sajnos méregetni kell a kapcsoló körmöktõl kezdve a tengelyeken lévõ fogaskerekek lógását is,hogy meg lehessen állapítani,hogy mi okozza a hibát.Matthej01 írta:Mit jelent az ha a nagy etz blokk a 3. sebességet néha kidobja?? Talán kopott a lépteõvilla vagy valami komolyabb?
Blokk
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Felhívnám minden olyan kis ETZ tulajnak a figyelmét, aki az oldalon megtalálható javítási útmutatóból szeretné javítani a motorját, hogy a 21. oldalon, a 3.2.6. fejezetben kézzel átjavított rész nem helyes, vagyis a hajtómû lánckerekének anyája JOBBMENETES, és nem bal (mint ahogy kézzel ki van javítva).
A kis ES/TS-é a balmenetes.
A kis ES/TS-é a balmenetes.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
teljesen jó adat, no para!
ha mégis vmiért nem úgy megy a vas, akkor máshol kell a problémát keresni!

ha mégis vmiért nem úgy megy a vas, akkor máshol kell a problémát keresni!



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
a váz, tank, idomok is saját készítésûek?bambi írta:Egy 80-as évekbeli szoc formula újraéledése

apropó, apró popó! milyen gyújtás van benne?



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Hello!
Mondjatok már véleményt!
Ma kivettem a hengerfejtömítést 0,2-3 mm volt(300-as etz megmunkált hengerfejjel), mert sokaltam az 1,1-2 présteret).
Mentem vele kb 5km-t 3-asban 3-4000 között 50-nel városban, majd kimentem meg akartam nézni, a vége felé, hogy jobban lett-e. kb 1km tljes gáz után felerõsödött a motozaj, recsegve szólt, olyan volt mintha kereplõ szólt volna benne. Azonnal berántottam a kuplungot, a motor abban a pillanatban megállt. Pár perc múltva megpróbáltam idítani és egybõl ment.
Ezután szétszedtem és a dugattyún kopásnyom volt a tõcsavarok felé nézõ részen, de a hengerfalon nem lehetett tapintani semmit.
Most akor megragadt vagy detonált?
Mondjatok már véleményt!
Ma kivettem a hengerfejtömítést 0,2-3 mm volt(300-as etz megmunkált hengerfejjel), mert sokaltam az 1,1-2 présteret).
Mentem vele kb 5km-t 3-asban 3-4000 között 50-nel városban, majd kimentem meg akartam nézni, a vége felé, hogy jobban lett-e. kb 1km tljes gáz után felerõsödött a motozaj, recsegve szólt, olyan volt mintha kereplõ szólt volna benne. Azonnal berántottam a kuplungot, a motor abban a pillanatban megállt. Pár perc múltva megpróbáltam idítani és egybõl ment.
Ezután szétszedtem és a dugattyún kopásnyom volt a tõcsavarok felé nézõ részen, de a hengerfalon nem lehetett tapintani semmit.
Most akor megragadt vagy detonált?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
szerintem 8bár már jó. de ez az én véleményem.kobraCode írta:Sziasztok.
ETZ 251-nél mi számít már jó kompressziónak? Milyen értéktõl?
Köszi a válaszokat.
Üdv.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Ne igyál inkább gondolj egy szõkére(vagy barnára)sajnos ez tipikus motoros téli depi"majd elmulik ha jön a tavasz.Fel a fejel!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Semmi baj, csak rosszkor jött. Lehet innom kellene fórumozás elõtt.
Jah antialkesz vagyok, akkor törölve az ivás
Jah antialkesz vagyok, akkor törölve az ivás

ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Kössz, hogy elírtam valamit. De mint MZ-zõ Isteneknek akiknek a lelke és az a tettei teljesen szüzek kiktattatok hogy nem tudok heJesen írni egy szót.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
kartel - "Vállalatok összehangolt magatartása, amely a gazdasági verseny akadályozását, korlátozását vagy torzítását célozza, vagy szándéktól függetlenül ilyen hatást fejt ki.
Nem tekintheto kartelmegállapodásnak, amennyiben egymástól nem független vállalkozások (például anya- és leányvállalat) alakítják hasonlóan piaci magatartásukat.
A törvényellenes megállapodásoknak elofeltétele, hogy a piactorzító hatás jelentos legyen (ezt jellemzoen a szereplok piaci részesedése alapján mérik)."
Nem tekintheto kartelmegállapodásnak, amennyiben egymástól nem független vállalkozások (például anya- és leányvállalat) alakítják hasonlóan piaci magatartásukat.
A törvényellenes megállapodásoknak elofeltétele, hogy a piactorzító hatás jelentos legyen (ezt jellemzoen a szereplok piaci részesedése alapján mérik)."
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Ez az egyik lehetõség. Mert az a gép gyári, csak az egyik csapágy forog a kartelban. Ha azt veszem számítanom kell hogy költeni kell a blokkjára.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Köszi! Készülök venni egyet, és az egyik eléggé olcsó, csak a jobb kartel sérült és csere szükséges, ha azt kicserélem akkor nem változik a motorszám 

ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- mathieu12500
- rolleres
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: 2008.11.30. 16:30
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: váltóolaj
majd meglátjuk milyen lesz, azért köszi a hozzászólásokat/tanácsokat/észrevételeket.

U.I: remélem attól még h nagy etz-khez lett ajánlva, jó lesz a kicsibe isNorbedlee írta:nyugi én is hykomolt vettem, Samu ajánlotta nagy etz-hez és nekem bejöttmathieu12500 írta:végül is hirtelen felindulásból tegnap amint megláttam hykomolt vettem mégsem repsolt, remélem nem vot rossz választás...

- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Lehet rajta valamit állítani? Nem akarom széthúzni a blokkot ezért, nincs 5500km-je hogy koppig fel lett újítva.Stravkó írta:Vörcsi írta: Akkor valószínûleg a léptetõvillák,vagy a váltó fogaskerekeken a kapcsolókörmök vannak megkopva! Szerintem.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Nem... a fogaskerek jó állapotban vannak a lánc a megfelelõ feszességgel rendelkezik. A váltókaron is érezni ezt a kidobálást.horhaus írta:
Mem lehet hogy a laza lánc ugrik át ?
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Mem lehet hogy a laza lánc ugrik át ?Vörcsi írta:Sziasztok!
Egy érdekes kérdéssel fordulnék hozzátok. Már egy éve hajtom a 250-es Trophy-t és csak most figyeltem ha ki akarok lõni vele 1-esben akkor kattogva kidobja a sebességet, majd újba beáll, majd újra kidobja. Annyira nem volt fontos hogy füstölgõ kerékkel induljak el, csak jó lenne tudni hogy mit okoskodhatok vele, ha egyszer mondjuk egy gödör megfog.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 6 vendég