
Blokk
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
és a tûgörgõ/csapszeg kombinációt hogyan korrigáltad?minoor írta:Köszönet mindenkinek!!
Nem csörög, olajfolyásmentes! csörgés=tûgörgõ, csapszeg, olaj=bronz izé
Mehet krómoztatni



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
3000 és 5000 fordulat között kell használni a motort, nem nagy cucc... sokat ne terheld, utast ne vigyél 500 km-ig, kerüld a magas hegyeket, ilyesmiNorbedlee írta:Meddig kell bejáratni egy 250 ETZ-t? (km)
És addig kímélni kell? kerülni kell a gyors kihúzásokat?
sokan túl nagy jelentõséget tulajdonítanak ennek az egésznek
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
f*sza... 
remélem h nekem táboriék jól fúrták meg a hengert...

remélem h nekem táboriék jól fúrták meg a hengert...



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
kipufogórésen át megfogtam a dugattyút, majd a fõtengelyt tekergetve 0 kotyogást észleltem, szerintem a fúrásconus írta:minoor!
mondtam már neked, hogy szerintem a bronzperselyed enged. én most perselyeztettem meg ott a száraskereket, azt mondtam a marósnak olyan szoros legyen, amennyire csak lehet. olaj nélkül, szárazon meg se lehetett mozdítani
csörgés oka lehet a dugattyú csapszeg és a tûgörgõ közt levõ "túl nagy" hézag is. munkatársamék így jártak, nekik ezért csörgött.reméljük h nem a xar fúrás miatt csörög nektek a henger...

When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
minoor!
mondtam már neked, hogy szerintem a bronzperselyed enged. én most perselyeztettem meg ott a száraskereket, azt mondtam a marósnak olyan szoros legyen, amennyire csak lehet. olaj nélkül, szárazon meg se lehetett mozdítani
csörgés oka lehet a dugattyú csapszeg és a tûgörgõ közt levõ "túl nagy" hézag is. munkatársamék így jártak, nekik ezért csörgött.
reméljük h nem a xar fúrás miatt csörög nektek a henger... 
mondtam már neked, hogy szerintem a bronzperselyed enged. én most perselyeztettem meg ott a száraskereket, azt mondtam a marósnak olyan szoros legyen, amennyire csak lehet. olaj nélkül, szárazon meg se lehetett mozdítani

csörgés oka lehet a dugattyú csapszeg és a tûgörgõ közt levõ "túl nagy" hézag is. munkatársamék így jártak, nekik ezért csörgött.




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
enyém is elkezdett fúrás után csörögni, gyanitom hogy az enyém is billeg, de nem az alkatrészektõl hanem a gagyi fúrástól, nekem csak 3000 felett visszaengedett gáznál csörög, vagy 6500 fordulat felett, ahol már elfogy az erõminoor írta:a gép folyamatosan engedi az olajat a lánckeréknél(a kuplungpálca mellett jön), és a berúgókarnál. ötleteket várnék, hogy állítsam meg ezt? a blokkban minden megvan, én húztam szét elõször. de már szétszerelés elõtt is engedte. etz 125, 150-es hengerrel. van még egy érdekességgel is dolgom. felújítottam, fúrva lett, új dugó, gyûrûk, csapszeg, tûgörgõ, fõtengely. és CSÖRÖG. ahogy én észrevettem a dugattyú billeg a hajtókaron. lehet ezekhez valahol normális alkatrészt kapni? ha igen akkor hol?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- minoor
- Simsonos
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
- Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici
a gép folyamatosan engedi az olajat a lánckeréknél(a kuplungpálca mellett jön), és a berúgókarnál. ötleteket várnék, hogy állítsam meg ezt? a blokkban minden megvan, én húztam szét elõször. de már szétszerelés elõtt is engedte. etz 125, 150-es hengerrel. van még egy érdekességgel is dolgom. felújítottam, fúrva lett, új dugó, gyûrûk, csapszeg, tûgörgõ, fõtengely. és CSÖRÖG. ahogy én észrevettem a dugattyú billeg a hajtókaron. lehet ezekhez valahol normális alkatrészt kapni? ha igen akkor hol?
MZ ETZ 125 Standard
=>>UEJ-527<<=
MZ
über alles
=>>UEJ-527<<=
MZ
über alles
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
bambi!
kösz az infót!
és az a deknin kívül, vagy belül helyezkedik el?
kösz az infót!

és az a deknin kívül, vagy belül helyezkedik el?



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Emberek!
A segítségeteket kérem, mert az alábbi alkatrész hiányzik a blokkomból, és gõzöm sincs h mi a magyar megfelelõje, a 19-es számú alkatrész az:

az alkatrészjegyzékben ez van hozzá írva: Unterlegscheibe für Kickstarterwelle
szótárakban nem találtam semmi érdemlegest
A segítségeteket kérem, mert az alábbi alkatrész hiányzik a blokkomból, és gõzöm sincs h mi a magyar megfelelõje, a 19-es számú alkatrész az:

az alkatrészjegyzékben ez van hozzá írva: Unterlegscheibe für Kickstarterwelle
szótárakban nem találtam semmi érdemlegest



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: 500
akkor te vagy az én emberemmerojoc írta:Az enyém se lessz egyenge játékos ha egyszer elkészül.
Én 125-ös vázba rakom.
Brutális lessz.



When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Bambi vagy valaki !
Valaki nem tudja a blokkon belüli dolgokon kívül, mennyi meg milyen csavarok kellenek a 125-ös ETZ-hez ? Valakinek nincs összeírva ? Mert mindenhová új csavarokat szeretnék venni !
De nem tudom mennyi meg milyen méretûek kellenek
Ha valaki átadná ezt az infót megköszönném !!!!

Valaki nem tudja a blokkon belüli dolgokon kívül, mennyi meg milyen csavarok kellenek a 125-ös ETZ-hez ? Valakinek nincs összeírva ? Mert mindenhová új csavarokat szeretnék venni !
De nem tudom mennyi meg milyen méretûek kellenek





Köd elõttem, füst utánam !!
[-=UNW-042=-]

lehet simmering szerintemvackor írta:Hello
Van egy komoly problémám!!!![]()
A 250-es ETZ-m elég furcsán jár! Felsõ holtpontnál olyan mintha koppanna egyet a dugattyú, közben olyan mintha kihagyna a gyújtás és a kipufogó is durrog nagyobb gázfröccsnél. Ami igazán aggaszt, hogy a hajtómûolajfeltöltõ nyíláson jön ki a füst és gázadásnál fröcsög belõle az olaj...
Mi lehet a gondja? Fõtengelyszimering, vagy komolyabb?
Hello
Van egy komoly problémám!!!
A 250-es ETZ-m elég furcsán jár! Felsõ holtpontnál olyan mintha koppanna egyet a dugattyú, közben olyan mintha kihagyna a gyújtás és a kipufogó is durrog nagyobb gázfröccsnél. Ami igazán aggaszt, hogy a hajtómûolajfeltöltõ nyíláson jön ki a füst és gázadásnál fröcsög belõle az olaj...
Mi lehet a gondja? Fõtengelyszimering, vagy komolyabb?
Van egy komoly problémám!!!

A 250-es ETZ-m elég furcsán jár! Felsõ holtpontnál olyan mintha koppanna egyet a dugattyú, közben olyan mintha kihagyna a gyújtás és a kipufogó is durrog nagyobb gázfröccsnél. Ami igazán aggaszt, hogy a hajtómûolajfeltöltõ nyíláson jön ki a füst és gázadásnál fröcsög belõle az olaj...
Mi lehet a gondja? Fõtengelyszimering, vagy komolyabb?
- kezo
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2008.04.15. 16:09
- Tartózkodási hely: Heves megye Bélapátfalva
molcsaba írta:Valahol szerepel olyan adat, hogy mikor szünt meg a cég, van-e jogutód stb... Érdemes bemenni egy okmányirodába, és felvilágosítást kérni a konkrét esetre. A felvilágosítás ingyenes. Szerintem nem bonyolult az eset, csak több utánjárást igényel.Norbedlee írta:Kösz srácok!
De akkor mi van ha az elsõ tulaj (jelen esetben a kereskedés) megszûnt és nem lehet elérni õket!
Nem lehet vmit kitalálni ami legális? mert a mostani tulaj üzembentartóival hasznaáltam amig nem járt le a mûszaki...
Csak van neki vmi legális módja....
Cégbíróságon tuti kell bejegyzésnek lennie de télleg egyszerûbb elõször az okmány iroda

- molcsaba
- Paparazzi
- Hozzászólások: 1407
- Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
- Tartózkodási hely: Pécel
Valahol szerepel olyan adat, hogy mikor szünt meg a cég, van-e jogutód stb... Érdemes bemenni egy okmányirodába, és felvilágosítást kérni a konkrét esetre. A felvilágosítás ingyenes. Szerintem nem bonyolult az eset, csak több utánjárást igényel.Norbedlee írta:Kösz srácok!
De akkor mi van ha az elsõ tulaj (jelen esetben a kereskedés) megszûnt és nem lehet elérni õket!
Nem lehet vmit kitalálni ami legális? mert a mostani tulaj üzembentartóival hasznaáltam amig nem járt le a mûszaki...
Csak van neki vmi legális módja....

Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
- Csöpi
- Simsonos
- Hozzászólások: 78
- Csatlakozott: 2007.09.03. 20:45
- MZ-d típusa: ETZ 125, ETZ 250
- Tartózkodási hely: Balatonfenyves
Norbedlee írta:Bocsi, hogy ide írok de ezt mindenki olvassa!
A segítségetekre lenne szükségem.
kinéztem egy 250-es Etz-t, aminek lejárt a mûszakija(áprilisba) van neki törzskönyve, van adásvételije, de nem az õ nevén van. Valamilyen kereskedésbõl vette és nem íratta át, csak vmilyen üzembentartóival használta. a kereskedés idõközben megszünt.
ilyenkor mi az eljárás? kitõl kell átíratni?
Elõre is kösz!
Szerintem a "jogi ügyek" topicba nézz utánna, és ott tedd fel a kérdést, ott biztosan kapsz rá választ

Üdv: Alter /Csöpi/
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Bocsi, hogy ide írok de ezt mindenki olvassa!
A segítségetekre lenne szükségem.
kinéztem egy 250-es Etz-t, aminek lejárt a mûszakija(áprilisba) van neki törzskönyve, van adásvételije, de nem az õ nevén van. Valamilyen kereskedésbõl vette és nem íratta át, csak vmilyen üzembentartóival használta. a kereskedés idõközben megszünt.
ilyenkor mi az eljárás? kitõl kell átíratni?
Elõre is kösz!
A segítségetekre lenne szükségem.
kinéztem egy 250-es Etz-t, aminek lejárt a mûszakija(áprilisba) van neki törzskönyve, van adásvételije, de nem az õ nevén van. Valamilyen kereskedésbõl vette és nem íratta át, csak vmilyen üzembentartóival használta. a kereskedés idõközben megszünt.
ilyenkor mi az eljárás? kitõl kell átíratni?
Elõre is kösz!
Etz 150 87'
Szia Bambi! Örülök,hogy "megtaláltál" Már próbáltam veled felvenni a kapcsolatot, de úgy látszik nem sikerült elküldenem.A problémámra visszatérve: A tû kb középállásban van, idáig nem produkált ilyen hangokat, nem is buheráltam rajta semmit. Ez olyan mechanikus /talán valami kopásra utaló/ kopogó zörgõ hang. És csak 4 ezernél! Nem lehet valami hajtókarral összefüggõ dolog? Természetesen megpróbálom a síbertû emelést, de igazán nem ebben látom a megoldást, mert eddig így is jó volt. Szia!
Ha fötengely szimmeringes a motor akkor milyen tüneteket produkál?
Mert nekem azt csinálja, városban és lassú tempóban elég nehéz vele közlekedni, mert állandóan le akar fulladni,(nem ugy mintha pl. ráhúznám a szivatót, hanem gondol eggyet és leáll), és gyorsításoknál pedig nem egyenletesen húz hanem egy kicsit akadozva. A gyertyát szokta köpködni, de nem nagyon sûrûn, étalán egy kis olaj fogy.... Viszont nagyobb sebességnél nem csinál semmi ilyet, csak rosszabbul megy valamivel és jobban melegszik! És az alapjárat nem stabil!
Erre az egyik szerelõ azt mondta hogy szimmeringes a motor, egy másik pedig azt hogy csak be kell állítani!
Lövetem sincs hogy mi baja lehet a motornak, mert a karbi jó a gyújtásnak is jónak kell lennie!....
Ha van valakinek valami ötlete akkor légyszi segitsen...
Mert nekem azt csinálja, városban és lassú tempóban elég nehéz vele közlekedni, mert állandóan le akar fulladni,(nem ugy mintha pl. ráhúznám a szivatót, hanem gondol eggyet és leáll), és gyorsításoknál pedig nem egyenletesen húz hanem egy kicsit akadozva. A gyertyát szokta köpködni, de nem nagyon sûrûn, étalán egy kis olaj fogy.... Viszont nagyobb sebességnél nem csinál semmi ilyet, csak rosszabbul megy valamivel és jobban melegszik! És az alapjárat nem stabil!
Erre az egyik szerelõ azt mondta hogy szimmeringes a motor, egy másik pedig azt hogy csak be kell állítani!
Lövetem sincs hogy mi baja lehet a motornak, mert a karbi jó a gyújtásnak is jónak kell lennie!....
Ha van valakinek valami ötlete akkor légyszi segitsen...

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Fehhér:) 2008.06.30. 17:58-kor.
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
-=UDG-994=-
a porlasztóban apetya173 írta:Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Egy 251.-es Mz-m van. Mindössze 5000 Km van benne. Elõjött egy olyan probléma, hogy 4 ezres fordulaton kopogó,zörgõ hang hallatszik a blokkból. Elõtte is csendes, meg utána is. Próbáltam Bambinak megírni a problémámat, de úgy látszik nem tudtam neki elküldeni. Ha v.kinek van tippje szívesen venném. Köszi!
Jó motorozást mindenkinek!
tûn próbálj emelni
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Gshp írta:Mofakeres fõtengely felújító készletet érdemes megvenni meg az ottani kuplungagyat ? Mert voltam benn bolltban és ott jóval drágábbra mondták ! A mofánál 3300 a fõtengely javító készlet, a kuplung agy amire a lamellák mennek az 2000 körül
mind1 már leadtam a rendelést délután neten . tapasztalatok ha valaki rendelt tõlük mennyi a kiszállítás meg ilyenek ? mennyi idõ pl ?
Elõre is kösz a válaszokat !
Üdv : Ádám
Üdv!
Ha van nekik raktáron,és a rendelést dél elött adtad le,akkor már másnapra kiviszik,ha nem ,akkor meg max két nap....persze hétvégén nem szállítanak,tehát ha ma rendeltél,akkor sztem keddre várd!
Mert azért az Mz a király....!:)
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Mofakeres fõtengely felújító készletet érdemes megvenni meg az ottani kuplungagyat ? Mert voltam benn bolltban és ott jóval drágábbra mondták ! A mofánál 3300 a fõtengely javító készlet, a kuplung agy amire a lamellák mennek az 2000 körül
mind1 már leadtam a rendelést délután neten . tapasztalatok ha valaki rendelt tõlük mennyi a kiszállítás meg ilyenek ? mennyi idõ pl ?
Elõre is kösz a válaszokat !
Üdv : Ádám
mind1 már leadtam a rendelést délután neten . tapasztalatok ha valaki rendelt tõlük mennyi a kiszállítás meg ilyenek ? mennyi idõ pl ?
Elõre is kösz a válaszokat !
Üdv : Ádám

Köd elõttem, füst utánam !!
[-=UNW-042=-]

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Egy 251.-es Mz-m van. Mindössze 5000 Km van benne. Elõjött egy olyan probléma, hogy 4 ezres fordulaton kopogó,zörgõ hang hallatszik a blokkból. Elõtte is csendes, meg utána is. Próbáltam Bambinak megírni a problémámat, de úgy látszik nem tudtam neki elküldeni. Ha v.kinek van tippje szívesen venném. Köszi!
Jó motorozást mindenkinek!
Tudna valaki segíteni?
Egy 251.-es Mz-m van. Mindössze 5000 Km van benne. Elõjött egy olyan probléma, hogy 4 ezres fordulaton kopogó,zörgõ hang hallatszik a blokkból. Elõtte is csendes, meg utána is. Próbáltam Bambinak megírni a problémámat, de úgy látszik nem tudtam neki elküldeni. Ha v.kinek van tippje szívesen venném. Köszi!
Jó motorozást mindenkinek!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
Nekem akkor ciripel, ha túlhevûl a gyertya.
Nálam ilyenkor el is gyengül. Aztán ha visszahûlt, megint megy rendesen.
Bár , csak akkor fordul elõ ilyesmi, ha nagyon hosszú ideig "tépem a szarvát" folyamatosan.
Hogyha az a feketedoboz a gyújtás doboza, akkor a gyertya túlmelegedéssel összefügghet szerintem.
Persze könnyen lehet hogy hülyeség amit írok, mindenesetre nekem ez jutott eszembe és egy próbát (gyújtásállítás, gyertyacsere) megér.
Nálam ilyenkor el is gyengül. Aztán ha visszahûlt, megint megy rendesen.
Bár , csak akkor fordul elõ ilyesmi, ha nagyon hosszú ideig "tépem a szarvát" folyamatosan.
Hogyha az a feketedoboz a gyújtás doboza, akkor a gyertya túlmelegedéssel összefügghet szerintem.
Persze könnyen lehet hogy hülyeség amit írok, mindenesetre nekem ez jutott eszembe és egy próbát (gyújtásállítás, gyertyacsere) megér.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég