9500 forint, készen, felsaruzva, zsugorcsövezve. Csak be kell építeni.
flompi írta:Hi kábelköteges srác, mennyiért adsz el ts 125-öshöz kábelköteget?
flompi írta:Hi kábelköteges srác, mennyiért adsz el ts 125-öshöz kábelköteget?
Szia nem akarlak elkeseriteni de lehet nem jó választás a babi gyujtás az lehet a gond,hogy a TZ egy rugásnál kb 1-2 szer forditja a fõtengelyt ami a kis tilisztornak kevés a gerjesztésre.Ez az én magán véleményem de halotam már mást aki szintén ilyenel probálkozot de õ is feladta.(Most valami orosz traklor talán T150 es inditó motor"gyujtásal jár)de szerintem valami kétütemü fûnyiró gyujtás is jobb mind a babi.Sok szerencsét.Hege14 írta:Sziasztok!
Nekem van egy 250es cross ETZ-m amibe beleépítettem egy KOMPLETT BABETTA gyújtást!!! Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok h akkor mi lehet a probléma ha a gyújtó tekercs jó, a lendkerék jó, a jeladó jó, a gyújtóegység(tirisztor+trafó)jó, gyertya jó, egy szóval minden jó csak éppen SZIKRA NINCS! Mivel ha megfogom a gyertya végét érzem hogy halványan, de RÁZ, viszont akkora feszültségem már nincs hogy szikrám legyen!
KÉRLEK BENNETEKET HOGY SEGÍTSETEK!!! MÁR TELJESEN KÉTSÉGBE ESTEM!!! Az MSN címem: hegpet14@hotmail.com
elöre is köszönöm!!!!!
Szia ne agodj nekem az egész álorész "tekercselése leégett,valoszinüleg az elektromos feszültség szabályzó a ludas ki is cseréltem egy régi eredeti( bontottra )azota jó.Szerintem te is itt keresd a hibát fesszab" valoszinüleg nem jó.Ha bármi gondod akad a gépel csak szolj már 24 éve bütykölök ilyent.hathengeres írta:Egy kis segítséget szeretnék kérni! Van egy mz ts 125-ös moci ami elõtte a gyújtásnál található elõellenállást! Mitõl lehet ez? Ha tudtok légyszi segítsetek!
Szia COCO!coco írta:Sziasztok. Van egy problema az ETZ -vel ami a napokban jelentkezett. Az iranyjelzo; ha jobbra jelzek megy rendesen, visszajelzes is van es minden tuti. De mikor balra jelzek elhalvanyul( a visszajelzo is halvanyan villog) toltes jelzo kigyul egybol es minden feny villog az iranyjelzovel egyutt. Minden visszajelzo, feklampa, elol a lampak, minden. Valaki segitsen legyszi mert foggalmam nincs hogy mi baja lehet. Elore is koszi.
Sziajanika írta:sziasz tokl belõtem babetta gyújtásom stoboszkópal de még mindig fulad és!
szerintetek ha sorba kötök két gyújtó tekercset az jó lehet?
Papszi írta:Hy!
A motoromon azt észleltem az egyik keresztezõdésben, hogy fékeztem balra index alapjáratnál és leállt,volt benne elég benzin nem a csap állásával volt a gond. Hazajöttem oldaltámaszon volt a motorom ment alapjáraton, ment rajta a tompított fényszóró hátul a világítás, ekkor a töltésjelzõ pirosan világított, és mikor az indexet bekapcsoltam le is állt. Mikor világított a töltésjelzõ kis gázadásra el is aludt.
Szerintem kevés áramot oszthat szét, de nem tudom hogyan lehet javítani.
vagy lehet test hiba vagy valahol áthúz vázhoz és s ösze játszik valamivel
__________________
Üdv.:Papszi
bambi írta:Mi nem tökéletes?janika írta:szia sz tok csináltmár valaki ts hez babszi gyujtást mert én meg csináltam de kiváncsilennék hogy hogy csináltaátok meg mert a enyém nem tökéletes!!!!
És nem árt neki feszültséget sem, adni, hogy az az izzó világítson is. Tulajdonképpen üresben zárja az üresjelzõ kapcsoló a testet, így világít a lámpa.bakimate írta:Vezeték egyik vége a blokkban, az üresjelzõ-kapcsolónál, másik vége az üresjelzõ izzóban.
adam0620 írta:Sziasztok!!!
Nekem az a kérdésem, hogy a z üres jelzõ lámpát hová kell bekötni???
Sziajanika írta:bambi írta:Mi nem tökéletes?[/quo
nem pörög fel peedig uj minden
adam0620 írta:Sziasztok!!!
Nekem az a kérdésem, hogy a z üres jelzõ lámpát hová kell bekötni???
greene írta:Szisztok!
Légyszíves valaki szakavatott árulja már el,a megszakítóhézag PONTOS értékét. Sehol sem találom egzaktul leírva.
Köszönöm
szetszedni es jol megtakaritani, brigeciol hasznos lehet, korbeforgasat meg a kontroll anya akadalyozza meg, amugy nem egy nagyon draga alkatresz, ha annyira szar allapotban van lehet erdemesebb kicserelni....darkMZ írta:Lenne egy kérdésem: hátsó féklámpa kapcsolója néha beragad, szóval fékezés után még "parázslik" picit a lámpa néha..
Sajna, hátul az az állítócsvar tök rozsdarohadás és körbeforog, szóval nem állítható.
Mi a teendõ?
Vajon az NGK B7HS és B8HS között mi a különbség? Utóbbi kevésbé melegszik föl? 250-es ETZ-be jó a B7HS is? A wiki-n csak a B8HS szerepel.z25z írta:Na megizzasztottal :twisted: atneztem neked egy rakat konverzios tablazatot...amit lattam az alapjan a kovetkezo a helyzet: a BP (a P-n a hangsuly!!!!) ugyanaz, mint a brisknel az Y!!! a C elott vagyis kuka. 4 utemube valo, a hoertekkel nem lenne gond a sima B8HS az megfelel a brisk N14C-nek. ez kb 230-as izolatornak felel megkupi írta:Sziasztok, ma véletlenül betévedtem egy motoros boltba és az eladó rádumált az NGK BP8hS -tipusu gyertyacsodára.Álitolag ez télen nagyon jó az MZ be kiváncsi vagyok van e valakinek tapasztalata e téren én TS 125 be szánom felhasználni, edig Brinsk -et használtam de sajnos nincs a környéken megfelelõ hõértékü (lehet kevés már a trabi?).És persze megszakitot se tartanak de az nem gond,megköszöném a vélemént a hétvégén hoszabb útra indulok és nem akarok útközbe szerelni ha nem muszáj.Elöre is köszi.
Gyurm@ írta:Kollektor!vagy széngyûrû.
redocstomi írta:Helló! Azoktól kérdezném akinek 6V-os rendszere van (ES, ETS, TS) hogy amikor éga tompiott, áll a féken, és villog az index, akkor nem-e villágit halványan a töltésellenörzö lámpa? Mert nekem villágit egy kicsit. minél nagyobb a fordulat annál jobban. Ez azért lehet mert 60W-os a dinamoja vagy mért? Pedig a töltése 6,70V körül van. Nem tom ez mért lehet. Aki tud az lécci segitsen.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég