z25z írta:Boven eleg az 1:50, 40-et meg bejaratashoz se nagyon....


z25z írta:Boven eleg az 1:50, 40-et meg bejaratashoz se nagyon....
ez igenz25z írta:1:75(repsol competicion)
A Sprint is jó!Norbedlee írta:Köszi! Csak az előző tulaj MOL Sprinttel járt de gondoltam ha beleöntöm nem lehet baj (még egy bontatlan doboz volt itthon)hell írta:Hibátlan választás!
Köszi! Csak az előző tulaj MOL Sprinttel járt de gondoltam ha beleöntöm nem lehet baj (még egy bontatlan doboz volt itthon)hell írta:Hibátlan választás!
Köszi szépen!zsakfos írta:Megjöttek az olajok.
Hell neked holnap délelőtt postára adom.
Killer és Áron!
Vasárnap megy vissza a lányom és elviszi magával.Mester u 83 Nanette ház
Ott majd átvehetitek,majd még megirom mikor van otthon.
Ezzel én is így vagyok.Megvagyok elégedve a MOL Sprint-el már évek óta.Minek változtatnék?KILL3R etz írta:Inkább megveszem a MOL Sprint 2T-t 1400-ért.
Budapest környékéről szeretne valaki rendelni ilyet?zudori írta:Amint ígértem, szólok!
Ma telefonáltak Nagykanizsárol, hogy megérkezett a 80W-s és a 90W-s hajtómű olaj.
Szóval, lehet rendelni, én használtam a füstőlni való olajukat is egész nyáron, szépen ment a motor, száraz maradt a kipufogó is. Résszintetikus. Bátran merem ajánlani.
http://www.addinol.hu/files/736.jpg
http://www.addinol.hu/files/737.jpg
http://www.addinol.hu/files/707.jpg
Ezeket rendeltem magamnak.
Köszönöm szépen!!ötvöscsöpi írta:NDK olajok
Nekem a Simsonom ugrált mint a bakkecske sebességbe tételkor 80W-90-nel. MOL MSE 15W-40-nel teljesen jó, azóta abban csak azt használom. Szintén a könyvben leírt 100 cSt @ 40 °C viszkozitáshoz közelít, csak felülről (110).sell írta:Hy, korábban, egy hasonló beszélgetésnél megemlítettem , jelenleg ilyen olajat használok (gyártó más /Prista/, de a viszkozitási osztály 75w 90 ,szintetikus gl-5) szerintem jól működik. Egyszer egy kis 6 sebességes endúrót javítottam amit hidegen előre húzott gázzal és tartott fékkel kellett sebességbe taposni, elinduláshoz elég volt a féket elengedni. Kuplung jónak tünt, leengedtem belőle az olajat, majd kezdődött ott is a nyomozás mit írhat elő a gyártó. Nálam itt került a képbe először ez az olaj, ezt írta a szervízkönyve. Olajcsere után az említett problémák megszüntek. Rendeltem magamnak is kipróbàltam, bevált. Minőségi szintje bőven megfelelő és jól is működik vele a gép.
Hát... gyorsan de felületesen... a fenti állítás helyesbítve: A 80W-90-nek meredekebb a viszkozitási görbéje, ezért a 75W-90 a szakkönyvek által kiemelt 40-50 °C-os tartományban hígabb nála, így jobban közelít az egyfokozatú SAE 80-hozzsakfos írta:Közben szerkesztettem,de olyan gyorsan válaszolsz mint a fenearonpfabian írta: A 75W-90-nek meredekebb a viszkozitási görbéje mint 80W-90-nek, a szakkönyvek által kiemelt 40-50 °C-os tartományban hígabb annál, így jobban közelít az egyfokozatú SAE 80-hoz.
Közben szerkesztettem,de olyan gyorsan válaszolsz mint a fenearonpfabian írta:A 75W-90-nek meredekebb a viszkozitási görbéje mint 80W-90-nek, a szakkönyvek által kiemelt 40-50 °C-os tartományban hígabb annál, így jobban közelít az egyfokozatú SAE 80-hoz.zsakfos írta:A német LiquiMoly 75W-90 olajat javasol az Mz-be.
Ők németek.
Honnan vették akkor?
A 75W-90-nek meredekebb a viszkozitási görbéje mint 80W-90-nek, a szakkönyvek által kiemelt 40-50 °C-os tartományban hígabb annál, így jobban közelít az egyfokozatú SAE 80-hoz.zsakfos írta:A német LiquiMoly 75W-90 olajat javasol az Mz-be.
Ők németek.
Honnan vették akkor?
Ez azért furcsa, mert a német könyvek következetesen GL 60-ról és SAE 40 motor ill. SAE 80 váltóolajról szólnak 1980-ig (MZ ES-be és Simsonba SAE 30-at is írnak)zsakfos írta:Az angoloknak kiadott Haynes Manual a /1 esetében SAE 90 olajat javasolaronpfabian írta:
A használati útmutató írja elő a megszűnt NDK típusok mellett a SAE 80 egyfokozatú váltóolaj
Egész pontosan ezt:
https://www.oljemagasinet.se/index.php? ... uct_id=704
Ugyanazon könyv Etz esetében: EP80 hypoid gear oil
Az angoloknak kiadott Haynes Manual a /1 esetében Castrol Classic ST90 olajat javasolaronpfabian írta:
A használati útmutató írja elő a megszűnt NDK típusok mellett a SAE 80 egyfokozatú váltóolaj
Köszönöm.Erre gondoltam hogy mennyit használtad és milyen gyakorlati tapasztalat volt vele.zudori írta:Meg is válaszolta helyettem a Kolléga, ezért külön köszönet!
Én nyár eleje óta használom, azóta nem okoz problémát a váltónak üresbetétele, a sebességeket is szépen veszi, mind a két irányban. Ez előtt mindig az volt a gond, miután bemelegedett a blokkban lévő olaj, már nem ment könnyen az üres negtalálása, a váltó is zajosabb lett. Szóval nekem bevált, gondoltam megosztom a tapasztalataimat.
A használati útmutató írja elő a megszűnt NDK típusok mellett a SAE 80 egyfokozatú váltóolaj vagy SAE 40 egyfokozatú motorolaj alkalmazását a váltóba.zsakfos írta:Mióta használod és mit jelent a gyakorlatban a "jobb'' ? Ez a 'gyári' ajánlás ez hol található?zudori írta:tapasztalataim szerint jobb, mint a most kapható 80-90W-s olajak.
Ez a gyári előírás szerinti.
Mióta használod és mit jelent a gyakorlatban a "jobb'' ? Ez a 'gyári' ajánlás ez hol található?zudori írta:tapasztalataim szerint jobb, mint a most kapható 80-90W-s olajak.
Ez a gyári előírás szerinti.
Thorwald írta:Úgy látszik már fáradt voltam amikor kerestem (vagy a Google szórakozott velem), mert ezt az oldalt megtaláltam a képből kiindulva és végül a traktorok között az olajat is, csak a rendeléshez nem jutottam el.zudori írta:Egyszerűen beütöttem Addinol olaj és kidobta!
https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q= ... 2305,d.bGE
Ezen megtalálod őket.![]()
Másnap reggel a telefonon is rákerestem és egyből meglett.
Boge írta:Zudori! Azt lehet tudni, hogy melyik ez a nagykanizsai cég?
Ha például Budapesten többen lennétek, akkor lehet szó róla, persze ha Bambi Mester hozzájárul, rendelek többet én meg gyakran járok Budapestre és leteszem nála, ott meg át is lehet venni.aronpfabian írta:Engem is érdekelne, de csak ha többen is vagyunk BPről - tőled a posta egyenként annyiért hozza el, mint maga az olaj(meg mint a DHL scubertéktől - agyhalál)
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 8 vendég