Blokk
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Blokk
Sokan szidják az ilyen-olyan "márkájú" csapágyakat pedig állítom legtöbbször a tré gépmunka és szerelés az oka hogy "nem jók".
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
coco írta:Sziasztok. TS 150 vagy 125 kuplungjat bele lehet rakni kicsi ETZ be? Ja es a TS nek hany soros a kuplung lanca? Ha jol tudom van 1 soros es 2 soros is...
TS-nek 1974 óta dupla lánc(2soros)
vagy A 125ccm-es motorokban 7324450, a 150 ccm-s motorokban a 6444237 motorszámtól dupla lánc van
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Blokk
Szeva!
Én is Koyo-t tetettem bele, sokkal jobb, mint az SKF, mert egy részük már nem svéd...
Nekem a kis tz-n 4000km után lóg, pedig kap rendesen anyagot!
Nekem a 251-esem most a héten lett kész, 300-ra fúrva naon príma
Minden csapágy, a kuplungkinyomót kivéve Koyo.
Amúgy a ZZ az kétoldali porvédős, azt muszáj kivenni, nekem is ilyen Koyo-t lehetett bele kapni, mindegyik porvédő ki lett véve!
Majd teszek fel vidit róla, most 160km van benne!
Én is Koyo-t tetettem bele, sokkal jobb, mint az SKF, mert egy részük már nem svéd...
Nekem a kis tz-n 4000km után lóg, pedig kap rendesen anyagot!
Nekem a 251-esem most a héten lett kész, 300-ra fúrva naon príma
Minden csapágy, a kuplungkinyomót kivéve Koyo.
Amúgy a ZZ az kétoldali porvédős, azt muszáj kivenni, nekem is ilyen Koyo-t lehetett bele kapni, mindegyik porvédő ki lett véve!
Majd teszek fel vidit róla, most 160km van benne!
- Tibi85
- biciklis
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2007.08.30. 13:10
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Békés
Re: Blokk
A kuplung kerregését mi okozhatja? A kihajtáson próbáltam húzni, de már nem tudok, ahhoz meg kellene fogni a főtengelyt. Behúzott kuplung mellet nagyon szép hangja van. Mentem vele pár száz métert, a váltó is rendben van.bambi írta:C 3-as nem okoz problémát
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
kisTZ blokkgenerálhoz:tomeeeee írta:köszi, mert az én 150-nek érezhetően is van holtjátéka, megmérni a megszakító segítségével mértem h amikor "ráncigáltam" a főtengelyt h mennyit változik a hézagom--> 0,3mm
Pedig csak 18000km van benne, de akkor sajna szét kell majd bombáznom, még megvárom a műszakit azt utána.
Még valami, ugye 2x6204 C4f, 1x6304 4f csapágy kéne, a kérdésem az lenne h nem jó bele pl a 6204 2z-s (ebből van otthon dögivel), nem akarok gányolni sem mert tudom hogy minden betű valamit jelent, de anno 1 simson is így raktam össze és semmi baja nem lett, illetve hogy érdemes márkásabb pl skf csapágyat etz-be venni?
Válaszokat előre köszönöm!
2 db 6204 C3 főtengelyhez
1 db 6304 C3 főtengelyhez
1 db 6202 C3 kuplunghoz
1 db 6204 NORMÁL ILLESZTÉSŰ a kihajtástengelyhez
1 db 6201 C3 a váltóba
1 db 15x19x13 -as tűgörgő a váltóba.
én koyo-t tettem bele a jó ár/érték viszonya miatt.
ja és acélkosaras szerkezetű, porvédő nélküli csapágyakat kérj a kellemetlenségek elkerülése végett.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Blokk
C 3-as nem okoz problémát
- Tibi85
- biciklis
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2007.08.30. 13:10
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Békés
Re: Blokk
Sziasztok!
Felújítottam a 250 blokkját. Főtengely csere, összes csapágy, jó állapotú kuplung, henger fúrva.
Pöcre indult, szép hangja van, azt leszámítva hogy a kuplung felől hallatszik egy bizonyos kerregés. Ha behúzom a kuplungot ez is elmúlik. Ezt már a felújítás előtt is hallottam, de nem volt ennyire intenzív. A kuplungban állítólag 40 000 km van(megbízható embertől), a lamellák gyári állapotúak. A fordulatszám mérő kihajtást csak annyira húztam meg amennyire a kompresszió ellentartott, ez lehet az oka?
A főtengelyhez c3-as csapágyat raktam.
Ez okozhat későbbiekben problémát?
Felújítottam a 250 blokkját. Főtengely csere, összes csapágy, jó állapotú kuplung, henger fúrva.
Pöcre indult, szép hangja van, azt leszámítva hogy a kuplung felől hallatszik egy bizonyos kerregés. Ha behúzom a kuplungot ez is elmúlik. Ezt már a felújítás előtt is hallottam, de nem volt ennyire intenzív. A kuplungban állítólag 40 000 km van(megbízható embertől), a lamellák gyári állapotúak. A fordulatszám mérő kihajtást csak annyira húztam meg amennyire a kompresszió ellentartott, ez lehet az oka?
A főtengelyhez c3-as csapágyat raktam.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Blokk
Ha egy 125-ös henger van felfúrva 56 mm-re, 12,5 v. 14,5 LE teljesítményű lesz? 24-es ETZ 150 karburátorral természetesen!
Csak azért kérdezem, mert a kis 150-es gépem így lett megoldva.
Csak azért kérdezem, mert a kis 150-es gépem így lett megoldva.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ne tegyél bele semmilyen porvédőst, mert a 2t olaj keni a csapágyakat. Szóval 2z kilőve. Amúgy érdemes jót és minőségit venni bele 

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- tomeeeee
- biciklis
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2009.07.24. 20:46
- MZ-d típusa: ETZ150
- Tartózkodási hely: Várgesztes
Re: Blokk
köszi, mert az én 150-nek érezhetően is van holtjátéka, megmérni a megszakító segítségével mértem h amikor "ráncigáltam" a főtengelyt h mennyit változik a hézagom--> 0,3mm
Pedig csak 18000km van benne, de akkor sajna szét kell majd bombáznom, még megvárom a műszakit azt utána.
Még valami, ugye 2x6204 C4f, 1x6304 4f csapágy kéne, a kérdésem az lenne h nem jó bele pl a 6204 2z-s (ebből van otthon dögivel), nem akarok gányolni sem mert tudom hogy minden betű valamit jelent, de anno 1 simson is így raktam össze és semmi baja nem lett, illetve hogy érdemes márkásabb pl skf csapágyat etz-be venni?
Válaszokat előre köszönöm!
Pedig csak 18000km van benne, de akkor sajna szét kell majd bombáznom, még megvárom a műszakit azt utána.
Még valami, ugye 2x6204 C4f, 1x6304 4f csapágy kéne, a kérdésem az lenne h nem jó bele pl a 6204 2z-s (ebből van otthon dögivel), nem akarok gányolni sem mert tudom hogy minden betű valamit jelent, de anno 1 simson is így raktam össze és semmi baja nem lett, illetve hogy érdemes márkásabb pl skf csapágyat etz-be venni?
Válaszokat előre köszönöm!

- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Kézzel semmiképpen sem érezhető. ETZ 250nél az adat 3 SZÁZAD mm, azaz 0,03 mm. 150nél ez ugyanakkora, vagy kisebb, de semmiképp sem nagyobb. Már ez maga a főtengely. A csapágyak nem engednek neki normális esetben gyakorlatilag holtjátékot.
Ha nem műszerrel méred, hanem látod hogy van (vagy rángatod és érzed), akkor már felesleges is mérni, mert az úgy halott.
Ha nem műszerrel méred, hanem látod hogy van (vagy rángatod és érzed), akkor már felesleges is mérni, mert az úgy halott.

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- tomeeeee
- biciklis
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2009.07.24. 20:46
- MZ-d típusa: ETZ150
- Tartózkodási hely: Várgesztes
Re: Blokk
Fontos!!!
sziasztok! ETZ 150-hez kéne adat hogy mennyi lehet a holtjátéka a főtengely végénél a generátor - ill a kuplung oldalán levőnél, v hogy nektek mekkora. Előre is köszi !
sziasztok! ETZ 150-hez kéne adat hogy mennyi lehet a holtjátéka a főtengely végénél a generátor - ill a kuplung oldalán levőnél, v hogy nektek mekkora. Előre is köszi !
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A gyujtasoldali szimmeringet most csereltem ki egy hete... Eddig ment rendesen.... Mindegy azert megnezem, koszi a tippet Killer, de valaki az olajos es a 4 es sebessegre nem tudja a valaszt??? 

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
coco!
Sztem gyújtásoldali szimmering. Vagy máshol szív falsot de nem tudom elképzelni hogy annyit, hogy csak szivatóval legyen normális porlasztás. Én azt nézném meg először.
Sztem gyújtásoldali szimmering. Vagy máshol szív falsot de nem tudom elképzelni hogy annyit, hogy csak szivatóval legyen normális porlasztás. Én azt nézném meg először.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Sziasztok... Ma megallt a motorom, rugom az oldalat elindul, de ahogy huzok a gazra kezd meg allni, szivatoval pedig felporog, na jo mondom oke tok mindegy induljunk el, ahogy kezdtem kiengedni a kuplungot a motor egybol leallt... Szetkaromkodtam mindent, felhaborodtam es vegig huzva a szivatot eljutottam majdnem hazaig... Neztem le a karburatorhoz es melette ahol a blokkba az olajat kell betolteni a dugo melett visszanyomott egy csomo olajat... Miert? Ja es a 4 es sebessegem iszonyat csunyan kezdett csinalni, zakatol, kerreg, recseg.... Valaki megtudna csak ugy saccolni h kb mibaja lehet, vagy szedhetem szet a blokkot? Valaszokat elore is koszi...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára coco 2009.08.17. 14:59-kor.
Re: Blokk
Köszi Nektek megnézzük a lehetőségeket
Re: Blokk
Sziasztok!
Most raktunk össze egy /1est apuval, aki elég jól ért hozzá. A főtengely total új, friss fúrás, új csapágyak, szóval minden. Ám alapjárat felett:szűk 2000-től 3500-ig talán valami csörög, kopog benne. Mi eddig nem tudtuk megfejteni. Ha valaki tud megoldást kérem szóljon. Előre is kössz.
Norbi
Most raktunk össze egy /1est apuval, aki elég jól ért hozzá. A főtengely total új, friss fúrás, új csapágyak, szóval minden. Ám alapjárat felett:szűk 2000-től 3500-ig talán valami csörög, kopog benne. Mi eddig nem tudtuk megfejteni. Ha valaki tud megoldást kérem szóljon. Előre is kössz.
Norbi
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
hajszálrepedés a forgattyúsházban... hát ez marhára érdekes





10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Abban egészen biztos vagyok, hogy egy hajszálrepedésen nem tud annyi falsot szívni, hogy leálljon. Még ami szimmeringes és méteres lyuk tátong a forgattyúsházban (ahol eddig az ajak volt), ott se fog, főleg melegen nem, leállni. EZ valami más lesz, pl trafó rosszul van bekötve (fordítva) vagy egyéb akármi.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Blokk
Üdv. mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni! Egy 85'-ös évjáratú ETZ-250 gazdája vagyok, mely teljes felújításon esett át, egy hozzáértő öreg szaki segítségével. A felújítás befejeztével egy olyan probléma adódott, hogy a motor melegen mindig leállt, mely már a felújítás előtt is jelen volt. A mester elmondása szerint, az általa lehetségesnek ítélt hibaforrások ellenőrzése után MZ-s körökben érdeklődött, ahol általa korábban még soha nem tapasztalt hibára hívták fel a figyelmét. Elmondása szerint valahol a forgattyúsháznál egy hajszálrepedés lehet a blokkon, ahol a motor fars levegőt szív, így egy idő után az égéstérben több levegő lesz mint benzin és ezért áll le a motor.
Ha tényleg létezik a probléma, érdeklődnék, hogy hogyan orvosolható, és ha létezik megoldás, hová fordulhatnék vele?
A mester szerint hegeszteni nem lehet, mert a hőtágulás miatt a hegesztés mellett újra megrepedhet.
Segítségeteket előre is köszönöm, Üdv.: Krisztián!
Segítségeteket szeretném kérni! Egy 85'-ös évjáratú ETZ-250 gazdája vagyok, mely teljes felújításon esett át, egy hozzáértő öreg szaki segítségével. A felújítás befejeztével egy olyan probléma adódott, hogy a motor melegen mindig leállt, mely már a felújítás előtt is jelen volt. A mester elmondása szerint, az általa lehetségesnek ítélt hibaforrások ellenőrzése után MZ-s körökben érdeklődött, ahol általa korábban még soha nem tapasztalt hibára hívták fel a figyelmét. Elmondása szerint valahol a forgattyúsháznál egy hajszálrepedés lehet a blokkon, ahol a motor fars levegőt szív, így egy idő után az égéstérben több levegő lesz mint benzin és ezért áll le a motor.
Ha tényleg létezik a probléma, érdeklődnék, hogy hogyan orvosolható, és ha létezik megoldás, hová fordulhatnék vele?
A mester szerint hegeszteni nem lehet, mert a hőtágulás miatt a hegesztés mellett újra megrepedhet.
Segítségeteket előre is köszönöm, Üdv.: Krisztián!
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Az baj, mert itt nalunk a hatso lanckerek egy vagyonba kerul, de megneztem oket es szerintem nincsen bajuk, egesz jol neznek ki, szerintem maradni fognak
Koszi a valaszokat Stravko es Bakimate, de meg mindig visito hangot ad ki a motor ha 4 esbe rakom, es dadog kozbe kozbe, egyet randit, valaki erre nem tudja a valaszt hogy mi lehet?
Azt tudom hogy a valtoban valami nemfasza, de mi? Elore is koszi a valaszokat...


- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Blokk
Láncról törnek le sorban a görgők...coco írta:a gyujtas oldalo deknit mindig ilyen kicsi felkor alaku cso darabkakat szedek ki belole,
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Sziasztok. Valaki legyszi mondja meg h 4 be a motorom visito hangot ad ki, a tobbi sebessegbe nem, visit es rangat egyet egyet, mintha szokne a lanc. Ja es akarhanyszor leszedem a gyujtas oldalo deknit mindig ilyen kicsi felkor alaku cso darabkakat szedek ki belole, valamit orol vagy nem tudom mivan. Annal tovabb jo gyorsul 4 be is meg minden csak idegesit mar nagyon. 150 es ETZ rol van szo. Elore is koszi a valaszokat.
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
Re: Blokk
Varga1488 írta:Akkor szerintetek a benzincsapba van megdagadva a gumitömítés?Az előző tulaja ezt mondta hogy nagy valószínűségél ez a baja... pedig a benzincsapot átpucoltam és a szűrőt az is, bőven tele volt rozsdával...Dénes írta:Ez már üzemanyagellátás...
Vagy a csapot kellene átpucolni?
Köszi a segítséget!
Ez már tényleg üzemanyagellátás...
Ha teli van rozsdával benzincsap és a szűrő,akkor a tankkal kéne kezdeni a pucolást!!!!!!!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Üzemanyagellátás topic, ahogy a kolléga is írta, ott vannak válaszok a kérdésedre 

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
Akkor szerintetek a benzincsapba van megdagadva a gumitömítés?Az előző tulaja ezt mondta hogy nagy valószínűségél ez a baja... pedig a benzincsapot átpucoltam és a szűrőt az is, bőven tele volt rozsdával...Dénes írta:Ez már üzemanyagellátás...
Vagy a csapot kellene átpucolni?
Köszi a segítséget!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!

Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
Üdv!
Az a helyzet hogy alapjárat fasza, de amikor elindulok olyan mint ha elveszne a kompresszió és ha ráhúzom a szívatót akkor mint ha mi sem történt volna... csak szívatóval meg nincs alapjárat? Ilyenkor mi van?
köszönöm a segítséget!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!
Az a helyzet hogy alapjárat fasza, de amikor elindulok olyan mint ha elveszne a kompresszió és ha ráhúzom a szívatót akkor mint ha mi sem történt volna... csak szívatóval meg nincs alapjárat? Ilyenkor mi van?
köszönöm a segítséget!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!

Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Re: Blokk
Így van! legjobb gázreakció, stabil alapjárat(NEM BIZTOS HOGY AKKOR JÓ, AMIKOR LEGGYORSABB, SŐT!)Dénes írta:Üdv. Szerintem ez a "teljesen be, másfelet ki, fújjrá 2-őt, kocogtasd meg 13-as villáskulccsal, majd felet ki és másfeletbe" hülyeség.
Tekergesd, aztán ahol a legjobban megy, legjobb a gázreakció, stabil az alapjárat ott hagyd.
Vagy másképpen addig tekergesd amíg az alapjárat a leggyorsabbá nem válik. Aztán az alapjárati csavarral szépen leveszed.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Blokk
ha mondjuk szivatóval megindúl, akkor lehet szimeringes is, mert van valami komolyabb falslevegője. tűt emeld fel csontra, egy próba erejéig.Varga1488 írta:De kb háromnegyed gáznál csinálja ezt... Nem fontos a fordulat szám mérőórám mert a spirál megvan nyúlva és elégé kileng....borutalp06 írta:Vagy már sok neki a 6-6.5 ezer/perc ....
Ja és a beállításra tipp? Ennél van olyan mint a simsonál hogy teljesen be utána meg másfél vissza? vagy vmi hasonló?
Köszönöm szépen!!!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!
Bokodi Áron- WARESZ
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Üdv. Szerintem ez a "teljesen be, másfelet ki, fújjrá 2-őt, kocogtasd meg 13-as villáskulccsal, majd felet ki és másfeletbe" hülyeség. 
Tekergesd, aztán ahol a legjobban megy, legjobb a gázreakció, stabil az alapjárat ott hagyd.
Vagy másképpen addig tekergesd amíg az alapjárat a leggyorsabbá nem válik. Aztán az alapjárati csavarral szépen leveszed.

Tekergesd, aztán ahol a legjobban megy, legjobb a gázreakció, stabil az alapjárat ott hagyd.
Vagy másképpen addig tekergesd amíg az alapjárat a leggyorsabbá nem válik. Aztán az alapjárati csavarral szépen leveszed.
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
De kb háromnegyed gáznál csinálja ezt... Nem fontos a fordulat szám mérőórám mert a spirál megvan nyúlva és elégé kileng....borutalp06 írta:Vagy már sok neki a 6-6.5 ezer/perc ....
Ja és a beállításra tipp? Ennél van olyan mint a simsonál hogy teljesen be utána meg másfél vissza? vagy vmi hasonló?
Köszönöm szépen!!!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!

Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Blokk
Szerintem karbi beállítás,tisztitás,síber feljebb esetleg...
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Blokk
Üdv!
Nah már nemszivat vettem rá új berúgókart is... 4ből megúztam tömitőpasztával együtt...Már csak friss olaj kell bele. Ja és karbibeálitás... szeretnék segitséget kérni ha 5-6ezerig pörgettem úgy csinál mint ha nem kapna elég anyagot ráhúzom a szívatót és jó olyan 6-6,5ig... Ez miért van? Már kitisztogattam a csapot de lehet hogy a gumi tömítés van benne megdagadva? vagy karbi beállítás kellene?
Előre is köszönöm a segítséget!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!
Nah már nemszivat vettem rá új berúgókart is... 4ből megúztam tömitőpasztával együtt...Már csak friss olaj kell bele. Ja és karbibeálitás... szeretnék segitséget kérni ha 5-6ezerig pörgettem úgy csinál mint ha nem kapna elég anyagot ráhúzom a szívatót és jó olyan 6-6,5ig... Ez miért van? Már kitisztogattam a csapot de lehet hogy a gumi tömítés van benne megdagadva? vagy karbi beállítás kellene?
Előre is köszönöm a segítséget!
___________________________________
Magyar égen magyar isten, az MZ-seknek párja nincsen!!!
Jó motorozást!

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Varga1488 2009.08.05. 22:26-kor.
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Re: Blokk
Üdv!
Kérdésem: 125/1 ES MZ Trophy sebváltójával az a baj, hogy csak 1es és a végfokozat van meg benne. A gép 20 évet állt, Mit lehet tenni a váltóval? Szedjem szét?
Köszi: Lóri
Kérdésem: 125/1 ES MZ Trophy sebváltójával az a baj, hogy csak 1es és a végfokozat van meg benne. A gép 20 évet állt, Mit lehet tenni a váltóval? Szedjem szét?
Köszi: Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Tibi84! Mennyibe került?
tibi84 írta:Sziasztok!
Bambi köszönöm a tanácsot, találtam a tatabányai boltban tűgörgőt. Prox márkájú, érdekes hogy csak egysoros. Egyébként nagyon szép a kialakítása a kínaihoz képest.
Üdv.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég