

a kép nem adja vissza, mert kicsit oldalról készült, de koppra 55 mm mindkét oldalról
a tárcsa-villa közt meg ennyi a táv:

és nem surlódik semmi, szépen fut
Ok 17h körül teszek fel képet.z25z írta:körbefényképezhetnéd, hátha okosabbak lennénk
Az a röhej hogy a sárvédőhöz majdnem hozzáér a gumi a tárcsa mentes oldalon.A tárcsás oldalon meg van annyi hely hogy az ujjam befér!MrDok írta:Ha az agy közepe a két villaszár között középen van, akkor a felninek is ott kéne lenni. Ebben akkora hibát nem lehet véteni, hogy a két kerék ne egy nyomon menjen, de a tömegközéppont miatt félrehúz a motor.pnlaci írta:Újabb szentségelés! Kérdésem lenne felétek,úgy emlékszem hogy tárgyaltátok tavaly de nincs képbenés a könyvben se
találom.És pedig, az elsőkerék középen fut,vagy a tárcsa miatt arrébb van a középponttól? Mert az enyém mintha nem középpen lenne. Igazság szerint most tűnt csak fel mivel most cseréltem le a sárvédőt és a tárcsa felőli oldalon nagyobb a rés mint a másikon.Lehet hogy szarul van küllőzve?
Ja a pontosság kedvéjért,nem az agy hanem a pánt vagy ráf ahogy tetszik.
pnlaci írta:Ha jól értem lécezzem fel kétoldalról párhuzamosra és mérjek rá? Ha nem stimmel akkor szarul van küllőzve?
Ha az agy közepe a két villaszár között középen van, akkor a felninek is ott kéne lenni. Ebben akkora hibát nem lehet véteni, hogy a két kerék ne egy nyomon menjen, de a tömegközéppont miatt félrehúz a motor.pnlaci írta:Újabb szentségelés! Kérdésem lenne felétek,úgy emlékszem hogy tárgyaltátok tavaly de nincs képbenés a könyvben se
találom.És pedig, az elsőkerék középen fut,vagy a tárcsa miatt arrébb van a középponttól? Mert az enyém mintha nem középpen lenne. Igazság szerint most tűnt csak fel mivel most cseréltem le a sárvédőt és a tárcsa felőli oldalon nagyobb a rés mint a másikon.Lehet hogy szarul van küllőzve?
Ja a pontosság kedvéjért,nem az agy hanem a pánt vagy ráf ahogy tetszik.
100% hogy egy nyomon kell futnia a 2 keréknek.pnlaci írta:Újabb szentségelés! Kérdésem lenne felétek,úgy emlékszem hogy tárgyaltátok tavaly de nincs képbenés a könyvben se
találom.És pedig, az elsőkerék középen fut,vagy a tárcsa miatt arrébb van a középponttól? Mert az enyém mintha nem középpen lenne. Igazság szerint most tűnt csak fel mivel most cseréltem le a sárvédőt és a tárcsa felőli oldalon nagyobb a rés mint a másikon.Lehet hogy szarul van küllőzve?
Ja a pontosság kedvéjért,nem az agy hanem a pánt vagy ráf ahogy tetszik.
Folytatásként. Beraktam !
szép nagyon, ahhoz képest, hogy a lerobbant gyárikat milyen áron adják, nem volt vészes[/quote]pnlaci írta:Utánfizetéssel 17580.- Házhoz szállítva. Amúgy meg 15930.-Norbedlee írta:Jól néz ki! Mennyit kérnek egy ilyen párért?
http://motoshop.startuzlet.hu/cms/rende ... telek.html
Utánfizetéssel 17580.- Házhoz szállítva. Amúgy meg 15930.-Norbedlee írta:Jól néz ki! Mennyit kérnek egy ilyen párért?
Utánfizetéssel 17580.- Házhoz szállítva. Amúgy meg 15930.-Norbedlee írta:Jól néz ki! Mennyit kérnek egy ilyen párért?
Rendben, köszönöm.aronpfabian írta:Igen
TS 250/1-esemre keresek első kereket, szóval ha jól értettem, '77 utáni TS 125/150 elsőkereke egyenrangú a TS 250/1-es modell első kerekével?aronpfabian írta:A 32mm-es becsúszószárú villához (három sugárpálcás sárvédő, nincs fékdob merevítőléc) való fékdob, agy és tengely különbözik a 35mm-esétől (felül rögzített sárvédő, van merevítőléc).szabolcs1993 írta:Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy mz ts 125, 150, 250, 250/1 első 18"-os kereke azon belül is a kerékagy megegyezik?
ha nem melyik típus és miben változott.
Köszönettel.
32-essel szerelték a négysebességes 250-eseket és a kicsiket 1977-ig. Tudtommal 250/1 már csak 35mm-es szárral jött ki, illetve '77-től a 125/150 is.
UI: ja és a négysebességes TS 250 az 16"-os elől is. A fékdob és a villa megegyezik a 18-aséval, a sárvédő nem.
A 32mm-es becsúszószárú villához (három sugárpálcás sárvédő, nincs fékdob merevítőléc) való fékdob, agy és tengely különbözik a 35mm-esétől (felül rögzített sárvédő, van merevítőléc).szabolcs1993 írta:Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy mz ts 125, 150, 250, 250/1 első 18"-os kereke azon belül is a kerékagy megegyezik?
ha nem melyik típus és miben változott.
Köszönettel.
Ez engem is érdekelne. Meg lenne egy kérdésem, hogy a lengővilla tengelyére szabványos csavaralátét kell-e, vagy valamilyen speciális?két kerék írta:Szeretnék kérni egy fény(tény)képet etz 250-es jobb oldaláról.
Konkrétan az érdekelne, hogyan kell elvezetni a km-spirált a keréktől az óráig.
Szerintem erre gondolsz akkor, csak duplán kell kérni: http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=1700sunbim írta:Az egyik balesetemből újraépítve az ETZ-met ilyen telót szereltem be, azt hiszem ez volt, valami cseh gyártmány volt,ezt mondták. A Futár motoros boltban vettem, nem is olyan túl drágán, kb 8éve 7ezerért.
http://motoshop.startuzlet.hu/termek/te ... tso_6.html
Jobban meg vagyok elégedve vele mint a gyárival. Nem folyik, nem koppan, jobban csillapít. Jja, többnyire két személlyel, cuccokkal használom.
Egyetlen hátránya hogy szerszám kell az átállításhoz.
Ilyent rendeltem meg most magamnak én is.sunbim írta:Az egyik balesetemből újraépítve az ETZ-met ilyen telót szereltem be, azt hiszem ez volt, valami cseh gyártmány volt,ezt mondták. A Futár motoros boltban vettem, nem is olyan túl drágán, kb 8éve 7ezerért.
http://motoshop.startuzlet.hu/termek/te ... tso_6.html
Jobban meg vagyok elégedve vele mint a gyárival. Nem folyik, nem koppan, jobban csillapít. Jja, többnyire két személlyel, cuccokkal használom.
Egyetlen hátránya hogy szerszám kell az átállításhoz.
Úgy tudom Hlaci csinál néha felújítottakat.Athem írta:Hátsó lengés csillapítóba milyen olajat javasoltok lökésgátló helyett, illetve érdemes újat venni esetleg, de milyent, és hol? Néztem németet és törököt, de nem tudom minőségben melyik jobb esetleg, mert a török felszereltebb sokszor, mint a német gyártmány. Valaki aki foglalkozik javítással, vagy árul javítottat, esetleg jó minőségű után gyártottat?
Ok ezt tudtam én is pár éveGexxx írta:Még mindig csak a Wiki-t tudom ajánlani!
https://hu.wikibooks.org/wiki/Motor_sze ... 1srendszer
lengővillára nem is fekszik fel,a gumi persely betétjének kell ütköznie.z25z írta:elvileg tényleg nem, mint ahogy a robbantott ábrát is belinkeltem, így viszont az alátéten fekszik fel a csavar, ahogy nézem anélkül a 6 lap nem is feküdne fel a lengővillára, vagy csak a csúcsaival támaszkodna...
Igen nálam is úgy van.Nem túl bizalom gerjesztő!Valahogy alátéttel jobbnak tűnik.z25z írta:elvileg tényleg nem, mint ahogy a robbantott ábrát is belinkeltem, így viszont az alátéten fekszik fel a csavar, ahogy nézem anélkül a 6 lap nem is feküdne fel a lengővillára, vagy csak a csúcsaival támaszkodna...
szerintem már volt javítva és össze kevertékpnlaci írta:Tényleg csak három van! Én is azt hittem hogy hiányzik az enyémről egy alátét.Vagy mégis?A rajz szerint akkor nem.
Az az érdekes hogy nekem meg fordítva van ,a másik oldalon van !!!! szerintem ott is kellene lenni.
Igen így van 3 db a negyedik nem kell elvileg.de szerintem nem gond ha ott vanz25z írta:Az a 3 az inkább 4, nálam legalábbis, nemrég raktam össze festés után. Jobbról balra haladva (arról dugod be a tengelyt) ugyebár menetiránynak állva nézve jobb oldalt van a nagy zárócsavar az alatt van egy (1) ezt bedugod a lengővillába ide kell mégegy a jobb oldali blokktartó és lengővilla közé (2), aztán bal oldali blokktartó és lengővilla közé (3) aztán a lengővilla bal oldalára (4)ezután a nagy csavar és kis kontraanya.
Közben rákerestem a miraculison, itt tényleg csak 3 van. Piros háromszöggel jelöltem és zölddel ahol nekem van pluszban egy.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég