Barkácsolás
ülésjavítás
MZ ETZ ÜLÉSHUZAT CSERE ahogyan én csinálom
Az ülés levétele után a rögzítõ füleket kihajtani csavarhúzóval, laposfogóval. A huzatkötözõ zsinórt kioldani, huzatot levenni.
A fémhez ragadt szivacsot spaklival, pengével, tapétavágó késsel óvatosan lefejteni, az elmorzsolódott szövetcsíkot lekaparni. Az ülõszivacsot amennyiben vizes, teljesen kiszárítani.
A fém üléslapot meg kell tisztítani a sártól, rozsdától csiszolóvászonnal. Fanatikusok homokszórhatják is. Ha repedt, távtartó idomoknál ez elég gyakori, akkor meg kell hegeszteni.
A csiszolt, por- és zsírtalanított ülõlapot én átfestem alapozófestékkel. Száradás után az ülésperem éles részét körberagasztom szigetelõszalaggal. Kb. 3-4 rétegvastagságban, mert így már nem fogja kivágni az üléshuzatot. Lehet használni kb. 1 mm vastag öntapadó ragasztócsíkot is, de ezt azért nem szeretem, mert a szivacsos része magában tarthatja a vizet, ismét rozsdásodhat a perem.
Aki emelni szeretne az ülésmagasságon, vagy már túl puhának érzi a nyerget, az az ülõszivacs alá még tehet kb. 3 cm-es szivacscsíkot.
Az ülõszivacsot én nem ragasztom vissza a fémlapra, a rákerülõ huzat úgyis megtartja. A huzatot ráillesztem az ülésre, a fûzött zsinórt meghúzom, masnit kötök a végére, hogy szükség esetén oldható legyen. Ahol a huzatot be tudom illeszteni a rögzítõ fülekhez, ott rászorítom, ahol nem, ott vízszintesre kihajtom. Huzatigazítás, ellenõrzés, kész.
Minden alkalom után, amikor elkap az esõ, vagy slaggal átmosom a gépet, leveszem a nyerget, megnézem, hogy a szivacs nem szívott-e magába vizet. Ha kell, kiszárítom. Így rozsdamentes marad kb. ezer évig.




Az ülés levétele után a rögzítõ füleket kihajtani csavarhúzóval, laposfogóval. A huzatkötözõ zsinórt kioldani, huzatot levenni.
A fémhez ragadt szivacsot spaklival, pengével, tapétavágó késsel óvatosan lefejteni, az elmorzsolódott szövetcsíkot lekaparni. Az ülõszivacsot amennyiben vizes, teljesen kiszárítani.
A fém üléslapot meg kell tisztítani a sártól, rozsdától csiszolóvászonnal. Fanatikusok homokszórhatják is. Ha repedt, távtartó idomoknál ez elég gyakori, akkor meg kell hegeszteni.
A csiszolt, por- és zsírtalanított ülõlapot én átfestem alapozófestékkel. Száradás után az ülésperem éles részét körberagasztom szigetelõszalaggal. Kb. 3-4 rétegvastagságban, mert így már nem fogja kivágni az üléshuzatot. Lehet használni kb. 1 mm vastag öntapadó ragasztócsíkot is, de ezt azért nem szeretem, mert a szivacsos része magában tarthatja a vizet, ismét rozsdásodhat a perem.
Aki emelni szeretne az ülésmagasságon, vagy már túl puhának érzi a nyerget, az az ülõszivacs alá még tehet kb. 3 cm-es szivacscsíkot.
Az ülõszivacsot én nem ragasztom vissza a fémlapra, a rákerülõ huzat úgyis megtartja. A huzatot ráillesztem az ülésre, a fûzött zsinórt meghúzom, masnit kötök a végére, hogy szükség esetén oldható legyen. Ahol a huzatot be tudom illeszteni a rögzítõ fülekhez, ott rászorítom, ahol nem, ott vízszintesre kihajtom. Huzatigazítás, ellenõrzés, kész.
Minden alkalom után, amikor elkap az esõ, vagy slaggal átmosom a gépet, leveszem a nyerget, megnézem, hogy a szivacs nem szívott-e magába vizet. Ha kell, kiszárítom. Így rozsdamentes marad kb. ezer évig.




Baja
Igazából egy kis szivacsfaragás meg egy kis fémkalapálgatás az egész, kézügyesség kérdése.tams9 írta:hello!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet az ülést felújítani. Neken nem a huzattal van gondom, hanem a szivaccsal. A hátsóülés az még egész jó, de elõl már rettenetesen ki van ülve, 30km-után fáj a hátsóm. Viszont szeretném, ha megmaradna a gyári lépcsõzetes kialakítás. Ki lehet ez valahogyan cserélni? a huzatot le lehet úgy bontani a fémrõl, hogy utánna vissza lehessen tenni és szivacsot lehet hozzá venni, vagy azt nekem kellene kifarigcsálni?
köszi
Egy kárpitosnak viszont jó kis célszerszámai vannak meg jó sok tapasztalata, az esztétikus végeredménynek pedig ez a feltétele...
...szerintem viszont ne kerülne sokba, olyan 1000-1500 forint egy új üléshuzat, a szivacs és a munka sem lehet több pár darab ezresnél. 5000 körül kapsz egy "jó állapotú" ülést, tehát ha az alaplap jó állapotú akkor érdemes belevágni.
Ja, és van itt a fórumon valaki, aki csinál ülésfelújítást! Nézd vissza a kapcsolódó témákat!
Üdv. Ghost
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Nekem az tunt fel, (tudjuk, hogy az etz eleje kicsit konnyu) hogyha sok suly volt hatul akkor hajlamos volt a kormanylibegesre, a merevitot felszerelve ez csokkent, valamint intenziv fekezeskor ez ugye altalaban az elso feket jelenti a hatso csak lassito, akkor ugyanezt a tunetet erezhetoen csokkentette, kicsit stabilabb lett a kanyarban is. De a mostani eleg jo futomukialakitashoz nalam tobb atalakitas tortent: 16" os elso kerek 90/80-16 os gumival(lentebb van kicsit a sulypont) kormanylengescsillapito felszerelese, es az elso villaban 15W-30 as repsol lokesgatlo olaj, valamint a hatso lengovilla csereje (a sokevi oldalsztender hasznalat deformalta) lehetne meg fokozni a hatso lengovilla perselyezesenek modositasaval, egyelore ez nekem igy megfelel.
hello!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet az ülést felújítani. Neken nem a huzattal van gondom, hanem a szivaccsal. A hátsóülés az még egész jó, de elõl már rettenetesen ki van ülve, 30km-után fáj a hátsóm. Viszont szeretném, ha megmaradna a gyári lépcsõzetes kialakítás. Ki lehet ez valahogyan cserélni? a huzatot le lehet úgy bontani a fémrõl, hogy utánna vissza lehessen tenni és szivacsot lehet hozzá venni, vagy azt nekem kellene kifarigcsálni?
köszi
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet az ülést felújítani. Neken nem a huzattal van gondom, hanem a szivaccsal. A hátsóülés az még egész jó, de elõl már rettenetesen ki van ülve, 30km-után fáj a hátsóm. Viszont szeretném, ha megmaradna a gyári lépcsõzetes kialakítás. Ki lehet ez valahogyan cserélni? a huzatot le lehet úgy bontani a fémrõl, hogy utánna vissza lehessen tenni és szivacsot lehet hozzá venni, vagy azt nekem kellene kifarigcsálni?
köszi
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
nezd meg a motornal hol van felfogatva a teleszkop: latni fogod, hogy a villakifliknel felul gyakorlatilag az utolso 20 cm-en, a villamerevito meg egy plusz ami az also villaszarakat rogziti egymashoz ezaltal kevesbe tud elmozdulni egymashoz kepest a 2 villaszar, stabilabba teve a motorot. regebben voltak a kromcsoves megoldasok, de bambin keresztul is hozza lehetett jutni alu villamerevitohoz.
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Pont az a baj,ha fehéren villog! Egy idõ után a sárga izzóról lepereg a festék,a rendõr tutira beleköt,mûszaki vizsgán is külön megnézik! Az irányjelzõfénynek borostyánsárgának kell lennie.Gshp írta:Ha a búrán megtalálható az E betûs jelzés és mellette a szám akkor nem büntet a rendõr . De csak akkor nézi ha szemétkedni akar. a sárga fény hát nem tudom ... Sztem az se baj ha fehéren villog .Stravkó írta: Ha olyan sárga izzót teszel bele,amirõl nem ég le a festék,akkor szabályos!

Üdv
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Ha a búrán megtalálható az E betûs jelzés és mellette a szám akkor nem büntet a rendõr . De csak akkor nézi ha szemétkedni akar. a sárga fény hát nem tudom ... Sztem az se baj ha fehéren villog .Stravkó írta:Ha olyan sárga izzót teszel bele,amirõl nem ég le a festék,akkor szabályos!Jumper írta:Sziasztok!
Szerintetek a rendõr út közben, vagy valaki mûszakin beleköt abba ha ETZ-re fehér indexbúrûk kerülnek?
Esetleg valaki ismeri az idevonatkozó jogszabályt? Azt tudom, hogy az elõírás a sárga fény, de a búrába nem kötnek bele?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Köd elõttem, füst utánam !!
[-=UNW-042=-]

- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Ha olyan sárga izzót teszel bele,amirõl nem ég le a festék,akkor szabályos!Jumper írta:Sziasztok!
Szerintetek a rendõr út közben, vagy valaki mûszakin beleköt abba ha ETZ-re fehér indexbúrûk kerülnek?
Esetleg valaki ismeri az idevonatkozó jogszabályt? Azt tudom, hogy az elõírás a sárga fény, de a búrába nem kötnek bele?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
megkaptam a privit is.megvárlak a cucokkalGexxx írta:Bambi!
Tegnap elfelejtettem mondani, hogy van szimeringem is a telóhoz (de ha neked is van és csinálnád, akkor használd azt, én meg kifizetem vagy nlad hagyom az enyémet (skf duplaajkas)). Valamint vettem benzincsapot is. Nem tudom mennyire ismered a rigacsapot, ami rajta van. Az lefelé állítva van zárva...
(valamiért nem megy a privát üzenet küldés... 7végén megpróbálom megcsinálni...)

- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Bambi!
Tegnap elfelejtettem mondani, hogy van szimeringem is a telóhoz (de ha neked is van és csinálnád, akkor használd azt, én meg kifizetem vagy nlad hagyom az enyémet (skf duplaajkas)). Valamint vettem benzincsapot is. Nem tudom mennyire ismered a rigacsapot, ami rajta van. Az lefelé állítva van zárva...
(valamiért nem megy a privát üzenet küldés... 7végén megpróbálom megcsinálni...)
Tegnap elfelejtettem mondani, hogy van szimeringem is a telóhoz (de ha neked is van és csinálnád, akkor használd azt, én meg kifizetem vagy nlad hagyom az enyémet (skf duplaajkas)). Valamint vettem benzincsapot is. Nem tudom mennyire ismered a rigacsapot, ami rajta van. Az lefelé állítva van zárva...
(valamiért nem megy a privát üzenet küldés... 7végén megpróbálom megcsinálni...)
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Szia Zsakfos!
Várom a képeket és a beszámolót!
Sajna Pesttel sem lennék elõrébb, úgyhogy ha megegyezünk, akkor marad a Posta.
A képeket küldheted az e-mail címemre is. Ott elõbb megtalálom!
stamas82@freemail.hu
Köszi!
Tamás
Várom a képeket és a beszámolót!
Sajna Pesttel sem lennék elõrébb, úgyhogy ha megegyezünk, akkor marad a Posta.
A képeket küldheted az e-mail címemre is. Ott elõbb megtalálom!
stamas82@freemail.hu
Köszi!
Tamás
Jumper
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Szia! Használt.Egyelõre nem mondok semmit milyen mert elõ kell szednem és akkor tüzetesen megnézem,sõt készitek fotót is.Tavaly vettem egy Etz-t a /1 hez a tárcsafék miatt és amit nem használtam fel az ment a padlásra.Ha jól emlékszem nem volt rajt horpadás és fekete.Pénteken érek rá akkor lefotozóm.Ha jó állapotú akkor ugy gondolom hogy az ára 2000 ft+ posta(vagy ahogy megtudjuk oldani).Helyileg én Siófokon lakom.Pestre el tudom juttatni.Jumper írta:Kedves Zsakfos!
Köszönöm, hogy szóltál. Ha meg tudunk egyezni, akkor érdekelne a sárvédõ.
Új vagy használt? Ha használt, akkor milyen állapotban van. Horpadás ugye nincs rajta? Festés milyen állapotban van? Egyáltalán milyen színû?
A legfontosabb kérdés, hogy mennyit kérsz érte? Ha megegyezünk, akkor postán keresztül utánvéttel meg tudjuk oldani, vagy meglátom, hogy hátha futárral olcsóbb. Persze mindent az én költségemen.
Köszi!
Tamás
áétalában,a jeladó szokott ilyen hibát produkáéni,de ez persze feltevés,elõször ellenõrizd az elõgyújtástMeXico írta:Mar mint melyik resz szerinted mert ha beindul utnana szepen megy nem durrog teljes terhelesen kigyorsitva ...szepen porog ... szoval egesegesnek tunikbambi írta:Lehet hibás is a gyujtás
Kedves Zsakfos!
Köszönöm, hogy szóltál. Ha meg tudunk egyezni, akkor érdekelne a sárvédõ.
Új vagy használt? Ha használt, akkor milyen állapotban van. Horpadás ugye nincs rajta? Festés milyen állapotban van? Egyáltalán milyen színû?
A legfontosabb kérdés, hogy mennyit kérsz érte? Ha megegyezünk, akkor postán keresztül utánvéttel meg tudjuk oldani, vagy meglátom, hogy hátha futárral olcsóbb. Persze mindent az én költségemen.
Köszi!
Tamás
Köszönöm, hogy szóltál. Ha meg tudunk egyezni, akkor érdekelne a sárvédõ.
Új vagy használt? Ha használt, akkor milyen állapotban van. Horpadás ugye nincs rajta? Festés milyen állapotban van? Egyáltalán milyen színû?
A legfontosabb kérdés, hogy mennyit kérsz érte? Ha megegyezünk, akkor postán keresztül utánvéttel meg tudjuk oldani, vagy meglátom, hogy hátha futárral olcsóbb. Persze mindent az én költségemen.

Köszi!
Tamás
Jumper
OKGexxx írta:Bambi bácsi!
Valamikor eltolnám hozzád a biciklit, hogy a télen egy teljes körû felújítást el tudj rajta végezni. Szerintem Máténál is ki fog kötni kábelezési témakörben, hacsak nem vállalod be azt is...
Ami biztos: Futómûvet (elsõ telók, hátsó villa persely), blokktartót, javítani kell, szerintem a fõtengõ szimeringekre is rá kell nézni, blokktömítéseket kell cserélni (csöpög a drága), kábelezést kell végezni. Vettem már pár dolgot, de pl. a láncot rád bízom majd.... Ha meg tudok szerezni egy plusz hengert, akkor lehet, hogy: 300 kubikzentimeter aus Gubacsi straße...
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Bambi bácsi!
Valamikor eltolnám hozzád a biciklit, hogy a télen egy teljes körû felújítást el tudj rajta végezni. Szerintem Máténál is ki fog kötni kábelezési témakörben, hacsak nem vállalod be azt is...
Ami biztos: Futómûvet (elsõ telók, hátsó villa persely), blokktartót, javítani kell, szerintem a fõtengõ szimeringekre is rá kell nézni, blokktömítéseket kell cserélni (csöpög a drága), kábelezést kell végezni. Vettem már pár dolgot, de pl. a láncot rád bízom majd.... Ha meg tudok szerezni egy plusz hengert, akkor lehet, hogy: 300 kubikzentimeter aus Gubacsi straße...
Valamikor eltolnám hozzád a biciklit, hogy a télen egy teljes körû felújítást el tudj rajta végezni. Szerintem Máténál is ki fog kötni kábelezési témakörben, hacsak nem vállalod be azt is...
Ami biztos: Futómûvet (elsõ telók, hátsó villa persely), blokktartót, javítani kell, szerintem a fõtengõ szimeringekre is rá kell nézni, blokktömítéseket kell cserélni (csöpög a drága), kábelezést kell végezni. Vettem már pár dolgot, de pl. a láncot rád bízom majd.... Ha meg tudok szerezni egy plusz hengert, akkor lehet, hogy: 300 kubikzentimeter aus Gubacsi straße...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Az lehet,hogy jó megoldás lenne.elektrónikus,gyújtás?MeXico írta:Sziasztok!
Egy olyan kerdesem lenne h a 251Mz-m altalaban hideginditaskor gyakran visszarug..majdenm eltöri a bokam.(illetve mostmar hosszabb ut utan leallitas utan nehany masodpercel a kipufogo iszonyatosat robban
) Mit lehetne tenni a berugas ellen ....en pl arra gondoltam vissza kene venni az elogyujtasbol .?
Elore is koszonom a segitseget.
Sziasztok!
Egy olyan kerdesem lenne h a 251Mz-m altalaban hideginditaskor gyakran visszarug..majdenm eltöri a bokam
.(illetve mostmar hosszabb ut utan leallitas utan nehany masodpercel a kipufogo iszonyatosat robban
) Mit lehetne tenni a berugas ellen ....en pl arra gondoltam vissza kene venni az elogyujtasbol .?
Elore is koszonom a segitseget.
Egy olyan kerdesem lenne h a 251Mz-m altalaban hideginditaskor gyakran visszarug..majdenm eltöri a bokam


Elore is koszonom a segitseget.
szerintem van,most megyek a mûhelyembe,és megnézem.este írokJumper írta:Bambi Mester!
Nincs véletlenül elfekvõben 250-es ETZ-hez gyári méretû hátsó sárvédõd? Akár új, akár használt. Ha használt, az a lényeg, hogy ne legyen összeverve. Max festeni kelljen.
Egyszerûen sehol sem tudok hozzájutni.
Köszi!
Tamás
Kedves Bambi mester és Samu!
Nagyon köszönöm a gyors és a számomra kedvezõ választ!!
Ha lehetséges,szeretném Bambi mester segitségével megoldani a 300-as henger dolgot.
Rendbe kéne hozni a gépemet,jövõre szeretnék túrázni a csapattal, ui. ismeretlenül is nagyon szimatikus a társaság.
Bambi mesterrel fel kéne vennem a kapcsolatot,egy priviben küldött tel.számnak örülnék...
Mégegyszer köszi !
Ui: Ha a tagoknak v. a fórumozóknak baranya megyében segitség kell, hivjatok fel bármikor. Nekem minden motoros a
barátom,de egy MZ-s nem tud rosszkor hivni.. Mûszaki problémáknál is hivhattok,ha a környéken jártok,azt is megoldjuk.
tel: 06 30 2263712 camionos Feri
Szevasztok!
Nagyon köszönöm a gyors és a számomra kedvezõ választ!!

Ha lehetséges,szeretném Bambi mester segitségével megoldani a 300-as henger dolgot.
Rendbe kéne hozni a gépemet,jövõre szeretnék túrázni a csapattal, ui. ismeretlenül is nagyon szimatikus a társaság.
Bambi mesterrel fel kéne vennem a kapcsolatot,egy priviben küldött tel.számnak örülnék...
Mégegyszer köszi !
Ui: Ha a tagoknak v. a fórumozóknak baranya megyében segitség kell, hivjatok fel bármikor. Nekem minden motoros a
barátom,de egy MZ-s nem tud rosszkor hivni.. Mûszaki problémáknál is hivhattok,ha a környéken jártok,azt is megoldjuk.
tel: 06 30 2263712 camionos Feri
Szevasztok!
Öreg-szem
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Emberek!
MA a benzinkúton láttam egy Harley Davidson-os tagot.
Neki úgy ment az elakadásjelzõje h balraegy-jobbraegy, balraegy-jobbraegy.
Így már egyszerûebben meg lehet oldani 1 relével?
MA a benzinkúton láttam egy Harley Davidson-os tagot.
Neki úgy ment az elakadásjelzõje h balraegy-jobbraegy, balraegy-jobbraegy.
Így már egyszerûebben meg lehet oldani 1 relével?



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Mester és kompletten gépmunkával, alkatrészekkel, szereléssel mennyibe kerülne ez a kis mûtét?bambi írta:túrázáshoz szerintem jó a 300-as.camionos írta:Sziasztok!
ETZ 251-es motorom blokkját szeretném átalakittatni a túraképesség növelése céljából.
Ha jól tudom,a Tábori tunning foglalkozik ilyesmivel.
Szerintetek elõrelépés-e a 300-as henger a250-hez képest?
Anyag és munkadij költsége kb. mennyi lehet?
Elõre is köszönöm a válaszokat.!
Mélyen tisztelt Bambi MESTER véleményét is nagyon várom....
Üdv mindenkinek, jobb idõt, ocsó benzint,stb...
Ui:vigyázz,ha jön a kamion!!
Én 15000ft-ér készítem.
túrázáshoz szerintem jó a 300-as.camionos írta:Sziasztok!
ETZ 251-es motorom blokkját szeretném átalakittatni a túraképesség növelése céljából.
Ha jól tudom,a Tábori tunning foglalkozik ilyesmivel.
Szerintetek elõrelépés-e a 300-as henger a250-hez képest?
Anyag és munkadij költsége kb. mennyi lehet?
Elõre is köszönöm a válaszokat.!
Mélyen tisztelt Bambi MESTER véleményét is nagyon várom....
Üdv mindenkinek, jobb idõt, ocsó benzint,stb...
Ui:vigyázz,ha jön a kamion!!
Én 15000ft-ér készítem.
Sziasztok!
ETZ 251-es motorom blokkját szeretném átalakittatni a túraképesség növelése céljából.
Ha jól tudom,a Tábori tunning foglalkozik ilyesmivel.
Szerintetek elõrelépés-e a 300-as henger a250-hez képest?
Anyag és munkadij költsége kb. mennyi lehet?
Elõre is köszönöm a válaszokat.!
Mélyen tisztelt Bambi MESTER véleményét is nagyon várom....
Üdv mindenkinek, jobb idõt, ocsó benzint,stb...
Ui:vigyázz,ha jön a kamion!!
ETZ 251-es motorom blokkját szeretném átalakittatni a túraképesség növelése céljából.
Ha jól tudom,a Tábori tunning foglalkozik ilyesmivel.
Szerintetek elõrelépés-e a 300-as henger a250-hez képest?
Anyag és munkadij költsége kb. mennyi lehet?
Elõre is köszönöm a válaszokat.!
Mélyen tisztelt Bambi MESTER véleményét is nagyon várom....
Üdv mindenkinek, jobb idõt, ocsó benzint,stb...
Ui:vigyázz,ha jön a kamion!!

nincs tömítés,mert a gyár összeszerelve fényezi le,és úgy nem marad rés közte.Jumper írta:Sziasztok!
Annak ellenére, hogy nem akarok cigit csempészni mégis lemûtöttem a légszûrõház bal odali deknijét.A kíváncsiság nagy úr.
Szerintetek nem kéne lennie ott egy tömítésnek az oldaldekninél? Mert nem volt, és szerintem annyira nem tömíthet jól, hogy ne szívjon be egy kis szutykos levegõt ott. Jól gondolom? Ha igen, akkor ehhez lehet kapni valami gyári tömítést, vagy csinálni kell?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Sziasztok!
Annak ellenére, hogy nem akarok cigit csempészni mégis lemûtöttem a légszûrõház bal odali deknijét.
A kíváncsiság nagy úr.
Szerintetek nem kéne lennie ott egy tömítésnek az oldaldekninél? Mert nem volt, és szerintem annyira nem tömíthet jól, hogy ne szívjon be egy kis szutykos levegõt ott. Jól gondolom? Ha igen, akkor ehhez lehet kapni valami gyári tömítést, vagy csinálni kell?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Annak ellenére, hogy nem akarok cigit csempészni mégis lemûtöttem a légszûrõház bal odali deknijét.


Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Jumper
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég