Elektronika topik - a pokol kapuja
- tetye
- rolleres
- Hozzászólások: 14
- Csatlakozott: 2009.01.18. 12:16
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Perbál
- Kapcsolat:
e
Devil írta:azt nemnagyon tudom, hogy mennyi hely van benne, de azt tudom, hogy a ts250be bele lehet fabrikalnibakimate írta:Nem csak nem megy bele, hanem nem fér el benne!
honnan tudod hogy a ts 250be bele lehet fabrikálni? nekem egy ts 250 esem van most vettem hozzá egy 250es etz generátort és nézek mint a vett malac... etz 3 csavar ts 2, ezt széles ts keskeny, forgorészt rá teszem nem ér ki rendesen a szénkefékig.
szal érdekelne honnan tudod esetleg rajzot vagy segitséget tudsz e nyújtani:)
meg hálálnám ha valaki segitene rá épiteni kell a 12v15A, arra még kap egy tranzisztoros gyújtást és kész, van még egy ilyen tsem vödrökben kb... kicsit hiányos de csak össze lehetne hozni...
várom a segitségetek.
köszi
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
normális hétköznapi használatra ezek szerint nem jó.bambi írta:Egy pár babetta gyújtást szereétem,és vátozó a teljesítménye,a minõsége miatt.Van amelyiket belehetett rugni,de volt olyan amelyik tolásra indult csak.Mivel hogy versenyzésre lettek használva,nem volt gond,hogy egyeseket tolni kellet.bg írta:ezt most olvastam.
sokat hallottam a babetta gyújtásról tz-ken. valaki elmagyarázná a lényegét?
"Amennyiben komolyabb energiákat szeretnél a gyújtásra fordítani, javaslom a Babetta gyújtás felaplikálását. Ezzel megoldódna minden elektromos gondod, akksi sem kellene, a lendtömeg is csökkenne, a motor pedig dinamikusabbá válna. Én már találkoztam ilyen megoldással, de sajnos pontos mûszaki leírásom nincs az átalakításról. Viszont aki elkövette, Pallás Attila, tehát bárki, aki tudja elérhetõségét, kérem, tegye közzé, mert sok motoros társunknak tudna segítséget nyújtani! "
nyilván kizárásos alapon sokat pörög, jobban is megy, de meggyilkolja a motort.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Az én gyújtásom 6V 30W-os, és ha jól tudom a többi is 6V-os, úgyhogy szerintem ez 12V-ot nem fog leadni.conus írta:akkor egyszerû kérdés: képes ez leadni legalább 12V-ot és 10 A -t, kb. 4000 rpm-en?Ricsi MZ írta: 210-es babetta gyújtása. Van egy alaplap, azon a megszakító, gyújtótekercs + 3 világítótekercs.
Van egy tirisztor 3 kivezetés: test, gyújtótekercs, megszakító. Összekötöd, rá a gyújtókábel, pipa ezt a gyertyára és indíthatsz.
Ennél egyszerûbb szerintem nincs
Nekem csak 1 elsõ és 1 hátsó világítás van rákötve, ezt simán bírja.
Ha közúti forgalomban akarod használni a mocit, akkor szerintem maradj az eredeti gyújtásnál.
Üdv.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
akkor egyszerû kérdés: képes ez leadni legalább 12V-ot és 10 A -t, kb. 4000 rpm-en?Ricsi MZ írta:210-es babetta gyújtása. Van egy alaplap, azon a megszakító, gyújtótekercs + 3 világítótekercs.conus írta:207-es vagy 210-es babetta gyújtása?
Van egy tirisztor 3 kivezetés: test, gyújtótekercs, megszakító. Összekötöd, rá a gyújtókábel, pipa ezt a gyertyára és indíthatsz.
Ennél egyszerûbb szerintem nincs



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Persze, mert ott van elég hely. De a 125(150)-ösöknél elég passzosan van berakva.Devil írta:azt nemnagyon tudom, hogy mennyi hely van benne, de azt tudom, hogy a ts250be bele lehet fabrikalni
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Az a helyzet a gyujtással német barátainknál szabványt alkalmaztak e szerint az:ES125-125-250Ts125-150-250 6v 60w os töltödinamot kapot az ETZ125-150-25012v220w öst kapot tehát csak a két tipus között(Ts-ETZ)van külömbség tipuson belül egyformák.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
az etz generator nem megy bele, at kell alakitani hozza, sok gepmunka van vele!IQBetyar írta:Sziasztok!
Ismét segítséget szeretnék kérni (lehet, hogy már kérdezte elõttem más is, de most nem tudtam utánaolvasni), remélem nem kérdezek oltári nagy hülyeséget...
Szóval, van egy szép kis MZ 125 TS mocim, amin méricskélések sorozatával sikerült megállapítani, hogy a gerjesztõtekercs nem jó (nem nekem, osztály társamnak, Õ ért az elektronikához). Az lenne a kérdésem, hogy ki lehet-e cserélni ezt a részét egy 250-es ETZ-ére (ugyanis egy olyant felajánlott egy barátom, hogy ha fel tudom használni). Tudom, hogy vannak vele bizonyos problémák, pl. hogy ami most van az 6 V-os az ETZ pedig 12, a gyújtás is más, de ha fizikailag menne ez a dolog, akkor a többit is kicserélnénk és akkor szupi 12 V-os lenne, meg nem megszakítós, stb...
Hogyha az ETZ nem megfelelõ, akkor esetleg van-e valakinek "feleslegben" TS állórész potom árárt Budapest közelében?
Elõre is köszönöm a segítséget!
Ádám
Sziasztok!
Ismét segítséget szeretnék kérni (lehet, hogy már kérdezte elõttem más is, de most nem tudtam utánaolvasni), remélem nem kérdezek oltári nagy hülyeséget...
Szóval, van egy szép kis MZ 125 TS mocim, amin méricskélések sorozatával sikerült megállapítani, hogy a gerjesztõtekercs nem jó (nem nekem, osztály társamnak, Õ ért az elektronikához). Az lenne a kérdésem, hogy ki lehet-e cserélni ezt a részét egy 250-es ETZ-ére (ugyanis egy olyant felajánlott egy barátom, hogy ha fel tudom használni). Tudom, hogy vannak vele bizonyos problémák, pl. hogy ami most van az 6 V-os az ETZ pedig 12, a gyújtás is más, de ha fizikailag menne ez a dolog, akkor a többit is kicserélnénk és akkor szupi 12 V-os lenne, meg nem megszakítós, stb...
Hogyha az ETZ nem megfelelõ, akkor esetleg van-e valakinek "feleslegben" TS állórész potom árárt Budapest közelében?
Elõre is köszönöm a segítséget!
Ádám
Ismét segítséget szeretnék kérni (lehet, hogy már kérdezte elõttem más is, de most nem tudtam utánaolvasni), remélem nem kérdezek oltári nagy hülyeséget...
Szóval, van egy szép kis MZ 125 TS mocim, amin méricskélések sorozatával sikerült megállapítani, hogy a gerjesztõtekercs nem jó (nem nekem, osztály társamnak, Õ ért az elektronikához). Az lenne a kérdésem, hogy ki lehet-e cserélni ezt a részét egy 250-es ETZ-ére (ugyanis egy olyant felajánlott egy barátom, hogy ha fel tudom használni). Tudom, hogy vannak vele bizonyos problémák, pl. hogy ami most van az 6 V-os az ETZ pedig 12, a gyújtás is más, de ha fizikailag menne ez a dolog, akkor a többit is kicserélnénk és akkor szupi 12 V-os lenne, meg nem megszakítós, stb...
Hogyha az ETZ nem megfelelõ, akkor esetleg van-e valakinek "feleslegben" TS állórész potom árárt Budapest közelében?
Elõre is köszönöm a segítséget!
Ádám
Üdv.: Ádám
210-es babetta gyújtása. Van egy alaplap, azon a megszakító, gyújtótekercs + 3 világítótekercs.conus írta:207-es vagy 210-es babetta gyújtása?
Van egy tirisztor 3 kivezetés: test, gyújtótekercs, megszakító. Összekötöd, rá a gyújtókábel, pipa ezt a gyertyára és indíthatsz.
Ennél egyszerûbb szerintem nincs

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
207-es vagy 210-es babetta gyújtása? 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Én is Babetta gyújtást használok egy Es 125-ös blokkban. Sok gondom volt a gyári gyújtással, aztán egyszer haverom mondta hogy szereljek bele babetta gyújtást, mert úgyis csak terepen használom.
Elõször nem akartam, mert a gyárival könnyen indult, világítás is jó volt, de aztán mikor az akksi 2-3 nap után mindig lemerült, meguntam vele a veszõdést és kicseréltem a gyújtását.
Mióta kicseréltem, egyszer kellett rajta gyújtótekercset cserélnem(1000Ft). Amúgy semmi más bajom nem volt vele, rúgásra indul, világítás is van rajta, és sokkal üzembiztosabb.
Etz- n is mûködik
Elõször nem akartam, mert a gyárival könnyen indult, világítás is jó volt, de aztán mikor az akksi 2-3 nap után mindig lemerült, meguntam vele a veszõdést és kicseréltem a gyújtását.
Mióta kicseréltem, egyszer kellett rajta gyújtótekercset cserélnem(1000Ft). Amúgy semmi más bajom nem volt vele, rúgásra indul, világítás is van rajta, és sokkal üzembiztosabb.
Etz- n is mûködik

-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Kétütemüek indító fordulatszáma min.:200 1per perc nek kell lennie. Én próbáltam és alatta tényleg nem akart elindulni de ha toltuk volt hogy 300 at is el tudtuk érni. Csak volt pl.: Elszabadult a bestia lecsuszott a kezem a kuplungkarról és egy picit húzott a moci, de nem estem el. amúgy ami nekem volt babetta 92 es kiadás annak rohadt jó gyújtása volt.bambi írta:Egy pár babetta gyújtást szereétem,és vátozó a teljesítménye,a minõsége miatt.Van amelyiket belehetett rugni,de volt olyan amelyik tolásra indult csak.Mivel hogy versenyzésre lettek használva,nem volt gond,hogy egyeseket tolni kellet.bg írta:ezt most olvastam.
sokat hallottam a babetta gyújtásról tz-ken. valaki elmagyarázná a lényegét?
"Amennyiben komolyabb energiákat szeretnél a gyújtásra fordítani, javaslom a Babetta gyújtás felaplikálását. Ezzel megoldódna minden elektromos gondod, akksi sem kellene, a lendtömeg is csökkenne, a motor pedig dinamikusabbá válna. Én már találkoztam ilyen megoldással, de sajnos pontos mûszaki leírásom nincs az átalakításról. Viszont aki elkövette, Pallás Attila, tehát bárki, aki tudja elérhetõségét, kérem, tegye közzé, mert sok motoros társunknak tudna segítséget nyújtani! "
Egy pár babetta gyújtást szereétem,és vátozó a teljesítménye,a minõsége miatt.Van amelyiket belehetett rugni,de volt olyan amelyik tolásra indult csak.Mivel hogy versenyzésre lettek használva,nem volt gond,hogy egyeseket tolni kellet.bg írta:ezt most olvastam.
sokat hallottam a babetta gyújtásról tz-ken. valaki elmagyarázná a lényegét?
"Amennyiben komolyabb energiákat szeretnél a gyújtásra fordítani, javaslom a Babetta gyújtás felaplikálását. Ezzel megoldódna minden elektromos gondod, akksi sem kellene, a lendtömeg is csökkenne, a motor pedig dinamikusabbá válna. Én már találkoztam ilyen megoldással, de sajnos pontos mûszaki leírásom nincs az átalakításról. Viszont aki elkövette, Pallás Attila, tehát bárki, aki tudja elérhetõségét, kérem, tegye közzé, mert sok motoros társunknak tudna segítséget nyújtani! "
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Hát nem tudom, olvastam/hallottam is már több esetben hogy a babetta gyújtás mûködött ETZ-n. A berúgókarnál pedig ne felejtsd el hogy nem az számít amíg lenyomod ütközésig, hanem amíg forog a fõtengely utána. Egy emberesebb rúgásnál nálam 3 at simán fordul (sportlégszûrõn keresztül hallatszik amikor a szívás vége van, jellegzetes "cuppanó" hangot ad felfele és lefele is), arról nem is beszélve hogy lehet úgy is rugdosni (folyamatosan rárúgsz) hogy a fõtengely meg sem áll, akár 20 másodpercen át, stabilan forog a berúgás ritmusával (ez kb 300 1/min), aminek elégnek kell lenni.bg írta:hmm...érdekes...conus írta: ha jól emlékszem a Pallás Attila "tuji" néven írogat a simson fórumon.
csakhogy. a simsonnál míg lenyomod a berúgókart ütközésig, a fõtengely kb 3x fordul, és ez elég ahhoz h feszültséget gerjesszen a babetta gyújtás tekercseiben.
ha jól emlékszem, sub-ee mondta h mz-n azért nem kivitelezhetõ mert csak 1x fordul a fõtengely és az nem elég ahhoz h szikra is legyen.
de javítsatok ki ha valamit nem jól mondtam. mostanában kissé széjjel vagyok
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok én most épitek egy igazi határjáró"Õszvért és nekem láncfûrész(esetleg kicsi damilos fûnyiró )gyujtás lessz rajta.Én az õtletet egy 500 as régi Honda tulajátol vetem neki igy ment a gép pedig annak a fõtengelye csak rugásonként max 1,5 fordul,elvileg MZ re is jó lessz ,könyü a felszerelés is csak a lendkerék közepét kell az MZ hez igazitani és persze az ék pályát kimérni és kidolgozni.A tekercset egy alu korongra kell felfogatni igy álitható is lessz,az ismerös a világitást egy babetta világitó tekercsel oldota meg ami a gyujtással pont szembe volt felszerelve és azt hiszem kicsit tekert is rá drotot.Ha elkészül teszek fel képet és lekarcolom a tapasztalatokat.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
hmm...érdekes...conus írta:ha jól emlékszem a Pallás Attila "tuji" néven írogat a simson fórumon.bg írta:ezt most olvastam.
sokat hallottam a babetta gyújtásról tz-ken. valaki elmagyarázná a lényegét?
"Amennyiben komolyabb energiákat szeretnél a gyújtásra fordítani, javaslom a Babetta gyújtás felaplikálását. Ezzel megoldódna minden elektromos gondod, akksi sem kellene, a lendtömeg is csökkenne, a motor pedig dinamikusabbá válna. Én már találkoztam ilyen megoldással, de sajnos pontos mûszaki leírásom nincs az átalakításról. Viszont aki elkövette, Pallás Attila, tehát bárki, aki tudja elérhetõségét, kérem, tegye közzé, mert sok motoros társunknak tudna segítséget nyújtani! "
csakhogy. a simsonnál míg lenyomod a berúgókart ütközésig, a fõtengely kb 3x fordul, és ez elég ahhoz h feszültséget gerjesszen a babetta gyújtás tekercseiben.
ha jól emlékszem, sub-ee mondta h mz-n azért nem kivitelezhetõ mert csak 1x fordul a fõtengely és az nem elég ahhoz h szikra is legyen.
de javítsatok ki ha valamit nem jól mondtam. mostanában kissé széjjel vagyok
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ha jól emlékszem a Pallás Attila "tuji" néven írogat a simson fórumon.bg írta:ezt most olvastam.
sokat hallottam a babetta gyújtásról tz-ken. valaki elmagyarázná a lényegét?
"Amennyiben komolyabb energiákat szeretnél a gyújtásra fordítani, javaslom a Babetta gyújtás felaplikálását. Ezzel megoldódna minden elektromos gondod, akksi sem kellene, a lendtömeg is csökkenne, a motor pedig dinamikusabbá válna. Én már találkoztam ilyen megoldással, de sajnos pontos mûszaki leírásom nincs az átalakításról. Viszont aki elkövette, Pallás Attila, tehát bárki, aki tudja elérhetõségét, kérem, tegye közzé, mert sok motoros társunknak tudna segítséget nyújtani! "
csakhogy. a simsonnál míg lenyomod a berúgókart ütközésig, a fõtengely kb 3x fordul, és ez elég ahhoz h feszültséget gerjesszen a babetta gyújtás tekercseiben.
ha jól emlékszem, sub-ee mondta h mz-n azért nem kivitelezhetõ mert csak 1x fordul a fõtengely és az nem elég ahhoz h szikra is legyen.
de javítsatok ki ha valamit nem jól mondtam. mostanában kissé széjjel vagyok



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
A ts fordulatszámmérõjében tudtommal nincs semmilyen visszajelzõ. csak az etzjébe, amiben töltés és üresjelzõ van ott. Etz km órában reflektor és index jelzõ van. amúgy annyiban van még eltérés, hogy a ts számlapja ritkábban skálázott.horhaus írta:Sziasztok
Kicsit meg kevertetek evvel a visszajelzõ problémával. Nálam a fordulatszámmérõben van az üres jelzõ és a töltés, fehér és piros. A kilométer órában pedig jobboldalt egy beazonosíthatatlan szinig fakult reflektor vissz. , balold. szerintem az index, bár mióta nálam van nem mûködik. Csak pár hónapja vettem, de ami 20 évvel ezelõtt volt emlékeim szerint ugyan ez. Szerintetek nem ez a gyári.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
ezt most olvastam.
sokat hallottam a babetta gyújtásról tz-ken. valaki elmagyarázná a lényegét?
"Amennyiben komolyabb energiákat szeretnél a gyújtásra fordítani, javaslom a Babetta gyújtás felaplikálását. Ezzel megoldódna minden elektromos gondod, akksi sem kellene, a lendtömeg is csökkenne, a motor pedig dinamikusabbá válna. Én már találkoztam ilyen megoldással, de sajnos pontos mûszaki leírásom nincs az átalakításról. Viszont aki elkövette, Pallás Attila, tehát bárki, aki tudja elérhetõségét, kérem, tegye közzé, mert sok motoros társunknak tudna segítséget nyújtani! "
sokat hallottam a babetta gyújtásról tz-ken. valaki elmagyarázná a lényegét?
"Amennyiben komolyabb energiákat szeretnél a gyújtásra fordítani, javaslom a Babetta gyújtás felaplikálását. Ezzel megoldódna minden elektromos gondod, akksi sem kellene, a lendtömeg is csökkenne, a motor pedig dinamikusabbá válna. Én már találkoztam ilyen megoldással, de sajnos pontos mûszaki leírásom nincs az átalakításról. Viszont aki elkövette, Pallás Attila, tehát bárki, aki tudja elérhetõségét, kérem, tegye közzé, mert sok motoros társunknak tudna segítséget nyújtani! "
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Sziasztok
Kicsit meg kevertetek evvel a visszajelzõ problémával. Nálam a fordulatszámmérõben van az üres jelzõ és a töltés, fehér és piros. A kilométer órában pedig jobboldalt egy beazonosíthatatlan szinig fakult reflektor vissz. , balold. szerintem az index, bár mióta nálam van nem mûködik. Csak pár hónapja vettem, de ami 20 évvel ezelõtt volt emlékeim szerint ugyan ez. Szerintetek nem ez a gyári.
Kicsit meg kevertetek evvel a visszajelzõ problémával. Nálam a fordulatszámmérõben van az üres jelzõ és a töltés, fehér és piros. A kilométer órában pedig jobboldalt egy beazonosíthatatlan szinig fakult reflektor vissz. , balold. szerintem az index, bár mióta nálam van nem mûködik. Csak pár hónapja vettem, de ami 20 évvel ezelõtt volt emlékeim szerint ugyan ez. Szerintetek nem ez a gyári.
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Ja, nem azért kérdeztem, hanem mert egy ismeretlen kürtöt kell felszerelnem egy gépre, és nem tudom, hogy mekkora áramot vesz fel...
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
-
- Velorex-es
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyõr
Hy! Egy '83-as MZ könyvben olvastam. A régiekben valóban nem volt reflektor visszajelzés. De változott a Kresz és kellett bele. akkor szünt meg az üres lámpa. Minden ki volt építve (kapcsoló, vezeték) csak nem volt bekötve. Ezért szerelték sokan a kormány közepén lévõ mûanyag takaró elembe a visszajelzést.
Azt hittem a vezeték keresztmetszetét keresed a kürt teljesítményéhez. Bocs.
T
Azt hittem a vezeték keresztmetszetét keresed a kürt teljesítményéhez. Bocs.
T
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Bal oldali: üresjelzõ, jobb oldali: töltés és index visszajelzõ. Reflektor visszajelzõ gyárilag nincs a TS-ekben.kuti írta:Meg tudná valaki mondani, hogy a /1es ts km órájában levõ két visszajelzõ eredetileg mi? reflektor és mi a másik? Töltés lenne logikus![]()
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Hello Bakimate!
Érdeklõdnék, hogy van e még ETZ 250-hez kábelköteged?
Ha igen, akkor lehet, hogy hülye a kérdés, de milyen kábeleket tartalmaz a csomag? Tehát minden létezõ kábelt tartalmaz a csomag, mondjuk akár a mûszerfalvilágítással bezárólag?
A másik, hogy jelenleg mennyit kóstál?
Köszi!
Tamás
Érdeklõdnék, hogy van e még ETZ 250-hez kábelköteged?
Ha igen, akkor lehet, hogy hülye a kérdés, de milyen kábeleket tartalmaz a csomag? Tehát minden létezõ kábelt tartalmaz a csomag, mondjuk akár a mûszerfalvilágítással bezárólag?
A másik, hogy jelenleg mennyit kóstál?
Köszi!
Tamás
Jumper
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Köszi! igazából nemsokat akarok szánni az elektronikára.. Apámat rávettem egy újravezetékelésre ( Kábelkirály figyelem!
), elektronikus indexrelét akarok még. Ez a fesszab takarítás után elég jól nézett ki. Sztem nem sokat futott vele. http://m.blog.hu/re/redcat/image/K%c3%a9p%20017.jpg kopp ugyan ez, csak 6V-sba

- Diti
- Sprinter
- Hozzászólások: 256
- Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
- MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
- Kapcsolat:
Ezen a peregyesen lenne mit csinálni

A fémlap az maga az alaplap. És hozzáérhet bármilyen testelési ponthoz. Elvileg az lenne a feladata is.
Ha elektro fesszabot veszel utigyártiba, akkor csakis Magyart, mert az még eléggé tûrhetõ!
A török és a többi román káposztazabálóké, minõségben egy zsákbamacska!
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Én pl kiprobáltam MZ ts125 be ment vele csak kicsit kormosabb volt aztán ment a SimsonKR51/2 Schwable-ba( 51 s blok van benne)és nyári melegbe nagyon jól muzsikált most egy kétütemü fûnyiroba vendégszerepel.Szerintem probáld ki mibe az igazi.Elvileg Babettába való ha jól tudom.Mz be az N14c ajánlott.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Nekem simán fel van csavarozva sõt az alján még test kábel csatlakozó is van.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Üdv! Az elektronikus fesszab a Ts-en egy (valószínûleg) azbesztlapon volt. Ami ugye hõszigetelõ.. Ennek van oka? vagy simán felfogathatom közvetlen a fém vázra is? Vagy a fesszab fém hátlapja nem érintkezhet a testtel? Elõre is köszönöm! Ja és Sub-ee! majd karácsony után lehet jelentkezek indexrelé ügyben
Köszi



- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 4 vendég