Szia! A sziloplaszt ecetsavas. A légkörből párát vesz fel, így ecetsav képződik, ami térhálósítja. Legalábbis én így tudom.mladi írta: ↑2018.09.20. 17:58 Sziasztok, én is feltűnök itt néha. Kérdésem : vettem egy voltmérőt (többetek tanácsára). De mivel nem volt vízálló ezért azt vettem ami volt. A kérdés az volna, hogy a hátulját kikenhetem-e szilóval ? Hűtés és egyéb okolokból kifolyólag? Meg, hogy ti hova kötöttétek? Gyújtáskapcsolóra vagy hova, hogy ha nem működik a motor ne fogyasszon.
Na bakker akartam képet feltenni, de ezen az új lapon nincs olyan, hogy fénykép feltöltése.
Tehát az elektronikus része a panel hátoldala nyitott.
Köszi a választ.
Én ragasztópisztollyal nyomtam ki és semmi baja sem lett az elektronikának.
Kötni pedig... A testnek a lámpafejé a legalkalmasabb, így célszerű ha a + is ide van kötve. Gyújtást adsz és keresel egy alkalmas pontot neki.






 
 ... Régi mesteremet idézve: " a kenés, olyan mint a pi.a, arra kell figyelni, legyen és akkor nagy baj nem lehet..." Ha, az elmúlt 40 évben megfelelt a váltó olaj erre, nem is tudom , hogy most min aggódunk...
... Régi mesteremet idézve: " a kenés, olyan mint a pi.a, arra kell figyelni, legyen és akkor nagy baj nem lehet..." Ha, az elmúlt 40 évben megfelelt a váltó olaj erre, nem is tudom , hogy most min aggódunk... 





 Annyi, hogy pont feszültségszabályozó csere után jött elő a probléma.
  Annyi, hogy pont feszültségszabályozó csere után jött elő a probléma.





 
 ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
   
   
  Egészen véletlenül van ETZ fordulatszámmérő órám, esetleg a visszajelzést meg lehetne oldani külön is? Legalább tudnám hová kötni az üresállás jelzőt!
 Egészen véletlenül van ETZ fordulatszámmérő órám, esetleg a visszajelzést meg lehetne oldani külön is? Legalább tudnám hová kötni az üresállás jelzőt!