Blokk
- Ekecs
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2008.07.07. 19:29
- MZ-d típusa: ES 125/1
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
egy bizos:egyes dinamókat lehet önindítónak használni,pl:Tatran-é ilyen volt. Esetleg Briggs önindító?Vagy nagyot álmodtam?kuti írta:Önindítóhoz szokott ismerõsöm egyszerûen nem tudta berúgni a 250es ts-tKILL3R etz írta: Hali!
Én fél füllel hallottam olyanról, hogy a yamahának volt olyan motorja ahol a generátor volt egyben az önindító is. (Ha hülyeség akko javítsatok ki...elektronikához nem sokat értek...még)És gondolom ezt fel lehetne valahogy barkácsolni a generátor helyére...Bár nem kis munka lenne sztem ha egyáltalán elfér...
De akkor kiveszed a feelinget az Mz-bõl... Meg el fog gyengülni a lábad isPedig az még nem is 300as
Nah bocs a topik OFFolásáért
ekecs
...végül is ketten maradnak:isten és a bor.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Önindítóhoz szokott ismerõsöm egyszerûen nem tudta berúgni a 250es ts-tKILL3R etz írta:Hali!Jumper írta:Sziasztok!
Felmerült bennem valami és arra gondoltam, hogy foglalkozott e már vele valaki.
Nagyon tetszik az ETZ-m, egyetlen egy dolgot irigylek az újabb mociktól. Az önindítót.Nem kíséreletezett vele valaki ETZ-n? Esetleg meg is csinálta és mûködik?
Érdekelne a véleményetek.
Tamás
Én fél füllel hallottam olyanról, hogy a yamahának volt olyan motorja ahol a generátor volt egyben az önindító is. (Ha hülyeség akko javítsatok ki...elektronikához nem sokat értek...még)És gondolom ezt fel lehetne valahogy barkácsolni a generátor helyére...Bár nem kis munka lenne sztem ha egyáltalán elfér...
De akkor kiveszed a feelinget az Mz-bõl... Meg el fog gyengülni a lábad is



- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hali!Jumper írta:Sziasztok!
Felmerült bennem valami és arra gondoltam, hogy foglalkozott e már vele valaki.
Nagyon tetszik az ETZ-m, egyetlen egy dolgot irigylek az újabb mociktól. Az önindítót.Nem kíséreletezett vele valaki ETZ-n? Esetleg meg is csinálta és mûködik?
Érdekelne a véleményetek.
Tamás
Én fél füllel hallottam olyanról, hogy a yamahának volt olyan motorja ahol a generátor volt egyben az önindító is. (Ha hülyeség akko javítsatok ki...elektronikához nem sokat értek...még


De akkor kiveszed a feelinget az Mz-bõl... Meg el fog gyengülni a lábad is

- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Jó, én már megszoktam, csak azért kérdeztem, mert eddig ezt még nem mondta nekem senki és felmerült bennem, ha esetleg nem normális jelenség akkor nehogy baja megyen a pacimnak. Engem egyáltalán nem zavar és ha ráadásul tök természetes, akkor no problem. Ja még valami: milyen olajat érdemes a váltóba rakni és mennyit? Szeretném kicserélni...Stravkó írta: Nyugi,ez ilyen! Majd megszokod.
Széles utat, hátszelet!
Szerintem meg minden motor ilyen,talán a szárazkuplungosok nem.
Egyszer láttam tanulóvezetõt Harley Sportster 883-mal,berakta egyesbe és majdnem hanyattesett
Ja,és olyan hangja volt,mintha 2 kilós kalapáccsal oldalba vágták volna a blokkot.
De pl az SV1000-esem is csattan,amikor 1-be teszem (ja,Stravkó,Nerbinál beszéltünk róla,Castrol GP 20W50 van benne,Motorrados Laci azt mondta,tökéletes,annyi,hogy kicsit tovább tart,míg filmet képez az olaj a hengerfalon,mint a szintetikus,10mp helyett fél perc,de a segédje is ezzel az olajjal versenyez gixxerrel).
Cimbora ETZ 250-je is csattan kicsit és ránt,de ez normális.
Egyszer láttam tanulóvezetõt Harley Sportster 883-mal,berakta egyesbe és majdnem hanyattesett

Ja,és olyan hangja volt,mintha 2 kilós kalapáccsal oldalba vágták volna a blokkot.
De pl az SV1000-esem is csattan,amikor 1-be teszem (ja,Stravkó,Nerbinál beszéltünk róla,Castrol GP 20W50 van benne,Motorrados Laci azt mondta,tökéletes,annyi,hogy kicsit tovább tart,míg filmet képez az olaj a hengerfalon,mint a szintetikus,10mp helyett fél perc,de a segédje is ezzel az olajjal versenyez gixxerrel).
Cimbora ETZ 250-je is csattan kicsit és ránt,de ez normális.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Nyugi,ez ilyen! Majd megszokod.kosian írta:Az normális, hogy amikor berakom egyesbe, akkor ránt egy kicsit a motor és érzõdik ahogy összekapcsolódnak odabenn az fogaskerekek. Nem reccsen, meg semmi ilyen rendellenes hangot nem ad, csak nem tudom, hogy ez természetes-e. Hondánál tapasztaltam ilyet, de arra azt mondták, hogy természetes és minden Honda ilyen. Van elég olaj a váltóban és amúgy nincs is semmi baj vele.

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Az normális, hogy amikor berakom egyesbe, akkor ránt egy kicsit a motor és érzõdik ahogy összekapcsolódnak odabenn az fogaskerekek. Nem reccsen, meg semmi ilyen rendellenes hangot nem ad, csak nem tudom, hogy ez természetes-e. Hondánál tapasztaltam ilyet, de arra azt mondták, hogy természetes és minden Honda ilyen. Van elég olaj a váltóban és amúgy nincs is semmi baj vele.
Széles utat, hátszelet!
Kuplung
Koszi Fores
Az alátéteket megcsináltatom szerszámacélból na de hiányzika rugós
alátéttárcsa is azt meg hol kaphatnék.
Nagyon kritikus ha nincsen ott.
Koszi a tanácsot
Az alátéteket megcsináltatom szerszámacélból na de hiányzika rugós
alátéttárcsa is azt meg hol kaphatnék.
Nagyon kritikus ha nincsen ott.
Koszi a tanácsot
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Szerintem ez normális. Ha jól értelmezem amit írtál, az enyém is ilyen. Utazni az is 5-ösben szeret igazán, a többi sebességben olyan mintha kívánná a gyorsítást és nem akarna egy adott sebességgel menni. Persze megy úgy is és nincs vele semmi baj, de a hangján azt érzem, hogy vagy gyorsítsak, vagy lassítsak, de valami legyen, mert nem így szeret utazgatni. 5-ben semmi ilyesmi. Szerintem ez normális, legalábbis én eddig ennek semmi jelentõséget nem tulajdonítottam.Jumper írta:Sziasztok!
Nagyon kezdõ ETZ-s vagyok, nem mentem sokat a géppel (egyenlõere). Most vettem egy 250-est. Menet közben azt tapasztalom, hogy 5-ik fokozat kivételével mindegyikben 4000-es fordulat alatt, amikor a csak egy adott sebességet tartok (hogy mennyi az lényegtelen, az a lényeg, hogy ne lassuljak és ne gyorsuljak közben) a motornak fura hangja van. Nem rángat, megy szépen, csak olyasmi, mint amikor egy személyautót leszabályzásik forgat az ember és akkor olyan dadogo hangja van, de nem hagy ki. Ha húzok neki egy kis gázt, rögtön reagál, megváltozik a hangja is, de ha elérem a 4000-4500-as fordulatot, akkor is megszûnik. 5-ösben ezt nem tapasztaltam.
Sajna érthetõbben nem tudtam leírni. Lehet, hogy gyárilag ilyen és azért mert a gép 4000 fölött érzi jól magát?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Széles utat, hátszelet!
Sziasztok!
Nagyon kezdõ ETZ-s vagyok, nem mentem sokat a géppel (egyenlõere). Most vettem egy 250-est. Menet közben azt tapasztalom, hogy 5-ik fokozat kivételével mindegyikben 4000-es fordulat alatt, amikor a csak egy adott sebességet tartok (hogy mennyi az lényegtelen, az a lényeg, hogy ne lassuljak és ne gyorsuljak közben) a motornak fura hangja van. Nem rángat, megy szépen, csak olyasmi, mint amikor egy személyautót leszabályzásik forgat az ember és akkor olyan dadogo hangja van, de nem hagy ki. Ha húzok neki egy kis gázt, rögtön reagál, megváltozik a hangja is, de ha elérem a 4000-4500-as fordulatot, akkor is megszûnik. 5-ösben ezt nem tapasztaltam.
Sajna érthetõbben nem tudtam leírni. Lehet, hogy gyárilag ilyen és azért mert a gép 4000 fölött érzi jól magát?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Nagyon kezdõ ETZ-s vagyok, nem mentem sokat a géppel (egyenlõere). Most vettem egy 250-est. Menet közben azt tapasztalom, hogy 5-ik fokozat kivételével mindegyikben 4000-es fordulat alatt, amikor a csak egy adott sebességet tartok (hogy mennyi az lényegtelen, az a lényeg, hogy ne lassuljak és ne gyorsuljak közben) a motornak fura hangja van. Nem rángat, megy szépen, csak olyasmi, mint amikor egy személyautót leszabályzásik forgat az ember és akkor olyan dadogo hangja van, de nem hagy ki. Ha húzok neki egy kis gázt, rögtön reagál, megváltozik a hangja is, de ha elérem a 4000-4500-as fordulatot, akkor is megszûnik. 5-ösben ezt nem tapasztaltam.
Sajna érthetõbben nem tudtam leírni. Lehet, hogy gyárilag ilyen és azért mert a gép 4000 fölött érzi jól magát?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Jumper
-
- Alapító tag
- Hozzászólások: 513
- Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
- MZ-d típusa: ETZ,Honda
- Tartózkodási hely: Alsózsolca
..Matt,nem teszi tönkre...de viszont megváltozik a keverési arány,a fals miatt,meg a karbiöntvényt megkoptatja..cseréld ki.
mathe,mint rángat?A láncot,vagy fúlni kezd?Nyilván,mert terhelést kap,és kicsit erõlködik..célszerübb visszaváltani..
pisti:

3asnál..nem azért,mert visszaesik a fordulat,és a generátor által termelt áram leesik,kihagy ezáltal a gyujtás?
mathe,mint rángat?A láncot,vagy fúlni kezd?Nyilván,mert terhelést kap,és kicsit erõlködik..célszerübb visszaváltani..
pisti:

3asnál..nem azért,mert visszaesik a fordulat,és a generátor által termelt áram leesik,kihagy ezáltal a gyujtás?
fores
MZ 250 kuplung segítség
Szevasztok
Lenne egy kis problémám a fiam motorján megadta magát a hajtókaron az alsó tugorgo cserélve lett az egéssz. Na most ahogy rakom ossze
hiýnyzik a kuplungkosár allati hézagoló alátét nem tudom a méreteit sot azt sem ho kapható. tudna valaki segíteni hogy hogyan rakjam a
fótengelyre a kuplungkosarat , és milyen sorrendben + a alátétek méretét? Esztergályos van tehát megoldható.
Koszi a segítséget és minden infót elore is.
István
Szlovákia
Lenne egy kis problémám a fiam motorján megadta magát a hajtókaron az alsó tugorgo cserélve lett az egéssz. Na most ahogy rakom ossze
hiýnyzik a kuplungkosár allati hézagoló alátét nem tudom a méreteit sot azt sem ho kapható. tudna valaki segíteni hogy hogyan rakjam a
fótengelyre a kuplungkosarat , és milyen sorrendben + a alátétek méretét? Esztergályos van tehát megoldható.
Koszi a segítséget és minden infót elore is.
István
Szlovákia
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Sziasztok!
Tudom,hogy multkor volt róla szó,de szeretném megkérdezni,hogy ha 4 5 ös fokozatban a motor kis fordulaton ránagt az normális?ha nem mit tudok tenni ellene...a ránagtás alatt azt értem,ha mondjuk 5ösben 3ezres forulaton olyan 70kmh-vál visszaenegedem vagy ráhúzok,akkor kicsit rángat...
üdv:máté
Tudom,hogy multkor volt róla szó,de szeretném megkérdezni,hogy ha 4 5 ös fokozatban a motor kis fordulaton ránagt az normális?ha nem mit tudok tenni ellene...a ránagtás alatt azt értem,ha mondjuk 5ösben 3ezres forulaton olyan 70kmh-vál visszaenegedem vagy ráhúzok,akkor kicsit rángat...
üdv:máté

Mert azért az Mz a király....!:)
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2008.09.11. 17:43
Re: detonáció: vajon mitõl ?
sarositamas írta:Sziasztok !
Elõször vagyok a fórumon, elnézést ha a forma v. tartalom nem stimmel v. korábban ki lett a téma tárgyalva.
Egy ETZ250-esem van és meleg motornál motorfék esetén (csak és kizárólag ekkor ill. ha elveszem a gázt és üresben magától lassul a motor alapjáratra) detonál (mintha nagy lenne az elõgyújtás). Gyertya színe ok., gyújtás rendben.
Alapjárati levegõcsavar tekergetésére nem változik semmi (csak ha 5-6 fordulatra kicsavarom, akkor lefullad, de egyébként semmi sem változik, ezért most teljesen be van csavarva). Nem tudom mi lehet a gond. Tudnátok segíteni néhány ötlettel hogy merre induljak ?
Elõre is köszönöm a segítséget, üdv.:
Tamás

Teljesen becsavarva nem jó!!!
Lehet,h alapjáraton nem veszed észre a különbséget,de tekergesd és menj vele!
Ha egyhelyben állsz,Neked sem akkora gond,ha majdnem teljesen befogják az orrod meg a szád,mintha futni kell

A gyári beállítás a teljes betekeréstõl másfél tekerés kifelé,utána próbálgasd és lõdd be a legjobbat,de így elvileg már jónak kell lenni.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
zizi!
ez a 300-as dugó?



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2008.09.11. 17:43
detonáció: vajon mitõl ?
Sziasztok !
Elõször vagyok a fórumon, elnézést ha a forma v. tartalom nem stimmel v. korábban ki lett a téma tárgyalva.
Egy ETZ250-esem van és meleg motornál motorfék esetén (csak és kizárólag ekkor ill. ha elveszem a gázt és üresben magától lassul a motor alapjáratra) detonál (mintha nagy lenne az elõgyújtás). Gyertya színe ok., gyújtás rendben.
Alapjárati levegõcsavar tekergetésére nem változik semmi (csak ha 5-6 fordulatra kicsavarom, akkor lefullad, de egyébként semmi sem változik, ezért most teljesen be van csavarva). Nem tudom mi lehet a gond. Tudnátok segíteni néhány ötlettel hogy merre induljak ?
Elõre is köszönöm a segítséget, üdv.:
Tamás
Elõször vagyok a fórumon, elnézést ha a forma v. tartalom nem stimmel v. korábban ki lett a téma tárgyalva.
Egy ETZ250-esem van és meleg motornál motorfék esetén (csak és kizárólag ekkor ill. ha elveszem a gázt és üresben magától lassul a motor alapjáratra) detonál (mintha nagy lenne az elõgyújtás). Gyertya színe ok., gyújtás rendben.
Alapjárati levegõcsavar tekergetésére nem változik semmi (csak ha 5-6 fordulatra kicsavarom, akkor lefullad, de egyébként semmi sem változik, ezért most teljesen be van csavarva). Nem tudom mi lehet a gond. Tudnátok segíteni néhány ötlettel hogy merre induljak ?
Elõre is köszönöm a segítséget, üdv.:
Tamás
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
ugy latom meg mindig nem erted
ha nagyobb a kobcenti akkor tobb levego is jut a hengerbe, ehez hozza kell karburalni kulonben mivel tobb levego megy a hengerbe de ugyanannyi uzemaanyag ezert a keverek elszegenyedik es megragadashoz vezehtet. Vagyis ha 50 kobcentivel megemeled a hengerurtartalmat akkor a fofuvokat is illik nagyobbra cserelni. Nagyobb fofuvoka: tobb tuzeloanyagfogyasztas.
Direkt szuro meg szereny velemenyem szerint faszsag, ha hetkoznapi modon hasznalod a gepet, annyit nem dob a teljesitmenyen, mint amennyivel leroviditi a motor elettartamat.

Direkt szuro meg szereny velemenyem szerint faszsag, ha hetkoznapi modon hasznalod a gepet, annyit nem dob a teljesitmenyen, mint amennyivel leroviditi a motor elettartamat.
sziasztok!
Hallottam egy pár olyan urban legendet, hogy ha felfuratom 300asra a blokkot, kevesebbet fogyaszt. errõl mik a vélemények?
Továbbá reed szelep beépítésén gondolkodom. Bambi szerint megeszi a végsebességet. Hiszek neki, viszont azt olvastam, hogy tovább csökkenti a fogyasztást. Ki mit tud errõl?
Hallottam egy pár olyan urban legendet, hogy ha felfuratom 300asra a blokkot, kevesebbet fogyaszt. errõl mik a vélemények?
Továbbá reed szelep beépítésén gondolkodom. Bambi szerint megeszi a végsebességet. Hiszek neki, viszont azt olvastam, hogy tovább csökkenti a fogyasztást. Ki mit tud errõl?
bocs 1 mm-es réz,vagy alubambi írta:tegyél vastagabb alátétett a csavarraFittboy írta:Sziasztok!
Vettem nemrég 1 nagyon klassz 250-est. Full gyári, több éve nem használt. Aztán godoltam lecserélem az olajat. Ugye 2 csavar van az ETZ alján! Letekertem nagynehezen az olajleeresztõ csavart(a nagyobbikat), elég szürkés volt a színe! Gondoltam kitekerem a másik kisebb csavart is és kiugrott 1 kis golyó meg még nem tud mi. A golyó megleet,továbbá volt 1 rugó! A váltó üres állásban volt! Amint visszatekertem és elindítottam meglepõdve tapasztaltam,h. nem veszi a sebességet.Persze addigra feltöltötem olajjal. Mégegyszer szétszereltem és azt tapasztaltam,h. ha kézzel tekerem vissza veszi a sebességet,ha meghúztam kulcscsal nem,ezért úgy döntöttem teszek alá alátétet! Nem tudom,h. eredetileg volt-e alatta,de sajnos nem úgy mûködik a váltó mint régen,kicsit akad.
Azóta nem megyek vele,mert félek,h. valami baja lesz! Szeretném minél elõbb használni KÉRLEK SEGÍTSETEK!
Mit tehetek ez ellen? Az is érdekelne,h. gyárilag van-e alatta alátét & ha van milyen vastag.
Elõre is köszönöm a válaszokat
tegyél vastagabb alátétett a csavarraFittboy írta:Sziasztok!
Vettem nemrég 1 nagyon klassz 250-est. Full gyári, több éve nem használt. Aztán godoltam lecserélem az olajat. Ugye 2 csavar van az ETZ alján! Letekertem nagynehezen az olajleeresztõ csavart(a nagyobbikat), elég szürkés volt a színe! Gondoltam kitekerem a másik kisebb csavart is és kiugrott 1 kis golyó meg még nem tud mi. A golyó megleet,továbbá volt 1 rugó! A váltó üres állásban volt! Amint visszatekertem és elindítottam meglepõdve tapasztaltam,h. nem veszi a sebességet.Persze addigra feltöltötem olajjal. Mégegyszer szétszereltem és azt tapasztaltam,h. ha kézzel tekerem vissza veszi a sebességet,ha meghúztam kulcscsal nem,ezért úgy döntöttem teszek alá alátétet! Nem tudom,h. eredetileg volt-e alatta,de sajnos nem úgy mûködik a váltó mint régen,kicsit akad.
Azóta nem megyek vele,mert félek,h. valami baja lesz! Szeretném minél elõbb használni KÉRLEK SEGÍTSETEK!
Mit tehetek ez ellen? Az is érdekelne,h. gyárilag van-e alatta alátét & ha van milyen vastag.
Elõre is köszönöm a válaszokat
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Sziasztok!
Vettem nemrég 1 nagyon klassz 250-est. Full gyári, több éve nem használt. Aztán godoltam lecserélem az olajat. Ugye 2 csavar van az ETZ alján! Letekertem nagynehezen az olajleeresztõ csavart(a nagyobbikat), elég szürkés volt a színe! Gondoltam kitekerem a másik kisebb csavart is és kiugrott 1 kis golyó meg még nem tud mi. A golyó megleet,továbbá volt 1 rugó! A váltó üres állásban volt! Amint visszatekertem és elindítottam meglepõdve tapasztaltam,h. nem veszi a sebességet.Persze addigra feltöltötem olajjal. Mégegyszer szétszereltem és azt tapasztaltam,h. ha kézzel tekerem vissza veszi a sebességet,ha meghúztam kulcscsal nem,ezért úgy döntöttem teszek alá alátétet! Nem tudom,h. eredetileg volt-e alatta,de sajnos nem úgy mûködik a váltó mint régen,kicsit akad.
Azóta nem megyek vele,mert félek,h. valami baja lesz! Szeretném minél elõbb használni KÉRLEK SEGÍTSETEK!
Mit tehetek ez ellen? Az is érdekelne,h. gyárilag van-e alatta alátét & ha van milyen vastag.
Elõre is köszönöm a válaszokat
Vettem nemrég 1 nagyon klassz 250-est. Full gyári, több éve nem használt. Aztán godoltam lecserélem az olajat. Ugye 2 csavar van az ETZ alján! Letekertem nagynehezen az olajleeresztõ csavart(a nagyobbikat), elég szürkés volt a színe! Gondoltam kitekerem a másik kisebb csavart is és kiugrott 1 kis golyó meg még nem tud mi. A golyó megleet,továbbá volt 1 rugó! A váltó üres állásban volt! Amint visszatekertem és elindítottam meglepõdve tapasztaltam,h. nem veszi a sebességet.Persze addigra feltöltötem olajjal. Mégegyszer szétszereltem és azt tapasztaltam,h. ha kézzel tekerem vissza veszi a sebességet,ha meghúztam kulcscsal nem,ezért úgy döntöttem teszek alá alátétet! Nem tudom,h. eredetileg volt-e alatta,de sajnos nem úgy mûködik a váltó mint régen,kicsit akad.
Azóta nem megyek vele,mert félek,h. valami baja lesz! Szeretném minél elõbb használni KÉRLEK SEGÍTSETEK!
Mit tehetek ez ellen? Az is érdekelne,h. gyárilag van-e alatta alátét & ha van milyen vastag.
Elõre is köszönöm a válaszokat
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Sziasztok!
Vettem nemrég 1 nagyon klassz 250-est. Full gyári, több éve nem használt. Aztán godoltam lecserélem az olajat. Ugye 2 csavar van az ETZ alján! Letekertem nagynehezen az olajleeresztõ csavart(a nagyobbikat), elég szürkés volt a színe! Gondoltam kitekerem a másik kisebb csavart is és kiugrott 1 kis golyó meg még nem tud mi. A golyó megleet,továbbá volt 1 rugó! A váltó üres állásban volt! Amint visszatekertem és elindítottam meglepõdve tapasztaltam,h. nem veszi a sebességet.Persze addigra feltöltötem olajjal. Mégegyszer szétszereltem és azt tapasztaltam,h. ha kézzel tekerem vissza veszi a sebességet,ha meghúztam kulcscsal nem,ezért úgy döntöttem teszek alá alátétet! Nem tudom,h. eredetileg volt-e alatta,de sajnos nem úgy mûködik a váltó mint régen,kicsit akad.
Azóta nem megyek vele,mert félek,h. valami baja lesz! Szeretném minél elõbb használni KÉRLEK SEGÍTSETEK!
Mit tehetek ez ellen? Az is érdekelne,h. gyárilag van-e alatta alátét & ha van milyen vastag.
Elõre is köszönöm a válaszokat[/b]
Vettem nemrég 1 nagyon klassz 250-est. Full gyári, több éve nem használt. Aztán godoltam lecserélem az olajat. Ugye 2 csavar van az ETZ alján! Letekertem nagynehezen az olajleeresztõ csavart(a nagyobbikat), elég szürkés volt a színe! Gondoltam kitekerem a másik kisebb csavart is és kiugrott 1 kis golyó meg még nem tud mi. A golyó megleet,továbbá volt 1 rugó! A váltó üres állásban volt! Amint visszatekertem és elindítottam meglepõdve tapasztaltam,h. nem veszi a sebességet.Persze addigra feltöltötem olajjal. Mégegyszer szétszereltem és azt tapasztaltam,h. ha kézzel tekerem vissza veszi a sebességet,ha meghúztam kulcscsal nem,ezért úgy döntöttem teszek alá alátétet! Nem tudom,h. eredetileg volt-e alatta,de sajnos nem úgy mûködik a váltó mint régen,kicsit akad.
Azóta nem megyek vele,mert félek,h. valami baja lesz! Szeretném minél elõbb használni KÉRLEK SEGÍTSETEK!
Mit tehetek ez ellen? Az is érdekelne,h. gyárilag van-e alatta alátét & ha van milyen vastag.
Elõre is köszönöm a válaszokat[/b]
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég