Üzemanyagellátás
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
normen!
Én megnézném a főtengely szimmeringeket. Fordulatot hogy ejti? Ha lassan esik vissza akkor valószínű, hogy gyújtás oldali szimmeringnél falsot szív.
Én megnézném a főtengely szimmeringeket. Fordulatot hogy ejti? Ha lassan esik vissza akkor valószínű, hogy gyújtás oldali szimmeringnél falsot szív.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Valaki segítsen!!!!!!!!!!!!!!!!!normen88 írta:Sziasztok.
Most vettem egy MZ ETZ 150 es motort olcsó pénzért és az a baja hogy nehezen indul és lehetetlen alapjáratot állítani neki.
A csavarral próbáltam állítani de nem jött be a tűn is állítottam már de az sem jött be.
valaki ha tud segítsen.
köszönöm.
kérlek szépen titeket:D
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
conus, te most bunkózni jársz ide? 

MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
papszi,
inkább szétkenem a homokszemcséket a festésen mintsemhogy vízzel elősegítsem a korrodálást. azt h h oldottuk meg a problémát már azért sem írom le, mert úgyis belekötnél még abba is.
killer,
minden szuper a beállításaimmal.
inkább szétkenem a homokszemcséket a festésen mintsemhogy vízzel elősegítsem a korrodálást. azt h h oldottuk meg a problémát már azért sem írom le, mert úgyis belekötnél még abba is.
killer,
minden szuper a beállításaimmal.


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
És megy az a 150-es rendes beállítással 100 fölé is. És nem kell se ráhasalni se semmi. Én 185 cm vagyok és kb 95 kiló. Mentem már vele óra szerint 110 et... Ami a valóságban kb 100 lehet. Igaz hogy kell hozzá egy kilométer meg kőszív de megy.
És még belepiszkálva sincs... Gyári alapméretes henger, tranzisztoros gyújtással.
conus! Sztem nézd át a beállításaidat. Zolee-G motorja még erősebb szóval...

És még belepiszkálva sincs... Gyári alapméretes henger, tranzisztoros gyújtással.
conus! Sztem nézd át a beállításaidat. Zolee-G motorja még erősebb szóval...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Üzemanyagellátás
Azért kell megmosni a motort, hogy tiszta legyen (csak igényes emberek szoktak ilyesmivel foglalkozni). Meg azért, hogy a sár ami rátapadt, az ne karcolja össze, meg magamat se kenjem ki a motorral...ez nem enduró. Puha tiszta portörlővel....azzal szoktad a homokszemcsét szétdörzsölni a motorodon? Szép fémes színe lehetconus írta:a gyújtásdekni alatt nem áll a víz? hitacsival ugyanígy jártunk. kinthagyta az esőben a motort, jól megázott, meg beázott a komplett gyújtás.![]()
viszont azt mondd már el h miért kell megmosni a motort?puha tiszta portörlővel + sürített levegővel miért nem jó letisztítani? hm?


Leírhattad volna, hogy hogyan oldottátok meg a problémát...
Üdv.: Papszi



- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
skoda120le:
nem akarlak elkeseríteni, de sík úton 95-nél többet nem igazán fog menni a motorod. főleg ha mázsa körüli súlyod van. vagy csak nagyon nehezen. én a gyújtás körül szaglásznék
nem akarlak elkeseríteni, de sík úton 95-nél többet nem igazán fog menni a motorod. főleg ha mázsa körüli súlyod van. vagy csak nagyon nehezen. én a gyújtás körül szaglásznék



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
a gyújtásdekni alatt nem áll a víz? hitacsival ugyanígy jártunk. kinthagyta az esőben a motort, jól megázott, meg beázott a komplett gyújtás.

viszont azt mondd már el h miért kell megmosni a motort?
puha tiszta portörlővel + sürített levegővel miért nem jó letisztítani? hm? 


viszont azt mondd már el h miért kell megmosni a motort?




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Üzemanyagellátás
Másodjára jártam úgy a motorommal, hogy megmostam és beázott.
Direkt ügyeltem arra, hogy a karburátorhoz ne menjen víz meg a gyertyapipához se, ja meg a gyújtáskapcsolóhoz se! Ennek ellenére beázott. (kecskeméti felhőszakadásba mentem vele akkor semmi baja nem volt, pedig térdig ért a víz az aluljáróban). Pumpával kifúvattam a gyújtáskapcsolót, nem volt benne víz. Olyan 2000es fordulatig pörgött csak föl, a karbiban víz volt. Sikeresen kijárattam belőle. Csak most az a probléma, hogy húzok neki gázt és fordulaton marad..Pl odahúzom neki 3000ig akkor 3000es fordulaton jár 5-6 másodpercig és aztán leesik a fordulatszám (én pedig csak egy pillanatig rántottam oda a gázt). Szóval valamiért tartja a fordulatszámot magától a motor
Nektek volt már ilyen?


Üdv.: Papszi



Re: Üzemanyagellátás
inkább az utángyártottat vedd meg.És ha akkor is valami nem tetszik,azt írd meg,hogy akkor mit csinál a motor.skoda120ls írta:Sziasztok!
még új vagyok itten, de próbállok helytállni Szeretnék segitségeteket, illetve véleményeteket kérni! Van egy kis fekete 150es ETZ-m, 88'as 12V-os elektronikus gyujtású. amikor megvettük nagoyn kevés erő volt benne, de viszont jó állpotban volt a gép. meg lett furatva, .. azóta pedig be lett járatva,de sajna a motor igy sem megy többet sik uton 95km-nálsajna nem tudom mi elhet a baj. de próbállok mindent leirni, hogy segitsek vele! szóval a karburátorban minden gyári az uszószint helyes, valamint a subertú a legalasó állás felett van egyel, .. ha feljebb rakom fullad, ha lejebb akkro már nins változás. a keverékállitó csavar teljesen be van tekerve, illetve 1 forulattal ki, ezzel a beállitással megy a legjobban, de szerintem lehetne jobb is. mivel amikor gázt huzok akkor torpan ... és viszaább kell engedni a gázt, vagy csak minimálisat huzva neki hgoy gyorusljék .. kulönben csak morog .. de nem megy. a karbit már sokszor kitisztuittam annak nincs semmi baja. a kipufogókönyököm el van szineződv,en em tudom ez jelenthet e valamait? próbáltam a kipuffogót szétszedni mint a simsonnál, de sajna itt rájöttem hamar hogyn em lhet .. de azért megpróbáltam kiégetni .. és furtam lukakat is rá mármint a végére .. mert ahogy láttam a gyári képét eléggé rejtekutas az egész .. a fust azért jön ki rajta, .. egy picit jobb lett, de sajna még midnig nem az igazi. a szimmeringek cserélve lettek.
szóval a végsebességem nem nagyon lépi át sik uton a 95kmh-át .. legalább elérné a tényleges gyári értéket az jó volna. légyszives segitsetek mi lehet a baj! minden ötletet szivesen hallgatok!s azt hadd kérdezzem meg hogy mivel ez a kipuffogó már megélt 40e km-t .. hogy ha cseréről volna szó .. az utángyárott kipuffogót vagy a boltokban kapható sportkipufoggó rezonátort ajánlanátok ...
segitségeteket előre is köszönöm!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
még új vagyok itten, de próbállok helytállni Szeretnék segitségeteket, illetve véleményeteket kérni! Van egy kis fekete 150es ETZ-m, 88'as 12V-os elektronikus gyujtású. amikor megvettük nagoyn kevés erő volt benne, de viszont jó állpotban volt a gép. meg lett furatva, .. azóta pedig be lett járatva,de sajna a motor igy sem megy többet sik uton 95km-nál
sajna nem tudom mi elhet a baj. de próbállok mindent leirni, hogy segitsek vele! szóval a karburátorban minden gyári az uszószint helyes, valamint a subertú a legalasó állás felett van egyel, .. ha feljebb rakom fullad, ha lejebb akkro már nins változás. a keverékállitó csavar teljesen be van tekerve, illetve 1 forulattal ki, ezzel a beállitással megy a legjobban, de szerintem lehetne jobb is. mivel amikor gázt huzok akkor torpan ... és viszaább kell engedni a gázt, vagy csak minimálisat huzva neki hgoy gyorusljék .. kulönben csak morog .. de nem megy. a karbit már sokszor kitisztuittam annak nincs semmi baja. a kipufogókönyököm el van szineződv,en em tudom ez jelenthet e valamait? próbáltam a kipuffogót szétszedni mint a simsonnál, de sajna itt rájöttem hamar hogyn em lhet .. de azért megpróbáltam kiégetni .. és furtam lukakat is rá mármint a végére .. mert ahogy láttam a gyári képét eléggé rejtekutas az egész .. a fust azért jön ki rajta, .. egy picit jobb lett, de sajna még midnig nem az igazi. a szimmeringek cserélve lettek.
szóval a végsebességem nem nagyon lépi át sik uton a 95kmh-át .. legalább elérné a tényleges gyári értéket az jó volna. légyszives segitsetek mi lehet a baj! minden ötletet szivesen hallgatok!
s azt hadd kérdezzem meg hogy mivel ez a kipuffogó már megélt 40e km-t .. hogy ha cseréről volna szó .. az utángyárott kipuffogót vagy a boltokban kapható sportkipufoggó rezonátort ajánlanátok ...
segitségeteket előre is köszönöm!
még új vagyok itten, de próbállok helytállni Szeretnék segitségeteket, illetve véleményeteket kérni! Van egy kis fekete 150es ETZ-m, 88'as 12V-os elektronikus gyujtású. amikor megvettük nagoyn kevés erő volt benne, de viszont jó állpotban volt a gép. meg lett furatva, .. azóta pedig be lett járatva,de sajna a motor igy sem megy többet sik uton 95km-nál

szóval a végsebességem nem nagyon lépi át sik uton a 95kmh-át .. legalább elérné a tényleges gyári értéket az jó volna. légyszives segitsetek mi lehet a baj! minden ötletet szivesen hallgatok!

segitségeteket előre is köszönöm!

Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok.
Most vettem egy MZ ETZ 150 es motort olcsó pénzért és az a baja hogy nehezen indul és lehetetlen alapjáratot állítani neki.
A csavarral próbáltam állítani de nem jött be a tűn is állítottam már de az sem jött be.
valaki ha tud segítsen.
köszönöm.
Most vettem egy MZ ETZ 150 es motort olcsó pénzért és az a baja hogy nehezen indul és lehetetlen alapjáratot állítani neki.
A csavarral próbáltam állítani de nem jött be a tűn is állítottam már de az sem jött be.
valaki ha tud segítsen.
köszönöm.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Na felkerült végre a 32-es dellortóm
Bambi, ha olvasod a fórumot, tudsz hozzá szerezni 130-as fúvókát?
http://kepfeltoltes.hu/090522/K_p058_ww ... es.hu_.jpg

Bambi, ha olvasod a fórumot, tudsz hozzá szerezni 130-as fúvókát?
http://kepfeltoltes.hu/090522/K_p058_ww ... es.hu_.jpg
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
etz 251-em van ami fel van fúrva 300-ra. most egy 250-re való porlasztó van rajta, amiben a főfúvóka a gyári 135-ös helyett 100-as van benne. így is szépen megy, és a gyertyakép alapján még kevesebb benzint is kaphatna. a súbertű a legalsó állásban van.
szerintetek lehet bármiféle baja a motornak ezekkel a beállításokkal?
köszi
etz 251-em van ami fel van fúrva 300-ra. most egy 250-re való porlasztó van rajta, amiben a főfúvóka a gyári 135-ös helyett 100-as van benne. így is szépen megy, és a gyertyakép alapján még kevesebb benzint is kaphatna. a súbertű a legalsó állásban van.
szerintetek lehet bármiféle baja a motornak ezekkel a beállításokkal?
köszi
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Én múltkor polírpasztával tömítettem el véletlen. Annyiba érződött, hogy néha bakonyba magasabb fordulaton kevestelte a kapott mennyiséget. Tehát nem száz százalékosan volt tömődve, de nem volt tökéletes az utánafolyás.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Eldugult tanksapkával kb 10-15 km-t lehet megtenni.Ez nemrég volt velem azért tudom,bár akkor szándékosan dugtam be egy fogpiszkálóval a tanksapkát,mert nagyon megtankoltam és spriccelődött kifelé a nafta.
Inkább a benzincsapot szedném ki a helyéről és pucolnám meg a szűrőt körülötte,meg a csapot is atomjaira szedném és kipucolnám.
Inkább a benzincsapot szedném ki a helyéről és pucolnám meg a szűrőt körülötte,meg a csapot is atomjaira szedném és kipucolnám.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Köszi a tippeket!
Próbálkozok! Ha megoldottam akkor szólok!
Köszi!
Tamás
Köszi a tippeket!
Próbálkozok! Ha megoldottam akkor szólok!
Köszi!
Tamás
Jumper
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Én a tanksapkára tippelek,ha el van dugulva a szellőzőfurat,amikor fogy a benzin,vákkum keletkezik a tankban,és nem tud lefolyni,vagy csak nagyon lassan.Jumper írta:Sziasztok!
Valakinek van valami más tippje, hogy miért nem akar félig üres tank után rendesen utánafolyni a nafta. Nincs kedvem 150-200 km-ként tankolni!
Köszi!
Tamás
Tegyél rá egy másik tanksapkát,vagy pucold ki a mostanit.Egy próbát megér!
Üdv:Stravi
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Köszi
Akkor kell.
Akkor kell.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Elvileg azért van,hogy ne vegye át a szivocsonk a henger melegét.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a tippeket!
Kicseréltem a tömitést a henger alatt is és fölött is. Sérülést nem láttam egyiken sem, bár mind kettő környékén volt olajos folt. Változás nem történt. Beindul, bár csak szivatóval, de hamar le is áll. Ha gázt adok neki, rögtön le hörög.
A porlasztó és a henger közt a tömitésen kívül van agy kb 10mm-es műanyag lap, annak mi a szerepe. Mert most kihagytam.
Kicseréltem a tömitést a henger alatt is és fölött is. Sérülést nem láttam egyiken sem, bár mind kettő környékén volt olajos folt. Változás nem történt. Beindul, bár csak szivatóval, de hamar le is áll. Ha gázt adok neki, rögtön le hörög.
A porlasztó és a henger közt a tömitésen kívül van agy kb 10mm-es műanyag lap, annak mi a szerepe. Mert most kihagytam.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
tipp: tele van rozsdával a tankod és el vannak tömődve a szűrők a benzincsapban 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Valakinek van valami más tippje, hogy miért nem akar félig üres tank után rendesen utánafolyni a nafta. Nincs kedvem 150-200 km-ként tankolni!
Köszi!
Tamás
Valakinek van valami más tippje, hogy miért nem akar félig üres tank után rendesen utánafolyni a nafta. Nincs kedvem 150-200 km-ként tankolni!
Köszi!
Tamás
Jumper
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Húúúúúúúúúú ez már kicsit sok a jóból
A forgórészt már leszedtem, (ugyanis eddig a gyujtással küzdöttem) ott tiszta.
A hengertalp, blokk-közép már durván hangzik. Látszik kívülről valami olaj-trutyi formájában?
A karburátor leszedése valamit használt,de miután visszatettem elfogyott a töltés. Vele együtt a türelmem is. Három hét óta ma indult be először.

A forgórészt már leszedtem, (ugyanis eddig a gyujtással küzdöttem) ott tiszta.
A hengertalp, blokk-közép már durván hangzik. Látszik kívülről valami olaj-trutyi formájában?
A karburátor leszedése valamit használt,de miután visszatettem elfogyott a töltés. Vele együtt a türelmem is. Három hét óta ma indult be először.
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Üzemanyagellátás
Továbbá hengertalp, blokk-közép...Tamás írta:Porlasztó-szívócsonk-henger. De akár a porlasztó is lehet kopott.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Jumper!
Ez így már kicsit árnyaltabb
Talán akkor még van akkora "nyomása" a benzinnek hogy átfolyik a tűszelepen. Bár ez kétséges sztem.
horhaus!
Még a gyújtás oldalt nézd meg. Ha olajat találsz akkor szimmering.
Ez így már kicsit árnyaltabb

horhaus!
Még a gyújtás oldalt nézd meg. Ha olajat találsz akkor szimmering.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Velorex-es
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyõr
Re: Üzemanyagellátás
Hy! Ahol tömítés van, vagy kellene lennie. Porlasztó-szívócsonk-henger. De akár a porlasztó is lehet kopott.
T
T
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Kösz!
A bovden teljes erővel rántja vissza a gázkart. Szerintem a fals levegő esélyesebb, de hol álljak neki keresni. Egy-két tippet megköszönnék.
A bovden teljes erővel rántja vissza a gázkart. Szerintem a fals levegő esélyesebb, de hol álljak neki keresni. Egy-két tippet megköszönnék.
Re: Üzemanyagellátás
Kill3r etz!
Köszi a tippet.
Laikusként kérdezem, hogy ez fennáll akkor is ha csak tényleg "fél" tank kiürülése után csinálja ezt? Addig az ég világon semmi baja sincs.
Köszi!
Tamás
Köszi a tippet.
Laikusként kérdezem, hogy ez fennáll akkor is ha csak tényleg "fél" tank kiürülése után csinálja ezt? Addig az ég világon semmi baja sincs.
Köszi!
Tamás
Jumper
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem falsol valahol.horhaus írta:Beindul a motor, de ha ráhúzom a gázt felpörög, és úgy is marad. alapjárati csavart teljesen ki, akkor lassan vissza esik. Következő gázadásnál újra fent marad. A mellék levegő csavar tekergetésére semmit sem reagál
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Jumper!
Úszószintet és a tűszelepet lenne érdemes megnézni szerintem. Ha a csap és a szűrő tiszta akkor ez a legvalószínűbb. Szerintem túl alacsonyan van az úszód és túl hamar zárja a tűszelepet, ergo nem engedi feltöltődni az úszóházat.
horhaus!
Gázbovdened nincs "kiszőrösödve"? Amikor elengeded a markolatot akkor visszahúzza a rugó a markolatot? Ha nem akkor sztem bowden a hibás.
Úszószintet és a tűszelepet lenne érdemes megnézni szerintem. Ha a csap és a szűrő tiszta akkor ez a legvalószínűbb. Szerintem túl alacsonyan van az úszód és túl hamar zárja a tűszelepet, ergo nem engedi feltöltődni az úszóházat.
horhaus!
Gázbovdened nincs "kiszőrösödve"? Amikor elengeded a markolatot akkor visszahúzza a rugó a markolatot? Ha nem akkor sztem bowden a hibás.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok
Segítség kellene. Beindul a motor, de ha ráhúzom a gázt felpörög, és úgy is marad. alapjárati csavart teljesen ki, akkor lassan vissza esik. Következő gázadásnál újra fent marad. A mellék levegő csavar tekergetésére semmit sem reagál.
Előre is kössz.
Segítség kellene. Beindul a motor, de ha ráhúzom a gázt felpörög, és úgy is marad. alapjárati csavart teljesen ki, akkor lassan vissza esik. Következő gázadásnál újra fent marad. A mellék levegő csavar tekergetésére semmit sem reagál.
Előre is kössz.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy ETZ250-es gépem van. Most kezdtem el igazán használni, az elmúlt évben vettem. Olyat produkál, hogy amikor a tankban van még kb 7-8l benzin, egyszerűen menet közben gondol egyet és leáll. Egy kicsit várok (10-15 másodperc) meglögdösöm a gépet jobbra balra aztán újra beindul és megy 10-15 km-t és megint ezt csinálja. Ha átrakom tartalékra akkor is ugyanezt csinálja. Bár ennyi anyagnál még nem kéne átrakni. Az biztos, hogy benzin problémája van, mert ilyenkor látom, hogy elég sok nafta folyik le a karburátorba. Ha teltankolom és elmegyek vele 150-200 km-t addig semmi probléma nincs, szépen megy, bármit is csinálok vele. Amint eléri ezt a szintet szórakozik. Tegnap lemértem, amikor hazaértem egy ilyen eset után 9,5 l benzint tudtam rátölteni, akkor tele lett a tank. Próbáltam már, hogy kiszedtem a csapot, megpucoltam, minden állásban át tudok rajta könnyen fújni, és folyik is a benzin.
Ha menet közben megrángatom a gépet (jobbra balra himbálom), akkor van, hogy nem áll le.
Várom az ötleteket!
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Egy kis segítségre lenne szükségem. Egy ETZ250-es gépem van. Most kezdtem el igazán használni, az elmúlt évben vettem. Olyat produkál, hogy amikor a tankban van még kb 7-8l benzin, egyszerűen menet közben gondol egyet és leáll. Egy kicsit várok (10-15 másodperc) meglögdösöm a gépet jobbra balra aztán újra beindul és megy 10-15 km-t és megint ezt csinálja. Ha átrakom tartalékra akkor is ugyanezt csinálja. Bár ennyi anyagnál még nem kéne átrakni. Az biztos, hogy benzin problémája van, mert ilyenkor látom, hogy elég sok nafta folyik le a karburátorba. Ha teltankolom és elmegyek vele 150-200 km-t addig semmi probléma nincs, szépen megy, bármit is csinálok vele. Amint eléri ezt a szintet szórakozik. Tegnap lemértem, amikor hazaértem egy ilyen eset után 9,5 l benzint tudtam rátölteni, akkor tele lett a tank. Próbáltam már, hogy kiszedtem a csapot, megpucoltam, minden állásban át tudok rajta könnyen fújni, és folyik is a benzin.
Ha menet közben megrángatom a gépet (jobbra balra himbálom), akkor van, hogy nem áll le.
Várom az ötleteket!
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Jumper
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
na végül megoldódott az alapjárati probléma. elvittem egy szerelő sráchoz, akinek több etz-je is volt és végül ráraktunk egy másik porlasztót amivel most nagyon szépen muzsikál. érdekes az volt, hogy a gyári 130-as főfúvóka helyett 100-as van most benne, és gyertyakép alapján még így sok benzint kap. suber is lejjebb lett rakva. mondták ismerősök hogy inkább használjam a 130as fúvókát, nehogy megszoruljon a dugó, de elég kenést kap a gép, szépen forog nagy fordulaton is, és gyorsításkor és szépen megjelenik mögöttem a kék felhő.
köszi szépen a segítséget mindenkinek.
na végül megoldódott az alapjárati probléma. elvittem egy szerelő sráchoz, akinek több etz-je is volt és végül ráraktunk egy másik porlasztót amivel most nagyon szépen muzsikál. érdekes az volt, hogy a gyári 130-as főfúvóka helyett 100-as van most benne, és gyertyakép alapján még így sok benzint kap. suber is lejjebb lett rakva. mondták ismerősök hogy inkább használjam a 130as fúvókát, nehogy megszoruljon a dugó, de elég kenést kap a gép, szépen forog nagy fordulaton is, és gyorsításkor és szépen megjelenik mögöttem a kék felhő.
köszi szépen a segítséget mindenkinek.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Én sem úgy írtam
Jah lehet hogy van benne vmi...itt is alig van 125 TS
Hát próbálok az lenni
és vigyázom


Hát próbálok az lenni

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Nem is rossz szándékal mondtam csak tudom mit lehet kihozni az öreg MZ böl,sokan nem nagyon becsülik a Ts 125/150 ent pedig nagyon kezes és strapabiró társak (persze szerető gondos gazdi melett).Andrá$ írta:nem igazán állítok rajta semmit meg nem akarok rekord fogyasztást csinálni amióta nálam van (február 1) azóta nem mértem és most lemértem
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
nem igazán állítok rajta semmit meg nem akarok rekord fogyasztást csinálni amióta nálam van (február 1) azóta nem mértem és most lemértem 

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Az a tuti gratulálok de vigyázz nehogy lejebb menyen mert egyik barátom MZ je (3liter körül evet)majd lejebb vete,hogy rekord fogyasztást mérjen(2,5-2,7)pár ezer km után megete a hajtokart szépen.Egyébként egy jó 125 Ts nem is kér többet 2,8-3,5 nél ez a normális és igy megy a legjobban is.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Az jó!!! Én is 2.9-et mértem a kis Trophy-nál anno,vegyes használatnál!Andrá$ írta:Nah most lemértem a fogyasztást hogy had írjak valami jó számot
nekem 2,8-2,9 liter-e jött ki
az jó nem??

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
coco írta: Lehet kapni subertut igy kulon? Vagy ugy egybe lehet javito keszlettel?
Lehet kapni igen, de vidd el feltétlen a régit, mert az utángyártottak elég gagyik, van amelyiknek hegyes a vége, van amelyiknek szinte homorú!!
U.i: beleszaladtam én is egy ilyen megvásárlásába, mert nem vittem el a a régi tűt.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
nemkuti írta:Ha nem számoltad el, akkor ezzel 100%ig elégedett lehetsz szerintem
biztos nem sőt nem 100kilóméter lett hanem 101 úgy értem haza

coco
simsonhoz lehet külön kapni hogy MZ-hez lehet-e azt nemtom
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az enyem a majus 1 en megivott majdnem 5 litert 86 kilometeren.
Lejebb raktam subertu s lehet amiatt es a sz@r karburatotom miatt, mert ahol volt eddig az elkopott es nem tudtam oda visszatenni.
Lehet kapni subertut igy kulon? Vagy ugy egybe lehet javito keszlettel? Holnap at kell rakjam a masik karbit





- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Ha nem számoltad el, akkor ezzel 100%ig elégedett lehetsz szerintem 

- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Nah most lemértem a fogyasztást hogy had írjak valami jó számot 
nekem 2,8-2,9 liter-e jött ki
az jó nem??

nekem 2,8-2,9 liter-e jött ki
az jó nem??
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Üzemanyagellátás
Nekem nem kellett más fúvóka de ha jól tudom akkor Gyurminak kellett. Motorja válogatja...
Máté írta:és amiatt hogy 300ra van fúrva nem kéne több benzin neki az alapjárathoz?
Re: Üzemanyagellátás
300-as esetében nem tudok mit mondani, majd talán valaki hozzászól, aki ekkora hengert használ... de szeintem az alapjárati 50-es fúvókával nem lehet gond... alapméretes henger esetében ha nagyon ki van tekerve az alapjárati keverékcsavar bele is fullad a többletbenzinbe... szóval ezt simán be lehet állítani a csavarral...Máté írta:és amiatt hogy 300ra van fúrva nem kéne több benzin neki az alapjárathoz?
a gond igazából a főfúvóka méretével lehet, mert a gyári 130-as már kevés oda... 135-ös fúvókát lehet kapni hozzá a boltba, de szerintem ennél még nagyobbat is igényelne...
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
és amiatt hogy 300ra van fúrva nem kéne több benzin neki az alapjárathoz?
Re: Üzemanyagellátás
rendben, ha minden jó, akkor nincs más dolgod, minthogy a keverékállító csavart kitekered kb. 3 fordulattal, meg a melléklevegő csavart is vagy 3-mal... ezzel a beállítással mindenféleképpen el kell indulnia, és járnia kell a motornak... ha nem, akkor ott már más bibi van (főtengelyszimering, gyújtás, kipufogó)...
szóval, ha jár, a melléklevegőt hozzáállítod, hogy egyenletesen járjon, és ne álljon le... elképzelhető, hogy magas lesz az alapjárat (2500 fordulat)...
aztán szépen, finoman, lassan a keverékszabályzó csavart zárod addig a pontig, amíg az alapjárat a legmagasabb lesz... (a keverékszabályzó csavarral ezzel elszegényíted a benzin-levegő keveréket...) ha ezt a pontot megtaláltad, tekerd ki vissza 1/4 vagy 1/8 fordulattal, hogy ne maradjon elszegényítve az alapjárat...
és legvégül a melleklevegő becsavarásával leveszed a fordulatot a megfelelő értékre... kezdetben érdemes egy kicsit magasabb alapjáratot állítani, majd később finomítod kicsit...
mivel neked a keverékszabályzó szinte teljesen ki van tekerve, az azt jelenti, hogy valahonnan levegőt szív a rendszer (ha a dugulást már kizártuk)... ugye több levegőhöz több benzin is kell... a szívócsonk hajlamos elrepedni, képes még levegőt szívni a karbi tetején a csavaros kupak alatt, illetve a bowden bevezetésnél, és a főtengelyszimeringnél... nézd még meg azt is, hogy a súber nem kotyog-e a karbiban, mert mellete is szívhat levegőt...
sok sikert!...
szóval, ha jár, a melléklevegőt hozzáállítod, hogy egyenletesen járjon, és ne álljon le... elképzelhető, hogy magas lesz az alapjárat (2500 fordulat)...
aztán szépen, finoman, lassan a keverékszabályzó csavart zárod addig a pontig, amíg az alapjárat a legmagasabb lesz... (a keverékszabályzó csavarral ezzel elszegényíted a benzin-levegő keveréket...) ha ezt a pontot megtaláltad, tekerd ki vissza 1/4 vagy 1/8 fordulattal, hogy ne maradjon elszegényítve az alapjárat...
és legvégül a melleklevegő becsavarásával leveszed a fordulatot a megfelelő értékre... kezdetben érdemes egy kicsit magasabb alapjáratot állítani, majd később finomítod kicsit...
mivel neked a keverékszabályzó szinte teljesen ki van tekerve, az azt jelenti, hogy valahonnan levegőt szív a rendszer (ha a dugulást már kizártuk)... ugye több levegőhöz több benzin is kell... a szívócsonk hajlamos elrepedni, képes még levegőt szívni a karbi tetején a csavaros kupak alatt, illetve a bowden bevezetésnél, és a főtengelyszimeringnél... nézd még meg azt is, hogy a súber nem kotyog-e a karbiban, mert mellete is szívhat levegőt...
sok sikert!...
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
a csatorna teljesen tiszta, mindehol szépen áthalad a benzin. de ezt is már párszor leírtam.
Re: Üzemanyagellátás
hát akkor azzal a csatos karbival még mindíg gond van... 50-es az alapjárati fúvóka benne, ami alapesetben még sok is... ezért a keverékszabályzó csavarral tudod csökkenteni az áthaladó keveréket... tehát normális alapjárathoz csak kb. 1,5-2 fordulatra kell kitekerni... éppen ezért a rugónak semmi baja nincs, nem kell, és nem is szabad addig kitekerni, mert ott már úgyse szabályoz semmit, és a többlet benzinbe belefullad a motor...Máté írta:sziasztok!
egy 251 es etz-m van ami fel lett fúrva 300-ra. volt egy kis gond a karbival, és azóta nem tudom beállítani az alapjáratot. segítsetek kérlek benne, hogy hogyan lehet beállítani. minden szépen átjárható, csak a beállítást nem tudom megcsinálni. az alapjárati benzincsavar eléggé ki volt csavarva, még a szétszedés előtt. a másik az, hogy a csavar mögött van egy rugó, de az már a nagyon kicsavart állapotban nem tart semmit. ugyen az lenne a szerepe, hogy ne engedje elcsavarodni a csavart. segítsetek kérlek hogyan kéne beállítani és mit lehet csinálni a rugóval.
köszi
az a tény, hogy neked mégis fullra ki van tekerve, nem mást jelent, minthogy az alapjárati rendszereddel van gond... vagy a fúvóka kicsi benne 35-40-es, vagy pedig az átvezető csatorna van részlegesen eldugulva (ezt már leírtam kétszer is)... ez nagyon meg tudja szivatni az embert, mert, ha valaki nem tudja, hogy az ott van, illetve, hogy annak ott kell lennie, az észre sem veszi...
a csatos karbi leírásában pedig lépésröl-lépésre le van írva a beállítása... CO méréssel, és CO mérés nélkül is...
egyértelmű, hogy az a csatorna szivat téged is...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég