Sok mindent, de jelenleg egy normális c6-os részterhelés tűt egy bvf 30n2-4-es karbiba.zudori írta:Attól függ, mit szeretnél.
Üzemanyagellátás
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Attól függ, mit szeretnél.
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Szerintetek innen érdemes megrendelni (MZA)?
Ami van az nagyon silány az eredetihez képest, amim van az is nagyon kopott és twn minőség...
Ami van az nagyon silány az eredetihez képest, amim van az is nagyon kopott és twn minőség...
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Akkor a legjobb helyen van a gép így nagy baj nem lehet! Abból motor lesz! 

Re: Üzemanyagellátás
Játszanék én, de meg kell várni Bambit, nála gyógyul a mocim (kuplung mizéria és blokktartó csere). Feltettem rá egy sima csavaros karbit, azzal nem harákol, viszont az alapjárat elmászik, minden megállásnál máshol van.aronpfabian írta:Még így, sérülten is ezerszer jobb. A kúpos részen nem látok komoly kárt, ami a lényeges benne.
A pozíciójával lehetne játszani (nézd meg, egy bevágással feljebb vagy lejjebb jobb-e)
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Még így, sérülten is ezerszer jobb. A kúpos részen nem látok komoly kárt, ami a lényeges benne.
A pozíciójával lehetne játszani (nézd meg, egy bevágással feljebb vagy lejjebb jobb-e)
A pozíciójával lehetne játszani (nézd meg, egy bevágással feljebb vagy lejjebb jobb-e)
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Atus250 írta:A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:aronpfabian írta:Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
Ennél szerintem még egy utángyári kínai is jobb lehet...
Hát ez elég gatya...

Az utángyártottat pedig messziről kerülni kell. Igyekszem minél hamarabb nyélbe ütni a tű dolgot, csak közben nekem is vannak gondjaim, most pl az első lengéscsillapításom ment el olyannyira, hogy berugózik, de pattog az egész eleje a motornak... Nem olaj, és olajmennyiség baja van, valami mechanikus baj, amit széthúzáskor látok majd meg...

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Az azt igen!
Nagyon szép állapotban van valóban... 



Re: Üzemanyagellátás
A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:aronpfabian írta:Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg
Ennél szerintem még egy utángyári kínai is jobb lehet...
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Fotót kérek a régiről és egy árat. Ha neked nem jó és nekem megtetszik megveszem..
Természetesen priviben kérném! 


- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Ezt nem keressük mert ez egy semmi jóformán. Ilyen csodát bárhol lehet venni csak köze nincs a gyárihoz...
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok, ezt a tűt keresitek?Tony91 írta:Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!
http://motoshop.startuzlet.hu/termek/subertu_2.html
Nekem 250-es ETZ-m van, csatos porlasztó volt rajta, a subertű elég gatya állapotban volt, most rendelek tőlük, egy próbát megér.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Egy próbát megér bár 1000% nem tudja senki vagy csak nem mondja meg! Tehát a Bingben a tű gyári állás szerint hanyadikban van?
Persze felülről nézve!?
Persze felülről nézve!?

- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok a forrasztás után még lett 1 gyújtótrafó és biztosíték tábla csere ,elégé összetett volt a hiba ami okozta a majdnemlerohadokazútszélén szindrómát üdv. juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok tegnap mértem fogyasztást 5,2 most hogy kilyukadt úszót be forrasztottam remélem lesz egy barátibb fogyasztás , a leállást azt ilyen hapcizás szerű pöffentés követe azért 4-5 rúgás után mindig elindult, na persze hol áll le ? lámpánál meg kereszteződésbe alapjárati fúvókába is volt valami piszok üdv. juragy
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Pont eztjura györgy írta:sziasztok, miket tud okozni egy kilyukadt úszó amit tapasztaltam helytelen alapjárat ( közbe leállt) sokat is fogyasztott üdv. juragy

Nem zárja el időben (vagy sosem) a benzint, így magasabb lesz a benzinszint.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok, miket tud okozni egy kilyukadt úszó amit tapasztaltam helytelen alapjárat ( közbe leállt) sokat is fogyasztott üdv. juragy
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
hell írta:Nehogy a vonat legyen...Tony91 írta:Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!
Nem az lesz

Haverom július 10. után ér rá, akkor végez mostani maszek melókkal, aztán belefog a tűbe, addig szerzünk neki való anyagot is. A kis méret miatt nem 100%, de azt mondta, hogy szereti a kihívásokat, amit tudm megtesz, amúgy ügyes srác, esztergát és marót profin kezeli, fogaskerekeket készít a cégnél
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nehogy a vonat legyen...Tony91 írta:Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!

- D-Csepeles Ricsi
- biciklis
- Hozzászólások: 20
- Csatlakozott: 2016.05.26. 18:13
- MZ-d típusa: D-Csepel, MZ TS 125
Re: Üzemanyagellátás
Valószínűleg megvan mi okozta a hibát!
Miután az MZ Hogyan tovább c. könyv szerinti precíz úszószint beállítás és nyugdíjas autószerelő szaki általi karbi ellenőrzés sem hozott "étvágycsökkenést", egy egerszegi ismerősömhöz fordultam.
Nála derült ki,hogy az a réz alkatrész,amibe belecsavarjuk a főfúvókát,250-es MZ-be való (fölső része jelentősen nagyobb mint a 125-ösé). Ezt eredetire cserélve még az alapjárati fúvókát cserélte ki,állított némi előgyújtást, és láss csodát, a TS egyenletesen húz minden fordulatszámon,nem torpan meg részterhelésnél. És ami a lényeg: a mai 190 km-en (felét szembe szélben 70-es tempóval, negyedét 30-50-es tempóban, a maradékot 80-as tempóban.) 7 l fogyott el a tankból!!!
Köszönöm a fórumon kapott segítségeket!
Miután az MZ Hogyan tovább c. könyv szerinti precíz úszószint beállítás és nyugdíjas autószerelő szaki általi karbi ellenőrzés sem hozott "étvágycsökkenést", egy egerszegi ismerősömhöz fordultam.
Nála derült ki,hogy az a réz alkatrész,amibe belecsavarjuk a főfúvókát,250-es MZ-be való (fölső része jelentősen nagyobb mint a 125-ösé). Ezt eredetire cserélve még az alapjárati fúvókát cserélte ki,állított némi előgyújtást, és láss csodát, a TS egyenletesen húz minden fordulatszámon,nem torpan meg részterhelésnél. És ami a lényeg: a mai 190 km-en (felét szembe szélben 70-es tempóval, negyedét 30-50-es tempóban, a maradékot 80-as tempóban.) 7 l fogyott el a tankból!!!
Köszönöm a fórumon kapott segítségeket!
"Az élet megállhat,de a Csepel soha!"
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Jó ez már nem ide való történet....Tony91 írta:Mondjuk nekem már a motornak majdnem fele Szabolcstól eredeztethető, az elektronika, az órák, stb...hell írta:OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON. Telefonáltam neki, mondtam, hogy mire jutottam, mikorra tudná legyártani az új gyújtóegységet. Ez volt hétfőn, péntekre itt volt

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mondjuk nekem már a motornak majdnem fele Szabolcstól eredeztethető, az elektronika, az órák, stb...hell írta:OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
OFFTony91 írta:Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az.
Kárjelentés mi volt a gépben? :
A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. 
Kárjelentés mi volt a gépben? :
A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km

Kárjelentés mi volt a gépben? :
A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az.Tony91 írta:Mondjuk úgy, hogy 10k Ft-os órabére van ismerősömnek, szerszámkészító, nem picit profi...hell írta:Mennyi lenne az a drága?
Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...
Órás van a környéken, de neki nincs műszerész esztergája. De van még pár lehetőség, majd szépen járom körbe, ahogy lesz rá időm, most örülök, hogy újra megy a 251-es

Kárjelentés mi volt a gépben?

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mondjuk úgy, hogy 10k Ft-os órabére van ismerősömnek, szerszámkészító, nem picit profi...hell írta:Mennyi lenne az a drága?
Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...

Órás van a környéken, de neki nincs műszerész esztergája. De van még pár lehetőség, majd szépen járom körbe, ahogy lesz rá időm, most örülök, hogy újra megy a 251-es
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Mennyi lenne az a drága?
Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...
Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Na, nem tűntem még el a süllyesztőbe, csak közben meghalt a gyújtásrendszerem, azzal voltam elfoglalva...
2 lehetőség kilőve gyártás szempontjából (műszerészesztergás ismerősöm és a cég - előbbi drágán csinálná, nem érné meg, a cégnél pedig a kis mérete miatt nem vállalják....)
Futom a további köröket még
2 lehetőség kilőve gyártás szempontjából (műszerészesztergás ismerősöm és a cég - előbbi drágán csinálná, nem érné meg, a cégnél pedig a kis mérete miatt nem vállalják....)
Futom a további köröket még
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Én csak műszakvezető helyettes vagyok...Tony91 írta:A részleg vezető sem panaszkodott....

He he akkor nem fél isten vagy hasonló akkor karcsúbb a helyzet jóval...

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A részleg vezető sem panaszkodott....
[/quote]
Én csak műszakvezető helyettes vagyok...

Én csak műszakvezető helyettes vagyok...

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
A részleg vezető sem panaszkodott....Tony91 írta:hell írta:A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem.Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett...
Én nem panaszkodom az ottani keresetre...

- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
hell írta:A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem.Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett...
Én nem panaszkodom az ottani keresetre...

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem.
Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett... 


- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
hell írta:Köszönjük!Tony91 írta:Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van
Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat...Pálinka volt a fizetőeszköz...
Létezik egy aranyköpés a klubban , úgy tudom kisbocsitól, valamelyik túra szombat estéjéről ered ; ,,Iszol te rendessen?" . Ez nem feltétlenül azt jelenti hogy az illető tényleg iszik, sőt többnyire nem.Tony91 írta: A Legrand fémüzemében dolgozok...
Ott (Legrand-nál)annyi hiba van csak, hogy pici eszterga nincs, de minden lehetőséget körbejárok majd
Csupán egy szófordulat.

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
sunbim írta:Tony, akkor te iszol rendessen !![]()
![]()
Érdeklődésem nem lankadt a tű iránt, csak áthidaló megoldásként ruháztam be ebbe a pár alkatrészbe.
Miért is iszok én?

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Tony, akkor te iszol rendessen !
Érdeklődésem nem lankadt a tű iránt, csak áthidaló megoldásként ruháztam be ebbe a pár alkatrészbe.


Érdeklődésem nem lankadt a tű iránt, csak áthidaló megoldásként ruháztam be ebbe a pár alkatrészbe.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A Legrand fémüzemében dolgozok...hell írta:Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat...Tony91 írta:Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is vanPálinka volt a fizetőeszköz...

Ott (Legrand-nál)annyi hiba van csak, hogy pici eszterga nincs, de minden lehetőséget körbejárok majd
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat...Tony91 írta:Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van


- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is ragadt meg Berta dugóval annó. Mákom volt nem lett nagyon baj. 35000km még lementem vele.
Szóval ragad ott a 250 is(meg szorul is).
Nekem is 5 századra illesztették. Rakat szarok ezek a dugók mind nyilván mindegy mit vesz az ember... Ha lóg a gecibe az sem jó megoldás teljesen, de legalább nem ragad... 



- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Én meg a gépműhellyel Karesz !! Kicsit furcsa hogy olyan motorok ragadnak csak a klubban amik 300asok. Nem hiszem el hogy azok a gépek is ragadozók amik nem keveselnek. Nem ismerik a gépműhelyesek ezeknek a dugóknak a hőtágulását.MrDok írta:A tűvel részterhelés üzemanyagot állítasz.z25z írta:Valaki meg tudná mondani, hogy a bing karburátorban alapbeállításként felülről hanyadik rovátkában van a tű?
Nagyon kellene, köszi!
Én egy teligázon ragadás után a főfuvival beszélgetnék el.
Állitólak ugyanugy 4-5 századdal illesztik mint a kettőötvenest, és a henger is máshogy deformálódik a kisebb falvastagság miatt.
Krepp igy fogalmazott, neki úgy fúrják hogy lógjon az egész a g.cibe ...

Csak a gyűrűhézagra figyelni kell.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
zsaki tökéletesen igazad van! ezért is írtam, hogy 118-as jelölésű ezt jó, ha a többi bing gazda is olvassa, mert tud meglepetést okozni 

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Azt tudni kell a Bing fuvoka mérete nem lyukátmérőt jelent!!!!!Átfolyási mennyiséget jelöl.
A gyárilag vele adott 118,az átmérőben 110.
Ha valaki elkezd fuvókázni vele,akkor egy pld 115-ös valójában nagyobb lesz mint a gyári 118
A gyárilag vele adott 118,az átmérőben 110.
Ha valaki elkezd fuvókázni vele,akkor egy pld 115-ös valójában nagyobb lesz mint a gyári 118
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nem az a baj Dok. Főfuvi volt benne nagyobb, nem ment vele, 5500 körül besokallt, a gyertyakép is sötét volt. Mintha valaki azt mondta volna amúgy, hogy a bing-et a 300-asokhoz csinálták? Na mindegy, számtalan kísérlet után az eredeti 118-as jelölésű bizonyult a legjobbnak, kiforgott végig, gyönyörű gyertyaképpel. Hanem most ha már úgyis szét van kapva a motor akkor egyúttal levettem, hogy kitakarítom, hááát dugig van kosszal -gyanús, hogy eltömődés miatt szegényedett le és attól ragadt meg. Viszont kiesett a tű és nem emlékszem, hogy melyik rovátkában volt, de abban a pozicióban, ahogy kijött a gyárból. vagy 2 vagy 3 felülről erre szeretnék választ ha valaki tudja 

- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A tűvel részterhelés üzemanyagot állítasz.z25z írta:Valaki meg tudná mondani, hogy a bing karburátorban alapbeállításként felülről hanyadik rovátkában van a tű?
Nagyon kellene, köszi!
Én egy teligázon ragadás után a főfuvival beszélgetnék el.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Persze. Megoldható. Érkezésem tervezem, remélem menni fog.sunbim írta:Valószínűleg még hangolni kell , Doki segítesz ebben majd a VG-n ?
...
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Valaki meg tudná mondani, hogy a bing karburátorban alapbeállításként felülről hanyadik rovátkában van a tű?
Nagyon kellene, köszi!
Nagyon kellene, köszi!
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Azt valaki tudja hogy a kevereőcső kilépő átmérője mekkora? A tipus látható az avatarom alatt.
Ahova a tű csusszan be.
D , neked az is lehet hogy a tűd kúpja van ,,hordósra`` kopva.
...
Közben itthon méricskéltem, és másnap árut szereztem be. 3 tűt, 2 keverőcsövet . (Ideiglenesen a "TutiTűig,,
)
Azért ennyit, mert tolómérő nem volt nálam és az egyik csak jó lesz.
A nagykeres haver a csatos karbis 250eshez , a 30N3-1 -hez úgy tudta csak a belevalót adni hogy jjaa! , neked akkor a kettőötveneggyeshez való kell?
Kezembe adta és jé, tényleg , körülbelül úgy néz ki. Úgyhogy már nagyker szinten félre vannak csúszva a dolgok, persze hogy a mofaker meg a hozzá nem igazán értők rossz alkatrészt nyomnak az ember kezébe.
Mert ha az ő általa gondolt 250eshez adta volna akkor az így néz ki, és az a csavaros karbié (nincs a rovátkás rész felett folytatása a tűnek, ami a csatoshoz meg kell)

A beszerzett tűk:

A bal szélső volt a motorban amit már leméreteztem. Valamennyire látszik, hosszabb kb 2mm-rel. A jobb három a friss beszerzés. Magyar gyártmány, az egyik közülük selejt! A kúp felső vége előtt pár mm-el van egy ugrás a kúpban. Meglökték az esztergát?
vagy nem tudom. Nem is méricskéltem,kidobtam.
A maradék kettőt mértem. A rovátkák magassága és a kúp hossza megegyezik a két tűnek. A tű kúp feletti átmérője elég jól közelíti a Tony rajzán szereplő adatokat, 2,49mm , ez még lehet mérési hiba is.

A tű hegyében van valamennyi eltérés:

A keverőcsövem ahogy forgattam mérés közben 3,41-3,49mm között változott, az újak :


Szerintem a 3,45? vagy a 3,5 lett volna a céljuk, ... alsó széle közepe??
A 3,46ost szereltem be, és bekerült a jobbik tű, a középső rovátkában.
A műveletet kb 15kmes teszt követte, reggel , bemelegített motorral melóba be, du melóból el, ki a házig. Tetszett amit tapasztaltam. Jobban vette a fordulatot. Nem volt ,,szivatós,, érzésem kisebb fordulatszámokon sem. Valószínűleg még hangolni kell , Doki segítesz ebben majd a VG-n ?
...
Áron, ilyen ,,kalibert,, hol lehet kapni?

Ahova a tű csusszan be.
D , neked az is lehet hogy a tűd kúpja van ,,hordósra`` kopva.
...
Közben itthon méricskéltem, és másnap árut szereztem be. 3 tűt, 2 keverőcsövet . (Ideiglenesen a "TutiTűig,,

Azért ennyit, mert tolómérő nem volt nálam és az egyik csak jó lesz.
A nagykeres haver a csatos karbis 250eshez , a 30N3-1 -hez úgy tudta csak a belevalót adni hogy jjaa! , neked akkor a kettőötveneggyeshez való kell?

Mert ha az ő általa gondolt 250eshez adta volna akkor az így néz ki, és az a csavaros karbié (nincs a rovátkás rész felett folytatása a tűnek, ami a csatoshoz meg kell)

A beszerzett tűk:

A bal szélső volt a motorban amit már leméreteztem. Valamennyire látszik, hosszabb kb 2mm-rel. A jobb három a friss beszerzés. Magyar gyártmány, az egyik közülük selejt! A kúp felső vége előtt pár mm-el van egy ugrás a kúpban. Meglökték az esztergát?


A maradék kettőt mértem. A rovátkák magassága és a kúp hossza megegyezik a két tűnek. A tű kúp feletti átmérője elég jól közelíti a Tony rajzán szereplő adatokat, 2,49mm , ez még lehet mérési hiba is.

A tű hegyében van valamennyi eltérés:

A keverőcsövem ahogy forgattam mérés közben 3,41-3,49mm között változott, az újak :


Szerintem a 3,45? vagy a 3,5 lett volna a céljuk, ... alsó széle közepe??


A műveletet kb 15kmes teszt követte, reggel , bemelegített motorral melóba be, du melóból el, ki a házig. Tetszett amit tapasztaltam. Jobban vette a fordulatot. Nem volt ,,szivatós,, érzésem kisebb fordulatszámokon sem. Valószínűleg még hangolni kell , Doki segítesz ebben majd a VG-n ?

...
Áron, ilyen ,,kalibert,, hol lehet kapni?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 6 vendég