Pontos a szimering, és kívülről ott van a biztosító gyűrű, ami megakadályozza a kicsúszást.KILL3R etz írta:Ha szerencséd van, és pontos a szimering, akkor nem fogja kitolni a forgattyús tér nyomása a helyéről...
Mondjuk nyugodt szívvel messzire nem mennék vele...
Blokk
- vlala67
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2016.12.17. 22:53
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ráckeve
Re: Blokk
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Blokk
Gondolom a viton szimmeringet a hosszú élettartam reményében tetted bele. Ahhoz viszont kell a lemez is. Nélküle nem úgy kapja a kenést a főtengely csapágy, ahogy kéne.vlala67 írta:Sziasztok!
A kuplung oldali szimmeringet cseréltem, és az összerakásnál kimaradt az olajterelő lemez. A drága viton szimmeringet már sajnáltam kibarmolni, és összeraktam így a gépet. Valaki járt már így esetleg? Okoz ez valamilyen problémát? Előre is köszönöm a segítséget!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Ha szerencséd van, és pontos a szimering, akkor nem fogja kitolni a forgattyús tér nyomása a helyéről...
Mondjuk nyugodt szívvel messzire nem mennék vele...
Mondjuk nyugodt szívvel messzire nem mennék vele...

- vlala67
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2016.12.17. 22:53
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ráckeve
Re: Blokk
Sziasztok!
A kuplung oldali szimmeringet cseréltem, és az összerakásnál kimaradt az olajterelő lemez. A drága viton szimmeringet már sajnáltam kibarmolni, és összeraktam így a gépet. Valaki járt már így esetleg? Okoz ez valamilyen problémát? Előre is köszönöm a segítséget!
A kuplung oldali szimmeringet cseréltem, és az összerakásnál kimaradt az olajterelő lemez. A drága viton szimmeringet már sajnáltam kibarmolni, és összeraktam így a gépet. Valaki járt már így esetleg? Okoz ez valamilyen problémát? Előre is köszönöm a segítséget!
- vlala67
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2016.12.17. 22:53
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ráckeve
Re: Blokk
csoka írta:Ha "M-zárolt" készletből való,akkor sok évig egy raktárban állt.Csak a telephelyi járműveket indították rendszeresen,az állóhelyi,raktári járművek csak rovancsolva(lajstromba véve)voltak évente egyszer.
A szimeringet cseréld ki.Nekem most pont egy ilyen szimering vágta vályú miatt fáj a fejem.Még nem találtam meg a jó megoldást...a keménykrómozás horror drága...
- Csatolmányok
-
- SKF2.jpg.pdf
- (30.33 KiB) Letöltve 308 alkalommal.
-
- SKF.jpg.pdf
- Nekem rozsdamarta volt a szimmering pályánál, és ilyen megoldást találtam: SKF Speedi Sleeve. Keress rá neten. Érden kaptam a Rolling Kft-nél.
- (18.84 KiB) Letöltve 271 alkalommal.
Re: Blokk
Sziasztok!
Sajnos nem sokat haladtam a 250-es ETZ-vel, a segítségeteket kérném ismét! A gondom, hogy berúgás után üresben is hajtaná a kereket a motor, és nagyon rázkódik is közben. Gyorsan le is állítottam. Jól gondolom, hogy kuplung lesz a ludas? Kicseréltem a bowdent, mert nagyon meg volt nyúlva, és a blokknál ki is volt alátétezve 2 nagy anyával. Ezeket eltávolítottam, gondoltam visszaállítom a gyári állapotot. A youtubos szerelési videó alapján próbáltam mindent visszaállítani. Gondolom nem sikerült, vagy valami nagyobb baj is van az öreglánnyal. Ötletetek van valami? Vagy van valaki, aki itt Budapesten foglalkozik még ilyen régi motorokkal, és tudna segíteni nekem rendbe hozni szegénykét? Köszönöm
Sajnos nem sokat haladtam a 250-es ETZ-vel, a segítségeteket kérném ismét! A gondom, hogy berúgás után üresben is hajtaná a kereket a motor, és nagyon rázkódik is közben. Gyorsan le is állítottam. Jól gondolom, hogy kuplung lesz a ludas? Kicseréltem a bowdent, mert nagyon meg volt nyúlva, és a blokknál ki is volt alátétezve 2 nagy anyával. Ezeket eltávolítottam, gondoltam visszaállítom a gyári állapotot. A youtubos szerelési videó alapján próbáltam mindent visszaállítani. Gondolom nem sikerült, vagy valami nagyobb baj is van az öreglánnyal. Ötletetek van valami? Vagy van valaki, aki itt Budapesten foglalkozik még ilyen régi motorokkal, és tudna segíteni nekem rendbe hozni szegénykét? Köszönöm
Re: Blokk
Zsakfos!
Tudom hát! Megfelelő helyen dolgozom, azért lett meg az utolsó darab. Ez a legutolsó, amit eladtak. A TS és az ES mellett majd jól mutat a katonai 250 - es ETZ. Meló lesz vele tudom, de megéri feltámasztani.
Tudom hát! Megfelelő helyen dolgozom, azért lett meg az utolsó darab. Ez a legutolsó, amit eladtak. A TS és az ES mellett majd jól mutat a katonai 250 - es ETZ. Meló lesz vele tudom, de megéri feltámasztani.
Re: Blokk
Sziasztok!
Egy komoly problémával fordulok a csoporthoz! Mivel van egy blokk problémám, így inkább ide írom. A mai nap előkerült nagyapám régi MZ ETZ motorja millió daradban, a blokk az nincs meg hozzá, így ismeretség révén szereztem egy blokkot hozzá. Ez lesz életem első motorja, így szeretném összerakni és körbejárni az országot vele. Ezzel kapcsolatosan 2 kérdésem lenne:
1. Van- itt a csoportban vagy tudtok-e ajánlani, olyan szmélyt aki eme blokott Á-tol Z-ig átnézné nekem és megjavítaná? Borsodban élek így itt lenne célszerű, de ha nagyon nincs, akkor a távolság sem olyan nagy gond, kocsival tudom szállítani.
2. Mivel életemben nem láttam MZ-t, így segítséget szeretnék abban kérni, hogy a részeit, hogyan is kelln összerakni,lefesteni, mi mire való. Amit tudok persze levadászom netről. Ha esetleg majd képekkel, leírásokkal tudnátok segíteni a világ legboldogabb emberévé tennétek!!

Egy komoly problémával fordulok a csoporthoz! Mivel van egy blokk problémám, így inkább ide írom. A mai nap előkerült nagyapám régi MZ ETZ motorja millió daradban, a blokk az nincs meg hozzá, így ismeretség révén szereztem egy blokkot hozzá. Ez lesz életem első motorja, így szeretném összerakni és körbejárni az országot vele. Ezzel kapcsolatosan 2 kérdésem lenne:
1. Van- itt a csoportban vagy tudtok-e ajánlani, olyan szmélyt aki eme blokott Á-tol Z-ig átnézné nekem és megjavítaná? Borsodban élek így itt lenne célszerű, de ha nagyon nincs, akkor a távolság sem olyan nagy gond, kocsival tudom szállítani.
2. Mivel életemben nem láttam MZ-t, így segítséget szeretnék abban kérni, hogy a részeit, hogyan is kelln összerakni,lefesteni, mi mire való. Amit tudok persze levadászom netről. Ha esetleg majd képekkel, leírásokkal tudnátok segíteni a világ legboldogabb emberévé tennétek!!





- Tsigga
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2010.10.11. 15:07
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Sziasztok!
Lehet kicsit hülye kérdés, de... 250-es ETZ-nél van valami olyan finomítás, változtatás, esetleg gépmunka, amit egy versenyzésre szánt blokkon érdemes megcsinálni, ha már úgy is szét van borítva (kuplung- és malomkerék könnyítést leszámítva)? A blokkház állapota jó, csapágyak nem estek ki belőle maguktól, tömítőfelületek szépek stb. Ez az első MZ blokkom, nem vagyok még képben a praktikákkal... egy-két menetes furat van csak, amit érzésre lehet inkább heli-coiloztatnék állapottól függetlenül, preventív jelleggel, aztán lehet hogy teljesen fölösleges.
Köszönöm előre is!
Lehet kicsit hülye kérdés, de... 250-es ETZ-nél van valami olyan finomítás, változtatás, esetleg gépmunka, amit egy versenyzésre szánt blokkon érdemes megcsinálni, ha már úgy is szét van borítva (kuplung- és malomkerék könnyítést leszámítva)? A blokkház állapota jó, csapágyak nem estek ki belőle maguktól, tömítőfelületek szépek stb. Ez az első MZ blokkom, nem vagyok még képben a praktikákkal... egy-két menetes furat van csak, amit érzésre lehet inkább heli-coiloztatnék állapottól függetlenül, preventív jelleggel, aztán lehet hogy teljesen fölösleges.
Köszönöm előre is!
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
- MZ-d típusa: BMW
- Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Re: Blokk
Bár egy hónapja még úgy gondoltam, hogy én itt többet nem fogok írogatni, de ez kissé változott. 54 évesen a több mint 30 éves MZ-s szívet nehéz átprogramozni, ezért írok egy lehetőséget. Van egy ismerősöm Tatabánya környékén ( a második ETZ-met tőle vettem ) aki megvett egy "köteg katonai M zárolt ETZ-t" Azokat rendbe szedve, vagy éppen bontva értékesíti. Ha valakinek tényleg nagy szüksége lenne ez ügyben segítségre, tudok segíteni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tri-Ton 2017.03.16. 08:14-kor.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Szerencse fia vagy tudod e?Lóri írta:Üdv Urak!
Tanácsokat szeretnék kérni, elsősorban olyan Társaktól, akik ETZ 250 -nel járnak. Úgy néz ki a dolog, hogy néhány napon/héten belül szert teszek egy 250-es katonai ETZ-re.
Köszönettel: Lóri
-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Amikor én voltam katona, konkrétan az M-zárolt állományból javítottunk. Azok voltak a donorok, kellett valami alkatrész, mentünk a főtörzsel az M-zárolt telephelyre " böngészni".
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Blokk
Ha "M-zárolt" készletből való,akkor sok évig egy raktárban állt.Csak a telephelyi járműveket indították rendszeresen,az állóhelyi,raktári járművek csak rovancsolva(lajstromba véve)voltak évente egyszer.
A szimeringet cseréld ki.Nekem most pont egy ilyen szimering vágta vályú miatt fáj a fejem.Még nem találtam meg a jó megoldást...a keménykrómozás horror drága...
A szimeringet cseréld ki.Nekem most pont egy ilyen szimering vágta vályú miatt fáj a fejem.Még nem találtam meg a jó megoldást...a keménykrómozás horror drága...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára csoka 2017.03.15. 09:55-kor.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nem mondasz hülyeséget....
Ha kapott kenést akkor is? Nem ismerem az eljárást az ilyen járműveknél, de nem úgy van, hogy időnként azért megjáratják? Vagy csak van , elvan egy raktárban csendesen 10-20 éve és el van felejtve?

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Én inkább cserélnék szimeringet... Ha nagyon ki van keményedve a régi, akkor akár ki is eheti a főtengely felületét, amiből csak a szívás van később... A cserét megúszni meg ilyen idő távlatából gyakorlatilag képtelenség sztem... 

Re: Blokk
Szia!
Köszi a tanácsot! Ha nálam lesz, prezentálok képeket!
Lóri
Köszi a tanácsot! Ha nálam lesz, prezentálok képeket!
Lóri
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Villamos rendszert átnézheted, de ha nem volt kitéve korrodáló környezetnek akkor nem gondolnám, hogy baj lesz vele. A szimering stb cserének sem ugranék neki egyből. Használnám és ha működik nem szív falsot és nem zabikálja el a váltóolajat akkor nagyon kár lenne megbontani: generátor kuplung le stb. Csak ha muszáj!! Üzemanyag rendszer takarítás jó ötlet. Féket se bántsd, mert elrontókészlet amit árulnak. Ha menthetetlen és nem akarsz az eredetiségre törekedni akkor robogó főfékhenger. A gumik cseréjén gondolkoznék el. Ezen akkor jó eséllyel több tizenéves lehet.
kiegészítés: féknyerget írtál, én meg főfékhengerre asszociáltam, a nyereggel sem hiszem, hogy baj lenne, a főfékh. szokott inkább romlani, de ahoz használni kell keményen. Ebben is inkább csak cseréld le az olajat és teszteld, ha jó akkor happy -miért ne lenne... és ne bonts amíg nem muszáj
kiegészítés: féknyerget írtál, én meg főfékhengerre asszociáltam, a nyereggel sem hiszem, hogy baj lenne, a főfékh. szokott inkább romlani, de ahoz használni kell keményen. Ebben is inkább csak cseréld le az olajat és teszteld, ha jó akkor happy -miért ne lenne... és ne bonts amíg nem muszáj
Re: Blokk
Üdv Urak!
Tanácsokat szeretnék kérni, elsősorban olyan Társaktól, akik ETZ 250 -nel járnak. Úgy néz ki a dolog, hogy néhány napon/héten belül szert teszek egy 250-es katonai ETZ-re. Mivel honvédségi volt, jó ideje áll. Tudom szimmeringek...stb cseréje fontos. Üza rendszer tiszítását is el fogom végezni. Ki mit javasol, mik azok a területek, amelyeket indításelőtt fontos átnézni? Villamosan is ellenőrzöm. Főfékből milyen alkatrészeket érdemes megvásárolni, vagy mivel lehet kiváltani? Féknyereg felújító...stb, vagy mely más típus féknyergével váltható ki. Bocsánat, ha kicsit a blokk témától elkanyarodtam! A motorban 9500 km van óra szerint.
Köszönettel: Lóri
Tanácsokat szeretnék kérni, elsősorban olyan Társaktól, akik ETZ 250 -nel járnak. Úgy néz ki a dolog, hogy néhány napon/héten belül szert teszek egy 250-es katonai ETZ-re. Mivel honvédségi volt, jó ideje áll. Tudom szimmeringek...stb cseréje fontos. Üza rendszer tiszítását is el fogom végezni. Ki mit javasol, mik azok a területek, amelyeket indításelőtt fontos átnézni? Villamosan is ellenőrzöm. Főfékből milyen alkatrészeket érdemes megvásárolni, vagy mivel lehet kiváltani? Féknyereg felújító...stb, vagy mely más típus féknyergével váltható ki. Bocsánat, ha kicsit a blokk témától elkanyarodtam! A motorban 9500 km van óra szerint.
Köszönettel: Lóri
Re: Blokk
lenne egy kérdésem ha a mz ts 250/1 esem be szeretném ki cserélni a fötengelyt akor a etz 250 esé jolene bele mert it valahol azt olvastam hogy igen meg ha ki cserélném a régi 6 voltos dinamot simán rá lehetne teni? vagy kelene valamit alakitani?
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Blokk
Én meg tudod a német ablak mosóval álltam volna neki... áhh... Majd legközelebb...MrDok írta:A föttögés nyomok eltávolítására mint tudjuk az ideális szerszám a fruttyfrutty, ebbe durvább polírkorongot fogatva szép lesz ismét az alany.Athem írta:Föttögésre utaló nyomot mertem észre venni. Utoljára egy Jawa 350-es dugattyút láttam így de az gyári volt. Mosdatás után kiderült, milyen szép színe van neki mint a ténsasszonynak, olyan sárga.
Néha elég a féktisztító is.
Ha már dugattyú, ki mit csinálna egy dugattyúval ha nem tudja hasznosítani (nem dobálóznék vele, dísztárgynak gondolom első körben)?
DDR-es csapágyakkal 5let?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A föttögés nyomok eltávolítására mint tudjuk az ideális szerszám a fruttyfrutty, ebbe durvább polírkorongot fogatva szép lesz ismét az alany.Athem írta:Föttögésre utaló nyomot mertem észre venni. Utoljára egy Jawa 350-es dugattyút láttam így de az gyári volt. Mosdatás után kiderült, milyen szép színe van neki mint a ténsasszonynak, olyan sárga.
Néha elég a féktisztító is.

- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Blokk
Föttögésre utaló nyomot mertem észre venni. Utoljára egy Jawa 350-es dugattyút láttam így de az gyári volt. Mosdatás után kiderült, milyen szép színe van neki mint a ténsasszonynak, olyan sárga. 

- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2855
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Így sokkal puhábban jár a váltó, mert a főtengely forgása nem zavarja.sunbim írta:Egy kis kiegészítés, ilyen csapágyat még nem láttatok:...
Ragadásilag semmi baja, a dugó elég kormos. Valakinek vélemény?

- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Persze, mert nem értel hozzá!sunbim írta:Egy kis kiegészítés, ilyen csapágyat még nem láttatok:
A kék kockára gyúrt golyók.![]()
![]()
Mire sikerült szétszedni, be kellett áldoznom a nagy,külső kuplung kiemelő csigát, ez csere, mert lepattant az egyik sarka. ... és a papír dekni tömítés is elszakadt wazzee!!![]()
![]()
Ugye előszőr ragadásra gondoltam, a henger dugó így néz ki:
Ragadásilag semmi baja, a dugó elég kormos. Valakinek vélemény?
Annak ilyennek kell lennie, így szép. Japán csapágy, nem német, ez kockásan gördül.

Ha már lekaptad a hengert, rakjál bele új gyűrűket. A maiak nem olyanok mint rég, nem tartósak, cserélhető évente, simán.
Meg persze nem racingos kétgyűrűssel kéne járni.
Ez szerintem a kuplung generálod idején is ilyen lehetett kb. Vagy nem néztél rá a hézagolására.
Ha eléggé bent van a kuplung, akkor ez a csapágyház váll simán felül a deknin, és feszülve jár a csapágy.
Meg járasd meg a vasfűrészt a hengered alján, a csavarok tövétől kifelé (oldalra) csinálj egy vájatot, hogy a víz ki tudjon szivárogni a tőcsavartól.
Ezeknek amúgy mindegy már, tekerj bele újakat.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Egy kis kiegészítés, ilyen csapágyat még nem láttatok:



A kék kockára gyúrt golyók.
Mire sikerült szétszedni, be kellett áldoznom a nagy,külső kuplung kiemelő csigát, ez csere, mert lepattant az egyik sarka. ... és a papír dekni tömítés is elszakadt wazzee!!
Ugye előszőr ragadásra gondoltam, a henger dugó így néz ki:




Ragadásilag semmi baja, a dugó elég kormos. Valakinek vélemény?



A kék kockára gyúrt golyók.


Mire sikerült szétszedni, be kellett áldoznom a nagy,külső kuplung kiemelő csigát, ez csere, mert lepattant az egyik sarka. ... és a papír dekni tömítés is elszakadt wazzee!!


Ugye előszőr ragadásra gondoltam, a henger dugó így néz ki:




Ragadásilag semmi baja, a dugó elég kormos. Valakinek vélemény?
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Az ötsebességeseké felcserélhető. A négysebességesé is lehet jó rá de nem vagyok benne 100% biztos
- Jimy
- biciklis
- Hozzászólások: 34
- Csatlakozott: 2016.06.08. 17:12
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Blokk
Ha jól sejtem az említett típusoknál a kuplung kúpja más szögű, ez eleve kizárja a kompatibilitást. Javítsatok ha tévedek.sell írta:Hali, lenne egy hü..e kérdésem. A TS kuplung, és malomkerék, miben különbözik az ETZ ugyanezen alkatrészeitől. Itt nem a nyomólap anyagára és a lehúzómenetre gondolok. Esetleg kompatibilisak lehetnek egymással?
A malomkerékről nincs infóm.
-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Hali, lenne egy hü..e kérdésem. A TS kuplung, és malomkerék, miben különbözik az ETZ ugyanezen alkatrészeitől. Itt nem a nyomólap anyagára és a lehúzómenetre gondolok. Esetleg kompatibilisak lehetnek egymással?
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
sunbim írta: Amúgy nagyon jól kiemel, vaj lett a válto.
Nem ugrik egyesbe rakáskor! Pedig ,,csak,, hykomol 80-90et kapott. Csak klattyan egy finomat,ahogy bekerül eggybe.
Mint uj korában.
Nysgm.Persze, ha nem forog a főtengely, akkor nem is ugrik

- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2855
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Amúgy nagyon jól kiemel, vaj lett a válto.sunbim írta:
Nem ugrik egyesbe rakáskor! Pedig ,,csak,, hykomol 80-90et kapott. Csak klattyan egy finomat,ahogy bekerül eggybe.
Mint uj korában.

Persze, ha nem forog a főtengely, akkor nem is ugrik

- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
[/quote]Kihagytad a 6 db alátétet az alu nyomólap alól?[/quote]
Nem maradt a csavaros tálban semmi.
Ha kihagyom nem emel bele a nyomólap a malomkerékbe Bambi?
Kapott 4db új fém lamellát, 1parafát.
Érdekes hogy a kuplungagy fele esö lamella
agy felőli oldala volt kopottabb 2tizeddel. Inkább az acélok néztek ki szarul,voltak kopottabbak.
Amúgy nagyon jól kiemel, vaj lett a válto.
Nem ugrik egyesbe rakáskor! Pedig ,,csak,, hykomol 80-90et kapott. Csak klattyan egy finomat,ahogy bekerül eggybe.
Mint uj korában.
Nem maradt a csavaros tálban semmi.

Ha kihagyom nem emel bele a nyomólap a malomkerékbe Bambi?
Kapott 4db új fém lamellát, 1parafát.
Érdekes hogy a kuplungagy fele esö lamella
agy felőli oldala volt kopottabb 2tizeddel. Inkább az acélok néztek ki szarul,voltak kopottabbak.
Amúgy nagyon jól kiemel, vaj lett a válto.
Nem ugrik egyesbe rakáskor! Pedig ,,csak,, hykomol 80-90et kapott. Csak klattyan egy finomat,ahogy bekerül eggybe.
Mint uj korában.

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sunbim 2017.03.05. 11:37-kor.
Re: Blokk
Kihagytad a 6 db alátétet az alu nyomólap alól?sunbim írta:Tegnap levettem a kuplungomat mert élvezhetetlen volt a motorozás. Már rég meg kellett volna tennem, a téli állás alatt el is felejtettem hogy ennyire szar. csütörtökön pénteken motorral mentem melózni,de életveszély. Pont körforgalomban kezdett el rángatni, nna mondom ennek fele sem tréfa. Az új kuplung már össze van rakva, felhúzáshoz előkészítve minden, dekni tömítő felületek felpucolva, kúpok zsírtalanítva stb. Reggel folytatom. Hajnal 7kor kelek és folytatom..
Majdnem 3mm.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Tegnap levettem a kuplungomat mert élvezhetetlen volt a motorozás. Már rég meg kellett volna tennem, a téli állás alatt el is felejtettem hogy ennyire szar. csütörtökön pénteken motorral mentem melózni,de életveszély. Pont körforgalomban kezdett el rángatni, nna mondom ennek fele sem tréfa. Az új kuplung már össze van rakva, felhúzáshoz előkészítve minden, dekni tömítő felületek felpucolva, kúpok zsírtalanítva stb. Reggel folytatom. Hajnal 7kor kelek és folytatom.
.




Majdnem 3mm.





Majdnem 3mm.
-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Hali, arra gondoltam kellene ezekből az extrém kopott, vagy kókányolt alkatrészekből egy galériát nyitni.
lehetne a neve "És mégis ment..."
hamarabb is eszembe juthatott volna, nálam is előfordult már jónéhány "érdekesség". 



Re: Blokk
Köszi, azóta már beszereztem egy jó állapotú bontottat.
Már le is tisztítottam, este jöhet a hengerfej csere.
u.i: hamutál eladó
Már le is tisztítottam, este jöhet a hengerfej csere.
u.i: hamutál eladó
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég