Ok.kolibri írta:Mikor hazahoztam a gépet ,a blokk alján lévő leeresztő csavart vettem ki (amiben golyó van rugóval előfeszítve..), a szint ellenőrző csavar is ki volt tekerve, így volt (mind 2 csavar kiszedve), vödör alatta kb 40 percig és nem folyt már belőle az olaj. Ekkor csavarok vissza és 9dl friss olaj bele.
Ma levettem a spirált és beindítottam, álló helyzetben járattam, sőt felállítva a középső támaszra végig járattam a sebesség fokozatokban, de nem jött egy csepp olaj sem a spirál meghajtó tengelynél. Szuszogó tiszta, átjárható. Próbáltam megfigyelni egy nylon zacsi segítségével a szuszogón keresztül, nem-e keletkezik nyomás, vagy vákuum a blokkban. Nem szívott és nem is nyomott gázt a zacsiból, zacsiba. Szóval így útra keltem, de 30km után tiszta olaj lettem megint . A fordulatszámmérő órából ömlött az olaj, ami a spirálon keresztül jutott oda.
Bitte: https://www.youtube.com/watch?v=5jdypza ... sults_main