Üzemanyagellátás
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Első helyzetjelentés:
Első próbálkozás kudarcot vallott, műszerészesztergával sem olyan egyszerű legyártatni...
Erdélyig szüneteltetem a dolgot (augusztus 8-14), aztán jön a második ismerősöm, aki foglalkozik ilyenekkel, jön a következő kísérlet
Igen, tudom, hogy nem lett tű napokon belül, stb, de nem olyan egyszerű ezt megoldani, én ahogy tudok, rajta vagyok a dolgokon. Csak az anyagot előkeríteni telt 2 hétbe.
Igyekszem minél hamarabb megoldani a gyártást, de csodákra nem vagyok képes
Első próbálkozás kudarcot vallott, műszerészesztergával sem olyan egyszerű legyártatni...
Erdélyig szüneteltetem a dolgot (augusztus 8-14), aztán jön a második ismerősöm, aki foglalkozik ilyenekkel, jön a következő kísérlet
Igen, tudom, hogy nem lett tű napokon belül, stb, de nem olyan egyszerű ezt megoldani, én ahogy tudok, rajta vagyok a dolgokon. Csak az anyagot előkeríteni telt 2 hétbe.
Igyekszem minél hamarabb megoldani a gyártást, de csodákra nem vagyok képes
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
zsakfos írta:Ami jól meg is álltzudori írta:Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!
Megállt, mert aki csinálná, tele van maszekkal, ha azokkal végez, hozzákezd. Júliust ígérte, de nincs kizárva, hogy augusztusra csúszik át. Sürgetni nem tudom, meg nem is akarom, ahogy odajut, elkezdi esztergával csinálni. Anyagot találtunk neki, le vannak méretre vágva, most várakozás zajlik.... Sajnos mivel nincs itthon műszerész esztergám, nem tudom én megcsinálni. Amennyire tőlem telik, igyekszem....
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Nekem úgy tűnik mintha keményforrasztással javították volna a tűt. Akkor szokott az réz ilyen porózus, zárványos lenni. Utánna pedig lemunkálták. Valószínűleg rövidebb lett javítás után, innen adódhat a ,,harákolás". Részterhelésen több benzint kap.Atus250 írta:A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:aronpfabian írta:Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
...
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ami jól meg is álltzudori írta:Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Igen, olvastam róla nagy örömmel, de csak érdekelt volna milyen minőségű amit árulnak.zudori írta:Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!

"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Meg lehet próbálni, de ha kicsit visszaolvasol, pont ebben a témában alakul egy gyártási projekt!
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Sok mindent, de jelenleg egy normális c6-os részterhelés tűt egy bvf 30n2-4-es karbiba.zudori írta:Attól függ, mit szeretnél.
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Attól függ, mit szeretnél.
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Szerintetek innen érdemes megrendelni (MZA)?
Ami van az nagyon silány az eredetihez képest, amim van az is nagyon kopott és twn minőség...
Ami van az nagyon silány az eredetihez képest, amim van az is nagyon kopott és twn minőség...
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Akkor a legjobb helyen van a gép így nagy baj nem lehet! Abból motor lesz! 

Re: Üzemanyagellátás
Játszanék én, de meg kell várni Bambit, nála gyógyul a mocim (kuplung mizéria és blokktartó csere). Feltettem rá egy sima csavaros karbit, azzal nem harákol, viszont az alapjárat elmászik, minden megállásnál máshol van.aronpfabian írta:Még így, sérülten is ezerszer jobb. A kúpos részen nem látok komoly kárt, ami a lényeges benne.
A pozíciójával lehetne játszani (nézd meg, egy bevágással feljebb vagy lejjebb jobb-e)
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Még így, sérülten is ezerszer jobb. A kúpos részen nem látok komoly kárt, ami a lényeges benne.
A pozíciójával lehetne játszani (nézd meg, egy bevágással feljebb vagy lejjebb jobb-e)
A pozíciójával lehetne játszani (nézd meg, egy bevágással feljebb vagy lejjebb jobb-e)
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Atus250 írta:A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:aronpfabian írta:Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
Ennél szerintem még egy utángyári kínai is jobb lehet...
Hát ez elég gatya...

Az utángyártottat pedig messziről kerülni kell. Igyekszem minél hamarabb nyélbe ütni a tű dolgot, csak közben nekem is vannak gondjaim, most pl az első lengéscsillapításom ment el olyannyira, hogy berugózik, de pattog az egész eleje a motornak... Nem olaj, és olajmennyiség baja van, valami mechanikus baj, amit széthúzáskor látok majd meg...

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Az azt igen!
Nagyon szép állapotban van valóban... 



Re: Üzemanyagellátás
A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:aronpfabian írta:Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
Ennél szerintem még egy utángyári kínai is jobb lehet...
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Fotót kérek a régiről és egy árat. Ha neked nem jó és nekem megtetszik megveszem..
Természetesen priviben kérném! 


- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Ezt nem keressük mert ez egy semmi jóformán. Ilyen csodát bárhol lehet venni csak köze nincs a gyárihoz...
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok, ezt a tűt keresitek?Tony91 írta:Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!
http://motoshop.startuzlet.hu/termek/subertu_2.html
Nekem 250-es ETZ-m van, csatos porlasztó volt rajta, a subertű elég gatya állapotban volt, most rendelek tőlük, egy próbát megér.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Egy próbát megér bár 1000% nem tudja senki vagy csak nem mondja meg! Tehát a Bingben a tű gyári állás szerint hanyadikban van?
Persze felülről nézve!?
Persze felülről nézve!?

- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok a forrasztás után még lett 1 gyújtótrafó és biztosíték tábla csere ,elégé összetett volt a hiba ami okozta a majdnemlerohadokazútszélén szindrómát üdv. juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok tegnap mértem fogyasztást 5,2 most hogy kilyukadt úszót be forrasztottam remélem lesz egy barátibb fogyasztás , a leállást azt ilyen hapcizás szerű pöffentés követe azért 4-5 rúgás után mindig elindult, na persze hol áll le ? lámpánál meg kereszteződésbe alapjárati fúvókába is volt valami piszok üdv. juragy
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Pont eztjura györgy írta:sziasztok, miket tud okozni egy kilyukadt úszó amit tapasztaltam helytelen alapjárat ( közbe leállt) sokat is fogyasztott üdv. juragy

Nem zárja el időben (vagy sosem) a benzint, így magasabb lesz a benzinszint.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok, miket tud okozni egy kilyukadt úszó amit tapasztaltam helytelen alapjárat ( közbe leállt) sokat is fogyasztott üdv. juragy
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
hell írta:Nehogy a vonat legyen...Tony91 írta:Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!
Nem az lesz

Haverom július 10. után ér rá, akkor végez mostani maszek melókkal, aztán belefog a tűbe, addig szerzünk neki való anyagot is. A kis méret miatt nem 100%, de azt mondta, hogy szereti a kihívásokat, amit tudm megtesz, amúgy ügyes srác, esztergát és marót profin kezeli, fogaskerekeket készít a cégnél
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nehogy a vonat legyen...Tony91 írta:Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!

- D-Csepeles Ricsi
- biciklis
- Hozzászólások: 20
- Csatlakozott: 2016.05.26. 18:13
- MZ-d típusa: D-Csepel, MZ TS 125
Re: Üzemanyagellátás
Valószínűleg megvan mi okozta a hibát!
Miután az MZ Hogyan tovább c. könyv szerinti precíz úszószint beállítás és nyugdíjas autószerelő szaki általi karbi ellenőrzés sem hozott "étvágycsökkenést", egy egerszegi ismerősömhöz fordultam.
Nála derült ki,hogy az a réz alkatrész,amibe belecsavarjuk a főfúvókát,250-es MZ-be való (fölső része jelentősen nagyobb mint a 125-ösé). Ezt eredetire cserélve még az alapjárati fúvókát cserélte ki,állított némi előgyújtást, és láss csodát, a TS egyenletesen húz minden fordulatszámon,nem torpan meg részterhelésnél. És ami a lényeg: a mai 190 km-en (felét szembe szélben 70-es tempóval, negyedét 30-50-es tempóban, a maradékot 80-as tempóban.) 7 l fogyott el a tankból!!!
Köszönöm a fórumon kapott segítségeket!
Miután az MZ Hogyan tovább c. könyv szerinti precíz úszószint beállítás és nyugdíjas autószerelő szaki általi karbi ellenőrzés sem hozott "étvágycsökkenést", egy egerszegi ismerősömhöz fordultam.
Nála derült ki,hogy az a réz alkatrész,amibe belecsavarjuk a főfúvókát,250-es MZ-be való (fölső része jelentősen nagyobb mint a 125-ösé). Ezt eredetire cserélve még az alapjárati fúvókát cserélte ki,állított némi előgyújtást, és láss csodát, a TS egyenletesen húz minden fordulatszámon,nem torpan meg részterhelésnél. És ami a lényeg: a mai 190 km-en (felét szembe szélben 70-es tempóval, negyedét 30-50-es tempóban, a maradékot 80-as tempóban.) 7 l fogyott el a tankból!!!
Köszönöm a fórumon kapott segítségeket!
"Az élet megállhat,de a Csepel soha!"
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Jó ez már nem ide való történet....Tony91 írta:Mondjuk nekem már a motornak majdnem fele Szabolcstól eredeztethető, az elektronika, az órák, stb...hell írta:OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON. Telefonáltam neki, mondtam, hogy mire jutottam, mikorra tudná legyártani az új gyújtóegységet. Ez volt hétfőn, péntekre itt volt

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mondjuk nekem már a motornak majdnem fele Szabolcstól eredeztethető, az elektronika, az órák, stb...hell írta:OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
OFFTony91 írta:Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az.
Kárjelentés mi volt a gépben? :
A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. 
Kárjelentés mi volt a gépben? :
A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km

Kárjelentés mi volt a gépben? :
A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az.Tony91 írta:Mondjuk úgy, hogy 10k Ft-os órabére van ismerősömnek, szerszámkészító, nem picit profi...hell írta:Mennyi lenne az a drága?
Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...
Órás van a környéken, de neki nincs műszerész esztergája. De van még pár lehetőség, majd szépen járom körbe, ahogy lesz rá időm, most örülök, hogy újra megy a 251-es

Kárjelentés mi volt a gépben?

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mondjuk úgy, hogy 10k Ft-os órabére van ismerősömnek, szerszámkészító, nem picit profi...hell írta:Mennyi lenne az a drága?
Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...

Órás van a környéken, de neki nincs műszerész esztergája. De van még pár lehetőség, majd szépen járom körbe, ahogy lesz rá időm, most örülök, hogy újra megy a 251-es
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Mennyi lenne az a drága?
Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...
Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Na, nem tűntem még el a süllyesztőbe, csak közben meghalt a gyújtásrendszerem, azzal voltam elfoglalva...
2 lehetőség kilőve gyártás szempontjából (műszerészesztergás ismerősöm és a cég - előbbi drágán csinálná, nem érné meg, a cégnél pedig a kis mérete miatt nem vállalják....)
Futom a további köröket még
2 lehetőség kilőve gyártás szempontjából (műszerészesztergás ismerősöm és a cég - előbbi drágán csinálná, nem érné meg, a cégnél pedig a kis mérete miatt nem vállalják....)
Futom a további köröket még
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Én csak műszakvezető helyettes vagyok...Tony91 írta:A részleg vezető sem panaszkodott....

He he akkor nem fél isten vagy hasonló akkor karcsúbb a helyzet jóval...

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A részleg vezető sem panaszkodott....
[/quote]
Én csak műszakvezető helyettes vagyok...

Én csak műszakvezető helyettes vagyok...

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
A részleg vezető sem panaszkodott....Tony91 írta:hell írta:A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem.Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett...
Én nem panaszkodom az ottani keresetre...

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
hell írta:A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem.Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett...
Én nem panaszkodom az ottani keresetre...

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem.
Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett... 


- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
hell írta:Köszönjük!Tony91 írta:Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van
Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat...Pálinka volt a fizetőeszköz...
Létezik egy aranyköpés a klubban , úgy tudom kisbocsitól, valamelyik túra szombat estéjéről ered ; ,,Iszol te rendessen?" . Ez nem feltétlenül azt jelenti hogy az illető tényleg iszik, sőt többnyire nem.Tony91 írta: A Legrand fémüzemében dolgozok...
Ott (Legrand-nál)annyi hiba van csak, hogy pici eszterga nincs, de minden lehetőséget körbejárok majd
Csupán egy szófordulat.

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
sunbim írta:Tony, akkor te iszol rendessen !![]()
![]()
Érdeklődésem nem lankadt a tű iránt, csak áthidaló megoldásként ruháztam be ebbe a pár alkatrészbe.
Miért is iszok én?

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Tony, akkor te iszol rendessen !
Érdeklődésem nem lankadt a tű iránt, csak áthidaló megoldásként ruháztam be ebbe a pár alkatrészbe.


Érdeklődésem nem lankadt a tű iránt, csak áthidaló megoldásként ruháztam be ebbe a pár alkatrészbe.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A Legrand fémüzemében dolgozok...hell írta:Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat...Tony91 írta:Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is vanPálinka volt a fizetőeszköz...

Ott (Legrand-nál)annyi hiba van csak, hogy pici eszterga nincs, de minden lehetőséget körbejárok majd
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat...Tony91 írta:Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van


- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is ragadt meg Berta dugóval annó. Mákom volt nem lett nagyon baj. 35000km még lementem vele.
Szóval ragad ott a 250 is(meg szorul is).
Nekem is 5 századra illesztették. Rakat szarok ezek a dugók mind nyilván mindegy mit vesz az ember... Ha lóg a gecibe az sem jó megoldás teljesen, de legalább nem ragad... 



- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Én meg a gépműhellyel Karesz !! Kicsit furcsa hogy olyan motorok ragadnak csak a klubban amik 300asok. Nem hiszem el hogy azok a gépek is ragadozók amik nem keveselnek. Nem ismerik a gépműhelyesek ezeknek a dugóknak a hőtágulását.MrDok írta:A tűvel részterhelés üzemanyagot állítasz.z25z írta:Valaki meg tudná mondani, hogy a bing karburátorban alapbeállításként felülről hanyadik rovátkában van a tű?
Nagyon kellene, köszi!
Én egy teligázon ragadás után a főfuvival beszélgetnék el.
Állitólak ugyanugy 4-5 századdal illesztik mint a kettőötvenest, és a henger is máshogy deformálódik a kisebb falvastagság miatt.
Krepp igy fogalmazott, neki úgy fúrják hogy lógjon az egész a g.cibe ...

Csak a gyűrűhézagra figyelni kell.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
zsaki tökéletesen igazad van! ezért is írtam, hogy 118-as jelölésű ezt jó, ha a többi bing gazda is olvassa, mert tud meglepetést okozni 

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég