Seclusion írta::/ Lehet eladom, és az árát a Pannóniára költöm
Na ha Diti hallaná ezt a mondatodat
a karburátor szerintem qrvára xarul van beállítva a motorodon. nekem most van 260 km a blokkban, 10 km-t mentem most du. vele városi hajtásban és nem lángolt a henger. 1:30-as szintetikus keverés PROSINT olajjal.
úgy kell egy síkba állítani h felteszed a fõtengelyvégére a kisduplexkereket meg a kuplungtengelyre 1 db 0,5mm-es hézagolót, majd a kuplungkosarat is feldobod és megnézed egy vonalzóval h egy síkban futnak-e. ha nem akkor még a kosár alá teszel hézagolókat.
de akkor sem értem h mi a f*sznak kell megütni a kisduplexlánckereket? tiszta benzines ronngyal zsírtalanítod a kónuszos végét a fõtengelynek meg a lánckereket, fogod a primerláncot, beleteszed a kisduplexlánckereket meg a kuplungkosárt aztán felrakod így egy az egyben a tengelyekre. utána én fogtam egy 4mm-es laposvasat, beletettem majdnem átlósan a kuplungkosárba, ellentartott a lábtartón amíg megtéptem a kisduplexkereket. utána kuplungagy be, fel 5. fokozatba a sebességet, debill öcsémet behívtam h lépjen rá a hátsó fékre, megtéptem a kuplungagyat is. lehet ezt csinálni úgy is h használt lamellára ilyen pálcákat heggesztesz hogy ellentartson a kupungkosáron de én se heggeszteni nem tudok, se használt lamellát nem tudtam szerezni.