Honnan van?
Futómű
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Anno lehetett az enyémen is oldaltámasz hátul, mert a távtartó nem a gyári, hanem az oldaltámaszos verzió, szóval még az is lehet. Most középen van az oldaltámasz, mert a felhajtható katonai lábtartó van rajta, de már ezzel vettem, szóval nem tudom, hogy mennyit használták régen hátsó támasszal.kupi írta:Tegnap este nézegetem egy ETZ vázat a garázsba és feltünt,hogy az oldaltámasz ami a hátsó kerékre van szerelve egy idõ után el tudja csvarni a hátsó villát igy a hátsó kerék kicsit 2-4 fokot kb jobra döl nem itt van a kutya elásva?
Devil!
Egyébként a hátsó kerékbe a csapágyak közti távtartót lehet venni külön? Vagy csak esztergáltatni lehet? Ha csak eszterga, akkor nem tudja megmondani valaki a pontos méretét?
Széles utat, hátszelet!
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Nekem Pirelli Phantom MT 58 van hátul, elõtte Metzeler ME 33 Laser volt hátul. A Pirelli olyan kemény, hogy a gumis 2 óra hosszán keresztül tette fel, másodjára és sikerült nem kicsípnie a belsõt. A Metzeller meg nagyon jó puha volt és jól is tapadt, igaz ugyanúgy felmelegszik mint a Pirelli. De ennek a témának talán jó lenne egy Gumi topic nem Samu?KILL3R etz írta:Nekem K66-os Heidenau van hátul. Vizen sztem verhetetlen,jól is dönthetõ, de túl kemény... Ergo annyira nem tapad, de cserébe nem is kopik

Üdv.: Papszi



a kormany lengescsillapitot ne ugy kepzeljetek el, mint amiket a nyugati motorokhoz lehet venni! Akormany kozepen van egy tekero es ha tekered akkor nehezebb lesz forgatni a kormanyt, ha megtalalom csinalok rolla kepet es felteszem!
A Kerek csapagyakat ugy is ki lehet nyirni, ha nagyon meghuzza valaki a kerektengely csavarjat akkor a tavtarto a kerekben megroppanhat, vagy osszebb nyomodhat es onnantol amig ki nincs cserelve mindig enni fogja a csapagyakat!
A Kerek csapagyakat ugy is ki lehet nyirni, ha nagyon meghuzza valaki a kerektengely csavarjat akkor a tavtarto a kerekben megroppanhat, vagy osszebb nyomodhat es onnantol amig ki nincs cserelve mindig enni fogja a csapagyakat!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hello!
A Vee Rubber-t én nem ismerem, de a lent említett Heidenau valóban egy jó választás az ár/érték arány miatt.
Abban is egyetértek, hogy a gumin nagyon sok múlik, és nem érdemes ezen spórolni. Nekem már sikerült megcsúsznom kanyarban rossz gumival, így mindenképp tudom ajánlani a jobb miõséget.
S ha netán valaki többet rá tud fordítani, akkor az ME77-et és ME22-õt tudom ajánlani bátran!
http://www.metzelermoto.de/web/catalog/ ... og/classic
Az Me22 tapasztalatom szerint vízes úton jobb, egyébként nagyon hasonló a karakterisztikájuk. S nekem sikerült egy elsõt+hátsót annakidején 100euroért beszerezni...
A Vee Rubber-t én nem ismerem, de a lent említett Heidenau valóban egy jó választás az ár/érték arány miatt.
Abban is egyetértek, hogy a gumin nagyon sok múlik, és nem érdemes ezen spórolni. Nekem már sikerült megcsúsznom kanyarban rossz gumival, így mindenképp tudom ajánlani a jobb miõséget.
S ha netán valaki többet rá tud fordítani, akkor az ME77-et és ME22-õt tudom ajánlani bátran!
http://www.metzelermoto.de/web/catalog/ ... og/classic
Az Me22 tapasztalatom szerint vízes úton jobb, egyébként nagyon hasonló a karakterisztikájuk. S nekem sikerült egy elsõt+hátsót annakidején 100euroért beszerezni...
oTo
- BigBigJoe
- Simsonos
- Hozzászólások: 105
- Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád
Köszi a javaslatot.Gyurm@ írta:Szia én elõre ezt ajánlom: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00557
Hátra pedig ezt: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00590
Ezek jól bevált minták mind kanyarvadászatra mind pedig túrista üzemmódra![]()
A Vee Rubber ugyan nem kopik viszont nem is tapad ár érték arányban a Heidenau a jobb. Motoron mindíg a lehetõséghez képest a legjobbat választom. Nagyon sok múlik a gumin!!!Sztem ne ezen spórolj!!BigBigJoe írta:Véleményt, tapasztalatot kérek Tõletek a Vee Rubber gumikkal kapcsolatosan.
Üdv.
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Ez azt jelenti, hogy van gyári MZ kormánylengés-csillapító? Mert ETZ-be is van oldalkocsis, változat. Naés a kormánylengéscsillapító nem drágább mint maga a motor?KILL3R etz írta:Ha nem tudjátok megoldani ezt a kormányrángatást sztem érdemes lenne beszerezni egy kormánylengés-csillapítót... Az oldalkocsis motorokat gyárilag ilyennel szerelték.

Üdv.: Papszi



- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Az én motorom is rángatja a kormányt. 16 colos kerék volt elõl 90/90-es Metzeller jól tapadó gumival (igaz kopott volt), akkor is rángatott. Aztán betettem a gyári 18 colos kereket Pneumat gumi van rajta, ez 2,2 BAR nyomáson is rugózik egy kicsit, ugyan úgy rángatja a kormányt. Kecskemétre mentem, feltankolva és a hátsó dobozom (a féklámpa feletti) durván meg volt pakolva elég nehéz volt, na meg az egész motor feltankolva, akkor úgy rángatott hogy menni alig tudtam vele, a pleximhez felnyúltam a bal kezemmel és majdnem eldobott. De egyébként nem nyomja ilyen durván a rángatást. Ja és nekem is rendbe vannak a csapágyak.
Üdv.: Papszi



- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Tegnap este nézegetem egy ETZ vázat a garázsba és feltünt,hogy az oldaltámasz ami a hátsó kerékre van szerelve egy idõ után el tudja csvarni a hátsó villát igy a hátsó kerék kicsit 2-4 fokot kb jobra döl nem itt van a kutya elásva?
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
A gumim szinte vadiúj, pirelli elõl hátul, szóval azt kizárnám és a régi gumival is csinálta. A hátsó kerékben SKF csapágyak vannak, a lengõvilla szilentek pedig a blokktartó vasakkal együtt cserélve voltak a nyáron. A kormánycsapágyat nem tudom, hogy lehet megnézni, hogy jó-e, mert nem kotyog a kormány. Mondjuk megmondom õszinteén, mikor megvettem a motort, nem sokra rá tönkrementek a csapágyak a hátsó kerékben, amit mikor kicseréltünk, sokkal jobb lett a helyzet a rángatózás terén. Viszont azok valami gagyi csapágyak lehettek, mert nagyon hamar tönkrementek és hallottam olyat is, hogy lehet, hogy valami nincs rendben és nyírja a csapágyakat... Ekkor cseréltem SKF-re, ami azóta is jó, de ez a csere már nem jelentett javulást a rángatózás terén. Ha ez a csapágynyírás fennáll, akkor ennek mi lehet az oka vajon?
Széles utat, hátszelet!
- Gyurm@
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 469
- Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ 300
- Tartózkodási hely: Budakalász
Szia én elõre ezt ajánlom: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00557
Hátra pedig ezt: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00590
Ezek jól bevált minták mind kanyarvadászatra mind pedig túrista üzemmódra
A Vee Rubber ugyan nem kopik viszont nem is tapad ár érték arányban a Heidenau a jobb. Motoron mindíg a lehetõséghez képest a legjobbat választom. Nagyon sok múlik a gumin!!!Sztem ne ezen spórolj!!
Hátra pedig ezt: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00590
Ezek jól bevált minták mind kanyarvadászatra mind pedig túrista üzemmódra

A Vee Rubber ugyan nem kopik viszont nem is tapad ár érték arányban a Heidenau a jobb. Motoron mindíg a lehetõséghez képest a legjobbat választom. Nagyon sok múlik a gumin!!!Sztem ne ezen spórolj!!
BigBigJoe írta:Véleményt, tapasztalatot kérek Tõletek a Vee Rubber gumikkal kapcsolatosan.
Powered by Bambi -- ETZ 300
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Nekem is ezt csinálja azóta, hogy csattantam vele egyet.. Súllyal centírozva lett, de nem tökéletes. De jobb mint volt. Ahogy levettem a dobozokat, megszûnt. Akár egy fennt levõ hátsó doboz is okozhatja. Orvoslása lehet a kerék újrafûzése, vagy kormányvégsúly. (az olyan mintha mindig fognád a kormányt egy kicsit)
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Jo lenne ha kideritenéd miért csinálja mert az enyém is olyan.Ha kijön a jobb idö mindenképp kinyomozom az okát mert már nagyon unom hogy egyik kézzel sem tudom elengedni a kormányt.Az eredményt majd megirom.A régi gumival is csinálta és az ujjal is.kosian írta:Sziasztok!
Régebben írtam már ezzel kapcsolatban, de akkor feledésbe is merült a téma és én sem foglalkoztam vele túl sokat. Szóval az van, hogy nem lehet elengedni a kormányt, mert beszitál az eleje a gépnek. 90 fölött és 40 alatt nem, de a kettõ közötti sebességtartományban ez a szitu. Ha fogom a kormányt (ami persze természetes...), akkor nem gáz és nem is rángatja, meg semmi, szóval abszolút nem érzõdik. Viszont ha elengedem, szinte azonnal elkezd jobbra-balra rángatni és szerintem, ha hagynám, tuti esés lenne belõle. Szóval gondoltam most megint feldobom a témát, hátha megoldódna. Akinek van ötlete, vagy volt hasonló tapasztalata, örömmel veszem a hozzászólásokat.
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Szia Nekem is csinálta a TS de mióta az elsõ gumi ki lett cserélve azota teljesen eltünt a rángatás(igaz nekem csak nagyon kicsit csinálta pedig maga a felni ki is volt centirozva és nem is ütött,és egyvonalba is volta hátsoval).lehet a kemény régi gumi lehetett a ludas engem nem nagyon zavart de az új gumival(pedig chinai)még elengedett kormányal fékezhetek is akkor is egyenesen megy.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!
Régebben írtam már ezzel kapcsolatban, de akkor feledésbe is merült a téma és én sem foglalkoztam vele túl sokat. Szóval az van, hogy nem lehet elengedni a kormányt, mert beszitál az eleje a gépnek. 90 fölött és 40 alatt nem, de a kettõ közötti sebességtartományban ez a szitu. Ha fogom a kormányt (ami persze természetes...), akkor nem gáz és nem is rángatja, meg semmi, szóval abszolút nem érzõdik. Viszont ha elengedem, szinte azonnal elkezd jobbra-balra rángatni és szerintem, ha hagynám, tuti esés lenne belõle. Szóval gondoltam most megint feldobom a témát, hátha megoldódna. Akinek van ötlete, vagy volt hasonló tapasztalata, örömmel veszem a hozzászólásokat.

Régebben írtam már ezzel kapcsolatban, de akkor feledésbe is merült a téma és én sem foglalkoztam vele túl sokat. Szóval az van, hogy nem lehet elengedni a kormányt, mert beszitál az eleje a gépnek. 90 fölött és 40 alatt nem, de a kettõ közötti sebességtartományban ez a szitu. Ha fogom a kormányt (ami persze természetes...), akkor nem gáz és nem is rángatja, meg semmi, szóval abszolút nem érzõdik. Viszont ha elengedem, szinte azonnal elkezd jobbra-balra rángatni és szerintem, ha hagynám, tuti esés lenne belõle. Szóval gondoltam most megint feldobom a témát, hátha megoldódna. Akinek van ötlete, vagy volt hasonló tapasztalata, örömmel veszem a hozzászólásokat.

Széles utat, hátszelet!
- BigBigJoe
- Simsonos
- Hozzászólások: 105
- Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád
tams9 írta:Hello nekem is Vee Rubber gumim van. Régen elõl hátul Heidenau volt. Jobban mutat rajta, biztosan jobban is tapad. Viszont sokkal jobban kopik. Nekem hátul egy 110/90-es Heidi totál turistásra kopott és utána már nem volt jó egyáltalán. Most Mitasom van, ez nem versenyre való gumi, lassabban kopik, eleve turistás. Igaz az én motorozási stílusomtól igencsak távol áll a kanyarvadászat meg a lábtartó szikráztatás.BigBigJoe írta:Véleményt, tapasztalatot kérek Tõletek a Vee Rubber gumikkal kapcsolatosan. A motoromon ilyen van elõl, és szinte új. Nem cserélném le feltétlenül azért, mert kevésbé tutti márka, de meggyõzõ érvek kellenek, mert hátsót kellene vennem, és ebben elég jó árban láttam 3.5 / 18 -ast.
Szóval legyen, vagy sem. Láttam természetesen Heidenau-t is, tudom, az sokkal jobb, de a "központi kincstár most más felújítandó, cserélendõ cuccra finanszírozott csak".
Köszi, üdv.
Elõl ilyenem volt: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00552
Ez tetszetõs ugyan, de semmiképp nem ajánlom, nekem teljesen összevissza repedezett, olyan volt mint a lebbencs tészta és mástól is hallottam már ilyet. Kanyarban nem volt olyan rossz. Ha csak simán fékeztél, akkor nem igazán lehetett érezni a csúszáshatárát, fékezel vele és egyszercsak elszabadul. De ez lehet, hogy azért volt mert régit fogtam ki vagy nem tudom. Most Vee Rubber van elöl is azon jobban érezni amikor úgy még csak "radirozódik". Nekem bevált a Vee Rubber, olcsóbb is és a dolgát ez is teszi, szerintem csak extrém használatnál jöhetnek ki a különbségek.
Köszönöm a részletes választ. Megnyugtattál, hogy nem olyan rossz ez. Sokat olvasgattam a márkásabb gumikról, de Nekem a utcai teszt a meggyõzõ, nem a szakújság, vagy forgalmazó hibátlan tesztleírása. Így már a hátsóban is talán Vee Rubbert választok.
Köszi még1szer, üdv.
- BigBigJoe
- Simsonos
- Hozzászólások: 105
- Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád
merojoc írta:Nekem a molos lengéscsilapítóolaj nem jött be elõre túl lágy lett tõle a rugózás, tegnap lecseréltem sûrûbre.
Hátra úgy néz ki jó a híg.BigBigJoe írta:Cserélem a telókban az olajat.
Használ e valaki közületek MOL terméket erre a célra? Mi a tapasztalat, vagy tudtok e javasolni egy konkrét típust, mely erre a célra (elsõ-hátsó telókhoz) tökéletesen megfelel?! Találtam sok telóolajat, és nem tudom eldönteni, hogy melyik lenne a legjobb!
Köszi, üdv.
Köszi a segítséget.
- merojoc
- Simsonos
- Hozzászólások: 145
- Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs
Nekem a molos lengéscsilapítóolaj nem jött be elõre túl lágy lett tõle a rugózás, tegnap lecseréltem sûrûbre.
Hátra úgy néz ki jó a híg.
Hátra úgy néz ki jó a híg.
BigBigJoe írta:Cserélem a telókban az olajat.
Használ e valaki közületek MOL terméket erre a célra? Mi a tapasztalat, vagy tudtok e javasolni egy konkrét típust, mely erre a célra (elsõ-hátsó telókhoz) tökéletesen megfelel?! Találtam sok telóolajat, és nem tudom eldönteni, hogy melyik lenne a legjobb!
Köszi, üdv.
ETZ 251
Hello nekem is Vee Rubber gumim van. Régen elõl hátul Heidenau volt. Jobban mutat rajta, biztosan jobban is tapad. Viszont sokkal jobban kopik. Nekem hátul egy 110/90-es Heidi totál turistásra kopott és utána már nem volt jó egyáltalán. Most Mitasom van, ez nem versenyre való gumi, lassabban kopik, eleve turistás. Igaz az én motorozási stílusomtól igencsak távol áll a kanyarvadászat meg a lábtartó szikráztatás.BigBigJoe írta:Véleményt, tapasztalatot kérek Tõletek a Vee Rubber gumikkal kapcsolatosan. A motoromon ilyen van elõl, és szinte új. Nem cserélném le feltétlenül azért, mert kevésbé tutti márka, de meggyõzõ érvek kellenek, mert hátsót kellene vennem, és ebben elég jó árban láttam 3.5 / 18 -ast.
Szóval legyen, vagy sem. Láttam természetesen Heidenau-t is, tudom, az sokkal jobb, de a "központi kincstár most más felújítandó, cserélendõ cuccra finanszírozott csak".
Köszi, üdv.
Elõl ilyenem volt: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00552
Ez tetszetõs ugyan, de semmiképp nem ajánlom, nekem teljesen összevissza repedezett, olyan volt mint a lebbencs tészta és mástól is hallottam már ilyet. Kanyarban nem volt olyan rossz. Ha csak simán fékeztél, akkor nem igazán lehetett érezni a csúszáshatárát, fékezel vele és egyszercsak elszabadul. De ez lehet, hogy azért volt mert régit fogtam ki vagy nem tudom. Most Vee Rubber van elöl is azon jobban érezni amikor úgy még csak "radirozódik". Nekem bevált a Vee Rubber, olcsóbb is és a dolgát ez is teszi, szerintem csak extrém használatnál jöhetnek ki a különbségek.
- BigBigJoe
- Simsonos
- Hozzászólások: 105
- Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád
Véleményt, tapasztalatot kérek Tõletek a Vee Rubber gumikkal kapcsolatosan. A motoromon ilyen van elõl, és szinte új. Nem cserélném le feltétlenül azért, mert kevésbé tutti márka, de meggyõzõ érvek kellenek, mert hátsót kellene vennem, és ebben elég jó árban láttam 3.5 / 18 -ast.
Szóval legyen, vagy sem. Láttam természetesen Heidenau-t is, tudom, az sokkal jobb, de a "központi kincstár most más felújítandó, cserélendõ cuccra finanszírozott csak".
Köszi, üdv.
Szóval legyen, vagy sem. Láttam természetesen Heidenau-t is, tudom, az sokkal jobb, de a "központi kincstár most más felújítandó, cserélendõ cuccra finanszírozott csak".
Köszi, üdv.
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Holnap, vagy holnapután összehasonlítom a két vázat, mindkettõbõl van most kéznél.Matthej01 írta:És lehet is tudni hogy hol? Vagy ha én azt nem teszem meg nagy baj lenne?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
A kerek be van allitva es egyenesen all. Most csinaltam meg a lengovillat mert el volt hajolva s vissza szerelesnel vettem eszre. Kb igy nez ki a dolog
/\
O - elsokerek
|
|
O - hatso kerek
Ez lenne a normal.

/\
O
|
|
-O
s igy nez ki kb az enyem.
De persze nincs nagy elteres. 1cm kb.
Szerintem a vaz lessz a hibas.
Bocs a hulye rajzert
/\
O - elsokerek
|
|
O - hatso kerek
Ez lenne a normal.

/\
O
|
|
-O
s igy nez ki kb az enyem.

De persze nincs nagy elteres. 1cm kb.
Szerintem a vaz lessz a hibas.

Bocs a hulye rajzert

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
coco!
ha szerencséd van, akkor csak a hátsó keréken kell egy kicsit állítani azokkal az M6-os csavarszárakkal(részletesen nem tudom leírni h kell mert még nem pihentem ki az óév "fáradalmait"
), rosszabb esetben el van csavarodva vagy a lengõvilla vagy a váz, sztem.
ha szerencséd van, akkor csak a hátsó keréken kell egy kicsit állítani azokkal az M6-os csavarszárakkal(részletesen nem tudom leírni h kell mert még nem pihentem ki az óév "fáradalmait"



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Devil. Bele lehet rakni!
Lattam az alabbi kepeken hogy mi a hejzet
Nos az enyemnek is ilyensmi baja van csak nalam nem egy iranyba fut a 2 kerek. Majdnem 1 centi elteres van a ket kerek iranya kozott.A hatso kerek 1 centivel arreb van mint az elso. Ez mitol van? Amugy normalisan megy meg minden csak a hatso villa szerelesekor vettem eszre ezt.

Lattam az alabbi kepeken hogy mi a hejzet

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára coco 2009.01.01. 17:25-kor.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Ránézésre igen. A másik meg írták hogy a 251 est a 150 es átalakított vázából csinálták.Nagy gond nem lehet ránézésre ua.Devil írta:ugyan azok a csapagyak vannak benne! el fog ferni a 250-es blokk?Matthej01 írta:Valaki aki tudja mondja meg nekem azt, hogy a 150 és 250 etz hátsó kerék csapágyában van-e valami külömbség. Csak azért mert 150esbe 250es blokkot pakolok és nem igazán komálnám ha acsapágy megsütikélne úgy 130 környékén.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
[quote="bakimate"]Ehhez mit szóltok? :-O :-O :-O
sztem az elõlrõl kapott valami rohadt nagy ütést.
sztem az elõlrõl kapott valami rohadt nagy ütést.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
ugyan azok a csapagyak vannak benne! el fog ferni a 250-es blokk?Matthej01 írta:Valaki aki tudja mondja meg nekem azt, hogy a 150 és 250 etz hátsó kerék csapágyában van-e valami külömbség. Csak azért mert 150esbe 250es blokkot pakolok és nem igazán komálnám ha acsapágy megsütikélne úgy 130 környékén.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hali Matthej!Matthej01 írta:Valaki aki tudja mondja meg nekem azt, hogy a 150 és 250 etz hátsó kerék csapágyában van-e valami külömbség. Csak azért mert 150esbe 250es blokkot pakolok és nem igazán komálnám ha acsapágy megsütikélne úgy 130 környékén.
Bocsi hogy offolom a topic-ot de csak itt tudom feltenni a kérdést. Szal, hogy tudod megoldani ezt a 125-ös vázba 250-es blokk témát? Már a gép lepapírozására gondolok... Mert én is erõsen gondolkodom egy 250-esen csak nem szivesen adom el ezt a kicsit, most hogy gatyába lett rázva.
Elõre is köszi a választ!
És BUÉK!

- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Csak men a Fekete Laci-bá motorja?Mi a fenétöl tud ez igy elmenni?Igazi horror.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég