Ennek valahogy úgy kéne működnie, hogy 5000ig kimegy, 6000nél már "nagyon természetellenes hangja van" magyarul szét akar esni és összevissza kalimpál. A 4500 mint élhető maximum sztem egy picit kevés. Vagy tényleg keveset kap és azért nem forog ki, vagy előgyújtás, vagy főtengelycsapágy (ami miatt fordulaton összevissza működhet a gyújtás) lehet, vagy simán "olyan".kosian írta:Másik: Hogy a fenébe járnak itt egyesek 250-es ETZ-vel 4 literes fogyasztással?
Én ha nagyon jóindulatúan számolok, az enyém akkor is 5 liter fölött eszik!!!
Mennyi a 250-es max fordulata?
Nem tudom, hogy jó-e, vagy az órám mér rosszul, de nekem 4500 a max. és talán 5000-ig kimegy,
de ott már nagyon természetellenes hangja van...
A fogyasztás meg a gázhúzástól függ


Hogy olajokról is essen szó: Legolcsóbb Challoils ásványi 2T olajat használom, azon nem fog múlni, belerakhatod a legdrágább 3000 forintos versenyolajat is, nem lesz töle jobb, a kipuffogót kíméli inkább, bár nekem ez se füstöl. hajtóműolajam szintén Challoils, 80w90, szerintem kell a nagy viszkozitás a váltónak amikor 4500 at forog átlagosan a főtengely, nem piskóta erők vannak ott. A fogaskerékcsere pedig macerás, és drága.