Üzemanyagellátás
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Paciból 19 volt benne 30 évvel ezelõtt. Ez a masina csak egy hónapja van a tulajdonomban. Még csak tesztelgetem. Sokat betegeskedett eddig, bár üzemképes állapotban vettem. Ki is próbáltam, de másnaptól egyik hiba a másik után. Mindezekkel együtt nagyon élvezem. Szerintem a gyújtás sem tökéletes.kuti írta:Igen! én is hallottam légellenállásrólCsak ezért mertem kizárni, mert a 125ös kistz a maga 11-12 pacijával simán ugyanúgy ment 5.be dobozokkal, mint nélkülük.. Ebbõl gondoltam, hogy a 250es a 20 feletti pacijával is bírja
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
kuti írta:Dobozoktól kétlem hogy csinálná.. elõször a fogaskereket kéne megnézni! ha az a gyári, akkor szerintem még egy rosszul beállított gyújtás is okozhatja.. De lehet hengerkopás is.. Elsõ mindenképp a fogaskerék!horhaus írta:Sziasztok
A 250/1 -esem nem nagyon szereti az ötödiket. Négy után mintha kívánná az ötödiket, de ha kapcsolok olyan mintha háromból tenném ötbe. Aztán vissza 4.
Subertün a karika felülrõl a másodikba. Kevés neki benzin, vagy a három gigantikus doboz ennyit visszafog? Egyszer kipróbálom nélkülük. Kilóméter órára nem lehet számítani. Meg kéne számolnom a fogakat a lánckeréken. Az elõzõ tulaj talán variált valamit.
Ma még motoroztam, de már végét járja a jó idõ.
Sziasztok
Kössz. Elõbb utóbb mindent kipróbálok. Csak lassan. Kevés mostanában az idõm.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Dobozoktól kétlem hogy csinálná.. elõször a fogaskereket kéne megnézni! ha az a gyári, akkor szerintem még egy rosszul beállított gyújtás is okozhatja.. De lehet hengerkopás is.. Elsõ mindenképp a fogaskerék!horhaus írta:Sziasztok
A 250/1 -esem nem nagyon szereti az ötödiket. Négy után mintha kívánná az ötödiket, de ha kapcsolok olyan mintha háromból tenném ötbe. Aztán vissza 4.
Subertün a karika felülrõl a másodikba. Kevés neki benzin, vagy a három gigantikus doboz ennyit visszafog? Egyszer kipróbálom nélkülük. Kilóméter órára nem lehet számítani. Meg kéne számolnom a fogakat a lánckeréken. Az elõzõ tulaj talán variált valamit.
Ma még motoroztam, de már végét járja a jó idõ.
Sziasztok
- Szilárd Mz
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2007.09.25. 21:49
- Tartózkodási hely: Jánkmajtis
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Sziasztok
A 250/1 -esem nem nagyon szereti az ötödiket. Négy után mintha kívánná az ötödiket, de ha kapcsolok olyan mintha háromból tenném ötbe. Aztán vissza 4.
Subertün a karika felülrõl a másodikba. Kevés neki benzin, vagy a három gigantikus doboz ennyit visszafog? Egyszer kipróbálom nélkülük. Kilóméter órára nem lehet számítani. Meg kéne számolnom a fogakat a lánckeréken. Az elõzõ tulaj talán variált valamit.
Ma még motoroztam, de már végét járja a jó idõ.
Sziasztok
A 250/1 -esem nem nagyon szereti az ötödiket. Négy után mintha kívánná az ötödiket, de ha kapcsolok olyan mintha háromból tenném ötbe. Aztán vissza 4.
Subertün a karika felülrõl a másodikba. Kevés neki benzin, vagy a három gigantikus doboz ennyit visszafog? Egyszer kipróbálom nélkülük. Kilóméter órára nem lehet számítani. Meg kéne számolnom a fogakat a lánckeréken. Az elõzõ tulaj talán variált valamit.
Ma még motoroztam, de már végét járja a jó idõ.
Sziasztok
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Sziasztok. Kerdesem az hogy egy 125 esbe, de fel van furva 150 re milyen fuvokat tegyek a karburatorba?S ha mar uj fuvokat veszek akkor olyan kene ami kicsit esetleg novel a teljesitmenyen(ha van ilyen) vagy amelyik csokkent a fogyasztason de az ereje megmarad, vagy valami ilyensmi
Nem tudom mi baja van a regi karburatoromnak. Nincs alapjarat s allitani se tudom. De feltettem meg egy 125 os karbit es egy KTM karbit is kiprobaltam s azzal szepen megy. Mi lehet a gond? Kosz elore is a valaszokat. 


- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
szevasz sanya,Samu írta:Sanya01 írta:sziasztok én még csak kezdõ motoros vagyok (17 éves) és az mz-met is örököltem, nemigazán értek hozzá, de nagyon tetszik a gépValaki megtudná mondani hogyan állítsam be a karburátort? Én szét szedtem megtisztítani, de már nem, tudom hogy volt beállítva
. segítségeteket megköszönném
1. milyen típusú MZ: Trophy, TS, ETZ?
2. a karburátor oldalára milyen számok/betûk vannak írva? (például.: 24n2-2)


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Köszi szépen, szerintem is kipróbálom, egy adag nem fog csõdbe vinni 

kupi írta:Karak írta:Sziasztok!
Metabond nevû csodaszerrõl valakinek tapasztalata? Én régen használtam még ETZ hez fene tudja"kárt nem tett a motorba és a festéket is jól oldja a fényezett részekröl erre vigyázz,igaz az is a karbi is mindig tiszta volt kimosot belöle minden retyot és a kipuf is szárazra égett csak rohadt drága.Én belecsavartam a gépbe kb 18 000km igaz át volt alakitva 300 as ra de az ereje nem csökent ezalat,igaz a fogyasztása sem(pedig ezt irták)Szerintem ha teheted probáld ki,én a benzinhez adagolhatot használtam de a váltoba valot is dicsérték.Olompotloval nem szabad keverni mert kicsapodik valami a benzinböl!
Köszi!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Karak írta:Sziasztok!
Metabond nevû csodaszerrõl valakinek tapasztalata? Én régen használtam még ETZ hez fene tudja"kárt nem tett a motorba és a festéket is jól oldja a fényezett részekröl erre vigyázz,igaz az is a karbi is mindig tiszta volt kimosot belöle minden retyot és a kipuf is szárazra égett csak rohadt drága.Én belecsavartam a gépbe kb 18 000km igaz át volt alakitva 300 as ra de az ereje nem csökent ezalat,igaz a fogyasztása sem(pedig ezt irták)Szerintem ha teheted probáld ki,én a benzinhez adagolhatot használtam de a váltoba valot is dicsérték.Olompotloval nem szabad keverni mert kicsapodik valami a benzinböl!
Köszi!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: t-sapka
Semmi baj, azóta már le lett tisztázvaEtz250szombathely írta:Jah akkro bocsi ,én azt hittem hogy egyforma kiindultam a 125 150 250 böl:) bocsi még 1x



Etz 150 87'
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
- Kapcsolat:
t-sapka
Jah akkro bocsi ,én azt hittem hogy egyforma kiindultam a 125 150 250 böl:) bocsi még 1x
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: TANKSAPKA
Etz250szombathely írta:Ö helló szinte biztos hogy ugyan az,mert az 125 ,150 ,250-es tanksapkálya is eggyezö,továbbá a trabant tanksapka is rámegy ezekre tipusokra:) (próbáltam)
óóóóó király





köszike




Etz 150 87'
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
- Kapcsolat:
TANKSAPKA
Ö helló szinte biztos hogy ugyan az,mert az 125 ,150 ,250-es tanksapkálya is eggyezö,továbbá a trabant tanksapka is rámegy ezekre tipusokra:) (próbáltam)
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
- Kapcsolat:
KARBI ujra
Fötengyel szimering jó ,nincs benzin szag ennyire voltam idöm,de azért köszz
Okés kösz, majd valahogy kapcsolatba lépek vele:)
A karbi problémára meg annyit tudok mondani, hogy hagyd szétszedve a karbit, és áztasd be brigécióba.Szerintem elég pár órácskára benne hagyni.Rakd közé még a fúvókákat is.Utána jó alaposan mosd ki vízzel, és minden lyukat fújjál ki.lehetõleg pumpával, vagy kompresszorral.Ami a légszûrõ felé néz oldal, ott is vannak lyukak, ott is alaposan.Az már tuti tiszta lessz.Ha nemjó, akkor alapjárati fúvókát cserélj.Aztán nézd meg, hogy a légszûrõ elég tiszta-e.A szimering meg akkor lehet rossz, ha leveszed a deknit, és érzed, hogy benzinszag van.Ha nincs benzinszag, akkor nem a szimeringel van gond.Aztán lehet még a benzin levegõ arány állítás problémája is.A www.szocimotoros.hu oldalon van a szervíznél alapos karbibeállítás.Ha nem olvastad még, olvasd el, megéri.Jó bütykölést!
A karbi problémára meg annyit tudok mondani, hogy hagyd szétszedve a karbit, és áztasd be brigécióba.Szerintem elég pár órácskára benne hagyni.Rakd közé még a fúvókákat is.Utána jó alaposan mosd ki vízzel, és minden lyukat fújjál ki.lehetõleg pumpával, vagy kompresszorral.Ami a légszûrõ felé néz oldal, ott is vannak lyukak, ott is alaposan.Az már tuti tiszta lessz.Ha nemjó, akkor alapjárati fúvókát cserélj.Aztán nézd meg, hogy a légszûrõ elég tiszta-e.A szimering meg akkor lehet rossz, ha leveszed a deknit, és érzed, hogy benzinszag van.Ha nincs benzinszag, akkor nem a szimeringel van gond.Aztán lehet még a benzin levegõ arány állítás problémája is.A www.szocimotoros.hu oldalon van a szervíznél alapos karbibeállítás.Ha nem olvastad még, olvasd el, megéri.Jó bütykölést!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
- Kapcsolat:
RE_RE karbi
Hát darabokra szedtem a karbit:) 3 x KB és nm tudom milehet a gáz,esetleg cseréljekki valami alkatrészt a karbiba?Vagy az nem lehet hogy + levegöt szivbe PL fötengely szimeringnél,abból is a generátor felöl,mert ott ugye olaj nincs,de amguy meg motor üzemel megy szóval ötletem sincs:(:( VALAKI MONDJON LÉGYSZI VALAMIT
köszz mindenkinek. HI 


- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hali!mzgergõ írta:Sziasztok!
Elkezdem megvalósítani a tuning gondolatomat(ezekrõl is van pár kérdésem, a tuning topicba fel is teszem).A gyári karbim igaz, nincs rossz állapotban, de nekem "tökéletes" karbi kéne, ezért kéne 150-es tz-re BING karbi.Hónap közepe körülre tervezem, és esetleg valaki tudna mondani helyszínt, ahonnan vehetnék?Egyáltalán milyen árba van?
Igaz hogy nem BING, de sub-ee hirdetett egy Mikuni karbit: Asszem 29-es torokkal.
Szerintem az elég lenne elég erõs tuninghoz is.
Sziasztok!
Elkezdem megvalósítani a tuning gondolatomat(ezekrõl is van pár kérdésem, a tuning topicba fel is teszem).A gyári karbim igaz, nincs rossz állapotban, de nekem "tökéletes" karbi kéne, ezért kéne 150-es tz-re BING karbi.Hónap közepe körülre tervezem, és esetleg valaki tudna mondani helyszínt, ahonnan vehetnék?Egyáltalán milyen árba van?
Elkezdem megvalósítani a tuning gondolatomat(ezekrõl is van pár kérdésem, a tuning topicba fel is teszem).A gyári karbim igaz, nincs rossz állapotban, de nekem "tökéletes" karbi kéne, ezért kéne 150-es tz-re BING karbi.Hónap közepe körülre tervezem, és esetleg valaki tudna mondani helyszínt, ahonnan vehetnék?Egyáltalán milyen árba van?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: karbi probléma
HaliEtz250szombathely írta:Hellósztok,Gábor vagyok,már 3 hete bajlódok a karburátorommal olyan gond jött elö 3 hete hogy,melegen szivatóval indult,gondoltam koszos, vagy dugulás vagn kipucoltam,jó is lett kb 5km es utszakaszon aztán megint kezdte elölröl azóta 2 x pucoltamki de nem jó,szereztem egy 250/1 es karbit abból átt tettem az uszót,alapjáratot betudom állitanni 2200 -ig de lejebb nem,ez a 2200 is addig van amig gázt nem huzokmi lehet a probléma vajon?tudnátok neke tanácsot adni,ja és most már megy szivatónélkül a motor,de amint elengedem a gázt kell neki,alapjárat nincs ugyanis menet közbe
KÖSZÖNÖM HELLÓ
Nem tudom mennyire szedted szét a karbit.. De nekem akkor játszott iet amikor elfordult a súber hengere... Ugye akkor megváltozik a letörése és nem úgy kever ahogy kellene...Lehet ezért olyan magas az alapjáratod, ill. amikor meghúzod akkor jobban elfordul és végleg nem lesz letörése... Lehet hülyeséget írtam de nekem ez jutott elõször eszembe...

-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
- Kapcsolat:
karbi probléma
Hellósztok,Gábor vagyok,már 3 hete bajlódok a karburátorommal olyan gond jött elö 3 hete hogy,melegen szivatóval indult,gondoltam koszos, vagy dugulás vagn kipucoltam,jó is lett kb 5km es utszakaszon aztán megint kezdte elölröl azóta 2 x pucoltamki de nem jó,szereztem egy 250/1 es karbit abból átt tettem az uszót,alapjáratot betudom állitanni 2200 -ig de lejebb nem,ez a 2200 is addig van amig gázt nem huzok
mi lehet a probléma vajon?tudnátok neke tanácsot adni,ja és most már megy szivatónélkül a motor,de amint elengedem a gázt kell neki,alapjárat nincs ugyanis menet közbe
KÖSZÖNÖM HELLÓ


Én most pucoltam ki egy BING18-ast. Hát nem egy egyszerû darab. A 18-as eléggé tele van csatornákkal, furatokkal és egyéb nehezen tisztítható zugokkal. Ha a "nagy testvére" is ilyen komplikált, akkor egyértelmûen a BVF a tuti. Ha pedig a BING-et az MZ-hez tervezték, akkor a BVF-hez meg az MZ-t...
Üdv. Ghost

Üdv. Ghost
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
nekem 3 hónap állás után, szintetikus 1:50-es keverésû 95-ös falusi benzintõl eldugultak a fúvókáim... 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
A másodikhoz nem tok hozzászólni, de a miért dugulna el... egy szó... Benzinszûrõ!bakimate írta:1. Miért dugulna el?
2. Hülyeség.kuti írta:Hallottam olyat, ha a Bing karbi eldugul, akkor aztán mûvészet takarítani! Ez mennyire igaz?


- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
1. Miért dugulna el?
2. Hülyeség.
2. Hülyeség.
kuti írta:Hallottam olyat, ha a Bing karbi eldugul, akkor aztán mûvészet takarítani! Ez mennyire igaz?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Kosian! Ha jó agyári karbid akkor mi a fenének adnál ki ennyi pénzt?Ez a karbi téma kezd elmenni affelé hogy rossz a gyári karbi.Abszolut nem rossz.A baj ott kezdõdik amikor már sok sok kilométer után valakinek már annyira kikopik hogy beállithatatlan lesz.Én igy jártam.Cserélgettem benne az alkatrészeket(na persze utángyártott dolgokat) és csak az õsz hajszálak sokasodtak a fejemen.Akkor döntöttem ugy hogy veszek egy ujat amirõl tudom hogy oké benne minden.Sokat tépelõdtem fõleg az ár miatt hogy mit vegyek.Utángyártott BVF vagy BING?Végül pont az utángyártott dolgok miatt döntöttem a BING mellett mégha drágább is.Nem bántam meg.Engem nem az érdekelt hogy mikor hozza be az árát,meg hogy mennyi lesz a fogyasztás(persze azért az sem mindegy),hanem hogy megbizható jó karbim legyen.Ha bármilyen olyan jellegû hiba jelentkezik amit okozhat ugyanugy gyujtás és karbi hiba is akkor legalább az egyiket kizárhatom.Nem az van hogy mindent ellenõrizni ,sorban állitgatni ezt, cserélgetni azt.Persze nem azt akarom mondani hogy ez a karbi nem romolhat el,de azért más egy új mint egy agyonkopott régi.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2169
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Nekem se lett volna baj a régivel ha nem csörög nagyon. 500 körüli fordulat
. Az tuti a gyertyakép alapján nem hogy keveset kap hanem talán még sokat is! Ép a végén látszódik hogy barna a többi fekete. Szóval most elvesztettem a fonalat miért csinál úgy mintha keveset kapna (hidegen brutális hörgés, stb.).

- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Nekem is jó a gyárim. Gyönyörû stabil 500 körüli az alapjárati fordulat, szivatóval bármilyen hidegben a második rúgásra indul, csak akármit csinálok, bekapja a 6 litert... Ehhez hozzátartozik a városi és eléggé dinamikus használat. De ha egy bing karbival lejjebb tudnám tornázni a fogyasztást és netán még a teljesítményen is dobna, nekem megérné. Annyi bajom van még, hogy csörög egy kicsit. Szerintem ez is a karbi. Pedig a motorban most van 16500 km. Ezt már többen is megerõsítették, elvileg nem ment többet (ezért is vettem). Viszont szerintem ennyi után még nem kéne csörögnie.ghostrider írta:És azt hallotta már valaki, hogy a gyári az gyáriNekem 4 liter körül eszik és úgy megy mint egy Bing-es 300-as
![]()
Pedig nem mondanám újnak a karbim...ja, alapjáratom is van rendesen, még ha egy bizonyos intervallumon belül változik is a fordulatszáma![]()
Próbáljatok ki egy jó állapotú gyári cuccot (fele annyiért) és utána Bing-eljetek![]()
Üdv. Ghost, a konzervatív
Széles utat, hátszelet!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Igazad van. A gyári karbi biztosan jó. De! Amit ma kapsz gyári újként az Tajwani utángyártott f@s.A csatos karbi amit én találtam a neten az 15000 ft. A Bing 22000 ft.Én a Bing mellett döntöttem már csak a gyártó miatt is.Természetesen mindenki eldöntheti mit akar.Egyébként meg ha valami csoda folytán elõkerülne egy eredeti NDK karbi MÉG ANNÁL IS JOBB A BING.Kimondottan Mz-hez fejlesztették ki.Legalábbis én igy tudom.
És azt hallotta már valaki, hogy a gyári az gyári
Nekem 4 liter körül eszik és úgy megy mint egy Bing-es 300-as
Pedig nem mondanám újnak a karbim...ja, alapjáratom is van rendesen, még ha egy bizonyos intervallumon belül változik is a fordulatszáma
Próbáljatok ki egy jó állapotú gyári cuccot (fele annyiért) és utána Bing-eljetek
Üdv. Ghost, a konzervatív


Pedig nem mondanám újnak a karbim...ja, alapjáratom is van rendesen, még ha egy bizonyos intervallumon belül változik is a fordulatszáma

Próbáljatok ki egy jó állapotú gyári cuccot (fele annyiért) és utána Bing-eljetek

Üdv. Ghost, a konzervatív

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Most vettem nemrég egy ilyen karbit a/1-re.Sokat nem mentem még vele de egy biztos.Olyan stabil alapjáratot tudtam neki csinálni amilyen sosem volt még.Nekem már ezért is megérte.A fogyasztása pont azért mert keveset mentem még vele nem tudom mennyi.Az biztos hogy ugy érzem nagyobb fõfuvókával fogok kisérletezni az tuti.5-ben valahogy nem akar menni.Persze ez lehet mástól is,de én bizom benne hogy javul a dolog.Szóval aki szenved a régi agyonkopott karbijával az fektessen be egy ilyenbe.Durva számitással ugyebár kb 4000 km alatt hozza meg az árát.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég