben. A motoron sosem volt oldalsztender, így nem a bal oldal felé hajlott el. Menet közben nem is venni észre tulajdonképpen, csak így nincs középen a hátsó kerék, kb. egy centit került balra. Remélem nem kell új lengőkart vennem...
Gyurmooo írta:B@zzeg...![]()
Szép darab!
Milyen nehéz?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég