
Szia!

nagoyn szépen köszönöm hogy véleméynezted a problémámat!


Várj, nemértem a problémát, ha így megy jól akkor hagyd így. De ha azon gondolkozol, hogy mivan ha ennél jobban is menne..? Akkor szerintem is próbálkozz nagyobb főfúvókával. Mivel leírásod alapján úgy tűnik minél többet kap annál jobban megy, viszont mééégtöbet már nemtudsz adni neki...skoda120ls írta:Sziasztok!
Szeretnék segitséget kérni karburátor beállitás ügybenNekem egy 150-es Etz-m van, amin a gyári 24mm-es karbi van ... és most 115ös főfúvóka van benne, vagyis ez a BVF-márkájú azaz a gyári még. de a motor ugy megy a legjobban ha majdnem tökig be van csavarva a keverékállitó csavar, és a súbertű is a legalsó rovátkában van. ha esetleg feljebb van eggyel, egyes-ben kigyorsitáskor 5nél megtorpan .. hezitál egy pillanatra, majd tovább forog, sajna jóval lassabban. A gyujtásom megszakitó nélküli. a gyertyám Brisk N15C, a 0,6os hézaggal. ja igen ha kifele tekerem a karbin a csavart, akkor meg csak egyre jobban elkezd fulni menet közben. ezzel a beállitással is barna a gyertyám, bár inkább ilyen sötétes barna szine van .. remélem fog látszani a betűszinből azt hadd kérdezzem meg hogy mive ligyis a legalsó rovátkára kellett tenem nem lehetséges hogy mondjuk a 115ös helyett a 120as fúvóka lenne bele jó? vagy tik mit tanácsoltok? Nem ismertek miskolcon egy szerelőt aki szépen be tudná állitani?
segitségetek előre is köszönöm, sziasztoK!
Úgy nézem ők árusitanak ilyet.http://www.viktormotor.hu/portal/websho ... ist_num=10misi írta:sziasztok!
egy kérésem lenne vettem egy bfv30N3-1tipusu karbit.
hiányzik belöle a subertü rögzitö lemezke (lepke).
havalakinek volna megfizetnék érte vagy ha tudná hogy hollehet kapni,
ilyen lemezkét nagyon megkösszönném.
udv:misi
Simán lehetséges hogy a legelső állásban jó!Egy ilyen régi motornál már ellehet kopva a subertű vagy a főfuvókatartó.A 7 liter az nagyon sok.Na én ezt untam meg a Bvf karbinál és vettem Bambitól egy Binget.Azóta átlag 4,2 liter a fogyasztása a /1-nek és olyan alapjáratot tudok álllitani rajt hogy megszámolható szinte a fordulat.A gyertyakép meg ahogy a nagy könyvben meg vagyon írva.tibi84 írta:Sziasztok!
Lehetséges hogy Ts250/1 motorom csak a suber tű legalsó állásában tud normális gyertyaképet produkálni? A legalsótól eggyel feljebb mindíg fekete volt a gyertya és folyamatosan 7 literes fogyasztást mértem. Lehetséges úszószint? Nem túl régen állítottam elvileg jónak kéne lennie. A főfúvóka, tűszelep gyári méretű. A gyújtás rendben. Amúgy szerintem elég gyenge. 110-115 a vége. A válaszokat előre is köszi mindenkinek!
Bezonyám!kupi írta: A szomszédok meg készültek a rock koncertre"a lényeg,hogy megy a gép.
A szomszédok meg készültek a rock koncertre"a lényeg,hogy megy a gép.moyos írta:kupi írta:Üdv moyos
Köszi
dugó járt rendesen, ahogyan kell. Gyertya nélkül, karbi nélkül amolyan betolás-szerű dolgot játszottam. Amit akart, azt kiszötykölt magából![]()
Ezután összeraktam, 4. próbálkozásra berittyent szívatás után, onnan ködgép![]()
![]()
Járkáltam vele olyan negyedórányit. A 3. perc után már normálisan füstölt
Azért azon meglepődtem, amikor a darazsak kirepültek a kipuffból.
Ja! Csillaggarázsban állt ponyva nélkül, nem medencében.
Érdekes, én is 300-assal működök, de nekem a gyári méret (118) adta a legjobb eredményt. 135-140-el nem is akart menni, csak alapjáraton döcögött és amikor ráhúztam "leszabályozott"z25z írta:de bing van fent, 250-eskent gyari 118 as fofuvival tokeletesen jol muzsikalt. aztan lett 300 as a gep125 re dorzsarazva es megszorult, kicsit tovabb lett dorzsarazva olyan 132 korul van most. a tu emelese dramai modon valtoztaott a fogyasztason 4,8 rol 7,2 re a szemem majd kiugrott, amikor 200 km utan 14,4 lityit tudtam belecsorgatni a tankba...
Köszi!kupi írta:Üdv moyos
Van ilyen de be kell indulnia ha esetleg viz került a forgatyus házba ami nem valoszinü (hacsak nem a medencébe tárolod a gépet)akkor henger le hőléhfuvó esetleg erösebb hajszáritó és azzal ki lehet száritani de szerintem felesleges munkaA karbiba lehet viz kicsapodik és az olaj is bele ül az a zöld trutyi de lehet piros is hála a jó minöségü benzinek ami majdnem etanol már ami bizony elég agreszivan koroziv hatásu .Ha esetleg megszorult a dugó az én tuti bevált modszerem a következő:olaj a hengerbe és gáz vagy benzinlámpával megmelegitem a hengert de anyira,hogy szinte forjon az olaj"aztán kis tolás finoman kuplungal ovatosan és meg kell mozdulnia.Legutobb egy P10 nem csak megmozdult a tolás melegités hatására de be is indult egyböl pedig majdnem 1975 óta ált a tulaj nem hitt a szemének.Pedig az a forgatyusház is tele volt mindenel talán még egér is volt benne.
Rendben, csak azt nem tudom, h mi lehet benne.kupi írta: Szia Conus nak igaza van mi lehet benne?Max olaj az meg nem árt söt"az első inditásnál ki fog füstölni mindent.Nekem volt olyan motorom ami 10 évet ált olajba áztatva és indulás után kb 10 percig füstölt(de nagyon ám) aztán beált minden a normális kerékvágásba.
Hűha, jó nagy fúvókák az enyémekhez képest...matt1989 írta: Az alapjáratom még így is, hogy sokat kap olyan szép és egyenletes a BVF karbihoz képest, hogy csak na.
Szia Conus nak igaza van mi lehet benne?Max olaj az meg nem árt söt"az első inditásnál ki fog füstölni mindent.Nekem volt olyan motorom ami 10 évet ált olajba áztatva és indulás után kb 10 percig füstölt(de nagyon ám) aztán beált minden a normális kerékvágásba.moyos írta:Hi!
Egy tél állás után beállt a karbi (henger,tű kompletten) Az úszóházban jó réteg iszap volt.
Ezeket mindet kipucoltam petróval, úszóházat is felöntöttem vele tegnap - hogy ázzanak egy napot a fúvókák is.
Szóval ezt kipucoltam/kipucolom.
A kérdésem az lenne, hogy azt a trutymót, ami a forgattyús házban van - mert biztosan van ott is - kipuccantható-e belőle valahogyan a blokk szétszedése nélkül?
Ott akkor valami nem kóser.z25z írta:de bing van fent, 250-eskent gyari 118 as fofuvival tokeletesen jol muzsikalt. aztan lett 300 as a gep125 re dorzsarazva es megszorult, kicsit tovabb lett dorzsarazva olyan 132 korul van most. a tu emelese dramai modon valtoztaott a fogyasztason 4,8 rol 7,2 re a szemem majd kiugrott, amikor 200 km utan 14,4 lityit tudtam belecsorgatni a tankba...
Zé, neked nem bing van?z25z írta:
ez lesz a kovetkezo lepes....
conus írta:z25z!
ötlet: egyel lejjebb rakod a tűt, és 2 századdal nagyobbra dörzsáraztatod a fúvókát
Nekem pedig drasztikusan valtoztatott a fogyasztason. Tegnap nyomtam le 200 km-t. Sasto turan 4,78-ra jott ki a fogyasztas felpakolva 2 szemellyel 100-110-es utazoval. A gyertyakepem olyan semmihez hasonlithato volt es jobban is melegedett a motor mint meg 250-eskent, es egyszer hazafele be is lassult 110-nel, mintha kezdene szorulni. No egygyel feljebb emeltem a tut, igy jottunk tegnap haza szegedrol. Nagyon jol ment a gep tartosan 5500 as fordulaton huztam neki, kevesbe ereztem melegnek. Kivettem a gyertyat, hogy mit mutat: az egyik fele tok ozbarna a masik inkabb feketes. (ez vajon mire utal? ) viszont epp csak maradt a tank aljan egy kis benzin. Szoval nem tudom melyik ujjamat harapjam. Kisebb fogyi kockaztatva, hogy esetleges tulterhelesnel megszorul vagy batran, de majd 2 literes tulfogyasztassal....zsakfos írta: A tű állitásával a benzin-levegő keverési arányát állitod.Ha feljebb rakod a tűt akkor(2-es kép)akkor dúsabb lesz a keverék.Ha lejjebb akkor szegényebb.Ez nem fogyasztás beállitó tű!
Ha az lenne mindenki lejjebb rakná,hiszen ki az a hülye aki azt akarja hogy a motorja sokat egyen?
Vigyázz!Ha teljesen lerakod a tűt és elszegényited a keveréket,akár be is állhat a motorod!
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 0 vendég