Elektronika topik - a pokol kapuja

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Péter mz
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2008.05.16. 22:53
Tartózkodási hely: Csepreg

Hozzászólás Szerző: Péter mz »

Szaszi írta:Sziasztok!
van egy kis gondom a ts 125ömmel, remélem tudtok segíteni :D
Ha menet közben rákacsolom a világítást, akkor egy idõ után (2-3 perc) elkezd gyengülni a motor, folyamatosan esik vissza a fordulat (húzhatom én neki tõbõl, akkor is), és csak alacsony fordulatom hajlandó menni egy ideig, aztán teljesen leáll. Régebben is volt ilyen problémám, de aztán telejen megjavult az újravezetékelés és aksi csere után.
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet a baja? én a fesz szabra gyanakodok, mert mechanikus és régi, de nem tudom, lécci segítsetek, ja és 6v-os rendszer, ha számít valamit. köszi.
Helo
Próbáld meg h a gyertyahézagot 0.4 re teszed.Nekem is ts 150 van és amikor a hézag 0.6 volt lámpával alapjáraton meg indexszel leállt.0.4mm -rel már nem áll le .Ezt próbáld elõször megtenni.
Melák1

Hozzászólás Szerző: Melák1 »

Apol77 írta:Milyen biciglis km órát használtok, ami jól mûködik? Vezetékest, vagy vezeték nélkülit?
Esetleg van valami konkrét típus ami bevált?

Sziasztok!
Nekem egy 1000ft-os pluszbban vásárolt kerékpáróra van fent vezetékes ridrelés. Erõsebb mágnest kellet felszerelnem a küllõkre mert nagyobb volt a távolság mint a bicón de ezt nem zavarja semmi. Kifogástalanul mûködik. :smt023
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1447
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

1-2 csepp grafitos trutyi (esetleg mûszerolaj) a filcre és annyi. Lényeg hogy azért ne tocsogjon az olajban.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Ne felejtsd el olajjal megcsöppenteni a szivacsot,hogy ne szárazon dolgozzon a bütyök!
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2355
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

e.istvan8 írta:Szia!
Elõször is köszönöm a segítséget,amit nem veszek okoskodásnak.Igen,az eljárást ismerem(legalábbis azt hittem),de valami nem gömbölyû.
Most szedtem szét a gépet és azt vettem észre,hogy a hézag elmászott.Ez lehet a jelenség oka?Nem értem!Ha egyszer beállítottam,akkor az miért változik?

Üdv!
pl. :kopik a megszakito "nyulvanya" mennyire szedted szet? a tavolsagot ott allitsd, amikor a legjobban szetnyit, ott legyen 0,3......0,5 (kinek a pap, kinek a papne, nekem speciel a pap lanya :twisted: ) aztan ha ez megvan akkor dugo vissza 2,8...3mm-el es probalampaval nezni, hogy ekkor kezdje el a megszakitast. En vettem az autosboltban egy egyszeru mezei probalampat potom penzert, de otthon is osszeallithato: kell 2 vezetek es egy 12 V os ego, 2 krokodilcsipesz.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

e.istvan8 írta:Sziasztok!
Még egy kérdés,ami lehet,hogy hülyén hangzik.
A megszakító hézagot felsõ holtponton állítjuk vagy a felsõ holtpont elött 2,5 mm.-rel(ETZ125-nél ez a gyári érték)?

Köszi!
Ajánlom figyelmedbe a letöltések menüpontban található szerelési könyveket illetve videoókat.Ha azokat átolvasod-nézed,tudni fogsz mindent.
Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 469
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ »

Én víz alatt körömkefével és mosogatószerrel csináltam!! 8) :lol:
Powered by Bambi -- ETZ 300
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

bakimate írta:Továbbá az lenne a kérdésem, hogy a diódasort mivel és hogyan lehet sérülésmentesen megtakarítani?
Kép
Benzin brigeciol.
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Továbbá az lenne a kérdésem, hogy a diódasort mivel és hogyan lehet sérülésmentesen megtakarítani?
Kép
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

ETZ-sek! Kitartás, készül már az új vezetékköteg!

Kép

Kép
Szaszi

Hozzászólás Szerző: Szaszi »

Köszönöm a gyors segítséget, sajnos csak kb 2-3 hét múlva leszek otthon, és csak akkor tudom megnézni a dolgokat.
Ui: olcsó benzint, széles utat, gumifalat! :D
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1447
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

Szaszi írta:Sziasztok!
van egy kis gondom a ts 125ömmel, remélem tudtok segíteni :D
Ha menet közben rákacsolom a világítást, akkor egy idõ után (2-3 perc) elkezd gyengülni a motor, folyamatosan esik vissza a fordulat (húzhatom én neki tõbõl, akkor is), és csak alacsony fordulatom hajlandó menni egy ideig, aztán teljesen leáll. Régebben is volt ilyen problémám, de aztán telejen megjavult az újravezetékelés és aksi csere után.
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet a baja? én a fesz szabra gyanakodok, mert mechanikus és régi, de nem tudom, lécci segítsetek, ja és 6v-os rendszer, ha számít valamit. köszi.
Elégtelen a töltés. mindenképp átnézném a vezetékeket (saru-lazulás, esetleg valamik összeérnek amiknek nem kéne stb stb.)Fesszab utánállítására lehet szükséged ha elektromechanikusod van, vagy ruházz be feketedobozos elektronikus fesszabra (állítólag azok a jók). A dinamónál (kiemelt figyelemmel a szénkefékre) érdemes folytatni a kutatómunkát ha a leírtak nem vezetnek eredményre. Lehet hogy csak az akkud régi...esetleg cellazárlatos...szóval sok beavatkozási pont lehetséges, és mindenképp a módszeres átnézés segíthet.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2355
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

Szaszi írta:Sziasztok!
van egy kis gondom a ts 125ömmel, remélem tudtok segíteni :D
Ha menet közben rákacsolom a világítást, akkor egy idõ után (2-3 perc) elkezd gyengülni a motor, folyamatosan esik vissza a fordulat (húzhatom én neki tõbõl, akkor is), és csak alacsony fordulatom hajlandó menni egy ideig, aztán teljesen leáll. Régebben is volt ilyen problémám, de aztán telejen megjavult az újravezetékelés és aksi csere után.
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet a baja? én a fesz szabra gyanakodok, mert mechanikus és régi, de nem tudom, lécci segítsetek, ja és 6v-os rendszer, ha számít valamit. köszi.
valoszinuleg a tolteseddel lesz gond, merd ki multimeterrel, hogy mennyivel tolt olyan 6,8-7,2 V koruli erteket kellene merned
Szaszi

Hozzászólás Szerző: Szaszi »

Sziasztok!
van egy kis gondom a ts 125ömmel, remélem tudtok segíteni :D
Ha menet közben rákacsolom a világítást, akkor egy idõ után (2-3 perc) elkezd gyengülni a motor, folyamatosan esik vissza a fordulat (húzhatom én neki tõbõl, akkor is), és csak alacsony fordulatom hajlandó menni egy ideig, aztán teljesen leáll. Régebben is volt ilyen problémám, de aztán telejen megjavult az újravezetékelés és aksi csere után.
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet a baja? én a fesz szabra gyanakodok, mert mechanikus és régi, de nem tudom, lécci segítsetek, ja és 6v-os rendszer, ha számít valamit. köszi.
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: E.István »

Szia!
Elõször is köszönöm a segítséget,amit nem veszek okoskodásnak.Igen,az eljárást ismerem(legalábbis azt hittem),de valami nem gömbölyû.
Most szedtem szét a gépet és azt vettem észre,hogy a hézag elmászott.Ez lehet a jelenség oka?Nem értem!Ha egyszer beállítottam,akkor az miért változik?

Üdv!
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Szia!

Én 3-3,5 mm elõgyújtást állítottam,a hézagot csak szemre,mert nincs hézagolólemezem,de be lehet lõni,nekem teljesen jó.
Ha alacsony fordulaton jól húz,de magasabb fordulaton már nem megy annyira,akkor aztlehet,hogy a betömõdött kipuff okozza.Milyen olajat használsz?Milyen régóta van fent a kipuff?Ezzel a témával a kipuff topicban folytassuk!!!

üdv

Ja:

Az elõgyújtás beállítása annyit tesz,hogy gyertya ki,ha van és precíz vagy,akkor indikátorórával állítod be a dugattyút fesõ holtpont alá 3 mm-rel.Ha nincs órád,fogsz egy pálcát,belerakod a gyertya likába,vízszintesen belenézel a hengerfej síkjába és a felsõ holtpontot megjelölöd a pálcán alkoholos filccel,aztán 3mm-rel a jel fölé teszel egy másikat,és annyival tekered vissza a fõtengelyt a gyújtásoldalon,hogy a felsõ jel kerüljön a h.fej síkjába.Ha megvan,ide állítod be próbalámpával a kalapács érintkezési pontját.Ha ismerted az eljárás,bocs az okoskodásért! :D

És annyi még,hogy a 3 mm nem szentírás,lehet kisérletezni,h a Te motorodnak mi a legjobb.

De ha kis fordulaton szépen pörög,jól indul,akkor szerintem máshol a baj.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: E.István »

Sziasztok!
Még egy kérdés,ami lehet,hogy hülyén hangzik.
A megszakító hézagot felsõ holtponton állítjuk vagy a felsõ holtpont elött 2,5 mm.-rel(ETZ125-nél ez a gyári érték)?

Köszi!
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: E.István »

Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget.
ETZ 125-megszakitós gyújtással.Valami nem stimmel,az értékek gyáriak,indul könnyen-pörög is rendesen de mégsem az igazi.Magasabb fordulatszámtartományban nincs ereje.Mi lehet a gond?Elmászhatott a hézagom?Ha igen,mi az oka?
Egyáltalán:mi a helyes beállítási sorrend?Én úgy tudtam,hogy az excenteres csavarral állítom a hézagot és utána az egész alaplapot állítom a megfelelõ elõgyújtási szögre.
Aztán lehet,hogy én vagyok a fakezû....

Várom a tippeket.Elõre is köszi!!

Jó utat,szép idõt!
Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1684
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider »

Lehet az akksid haldoklik mint nekem!
Kérdésem: tudom hogy volt már róla szó most 5 amperes az akksim viszont a lefogatás tökéletes.
Van-e valami elõnye ha nagyobb akksit veszek bele vagy fölösleges?
Avatar
DNPali
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2008.05.13. 10:43
MZ-d típusa: ETZ-250
Tartózkodási hely: Sárospatak

Hozzászólás Szerző: DNPali »

250 ETZ-m van, az utóbbi idõben rendetlenkedik.
Mult nyáron csinált olyat, hogy ha nagyon bemelegedett lefulladt (fõleg lápánál álláskor ami elég kellemetlen) és egy ideig be se akart indulni, de ebbõl magától kigyógyult.

Most pedig alapjáraton álláskor szépen pörög amennyit kell de hallani, de egy idõ után elkezd ki ki hagyni a gyújtás, ezt fõleg akkor csinálja ha ég minden világítás, ha villogtatom a féklámpát akkor is hallani ezt de ha rákapcsolom az indext akkor két villanás két puffanás és lefullad.
torokb
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2008.05.03. 15:54
Tartózkodási hely: Péteri

Hozzászólás Szerző: torokb »

Lássuk! :shock: :)
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

ilyen hibrid elektromos gyújtásom van nekem is a kispolszkin, p-mosfet-tel van megoldva, sokkal stabilabb alapjárat, biztos szikra, középgázon is érezhetõ húzás, MZ-re is kompatibilis áramkör, ha érdekel valakit, közzétehetem :)
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
FortY

Hozzászólás Szerző: FortY »

Hello!
6v-os dinamós társak figyelem!!!
Megjött az elektronikus gyújtás számunkra is. Vajon ki találta ki, hát persze, hogy Müller Szabolcs.
A gyújtás légyege hogy helyettesíti a kondit, és a megszakitó csak egy kapcsoló lesz. Tehát nem fog beégni sose a megszakitó, nem romlik el túra közben a kondi, nincs összevissza szikra, nincs gyenge szikra......
Nem ragozom, én 1 hete megyek ezzel, kicsivel kevesebbet is eszik a 250/1-esem és biztosabban megy.

Részletekért keressétek fel Müller Szabit.
Apol77

Hozzászólás Szerző: Apol77 »

z25z írta:
Apol77 írta:Kb mennyibe kerülhet egy tirisztoros gyujtás?
Bár lehet hogy a megszakítósnál maradok.
6000-10000-ig lattam eddig a hirdetesek kozott....
Köszi szépen, még gondolkodom majd rajta :)
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2355
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

Apol77 írta:Kb mennyibe kerülhet egy tirisztoros gyujtás?
Bár lehet hogy a megszakítósnál maradok.
6000-10000-ig lattam eddig a hirdetesek kozott....
Apol77

Hozzászólás Szerző: Apol77 »

Kb mennyibe kerülhet egy tirisztoros gyujtás?
Bár lehet hogy a megszakítósnál maradok.
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1447
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

kosian írta:Nem vagyok teljesen biztos, hogy jó helyre írok, de lenne egy dilemmám. A megszakítós, vagy a tirisztoros gyújtás a jobb? Sokan esküsznek a megszakítósra, de a tirisztoros mégiscsak modernebb és nem kell utánállítgatni. Vagy tévedek? Ha egy motoron jó megszakítós gyújtás van, akkor milyen sûrûn kell utánállítani? A válaszokat elõre is köszönöm.
Mindegyiknek megvan a maga elõnye és hátránya. A tiRisztoros gyújtásnál nincs mechanikusan kopó alkatrész ami nagy elõny ám némileg körülményes lehet a beállítása, cserébe jobb lehet tõle a gép ha az egyéb paraméterek is rendben vannak. Ha gatya a motor, akkor tehetsz rá akármilyen tirisztoros vagy akár vape okosságot, szart nem fog érni önmagában

Megszakítós gyújtás utánállítása...hm..úgy 3ezrenként ránézek és konstatálom hogy jó lesz az még, reálisan eddig kb. 5ezrenként kért utánállítást. Ugyanilyen idõközönként 1-2 csepp mûszerolaj a filcre 'oszt jónapot.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

megszakítós vs. tilisztoros = szájíz kérdése :roll:
bár én nagyon utálom a megszakítósat állítgatni, úgyhogy inkább tilisztorra voksolnék, állítólag a szikrája is nagyobb és tisztább... :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian »

Nem vagyok teljesen biztos, hogy jó helyre írok, de lenne egy dilemmám. A megszakítós, vagy a tirisztoros gyújtás a jobb? Sokan esküsznek a megszakítósra, de a tirisztoros mégiscsak modernebb és nem kell utánállítgatni. Vagy tévedek? Ha egy motoron jó megszakítós gyújtás van, akkor milyen sûrûn kell utánállítani? A válaszokat elõre is köszönöm.
Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: molcsaba »

Bp VI. k. A Nyugatitól nem messze. A Podmaniczky, és Andrássy között a Jókaiból nyílik. :roll:
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Zichy utca,ott van két szocimotoros bolt is.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Kedves TzRider!

Mi az a Zichi?
torokb
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2008.05.03. 15:54
Tartózkodási hely: Péteri

Hozzászólás Szerző: torokb »

Köszönöm, ilyeneket keresek. Ha másnak is van, jöhet!
Avatar
Csöpi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2007.09.03. 20:45
MZ-d típusa: ETZ 125, ETZ 250
Tartózkodási hely: Balatonfenyves

Hozzászólás Szerző: Csöpi »

torokb írta:Sziasztok!

250-es ETZ-re keresek tranzisztoros (esetleg tirisztoros) kapcsolást (természetesen 12V). Ha valakinek van egy jóféle bevált kapcsolása, az ne késlekedjen, bátran ossza meg velem. Köszi!

ja mégvalami: tud valaki üzemi adatokat a gyári feszszabályzó mûködédérõl? Ilyen hogy kimenetek feszültségei, áramai, pl fordulatszám függvényében...?
Hali! Nézz körül a tárhelyemen: http://kep.tar.hu/ikarus256 Ha valami nem tiszta nyugodtan kérdezz, segítek!
Üdv: Alter /Csöpi/
torokb
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2008.05.03. 15:54
Tartózkodási hely: Péteri

Hozzászólás Szerző: torokb »

Sziasztok!

250-es ETZ-re keresek tranzisztoros (esetleg tirisztoros) kapcsolást (természetesen 12V). Ha valakinek van egy jóféle bevált kapcsolása, az ne késlekedjen, bátran ossza meg velem. Köszi!

ja mégvalami: tud valaki üzemi adatokat a gyári feszszabályzó mûködédérõl? Ilyen hogy kimenetek feszültségei, áramai, pl fordulatszám függvényében...?
Avatar
TZrider250
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Budapest

KISBOCSI!

Hozzászólás Szerző: TZrider250 »

Hali!
Zichiben vegyél natúr szetet (óraüveg+karima, egy-két százas csak), krómozó is van a Zichiben asszem, és max ezresbõl kész. Ha megszervezed, én is feliratkozok két karikára, talán úgy olcsóbb.
Finommechanikai mûszerészt ha ismersz, talán az is tud szerezni ilyen átmérõre krómkarikát.
Sok sikert, és keress meg, ha szervezed.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR »

kisbocsi írta:natteurristenmosmilesz?

Pedig küldtem privát üzenetet.

Basszus.

Valaki segítsen........
Probáld meg ezen a számom a Bükkös Zsótit, neki talán van használhatü állapotúja.

20/5357143

üdv

ThUndeR
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

natteurristenmosmilesz?

Pedig küldtem privát üzenetet.

Basszus.

Valaki segítsen........
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

kisbocsi írta:köszi ghostrider.

Már írtam neki, de nem tudom, mi újság, még nem írt vissza
Hali az irományt nem kaptam meg :(
de sajna kidobtam az órát :(
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

köszi ghostrider.

Már írtam neki, de nem tudom, mi újság, még nem írt vissza
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1133
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

Köszönöm a tanácsokat és az ötleteket. Zsandi buliján pedig megnézem hogy vannak felrakva.
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

kisbocsi!

Kérdezd meg a Bambit, hogy mi lett a sorsa a vasamról leszerelt mutató nélküli órával, talán még nem dobta ki (lehet hogy kibelezte, de a háza az jó állapotú volt)!

Üdv. Ghost
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1447
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

Piki: Zsolti Simsonján is összevissza ugrál a digit óra, az pedig nem látott még fordulatórát......és gyertyapipát is már mindenfélét próbáltam de sajna nem használ....amúgy a TZ-n ki fogom próbálni úgy h. kikötöm a spirált, kösz a tippet! :)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

hella Mindenki!

Kérlek segítsetek:

Szükségem lenne egy fordulatszámmérõ üveget tartó nikkel gyûrûre.

A mesterem azt mondta felejtsem el, csak ha komplett órát veszek. Én meg mondtam, hogy ezt meg te felejtsd el!

Javasolta, hogy próbáljak meg elfekvõben lévõ rossz óratulajdonostól szerezni ilyen gyûrût.

Kérem, ha valaki tud, segítsen...Nem merek esõben menni az atommal, mert szétrohad mindenem, meg le is testel az egész.

Ugye nem hagyjátok, hogy így járjak, járatlanul....

elõre si köszi: kisbocsi.

Emil: kisbocsi@citromail.hu
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Vezetékes CAT-EYE,tipust most nem tudok,mert otthon van a gép,de a fekete-zöld színû.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
piki24
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Kaposvár
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: piki24 »

Apol77 írta:Milyen biciglis km órát használtok, ami jól mûködik? Vezetékest, vagy vezeték nélkülit?
Esetleg van valami konkrét típus ami bevált?
Nekem mind a két motoromon(etz,simson)vezetékes van és nagyon szuperul müködnek szerintem a pontos beállitás a legfontosabb(kerékméret).
piki24
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Kaposvár
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: piki24 »

Matthej01 írta:Na valaki most segítsen ha tud. Fedjtörõ következik: Vettem egy km órát bringáét ráraktam a motorra. Rohadt jól mûködött amíg toltam. Mért jól meg ilyenek , mutatta a hõm. stb. DE amikor beindítottam a motort abban a pillanatban mindent mutatott egyszerre. Aztán leállítottam de a km óra úgy maradt . Újra indítottam az órát kikapcs bekapcs elem ki be de kuka lett a vége. Milyen km órát rakjak vagy mi lehet a hiba. Másoknál is láttam bicó órát de az mûködött. Ezért valaki segítsen
Nekem az etz-n miota megvettem (kettö éve)van fenn kerékpár ora és szuperul müködik csak a fordulat számlálot kellett kikötnöm mert összevissza mér akkor ha be van kötve.Ball oldalt van a markolat mellett és valamiért zavarja,ugyhogy probáld ki ezt a variáciot közel se biztos hogy a gyujtás zavarja.
Én is most jöttem rá mert ami blokk benn volt eddig a motoromba nem volt benn fordszámkihajtás és jol mért a bicaj ora.Most visszaraktam a gyári blokkot és ezen van fordszámkihajtás,rátekertem a spirált és összevissza mért állohejzetbe ugrált egészen 100-ig és menetközbe is teljesen másokat mért.Megálltam letekertem a spirált és máris megállt nullán.
a tipusát sajnos nemtudom de azthiszem Catey van az etz-n is és a simsonomon is.
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1934
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Csá! Én Cateye Velo 8-at vettem, hõmérsékleten kívül mindent mér, 300-ig mûködik és csak 3k-ba kerül :) Zsandipartin meg lehet tekinteni a motoron :)
Avatar
ThUnDeR
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:25
Tartózkodási hely: Tura

Hozzászólás Szerző: ThUnDeR »

Apol77 írta:Milyen biciglis km órát használtok, ami jól mûködik? Vezetékest, vagy vezeték nélkülit?
Esetleg van valami konkrét típus ami bevált?
Szerintem teljesen mind1 hogy vezetékes vagy sem, a helyes beállítás többet jelent hogy pontos értéket kapj.
De ha bevált típust akarsz vedd fel a kapcsolatot Samu-val õ épített most be egy ilyet az etézéjébe :)

ThUnDeR
Apol77

Hozzászólás Szerző: Apol77 »

Milyen biciglis km órát használtok, ami jól mûködik? Vezetékest, vagy vezeték nélkülit?
Esetleg van valami konkrét típus ami bevált?
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég