Köszi
Blokk
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
forgórész
Sziasztok, bocsi h ilyen hülye vagyok, csak teljesen megvagyok kavarodva, hogy most mindent elolvastam. Inkább lefotóztam h mi a baj, és ezzel mit kell csinálni, vagy mit lehet? Köszi


imádom az etz m
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
forgórész
Igen, sztm akkor a szénkefe tört le, mert olyan grafitos dolog.Sohasem tudtam h mi az, nem értek az elektronikához annyira. Köszi, hogy írtál.
imádom az etz m
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
forgórész
Elõször is köszönöm a választ, tehát akkor nem kell új forgórész, csak megcsinálják amit kell. A Barti.... utca az merre van mert ismerõs, lehet h voltam már ott, de most hirtelen nem ugrik ne h hol van. Elmondanád merre találom?
imádom az etz m
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
szia
sajnos ujjat kell venned . warburg vagy a trabanté jó hozzá a négy utemüé.2000ft.rézböl van és soha nem megy tönkre.
ha kecskeméten jársz a prohászka villamosságnál lehet venni. cim régi mentö álmás utcája a Bajcskizsilincki utcavégénvan én is ott vettem.vidd be aforgo részt ott meg is csinálják
Udv:misi

sajnos ujjat kell venned . warburg vagy a trabanté jó hozzá a négy utemüé.2000ft.rézböl van és soha nem megy tönkre.
ha kecskeméten jársz a prohászka villamosságnál lehet venni. cim régi mentö álmás utcája a Bajcskizsilincki utcavégénvan én is ott vettem.vidd be aforgo részt ott meg is csinálják
Udv:misi

- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
forgórész
Sziasztok, én is belefogtam immáron másodszor imádott motorom szerelésébe,egyszer már összejött, de most egy pici problémába ütköztem. Mikor szedtem le a forgórészt a fõtengelyrõl, lerakás után véletlen leppattant valami belõle. Nézegetem, fogdostam és arra jutottam hogy ez valami grafit vagy szén darab. Az lenne a kérdésem, h ezzel lehet e valamit csinálni, mit lehet vele tenni vagy újat kell e vennem? Válaszotok elõre is Köszönöm! Üdv:Gyuri
imádom az etz m
- Bartucz
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2008.10.14. 16:37
- MZ-d típusa: Simson S51B 1-3-H
- Tartózkodási hely: Budapest, XVI.
Üdv!
Megvettem az áhított motort... és ez a kép fogadott mikor lekaptam a hengert... a csávó úgy árulta, hogy a dugo van megragadva, hát szerencsére az nem, viszont a fõtengely igen... Érdemes lenne foglalkozni vele, elég piti pénzé vettem, gondoltam felújítgatom, de egy komplett motor kibelezés, talán mégse olyan olcsó mulatság: ötlet, bár ha szétkapom, gondolom több kiderül.. ahogy látszik rozsda áldozata lett, viszont tökéleteesen volt rajta a henger, talán még bontatlan is, akkor mégis hogy került bele hogy?... itt van pár kép róla:


Ja igen, új vagyok errefelé, kis off:
hogy lehet úgy beilleszteni a képet, hogy kis képbe legyen látható, és abból lehessen nagyra linkelni?
Megvettem az áhított motort... és ez a kép fogadott mikor lekaptam a hengert... a csávó úgy árulta, hogy a dugo van megragadva, hát szerencsére az nem, viszont a fõtengely igen... Érdemes lenne foglalkozni vele, elég piti pénzé vettem, gondoltam felújítgatom, de egy komplett motor kibelezés, talán mégse olyan olcsó mulatság: ötlet, bár ha szétkapom, gondolom több kiderül.. ahogy látszik rozsda áldozata lett, viszont tökéleteesen volt rajta a henger, talán még bontatlan is, akkor mégis hogy került bele hogy?... itt van pár kép róla:
Ja igen, új vagyok errefelé, kis off:
hogy lehet úgy beilleszteni a képet, hogy kis képbe legyen látható, és abból lehessen nagyra linkelni?
Mz ETZ 125-ös motort keresek, Pest megyében!
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
a gyáriaknak maximum, én nem hallottam olyan emberrõl aki vett volna, vagy ha mégis, akkor bevált volna.tigris írta:taiwani ETZ250 fõtengellyel kinek van tapasztalata
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
deluxe-n van fordulatszámmérõ kihajtás a jobb blokkfélen.flashpointer írta:Sziasztok!
Egy gyors kérdés: ETZ 125 standard kivitelû blokk és a nem standard(fordulatszámmérõs) mennyire kompatibilis egymással, az járható út hogy egyik blokkfél egyikbõl van a másik a másikból?
Elõre is kösz a választ
üdv
megosztja az embereket a blokkfél összepárosítás. sokan fáznak tõle, de eddig még nem hallottam olyat h beállt a fõtengelycsapágy vagy a váltócsapágy.
nekem a jobb blokkfél lett cserélve, 500km van a blokkban gerenál óta, a legnagyobb etap amit azóta mentem vele az 4x15 km volt, eddig semmi gond nincs a csapágyakkal, szépen ketyeg a szerkezet.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- csaba_bayer
- biciklis
- Hozzászólások: 29
- Csatlakozott: 2009.01.31. 15:19
- MZ-d típusa: 250.ETZ
- Tartózkodási hely: Lánycsók.2.lajos.22
- Kapcsolat:
- csaba_bayer
- biciklis
- Hozzászólások: 29
- Csatlakozott: 2009.01.31. 15:19
- MZ-d típusa: 250.ETZ
- Tartózkodási hely: Lánycsók.2.lajos.22
- Kapcsolat:
etz blok
öszelehet párositani a standart és a fordulat szm mérõst csak a kétblok kõzöt odekel figyelni hogy megfelelõ olaj és benzinálo tõmitõanyag legyen különben megszivod!mert a forgatyus háznál elöszeretetel kifog fujni mivel nem gyári öszeszerelés!!
csabika brüm brüm
-
- biciklis
- Hozzászólások: 29
- Csatlakozott: 2009.02.01. 17:01
- MZ-d típusa: Mz Ts 125 de luxe
- Tartózkodási hely: Szank
Van msn ed azon gyorsabban tudnánk beszélni darren17@freemail.hu az msncimem.
ui: köszi h írtál!
ui: köszi h írtál!
- csaba_bayer
- biciklis
- Hozzászólások: 29
- Csatlakozott: 2009.01.31. 15:19
- MZ-d típusa: 250.ETZ
- Tartózkodási hely: Lánycsók.2.lajos.22
- Kapcsolat:
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2009.02.01. 15:34
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Köszi!
Holnap meg is tudom rendelni. FAG-okat meg szilikon szimmeringeket veszek. Sajnos egy fõtengõt is kerítenem kell, mert elforog azon is a csapágy...
ui: 2009.01.29 sikerült szereznem egy felújított fõtengelyt
Holnap meg is tudom rendelni. FAG-okat meg szilikon szimmeringeket veszek. Sajnos egy fõtengõt is kerítenem kell, mert elforog azon is a csapágy...
ui: 2009.01.29 sikerült szereznem egy felújított fõtengelyt

ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Ja tényleg, bocs.
Akkor íme a lista
MZ TS 125/150 (késõi kiadás) csapágyszámok és szimmeringméretek:
----------------------------------------------------------------
Csapágyak:
Fõtengely: 2 db 6204 C4, 1 db 6304 C4
Váltó: 1 db 6202 C3, 1 db 6004 C3, 1 db 6201 C3
Szimmeringek:
Fõtengely: 2 db 20x30x7
Lánckerék alatt: 1 db 25x35x7
Akkor íme a lista
MZ TS 125/150 (késõi kiadás) csapágyszámok és szimmeringméretek:
----------------------------------------------------------------
Csapágyak:
Fõtengely: 2 db 6204 C4, 1 db 6304 C4
Váltó: 1 db 6202 C3, 1 db 6004 C3, 1 db 6201 C3
Szimmeringek:
Fõtengely: 2 db 20x30x7
Lánckerék alatt: 1 db 25x35x7
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
pár oldallal visszább szerepel 1 simmering, és 2X 1 csapágyméret, már néztem. Nekem az egész blokkról kellene, mert mint mondtam csak pár méretet tudtam leolvasni, a szimmerinek nagyrészén is használhatatlan a szám.bakimate írta:Pár oldallal visszább leírtam.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Vörcsi!
Esztergás számát légyszíves küldd el priviben
Esztergás számát légyszíves küldd el priviben



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Üdv!
Tudnátok egy kicsit segíteni? Szétszedtem a ts blokkot ( /2-es, kétsoros lánca van neki és a fõtegely vége nem ékes, meg delux)és rendelném hozzá a csapágyakat és a szimeringeket, de csak páron olvasható le hogy milyen méretõek, mert vagy lekoptak, vagy egyszerûen nincsenek rajta.
Kerestem az interneten blokk bontott ábrát, de az a 125-ös Trophy-ról van csak, de ez eltér attól a csapágyakban, meg kuplungban és azon sincsenek rajta a csapágyszámok.
Elõre is köszi.
UI: a kartereket egy esztergás megcsinálja simán, csak kellene egy új fõtengely, mert azon is csúsztak a csapágyak.
Tudnátok egy kicsit segíteni? Szétszedtem a ts blokkot ( /2-es, kétsoros lánca van neki és a fõtegely vége nem ékes, meg delux)és rendelném hozzá a csapágyakat és a szimeringeket, de csak páron olvasható le hogy milyen méretõek, mert vagy lekoptak, vagy egyszerûen nincsenek rajta.
Kerestem az interneten blokk bontott ábrát, de az a 125-ös Trophy-ról van csak, de ez eltér attól a csapágyakban, meg kuplungban és azon sincsenek rajta a csapágyszámok.
Elõre is köszi.
UI: a kartereket egy esztergás megcsinálja simán, csak kellene egy új fõtengely, mert azon is csúsztak a csapágyak.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Kösz a hozzászólásokat!
Én a blokk-közepet még nem húztam szét, nem tudom mi lehet belül.
Kiszetdtem a fokozatrögzítõt is, az egy 8-as golyó, és a helyén volt. Félek, hogy egy csapágy széthullott a váltóban és azt találtam meg - bár nem tudom hanyas golyók vannak a váltócsapágyakban(a 6-os kicsit nagynak tûnik)-azok ráadásul acélkosarasok, és elég jól szokták bírni.
Én a blokk-közepet még nem húztam szét, nem tudom mi lehet belül.
Kiszetdtem a fokozatrögzítõt is, az egy 8-as golyó, és a helyén volt. Félek, hogy egy csapágy széthullott a váltóban és azt találtam meg - bár nem tudom hanyas golyók vannak a váltócsapágyakban(a 6-os kicsit nagynak tûnik)-azok ráadásul acélkosarasok, és elég jól szokták bírni.

Hello!
100%-ig biztos vagy benne, hogy a fokozatrögzítõ a helyén van és nem a kép szerinti 23-as sz. golyot találtad meg?
Egyetlen egy esetrõl tudok, amikor a golyo kiszabadult a csapágybol: fõtengely esetén mûanyagkosaras csapágyat használtak ugy hogy a szimering kívûl van, így a nagy hõ hatásásra a kosár megolvadt a csapágygolyók pedig nem túl egyenletes irányú és sebességû mozgásba kezdtek, ami hatákonyan tett tönkre rövid idõ alatt fõtengelyt, hajtókart, dugattyút és hengert, valamint gyújtást...
Nem hiszem, hogy egy csapágy golyó csak ugy "kiugrik" a heyérõl... Aki meg ilyen nem oda nem illõ alkatrészeket hagy benne a motorban, az talán keressen új szakmát...
oTo
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Szia te újitotad fel? Mert lehet az elözõ javitásnál került még bele és aki csinálta nem foglalkozott vele (sajnos nem minden szerelõ lelkis)de akkor nagy szerencséd volt,hogy nem darálta be.Én már találtam fúrószárat is Pannonia motorba és egy marék anyát Dáciába ,minden lehetséges..kr írta:Hali!
TZ 250-es olajleeresztõ csavarjával jött egy 6-os csapágygolyó is. Fokozatrögzítõ a helyén. Van ilyen csapágy a blokkban? Nem vettem észre semmi furát. Köszi!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Tigris a te motorod köbcentibe fele az enyémnek és evett már annyit mint az enyém?tigris írta:KisTZ 7 liter?![]()
Szerintem a legnagyobb fogyasztásom tartós 95-nél volt,5-6 liter körül,de egy csapatáskor sem eszik meg 4,5-5-nél többet.
Valami naon nem faja.
Mondjuk most eszik a legkevesebbet,a polcon![]()
Jövõ héten fúrás,aztán kezdõdik a bejáratás hálátlan 1000 kilómétere.



Na jó nem bántalak

Üdv.: Papszi



- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
tigri!
fõtengõkönnyítésen nem agyalsz véletlenül?
fõtengõkönnyítésen nem agyalsz véletlenül?



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
KisTZ 7 liter?
Szerintem a legnagyobb fogyasztásom tartós 95-nél volt,5-6 liter körül,de egy csapatáskor sem eszik meg 4,5-5-nél többet.
Valami naon nem faja.
Mondjuk most eszik a legkevesebbet,a polcon
Jövõ héten fúrás,aztán kezdõdik a bejáratás hálátlan 1000 kilómétere.

Szerintem a legnagyobb fogyasztásom tartós 95-nél volt,5-6 liter körül,de egy csapatáskor sem eszik meg 4,5-5-nél többet.
Valami naon nem faja.
Mondjuk most eszik a legkevesebbet,a polcon

Jövõ héten fúrás,aztán kezdõdik a bejáratás hálátlan 1000 kilómétere.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
7 litert? 250-es MZ-hez képest szerintem sok. Enyém városba eszik 4.89-et. Ja és 2 rugásra indul mindigkuti írta:én csak azt tudom, hogy amikor megvettem a motort, akkor mindig pöccre indult, stabil alapjárattal. 7 litert megette városba. Most 3.5be megált nyáron, de még 30 fokba is csak 2-3. Rugásra indult.bakimate írta: Ebben az esetben a dúsító rendszer nem is mûködik!de hiszek neked, hisz nem én vagyok szakmabeli

Üdv.: Papszi



- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
én csak azt tudom, hogy amikor megvettem a motort, akkor mindig pöccre indult, stabil alapjárattal. 7 litert megette városba. Most 3.5be megált nyáron, de még 30 fokba is csak 2-3. Rugásra indult.bakimate írta:Ebben az esetben a dúsító rendszer nem is mûködik!kuti írta:hagyd rajt szivatót kicsit, és kis gázt húzz neki..


- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
a max 10, a min meg a szájíz függvényeMZ/X írta:Sziasztok véletlen nem tudjátok hogy mekkora minimum vagy maximum a kompreszió etz 150-hez



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Mint mondtam nincs papírom róla. Nem azért vettem Deluxot, hogy utána csak dísznek legyenek rajta az órák.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Vörcsi!
Valamit félreértettél! Én nem mondtam,hogy vegyél mégegy motort! A már meglévõ,és jó állapotú blokkodról kell egy bontóspapír,vagy adásvételi,a lényeg hogy egy származást igazoló papír legyen róla,hogy nem lopott!!! Max nem lesz fordulatszámmérõd,na bumm. Anélkül lehet élni!
Valamit félreértettél! Én nem mondtam,hogy vegyél mégegy motort! A már meglévõ,és jó állapotú blokkodról kell egy bontóspapír,vagy adásvételi,a lényeg hogy egy származást igazoló papír legyen róla,hogy nem lopott!!! Max nem lesz fordulatszámmérõd,na bumm. Anélkül lehet élni!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Nekem az is jó, csak tudjam összerakni a gépet, meg forgalomba tolni mielõtt elfogy a keretem rá.
Bal kartert nem akarok cserélni, mert így egy forgalomból kivont gép ez és csak egy hatósági igazolásom van róla. Van most egy másik blokkom, visszább nézel képet is raktam fel, meg blokkszámot is írtam oda. Ha nem jó, akkor nem tudok keríteni egy jobb kartert, megy esztergáshoz perselyeztetni.
Bal kartert nem akarok cserélni, mert így egy forgalomból kivont gép ez és csak egy hatósági igazolásom van róla. Van most egy másik blokkom, visszább nézel képet is raktam fel, meg blokkszámot is írtam oda. Ha nem jó, akkor nem tudok keríteni egy jobb kartert, megy esztergáshoz perselyeztetni.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Nana, én nem emlékszem, hogy ilyet mondtam volna...Vörcsi írta:bakimate állítása szerint elég egy jobb kartert cserélni,
És ha azt mondom, hogy lehet, hogy van egy gyári új karterem elfekvõbe?


"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Ha biztosan tudom, hogy tiszta, meg akkor miért ne vennék még egy komplett mortort? Pénzt tudsz rá adni?
Ennyim van: két blokkom az egyiknak kivan a csapágyhelye a jobb oldalon, örülök majd ha vizsgára lesz pénzem meg papírokra, nemhogy még vagy 2 gépet vegyek. bakimate állítása szerint elég egy jobb kartert cserélni, nem az egész blokkot. Tiszta blokkot meg úgyse kapni, sosincs papírja neki!
Ennyim van: két blokkom az egyiknak kivan a csapágyhelye a jobb oldalon, örülök majd ha vizsgára lesz pénzem meg papírokra, nemhogy még vagy 2 gépet vegyek. bakimate állítása szerint elég egy jobb kartert cserélni, nem az egész blokkot. Tiszta blokkot meg úgyse kapni, sosincs papírja neki!
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Tipusazonos blokkot lehet cserélni,csak származási papír kell róla! Írni kell róla egy adásvételit,ha biztosan tudod hogy tiszta.Vörcsi írta:Átiratni nehéz lenne, mert nincs semmi papírja. Sõt! azon fordulatszámláló kihajtás sincs. Ennyi erõvel valami honda blokkot is belerakhatnék.
Egyébként másik megoldás hogy esztergás megperselyezi a meglévõ blokkfelet.
Nem akkora macera,mint egy honda blokk lepapírozása!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
nem biztos, hogy megtudja ugy csinalni, hogy kozpontos legyen utanna a 2 fel!Vörcsi írta:Átiratni nehéz lenne, mert nincs semmi papírja. Sõt! azon fordulatszámláló kihajtás sincs. Ennyi erõvel valami honda blokkot is belerakhatnék.
Egyébként másik megoldás hogy esztergás megperselyezi a meglévõ blokkfelet.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
teljesen normális, hogy hidegbe az elején nem stabil az alapjárat... Szinte semmilyen gépnél sem azPapszi írta:Hy!
250-es ETZ-nél az normális hogy télen a hidegben alapjáraton leáll vagy a leállás határán van a fordulat? A simsonomnak volt másabb az alapjárata hidegben.

- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Átiratni nehéz lenne, mert nincs semmi papírja. Sõt! azon fordulatszámláló kihajtás sincs. Ennyi erõvel valami honda blokkot is belerakhatnék.
Egyébként másik megoldás hogy esztergás megperselyezi a meglévõ blokkfelet.
Egyébként másik megoldás hogy esztergás megperselyezi a meglévõ blokkfelet.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Vörcsi 2009.01.22. 20:38-kor.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 2 vendég