



ha nem tévedek akkor a 125 ös meg a 150-es között ponta lánckerék a külömbség pl ,nem?piki24 írta:Max lejtön lefelé,ugyan is ha nagyobb az átmérö gyengébb lesz a motor,a 150-es meg nem egy erö gép hogy sik uton csak ugy kiforogjon 4-be föleg nagyobb gumival.bg írta: na erre a kis eltérésre vagyok én kíváncsi!
elmondom honnan jött a dolog iránti kíváncsiságom.
totalbike népítéletben olvastam hogy az akárki felrakott egy 3,00 helyett 3,50, kereket a kis 150 mocijára, és mintha atomvillanás lett volna mögötte úgy ment tõle a gép. végsebességre álítólag 15 km/h volt a különbség.
na ezért kérdeztem.
Tegyél fel elöre egyel nagyobb lánckereket majd meglátod mennyivel sz@rabb lesz.
Nekem a ts 125 volt egy darabig a 3.00 helyett 2.75 hátul és szerintem 5km/h val ment végre kevesebbet.
Max lejtön lefelé,ugyan is ha nagyobb az átmérö gyengébb lesz a motor,a 150-es meg nem egy erö gép hogy sik uton csak ugy kiforogjon 4-be föleg nagyobb gumival.bg írta:na erre a kis eltérésre vagyok én kíváncsi!Stravkó írta:A 3,00 és a 3,50 között biztosan van magasságban egy kis eltérés,de ezt szerintem nem fogod érezni. A szélesebb guminak viszont nagyobb a gördülési ellenállása,ezt is vedd figyelembe.
elmondom honnan jött a dolog iránti kíváncsiságom.
totalbike népítéletben olvastam hogy az akárki felrakott egy 3,00 helyett 3,50, kereket a kis 150 mocijára, és mintha atomvillanás lett volna mögötte úgy ment tõle a gép. végsebességre álítólag 15 km/h volt a különbség.
na ezért kérdeztem.
miért sok?piki24 írta:Szerintem a szélességgel együtt az átmérö is nö.
Kettö mérettel nagyobb az már sok,föleg a "kis mzre"
na erre a kis eltérésre vagyok én kíváncsi!Stravkó írta:A 3,00 és a 3,50 között biztosan van magasságban egy kis eltérés,de ezt szerintem nem fogod érezni. A szélesebb guminak viszont nagyobb a gördülési ellenállása,ezt is vedd figyelembe.
viszont a szélességgel együtt jár a gumiköpeny külsõ méretének változása is .. legalábbis a mofaker oldalán ezt olvastam.Stravkó írta:Nem az átmérõje nõ,hanem a szélessége! A 3,25*18 szerintem még elmegy rajta,de a 3,50 széles gumi már a 250-eseken van! Söt én sokáig jártam 3,25-össel a nagy Etz-mel,és nem volt lassabb töle!
mire alapozod a véleményed?Stravkó írta:Semmiféleképpen nem fog jobban menni tõle,sõt inkább visszafog rajta!!!
elvileg nincs benne olyan kopo alkatresz amit cserelni kellene a szimeringen kivul!hell írta:Aha értem! Én a belsejében lévõ kis 'tengelyen' lévõ dolgokra lettem volna kíváncsi ott van-e valami kopó alkatrész? De azért köszönöm a gyors választ!z25z írta: sokminden lehet: kezdve onnan, hogy nem jol tetted be a szimmeringeket (nem ment a helyere/ferden), Nem megfelelo volt a meretuk, sok volt benne az olaj (230-250 ccm szarankent), mechanikai serules (buktak elotte vele) igazabol kopo alkatresz (mi kopik?) nem csinal olyat, hogy kiugrik a szimmering a helyerol, max. ereszt egy kicsit, amit lehet orvosolni azzal, hogy nem 7 mm-es magassagut teszel bele, hanem 2 db duplaajku 5 mm-est, mert az meg elfer
Aha értem! Én a belsejében lévõ kis 'tengelyen' lévõ dolgokra lettem volna kíváncsi ott van-e valami kopó alkatrész? De azért köszönöm a gyors választ!z25z írta:sokminden lehet: kezdve onnan, hogy nem jol tetted be a szimmeringeket (nem ment a helyere/ferden), Nem megfelelo volt a meretuk, sok volt benne az olaj (230-250 ccm szarankent), mechanikai serules (buktak elotte vele) igazabol kopo alkatresz (mi kopik?) nem csinal olyat, hogy kiugrik a szimmering a helyerol, max. ereszt egy kicsit, amit lehet orvosolni azzal, hogy nem 7 mm-es magassagut teszel bele, hanem 2 db duplaajku 5 mm-est, mert az meg elferhell írta:Az én kis kérdésemre ezekszerint nincs válasz nincs benne semmi kopó alkatrész amit cserélni illik (mivel nem vagyok nagy szerelõ így nem tudom sajnos) ez jó hír számomra egy gondal kevesebb vagy mégis van?
sokminden lehet: kezdve onnan, hogy nem jol tetted be a szimmeringeket (nem ment a helyere/ferden), Nem megfelelo volt a meretuk, sok volt benne az olaj (230-250 ccm szarankent), mechanikai serules (buktak elotte vele) igazabol kopo alkatresz (mi kopik?) nem csinal olyat, hogy kiugrik a szimmering a helyerol, max. ereszt egy kicsit, amit lehet orvosolni azzal, hogy nem 7 mm-es magassagut teszel bele, hanem 2 db duplaajku 5 mm-est, mert az meg elferhell írta:Az én kis kérdésemre ezekszerint nincs válasz nincs benne semmi kopó alkatrész amit cserélni illik (mivel nem vagyok nagy szerelõ így nem tudom sajnos) ez jó hír számomra egy gondal kevesebb vagy mégis van?
Szerintem az olajnak nincs baja benne, csak gyanítom, hogy nem azonos a mennyiség a két szárban, illetve lehet, hogy nem is elég. El biztos, hogy nem folyik és a szimmeringnél sem tol ki egy hangyányit se. Szerintem egyszerûen csak nem jól lett feltöltve...bluerider írta:Kosian!
Ha nem engeded le honnan tudod mennyit kell beletölteni hogy 230ml legyen benne?
Meg ráöntenéd a tiszta olajat a dzsuvásra?
az etz-be is csapagy vanPapszi írta:Kormány - lengéscsillapítót csak régi MZ-en lehet használni?!Jól tudom? Mert az újabb ETZ-knél már távtartó van a két kifli között és az nem engedi szorítani, régebbi típusoknál meg valami csapágy lehetett? Ti mit tudtok errõl?
De elõbb engedd le belõle a régit!Samu írta:Szia! Letekered a felsõ zárócsavarokat és azokon keresztülNem kell hozzá semmi trükk
![]()
kosian írta:Vettem telóolajat és azt szeretném kérdezni, hogy hogy kell beletölteni az elsõ villába? Fel kell hozzá emelni a motort, hogy ne legyen súly a villán?
Én használom,az utánfutó miatt szereltem föl,mert szitált a kormányom. Sokat javított a helyzeten,elõtte 80 fölött már életveszélyes volt,de azóta már 90-100-zal is húztam a futót! Mondjuk ez függött a terheléstõl is,egyedül,cuccok nélkül nem csinálta!kobraCode írta:z25z köszi az infót már így is sokat megtudtam róla. Valaki használ ilyet? Tapasztalatok?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég