Kipufogó
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Az enyémre kétszer van körbeírva hogy ETZ 251. Az milyen?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
A tiedbe semmi nincs beütve??kobraCode írta:KILL3Retz! conus!
Ez tényleg így van?
Akkor ezek szerint nekem még eredeti van, javítanom kell az adatlapomat
Az nem jelent semmit.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Kipufogó
KILL3Retz! conus!
Ez tényleg így van?
Akkor ezek szerint nekem még eredeti van, javítanom kell az adatlapomat
Ez tényleg így van?
Akkor ezek szerint nekem még eredeti van, javítanom kell az adatlapomat

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Kipufogó
ja bocsi, elfelejtettem... az utángyártottnak a végébe vannak ütve számok + betűk. 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Én waresztől úgy tudom, hogy az utángyártottra ütöttek számokat.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Kipufogó
Köszi conus. Már csak azt volna jó tudni, hogy a gyáriban, vagy az utángyártottban vannak számok.conus írta:a zárókúpba kívülről jól látható számok meg betűk vannak körben beütve.puppino írta:Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van e valamilyen egyértelmű kűlső jele annak, ha egy kipufogó gyári, vagy utángyártott. Elsősorban a 250-es ETZ érdekel.
Üdv.: puppino

Üdv.: puppino
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Kipufogó
a zárókúpba kívülről jól látható számok meg betűk vannak körben beütve.puppino írta:Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van e valamilyen egyértelmű kűlső jele annak, ha egy kipufogó gyári, vagy utángyártott. Elsősorban a 250-es ETZ érdekel.
Üdv.: puppino



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Kipufogó
Köszönöm szépen!
Üdv: M.
Üdv: M.
bakimate írta:M10X25, plusz egy rugós alátét.muszashi írta:Ma elhagytam a kipufogó bilincsét a blokkhoz rögzítő csavart.Meg tudnátok mondani mekkora csavar kell oda? Köszi!
(Etz 250)
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Kipufogó
M10X25, plusz egy rugós alátét.muszashi írta:Ma elhagytam a kipufogó bilincsét a blokkhoz rögzítő csavart.Meg tudnátok mondani mekkora csavar kell oda? Köszi!
(Etz 250)
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Re: Kipufogó
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van e valamilyen egyértelmű kűlső jele annak, ha egy kipufogó gyári, vagy utángyártott. Elsősorban a 250-es ETZ érdekel.
Üdv.: puppino
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van e valamilyen egyértelmű kűlső jele annak, ha egy kipufogó gyári, vagy utángyártott. Elsősorban a 250-es ETZ érdekel.
Üdv.: puppino
Re: Kipufogó
Sziasztok!
Ma elhagytam a kipufogó bilincsét a blokkhoz rögzítő csavart.
Meg tudnátok mondani mekkora csavar kell oda? Köszi!
(Etz 250)
Üdv:M.
Ma elhagytam a kipufogó bilincsét a blokkhoz rögzítő csavart.

(Etz 250)
Üdv:M.
Re: Kipufogó
Bokodi Áron- WARESZ
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Kipufogó


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Kipufogó
Sziasztok! Úgy jártam az utángyártott dobbal (etz 150), hogy a hangtompítója kissé széthullott, és még a megszokottnál is szarabb hangja lett! Mivel nem szeretnék mégegy utánygyártottat venni, gyárit meg nemigen kapni, ezért úgydöntöttem szétvágom ezt ami most van,és megpróbálok valami normális hangú, normálisan menős cuccot csinálni. Ezt úgy gondoltam, hogy vagy 1-hajtok bele egy megfelelő kúpot,és csinálok utána egy nagyrészt perforált cső+acélgyapot tompítót, vagy 2-meghagyom a dob has részének közepe felé lévő lemezt amin van 4 luk, és kb a konfúzor szerepét tölti be, és utána csinálok egy tompítót. szerintetek ezek közül melyik jobb? A gyári dob belső szerkezet le tudná nekem írni valaki?
Re: Kipufogó
Dada273 írta:megvan még az eredeti csak az a baj szétvágta az előző tulaj és élvezhetetlen tőle a motorozás. itt a kép, nemcsak hogy hangos de ronda is... ezt megérné még javítatni és helyreállítani ha egyátalán lehet?waresz írta: az az igazság, hogy ha veszel utángyártott dobot, de még meg van az eredeti is, akkor le tudod mérni a kettő közötti különbséget. a gyárit hozd el, kiégetem neked, aztán meglátod, hogy menyivel szarabbúl megy egy utángyártott dob
ajjaj

ezzel nem érdemes erölködni, mert hiányos a vége.
egy motoros börzén, vagy itt a neten utána érdeklődve próbálj keresni eredeti jó állapotút. azt kiégetve, rendbetéve lehet a legjobb eredményt elérni teljesítményben,hangban és komfortban
Bokodi Áron- WARESZ
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2009.06.12. 13:42
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Kipufogó
megvan még az eredeti csak az a baj szétvágta az előző tulaj és élvezhetetlen tőle a motorozás. itt a kép, nemcsak hogy hangos de ronda is... ezt megérné még javítatni és helyreállítani ha egyátalán lehet?waresz írta: az az igazság, hogy ha veszel utángyártott dobot, de még meg van az eredeti is, akkor le tudod mérni a kettő közötti különbséget. a gyárit hozd el, kiégetem neked, aztán meglátod, hogy menyivel szarabbúl megy egy utángyártott dob

1 ütem kevés a 4 meg túl sok
Re: Kipufogó
az az igazság, hogy ha veszel utángyártott dobot, de még meg van az eredeti is, akkor le tudod mérni a kettő közötti különbséget. a gyárit hozd el, kiégetem neked, aztán meglátod, hogy menyivel szarabbúl megy egy utángyártott dobDada273 írta:Nekem egy ilyen boschom van 650 fokos levegőt képes fújni de azt nem túl erősen (~250L/perc) ha meg gyorsabban fújja a levegőt (~500l/perc) akkor meg nem lesz olyan forró. A papírt meg lehet vele gyújtani de a kokszot még nem próbáltam de ha veszek új kipufogót amostanit megpróbálom vele kiégetni, majd a kompresszort ezzel helyettesítem vagy a kettőt egyszerre és leírom a hatásátpuppino írta:Üdv!
Tegnap láttam egy ismerősömnél egy érdekes szerkezetet. Állítólag a festőknek van ilyen, ami nagyon forró levegőt fúj ki magából, és azzal szedik le a régi festéket. Ismerősöm a faszén felízzítására használta. Csak egy ötlet, de lehet, hogy használható a waresz féle tisztítási eljárásnál. Nekem nincs tapasztalatom, szóval lehet hogy hülyeség, csak úgy eszembe jutott.
Üdv.: puppino

Bokodi Áron- WARESZ
Re: Kipufogó
sajnos nem izzik fel tőle. elő lehet melegíteni a dobot vele, de felesleges árampazarlás. ha valakinek van ilyen kempinggázégője, az is alkalmas, vagy esetleg egy felpumpálható benzinégője(na mondjuk ez azért kuriózumpuppino írta:Üdv!
Tegnap láttam egy ismerősömnél egy érdekes szerkezetet. Állítólag a festőknek van ilyen, ami nagyon forró levegőt fúj ki magából, és azzal szedik le a régi festéket. Ismerősöm a faszén felízzítására használta. Csak egy ötlet, de lehet, hogy használható a waresz féle tisztítási eljárásnál. Nekem nincs tapasztalatom, szóval lehet hogy hülyeség, csak úgy eszembe jutott.
Üdv.: puppino


Bokodi Áron- WARESZ
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2009.06.12. 13:42
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Kipufogó
Nekem egy ilyen boschom van 650 fokos levegőt képes fújni de azt nem túl erősen (~250L/perc) ha meg gyorsabban fújja a levegőt (~500l/perc) akkor meg nem lesz olyan forró. A papírt meg lehet vele gyújtani de a kokszot még nem próbáltam de ha veszek új kipufogót amostanit megpróbálom vele kiégetni, majd a kompresszort ezzel helyettesítem vagy a kettőt egyszerre és leírom a hatásátpuppino írta:Üdv!
Tegnap láttam egy ismerősömnél egy érdekes szerkezetet. Állítólag a festőknek van ilyen, ami nagyon forró levegőt fúj ki magából, és azzal szedik le a régi festéket. Ismerősöm a faszén felízzítására használta. Csak egy ötlet, de lehet, hogy használható a waresz féle tisztítási eljárásnál. Nekem nincs tapasztalatom, szóval lehet hogy hülyeség, csak úgy eszembe jutott.
Üdv.: puppino

1 ütem kevés a 4 meg túl sok
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2009.06.12. 13:42
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Kipufogó
köszz25z írta: utangyartott
én is arra gondoltam de azért megpróbálok gyárit beszerezni bontóból és kiégetni mert nagyon hangos és idegesítő a mostani
1 ütem kevés a 4 meg túl sok
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Dada273 írta:Üdv!
Nekem viszont új kipufogó kéne mert az előző tulaj levágta a gyári végét mert eltömődött (...) Szerintetek melyik lenne jobb: utángyártott vagy rezonátor?
A rezonátorról elégé megoszlanak a vélemények és állítólag jobban megy gyárival az ETZ
utangyartott
Re: Kipufogó
Üdv!
Tegnap láttam egy ismerősömnél egy érdekes szerkezetet. Állítólag a festőknek van ilyen, ami nagyon forró levegőt fúj ki magából, és azzal szedik le a régi festéket. Ismerősöm a faszén felízzítására használta. Csak egy ötlet, de lehet, hogy használható a waresz féle tisztítási eljárásnál. Nekem nincs tapasztalatom, szóval lehet hogy hülyeség, csak úgy eszembe jutott.
Üdv.: puppino
Tegnap láttam egy ismerősömnél egy érdekes szerkezetet. Állítólag a festőknek van ilyen, ami nagyon forró levegőt fúj ki magából, és azzal szedik le a régi festéket. Ismerősöm a faszén felízzítására használta. Csak egy ötlet, de lehet, hogy használható a waresz féle tisztítási eljárásnál. Nekem nincs tapasztalatom, szóval lehet hogy hülyeség, csak úgy eszembe jutott.
Üdv.: puppino
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2009.06.12. 13:42
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: Győr
Re: Kipufogó
Üdv!
Nekem viszont új kipufogó kéne mert az előző tulaj levágta a gyári végét mert eltömődött (...) Szerintetek melyik lenne jobb: utángyártott vagy rezonátor?
A rezonátorról elégé megoszlanak a vélemények és állítólag jobban megy gyárival az ETZ
Nekem viszont új kipufogó kéne mert az előző tulaj levágta a gyári végét mert eltömődött (...) Szerintetek melyik lenne jobb: utángyártott vagy rezonátor?
A rezonátorról elégé megoszlanak a vélemények és állítólag jobban megy gyárival az ETZ
1 ütem kevés a 4 meg túl sok
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Kipufogó
perec!
én nem voltam megelégedve a challoils szintetikus xarral. 1:35-nél megragadt a gép, igaz csak 700km volt a hengerben, és 6500 rpm-el jöttem 6 km-t
igaz h a kipuff végén nem jött ki semmi csak füst, de a dobban van lerakódás rendesen
pedig alig 2000 km-el ezelőtt volt kiégetve + azóta volt egy nagygenerál. 
én nem voltam megelégedve a challoils szintetikus xarral. 1:35-nél megragadt a gép, igaz csak 700km volt a hengerben, és 6500 rpm-el jöttem 6 km-t

igaz h a kipuff végén nem jött ki semmi csak füst, de a dobban van lerakódás rendesen




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Kipufogókiégetés 2T olajjal.
Hello!
Nekem is el volt tömődve mindenem, mert a szimering miatt megitta a hajtóműolajat is.
(Horvátországi kempigekben nem álltam neki a cserének, úgyhogy a tankolásokkor
utántöltöttem a kifogyott mennyiséget, így utólag belegondolva lehet, hogy 2T kellett
volna a hajtóműhöz is)
Tűgörgős is lett a gép, mert teljesen lecsökkent a koksztól a kompressziótér!!!, A kipufogókönyökbe is több mm kristályos koksz volt körben, a dob meg csupa trutyi, orrán száján szivárgott az olaj. Hogy reklámozzak is a szimering zöld huber volt, 5000-t se futott...
Nem foglalkoztam vele-hisz nem vagyok versenyző, de azóta drága olajokkal jártam,
főleg a REPSOL 2T SCOOTER 1:60 -nál figyeltem meg, hogy tök' száraz a kipu vége,
és a hangja is dörrögő, hangos, öblös lett a régi kellemes susogás után.
A menetteljesítményem is most elég kedvező (5.ben 100nál még veszi az adást 2 személy, full cucc esetén is) - némi finomhangolás után.
Most CHALLIOLS TTS Ecoblu 100%Sintetice olajjal jártam egy ezrest, mert a REPSOL
drága és BÜDÖS, de megjelent némi olaj a kipu végén, ami eddig nem volt...
Szerintetek ez a sok mese a tisztítóadalékokról lehet, hogy igaz ???
Nekem is el volt tömődve mindenem, mert a szimering miatt megitta a hajtóműolajat is.
(Horvátországi kempigekben nem álltam neki a cserének, úgyhogy a tankolásokkor
utántöltöttem a kifogyott mennyiséget, így utólag belegondolva lehet, hogy 2T kellett
volna a hajtóműhöz is)
Tűgörgős is lett a gép, mert teljesen lecsökkent a koksztól a kompressziótér!!!, A kipufogókönyökbe is több mm kristályos koksz volt körben, a dob meg csupa trutyi, orrán száján szivárgott az olaj. Hogy reklámozzak is a szimering zöld huber volt, 5000-t se futott...
Nem foglalkoztam vele-hisz nem vagyok versenyző, de azóta drága olajokkal jártam,
főleg a REPSOL 2T SCOOTER 1:60 -nál figyeltem meg, hogy tök' száraz a kipu vége,
és a hangja is dörrögő, hangos, öblös lett a régi kellemes susogás után.
A menetteljesítményem is most elég kedvező (5.ben 100nál még veszi az adást 2 személy, full cucc esetén is) - némi finomhangolás után.
Most CHALLIOLS TTS Ecoblu 100%Sintetice olajjal jártam egy ezrest, mert a REPSOL
drága és BÜDÖS, de megjelent némi olaj a kipu végén, ami eddig nem volt...
Szerintetek ez a sok mese a tisztítóadalékokról lehet, hogy igaz ???
Re: Kipufogó
jó, hát fog a fene könyörögni!Papszi írta:Oké srácok!
Én nem tudom mennyire "kell" betartani, azt amit leírtál waresz!
abba a cikkbe egy garantáltan működő eljárást látsz, van mögötte tapasztalat. több tucat kipufogót raktam már rendbe.
bele is van írva a cikkbe, hogy vállalok ilyesmit, akár polírozás is megoldható, a végeredmény egy új dob.
mindegy.. lényeg hogy nem kényszer. lehet venni gagyiszar utángyártott dobot, meg lehet más módszerekkel is kisérletezni, aztán az eredmény meg vár magára.
Bokodi Áron- WARESZ
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Kipufogó
Oké srácok!
Én nem tudom mennyire "kell" betartani, azt amit leírtál waresz!
Én nem tudom mennyire "kell" betartani, azt amit leírtál waresz!
Üdv.: Papszi



Re: Kipufogó
kezd keveredni a szar...
az én módszeremhez nem kell co hegesztő.
a kompresszor, helyettesíthető egy fúvásra is alkalmassá tehető porszívóval.
a gázégő helyett disznópörzsölő is alkalmas lehet.
ezek már egyszerűbb szerkezetek.nem? akinek nyűgös egy ilyen eljárás, az neki se lásson, mert vállalok ilyesmit. keressen nyugodtan.
csavarhúzóval kaparásszon az akinek van egy ilyen akcióra egy napja. ja, és a végén nem bosszankodik azon hogy nincs eredmény:D
a hajszárító még mindig csak hajszárításra alkalmas, gyakorlatilag alig bír keresztűlfújni a kipufogón.
a benzines rongy meg a piromán 10 évesek játéka. az nem kiégetés, hanem beégetés. ha valaki azt hiszi, hogy benzinnel-gázolajjal kipufogót lehet tisztítani, akkor meg téved. mert az hogy ég a dob egy kis részén valami halvány lángocska, attól nem lesz tiszta semmi sem.
az én módszeremhez nem kell co hegesztő.
a kompresszor, helyettesíthető egy fúvásra is alkalmassá tehető porszívóval.
a gázégő helyett disznópörzsölő is alkalmas lehet.
ezek már egyszerűbb szerkezetek.nem? akinek nyűgös egy ilyen eljárás, az neki se lásson, mert vállalok ilyesmit. keressen nyugodtan.
csavarhúzóval kaparásszon az akinek van egy ilyen akcióra egy napja. ja, és a végén nem bosszankodik azon hogy nincs eredmény:D
a hajszárító még mindig csak hajszárításra alkalmas, gyakorlatilag alig bír keresztűlfújni a kipufogón.
a benzines rongy meg a piromán 10 évesek játéka. az nem kiégetés, hanem beégetés. ha valaki azt hiszi, hogy benzinnel-gázolajjal kipufogót lehet tisztítani, akkor meg téved. mert az hogy ég a dob egy kis részén valami halvány lángocska, attól nem lesz tiszta semmi sem.
Bokodi Áron- WARESZ
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Kipufogó
jútúbos videóPapszi írta: Kérdéses, hogy mennyire hatékony! Jó lenne, ha lenne róla videó, youtube-ra fel lehetne tenni. Nekem kicsit nyűgös lenne ezt a waresz féle kiégetést csinálni a kompresszor, gázégő, meg a CO hegesztő hiánya maitt.

kompresszor = hajszárító
gázgégő = szakadt póló+gázolaj betömve a dobba úgy h kanócként kilógjon belőle kb 5 cm-t amit meggyújtasz.




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Kipufogó
Kérdéses, hogy mennyire hatékony! Jó lenne, ha lenne róla videó, youtube-ra fel lehetne tenni. Nekem kicsit nyűgös lenne ezt a waresz féle kiégetést csinálni a kompresszor, gázégő, meg a CO hegesztő hiánya maittnyakas írta:Mindenki maskent csinalja
ez tapasztalat ne ragozzuk tovabb a csö belso oldalat egyszeruen mechanikusan tisztitom
(csavarhuzo,rongy) reszemröl ennyiiii!
![]()

Üdv.: Papszi



-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Kipufogó





A viz szalad, a kő marad!
Re: Kipufogó
na jó, de nem csak a furulyarendszer kokszolódik. a gyári dob krómja kibír egy-két égetést garantáltan, ha utána felpolírozzák. és az eredmény vágás-hegesztés nélküli tisztaság, szép külső.bambi írta:Ott az okosságnyakas írta:Na figyu, en a bilincs alatt levo gyari hegesztes mellett ketoldalon atfureszelem a kulso csovet csak 1 mm-er gyakorlatilag korbevagom lehuzom a csovet jobra balra es mar atompito a kezemben is van kezdodhet az egetes!amikor kiegett nemes egyszeruseggel osszetolom es egyetlen hegesztesi varrattal osszehegesztem co-val a mikor hegesztem vizesrongyot teszek a hegesztes melle
kb 15mm szelessegben lila a cso utana ciganykrommal lefestem (ezustfestek)
a bilincs takarni fogja a munkamat es minden a gyariban marad
![]()
jomunkat skacok!
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Kipufogó
Ott az okosságnyakas írta:Na figyu, en a bilincs alatt levo gyari hegesztes mellett ketoldalon atfureszelem a kulso csovet csak 1 mm-er gyakorlatilag korbevagom lehuzom a csovet jobra balra es mar atompito a kezemben is van kezdodhet az egetes!amikor kiegett nemes egyszeruseggel osszetolom es egyetlen hegesztesi varrattal osszehegesztem co-val a mikor hegesztem vizesrongyot teszek a hegesztes melle
kb 15mm szelessegben lila a cso utana ciganykrommal lefestem (ezustfestek)
a bilincs takarni fogja a munkamat es minden a gyariban marad
![]()
jomunkat skacok!

-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Kipufogó
Na figyu, en a bilincs alatt levo gyari hegesztes mellett ketoldalon atfureszelem a kulso csovet csak 1 mm-er gyakorlatilag korbevagom lehuzom a csovet jobra balra es mar atompito a kezemben is van kezdodhet az egetes!
amikor kiegett nemes egyszeruseggel osszetolom es egyetlen hegesztesi varrattal osszehegesztem co-val a mikor hegesztem vizesrongyot teszek a hegesztes melle
kb 15mm szelessegben lila a cso utana ciganykrommal lefestem (ezustfestek)
a bilincs takarni fogja a munkamat es minden a gyariban marad
jomunkat skacok!





A viz szalad, a kő marad!
Re: Kipufogó
szerintem itt a falnak pofázok ész nélkül, mert mindenki sorra ésszerűtlen kérdéseket tesz fel. hányszor javasoljam még hogy olvassátok el a szocimotoros.hu oldalon található kipufogó égetéssel javítással kapcsolatos cikkemet, abba minden hogy, meg minden miért maradéktalanul le van írva. a krómot megóvni nem lehet, mert ha hűtöd, akkor belül nem izzik fel a koksz. amúgy meg ha elszineződik, akkor simán ki lehet polírozni.. itt a kép: ilyen volt ilyen lett..




Bokodi Áron- WARESZ
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
Papszi írta:Az a baj a kipufogómmal, hogy nagyon mély a hangja, ami szerintem az jelenti, hogy be van rakodva. Ki szeretném égetni, de a krómot nem szeretném összeégetni. Ezt úgy meg lehet oldani, hogy folyamatosan hűtöm vízzel a kipufogót, kívülről? A könyök felől meg levegőt fúvatnék be pumpával. Mit gondoltok erről?
én is ugyanettől félek hogyha kiégetem elmegy rajta a króm nagyon


"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Kipufogó
Az a baj a kipufogómmal, hogy nagyon mély a hangja, ami szerintem az jelenti, hogy be van rakodva. Ki szeretném égetni, de a krómot nem szeretném összeégetni. Ezt úgy meg lehet oldani, hogy folyamatosan hűtöm vízzel a kipufogót, kívülről? A könyök felől meg levegőt fúvatnék be pumpával. Mit gondoltok erről? 

Üdv.: Papszi



- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Kipufogó
Meg van oldva. Nem szedem le, mert tök jó üres lemez hangja van.
Nincs abban semmi.

Nincs abban semmi.

Ne dudálj!!!! Küzdj!! 

-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Kipufogó


A viz szalad, a kő marad!
- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Kipufogó
Help!
A leömlő,(csonk) meg a dob hogyan jön szét? Nem akarom barmolni,
de csak a bilincset kell szétszedni, és kész? Mert az enyém olyan, mint ha egyben lenne. (tudom nem így van)
Lehet a 31 év alatt gyógyult össze? Két nap múlva le kell szednem.
Ja, 250/1.-es.
A leömlő,(csonk) meg a dob hogyan jön szét? Nem akarom barmolni,

Lehet a 31 év alatt gyógyult össze? Két nap múlva le kell szednem.

Ja, 250/1.-es.
Ne dudálj!!!! Küzdj!! 

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Kipufogó
conus írta:kuti!
aha jobb lett a hangja, de a fogyasztása megnőtt kb fél literrel 100 km-n és a motor is gyengébb lett
amikor mondta a pofa az egyik gyöngyösi motoros boltban h 9 rongyért hoz rendes kipuff dobot 1xx ETZ-hez, kiröhögtem.
most így néz ki, múlt héten faterral rozsdamentes lemezből ráhefteltünk:
nem egy szépségverseny nyertes, de a funkcióját ellátja: 100 km-n vegyes fogyasztás 4l, és már nem fájdul meg a fejem a hangjától hosszabb távon.
skoda120LE! nekem kiégetéskor elolvadt az utolsó 3 furulyám, úgyh óvatosan a levegő nyomatással a begyújtott kipuffba! csak úgy tudtam használhatóvá tenni, h flexxel levágtam a zárókúpot, kiütögettem belőle az olvadékot, és faterral ráhefteltünk 1 mm-es rozsdamentes acéllemezből. a 3 db furat egyenként 8 mm átmérőjű.


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Kipufogó
SZerbusz,
az a baj hogy sajna én már lyuggatott végű kipuval vettem, csak téynleg sok retek volt benne, és gondoltam nagyobbiktok a lukakon
no de mostmár késő bánat,. .. sebaj jó lesz ez igy is!
csak azthittem hogy a karbit nem tudom normálisan beállitani. bár még midng van finomitani való rajta ... nem ismersz véletlenül valakit borsod megyében miskolc környékén aki jól be tudná nekm állitani?
az a baj hogy sajna én már lyuggatott végű kipuval vettem, csak téynleg sok retek volt benne, és gondoltam nagyobbiktok a lukakon


- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Kipufogó
Ez jogos!!!KILL3R etz írta: Közben ajánlom a Kosian-nak egy MZ-hipohonder cím megszavazását![]()



Aláírom

De akkor lehet, hogy nincs is semmi baja, csak beképzelem?

Széles utat, hátszelet!
Re: Kipufogó
SKODA120LS!
neked is a következőt javaslom: szocimotoros.hu főoldalán lévő kipufogó égetés cikk. ez az én irományom, mindent megtalász benne, ami összefügg a problémáddal, és hamar rájöhetsz hogy máris elkövetted a legotrombább, és legfeltünőbb hibát, hogy kifurkáltad a kipufogó végét. tuti hogy az égetési eljárásod nem életképes, azért nem jártál sikerrel, olvasd el a cikket, és járj el aszerint.
neked is a következőt javaslom: szocimotoros.hu főoldalán lévő kipufogó égetés cikk. ez az én irományom, mindent megtalász benne, ami összefügg a problémáddal, és hamar rájöhetsz hogy máris elkövetted a legotrombább, és legfeltünőbb hibát, hogy kifurkáltad a kipufogó végét. tuti hogy az égetési eljárásod nem életképes, azért nem jártál sikerrel, olvasd el a cikket, és járj el aszerint.
Bokodi Áron- WARESZ
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Most mé? 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kipufogó
KILL3R etz írta:Kosian!
Üzemmeleg motornál majd tekerd ki... Lehet meglepődsz
Nemtudom a nagy-tz nek milyen a felépítése, de gondolom hasonló a kicsihez. És ott úgy van hogy 3-4 furaton tud csak átjönni a kuplung oldalra. Szóval ha a hideg olajat öntöd akkor nem nagyon fog átérni az olaj. Így nem lenne szabad feltölteni elvileg.
Közben ajánlom a Kosian-nak egy MZ-hipohonder cím megszavazását![]()



POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Kosian!
Üzemmeleg motornál majd tekerd ki... Lehet meglepődsz
Nemtudom a nagy-tz nek milyen a felépítése, de gondolom hasonló a kicsihez. És ott úgy van hogy 3-4 furaton tud csak átjönni a kuplung oldalra. Szóval ha a hideg olajat öntöd akkor nem nagyon fog átérni az olaj. Így nem lenne szabad feltölteni elvileg.
Közben ajánlom a Kosian-nak egy MZ-hipohonder cím megszavazását

Üzemmeleg motornál majd tekerd ki... Lehet meglepődsz

Nemtudom a nagy-tz nek milyen a felépítése, de gondolom hasonló a kicsihez. És ott úgy van hogy 3-4 furaton tud csak átjönni a kuplung oldalra. Szóval ha a hideg olajat öntöd akkor nem nagyon fog átérni az olaj. Így nem lenne szabad feltölteni elvileg.
Közben ajánlom a Kosian-nak egy MZ-hipohonder cím megszavazását


"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Kipufogó
Hali!
Még mindig a füstölés miatt írok. A lényeg az, hogy hidegen még mindig elég rendesen füstöl, ezért megkérdeztem a szerelő ismerősömet is, hogy mi lehet a baja. Erre ő azt mondta, hogy ha fehér a füst és kormos a gyertya, akkor főtengely szimering, viszont a füst inkább halványszürke, a gyertya színe pedig tökéletes őzbarna. Azt mondta nézzem meg az olajszintet...
Szezon elején kapott új olajat, a könyv szerinti 9 decit. Most azt csináltam, hogy kitekertem a szintellenőrzőt, de nem jelent meg az olaj, ezért elkezdtem bele tölteni és meglepve tapasztaltam, hogy jó 2, de lehet, hogy 2 és fél deci is belement, mire elkezdett kifolyni a lyukon.
Mivel amikor olajat cseréltem, nem néztem meg, hogy az olajszint eléri-e a lyukat, csak beleöntöttem 9 decit és kész, viszont gondolom ha az a gyári mennyiség és az a szintjelző, akkor ottkörül kellett lennie, viszont azt meg nagyon sokallom, hogy ennyit tudtam utána önteni.
Mivel vasárnap utazok külföldre és belátható időn belül nem tervezem a hazajövetelt, így a motort most úgyis leteszem, szóval nem fogom megjavítani ha baja van, csak érdekelne, hogy mi van vele, egyáltalán van-e baja.
Még mindig a füstölés miatt írok. A lényeg az, hogy hidegen még mindig elég rendesen füstöl, ezért megkérdeztem a szerelő ismerősömet is, hogy mi lehet a baja. Erre ő azt mondta, hogy ha fehér a füst és kormos a gyertya, akkor főtengely szimering, viszont a füst inkább halványszürke, a gyertya színe pedig tökéletes őzbarna. Azt mondta nézzem meg az olajszintet...
Szezon elején kapott új olajat, a könyv szerinti 9 decit. Most azt csináltam, hogy kitekertem a szintellenőrzőt, de nem jelent meg az olaj, ezért elkezdtem bele tölteni és meglepve tapasztaltam, hogy jó 2, de lehet, hogy 2 és fél deci is belement, mire elkezdett kifolyni a lyukon.
Mivel amikor olajat cseréltem, nem néztem meg, hogy az olajszint eléri-e a lyukat, csak beleöntöttem 9 decit és kész, viszont gondolom ha az a gyári mennyiség és az a szintjelző, akkor ottkörül kellett lennie, viszont azt meg nagyon sokallom, hogy ennyit tudtam utána önteni.
Mivel vasárnap utazok külföldre és belátható időn belül nem tervezem a hazajövetelt, így a motort most úgyis leteszem, szóval nem fogom megjavítani ha baja van, csak érdekelne, hogy mi van vele, egyáltalán van-e baja.
Széles utat, hátszelet!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Kipufogó
Hm ... akkor érdemes lenne egy jó kidörgöt szerezni
.. az olajam amugy Mobil1 2T, Esso 2T ásványi ... azok jó olajok, ugye? 


Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 5 vendég