Blokk
Re: Blokk
Üdv! Mz főtengelybe, vagy telsejen mind1 2t főtengelyt meglehetne csinálni alul tűgörgö helyett rendes gyolyós csapágyasra? Jobban birná mint a tűgörgö? Macerás mert főtengelyt gyártatni hozzá stb, de ha jóval tovább birná akkor szerintem megérné, nem kéne bontogatni a blokkot a főtengely miatt...
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Köszönöm! Időközben már én is rájöttem, hogy akkor ez az alkatrész hiányzik. A tengely végére - amit a váltókarral mozgatok - pedig egy csavarhúzó nyelére való gumiharang volt húzva, ezért nem látszódott, hogy a váltókar mozgatásánál forog a tengely. Csak nincs rajta semmi, így nem is emel ki váltáskor.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A jobb oldali alkatrész a váltó/berúgótengely végén kell legyen (ha igaz, akkor hasított szeggel van rögzítve), és a srác kezében lévő kiemelőmechanizmust mozgatja, a kiemelőmechanizmus karján lévő görgőhöz kapcsolódva.allllli írta:Mi oldja a félautomata kuplungot 638-as jawánál a váltókar mozgatásakor? El se tudom képzelni. Leszedtem a kuplung kiemelő szerkezetet a lánckerék felől és hiába mozgatom a váltókart, semmi nem mozdul, ami kiemelné a kuplungot....nem értem. Meg hiányzik a kép jobb oldalában lévő alkatrész, annak hol kellene lennie? Blokkon belül?
http://xmotor.hu/portal/static/upload_a ... _orig1.jpg
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Mi oldja a félautomata kuplungot 638-as jawánál a váltókar mozgatásakor? El se tudom képzelni. Leszedtem a kuplung kiemelő szerkezetet a lánckerék felől és hiába mozgatom a váltókart, semmi nem mozdul, ami kiemelné a kuplungot....nem értem. Meg hiányzik a kép jobb oldalában lévő alkatrész, annak hol kellene lennie? Blokkon belül?
http://xmotor.hu/portal/static/upload_a ... _orig1.jpg
http://xmotor.hu/portal/static/upload_a ... _orig1.jpg
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok, allllli én tudnék segíteni rajtad 15 évig volt nekem is HATHARMINCNYOLCAS a működésről annyit hogy amíg ki nem ismered a gépet csak használd a kuplung kart majd később el is felejtheted hogy az is van , ha jól be van állítva el tudsz indulni csak simán a váltó karral, sajnos túl messze lakunk egymástól csak bátran szerelhesd nem egy bonyolult szerkezet és ami fontos ezeknél a gyári olaj szint az el van cseszve mert legalább 0,5 literrel több kel bele csak így kapnak kenést a léptető villák üdv. juragy
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Ez számomra annyira nem jó hír. Itteniek azt mondták most legyártanak bármit ami kell, de ezekszerint ez nem tejesen így van. Sajnos pontosan ők sem tudják. Valahonnan ki kell deríteni az tény...aronpfabian írta:Tavalyelőtt voltam nála Simson hengert fúratni, akkor még azt mondta, MZ-hez nem gyárt semmit. Nem tudom, azóta változott-e a dolog.hell írta:Keystone nevezetű dugattyúról mi a vélemény? Esetleg tapasztalat MZ mit muzsikál egyáltalán ekkora méretben van-e? Nem nagyon találni róla semmit. Állítólag Szeged csinálják annyi infóm van. Erre a simósok nagyon dicsérik a krómgyürűs csodát...
UI: amúgy Sajtos-Szűcs Jánosnak hívják.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Holnap világosban megnézem, addig leírnád, hogy konkrétan mi és hogy működteti vagy egyáltalán menet közben a gyakorlatban hogy kell használni ezt a félautomata mechanizmust?gesszti írta:Be kell állítani rendesen azt az automatát. Jobb deknit leveszed, és ott van a lánckerék környékén. Ha mozgatod a kuplungkart, váltót, akkor rájössz a működésére, és arra is, hogy mi nincs jól beállítva. Nem nagy ördöngősség.allllli írta:Tudom, hogy nem ide tartozik, de talán itt kap a leggyorsabban választ az ember.
Jawa 50/638 automata kuplungja nem működik. Csak simán beugrik menetköben és álló helyzetben is a sebességekbe. Kuplungkar működtetése mellett 1-es és 2-es fokozatba váltáskor hatalmas reccsenések hallhatók. Pedig a kuplung old rendesen, ez volt az első amit megnéztem. Szerintetek?
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Tavalyelőtt voltam nála Simson hengert fúratni, akkor még azt mondta, MZ-hez nem gyárt semmit. Nem tudom, azóta változott-e a dolog.hell írta:Keystone nevezetű dugattyúról mi a vélemény? Esetleg tapasztalat MZ mit muzsikál egyáltalán ekkora méretben van-e? Nem nagyon találni róla semmit. Állítólag Szeged csinálják annyi infóm van. Erre a simósok nagyon dicsérik a krómgyürűs csodát...
UI: amúgy Sajtos-Szűcs Jánosnak hívják.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Be kell állítani rendesen azt az automatát. Jobb deknit leveszed, és ott van a lánckerék környékén. Ha mozgatod a kuplungkart, váltót, akkor rájössz a működésére, és arra is, hogy mi nincs jól beállítva. Nem nagy ördöngősség.allllli írta:Tudom, hogy nem ide tartozik, de talán itt kap a leggyorsabban választ az ember.
Jawa 50/638 automata kuplungja nem működik. Csak simán beugrik menetköben és álló helyzetben is a sebességekbe. Kuplungkar működtetése mellett 1-es és 2-es fokozatba váltáskor hatalmas reccsenések hallhatók. Pedig a kuplung old rendesen, ez volt az első amit megnéztem. Szerintetek?
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Tudom, hogy nem ide tartozik, de talán itt kap a leggyorsabban választ az ember.
Jawa 50/638 automata kuplungja nem működik. Csak simán beugrik menetköben és álló helyzetben is a sebességekbe. Kuplungkar működtetése mellett 1-es és 2-es fokozatba váltáskor hatalmas reccsenések hallhatók. Pedig a kuplung old rendesen, ez volt az első amit megnéztem. Szerintetek?
Jawa 50/638 automata kuplungja nem működik. Csak simán beugrik menetköben és álló helyzetben is a sebességekbe. Kuplungkar működtetése mellett 1-es és 2-es fokozatba váltáskor hatalmas reccsenések hallhatók. Pedig a kuplung old rendesen, ez volt az első amit megnéztem. Szerintetek?
Re: Blokk
Az szerintem nem kifejezés,hogy kicsi hajtókar hangja.gesszti írta:Hm. Van egy kis hajtókar hangja.
Én azt csinálnám, hogy szépen rendbe tenném a cullangokat, vennék bele egy akksit, és elkezdenék vele motorozni, hogy had jöjjön ki a többi baja is esetleg. Aztán egy téli karbantartás keretében fel lehet újítani a blokkot. Nem kapkodva, hanem rászánni az időt minden részletére.
A karbi is tud ezekben nagyon zörögni. Azt nagyon nem tudod megszüntetni. Felújításkor a kuplung hézagolására is oda kell majd figyelni, mert elég bosszantó, mikor egy felújított blokkban kolompol.
Gondolom azt nagyon nehéz így megállapítani,hogy hajtókar alul vagy felül a dugattyúnál szól igaz?
Félek,hogy széthullik.Nem tudom érdemes e vele így motorozni..
Karbiban a súber tud zörögni?
Én olvasgattam és többen azt írják,hogy etz nincs zörgés és olajcsöpögés nélkül. Én ezt értem mert akármelyik etz-t hallottam mind zörgött.Én ezt meg is tudom szokni de ez attól jobban csörög.
Na mind egy azért köszönöm a korrekt választ!
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok , már kérdeztem milyen vastag legyen az ETZ 1425 főtengely lánckerék léhúzatónak csavarja üvd. juragy
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Hm. Van egy kis hajtókar hangja.
Én azt csinálnám, hogy szépen rendbe tenném a cullangokat, vennék bele egy akksit, és elkezdenék vele motorozni, hogy had jöjjön ki a többi baja is esetleg. Aztán egy téli karbantartás keretében fel lehet újítani a blokkot. Nem kapkodva, hanem rászánni az időt minden részletére.
A karbi is tud ezekben nagyon zörögni. Azt nagyon nem tudod megszüntetni. Felújításkor a kuplung hézagolására is oda kell majd figyelni, mert elég bosszantó, mikor egy felújított blokkban kolompol.
Én azt csinálnám, hogy szépen rendbe tenném a cullangokat, vennék bele egy akksit, és elkezdenék vele motorozni, hogy had jöjjön ki a többi baja is esetleg. Aztán egy téli karbantartás keretében fel lehet újítani a blokkot. Nem kapkodva, hanem rászánni az időt minden részletére.
A karbi is tud ezekben nagyon zörögni. Azt nagyon nem tudod megszüntetni. Felújításkor a kuplung hézagolására is oda kell majd figyelni, mert elég bosszantó, mikor egy felújított blokkban kolompol.
Re: Blokk
Sziasztok.
Kezdő etz-s vagyok.
Tudom ezek az etz-k kicsit csörögnek mind de az enyém az nem kicsit!
Azok véleményét szeretném kérni akik nagyon vágják főleg így hangról...
https://www.youtube.com/watch?v=Ofs5RAdl2To
A segítséget előre is köszönöm.
Kezdő etz-s vagyok.
Tudom ezek az etz-k kicsit csörögnek mind de az enyém az nem kicsit!
Azok véleményét szeretném kérni akik nagyon vágják főleg így hangról...
https://www.youtube.com/watch?v=Ofs5RAdl2To
A segítséget előre is köszönöm.
Re: Blokk
Azthiszem akkor jobb ha lemondok róla.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Keystone nevezetű dugattyúról mi a vélemény? Esetleg tapasztalat MZ mit muzsikál egyáltalán ekkora méretben van-e? Nem nagyon találni róla semmit. Állítólag Szeged csinálják annyi infóm van. Erre a simósok nagyon dicsérik a krómgyürűs csodát...
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Blokk
http://veteranapro.hu/egy-vagy-ket-csoves-kipufogogabsic írta: Mert a jawa meg a pannónia sem tudta. Nem hangolt kipufogórendszer van egyiken sem, csak egy csillogó parasztvakítás. Kétütemű lelke a kipufogó, egyik kétkipuffos motornak sincs sem teljesítménye, sem normális fogyasztása.
Amúgy a 175ös és 250es Jawa is kétkipuffos volt.
Egy témába vágó cikk '59-ből..... Már akkor is ment a parasztvakítás.... Egyébként igen mókás a cikk hangvétele, szóhasználata.....
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Mert a jawa meg a pannónia sem tudta. Nem hangolt kipufogórendszer van egyiken sem, csak egy csillogó parasztvakítás. Kétütemű lelke a kipufogó, egyik kétkipuffos motornak sincs sem teljesítménye, sem normális fogyasztása.pety2105 írta:Köszönöm a választ KILL3R etz! Sanjos ez eszembese jutott... :/ Rengeteg meló lenne, de nem sajnálnám rá az idöt ha nem csökkenne a teljesitménye. Mindigis furcsa volt nekem, hogy miért is nem dupla kipufogósak mikor a Jawa és Pannonia az. Ha ök megtudták oldani akkor a németek vajon miért nem!?
Amúgy a 175ös és 250es Jawa is kétkipuffos volt.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Szerintem vagy a fokozatrögzítő lazult ki a malomkerék mögött, vagy a léptetővilla van elgörbülve.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Lehet én vagyok a sokadik .
Van egy 250-es etkóm és harmadikból csak úgy bírok vissza váltani,ha szét taposom a váltókart.
Van üres,nem dobja ki sebességből,5-ig simán lehet felpakolni,de vissza csak 3.-ig.
Tehát egyedüli gond a 4.-ből vissza 3.-ba.
Előre is köszönöm a választ!
Segítséget kérnék!
Lehet én vagyok a sokadik .
Van egy 250-es etkóm és harmadikból csak úgy bírok vissza váltani,ha szét taposom a váltókart.
Van üres,nem dobja ki sebességből,5-ig simán lehet felpakolni,de vissza csak 3.-ig.
Tehát egyedüli gond a 4.-ből vissza 3.-ba.
Előre is köszönöm a választ!
Re: Blokk
Igen a 175ös.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Jawaból volt 1 hengeres 2 kipufogós?pety2105 írta:Köszönöm a választ KILL3R etz! Sanjos ez eszembese jutott... :/ Rengeteg meló lenne, de nem sajnálnám rá az idöt ha nem csökkenne a teljesitménye. Mindigis furcsa volt nekem, hogy miért is nem dupla kipufogósak mikor a Jawa és Pannonia az. Ha ök megtudták oldani akkor a németek vajon miért nem!?
Re: Blokk
Köszönöm a választ KILL3R etz! Sanjos ez eszembese jutott... :/ Rengeteg meló lenne, de nem sajnálnám rá az idöt ha nem csökkenne a teljesitménye. Mindigis furcsa volt nekem, hogy miért is nem dupla kipufogósak mikor a Jawa és Pannonia az. Ha ök megtudták oldani akkor a németek vajon miért nem!?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
A sok munkára jó eséllyel teljesítménycsökkenés lesz a válasz...
ES-ből volt doppelport, de a német mérnökök se tudták megoldani jól, csak a divat miatt adták ki.
ES-ből volt doppelport, de a német mérnökök se tudták megoldani jól, csak a divat miatt adták ki.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Sziasztok! Ts 250/1 et meglehet dupla kipufogósra csinálni? Hengerbe ujj nyers persely kéne két kipunyilással, és kivölrül meg ráhegeszteni az alura és kimarni a csö helyét? Jawa könyökkel oldanám meg ha valamelyest passzol. Valaki csinált már ilyet? jó lenne valami támpont. Annyi jól nézne szerintem ki két kipuval.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
le kell venni.Kristóf írta:Sziasztok
Segítséget kérnék !
Egy 125 ts mz tulaja vagyok .. a berúgó rugó feszítéséhez le kell e vennem a kuplung kosarat , vagy anélkül is meg tudom oldani ?
Előre is köszönöm a válaszokat
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2014.04.27. 19:22
- MZ-d típusa: mz ts 125
Re: Blokk
Sziasztok.
Sikerült megoldani a kuplung problémát. Sajnos a 10 éves állás mellet összeálltak a lamellák, de már megoldottuk. Köszönöm mindenkinek, aki írt és megpróbált segíteni.
Sikerült megoldani a kuplung problémát. Sajnos a 10 éves állás mellet összeálltak a lamellák, de már megoldottuk. Köszönöm mindenkinek, aki írt és megpróbált segíteni.
Re: Blokk
Sziasztok
Segítséget kérnék !
Egy 125 ts mz tulaja vagyok .. a berúgó rugó feszítéséhez le kell e vennem a kuplung kosarat , vagy anélkül is meg tudom oldani ?
Előre is köszönöm a válaszokat
Segítséget kérnék !
Egy 125 ts mz tulaja vagyok .. a berúgó rugó feszítéséhez le kell e vennem a kuplung kosarat , vagy anélkül is meg tudom oldani ?
Előre is köszönöm a válaszokat
Re: Blokk
Szerintem le tört egy foggesszti írta:Igen, berakható. komplett blokkot kell csak cserélni. Henger, és karbi maradhat.Pici írta:Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem, 4 sebis ts 250 be, berakható-e az 5-ös váltó? Az 1 es kezd meghalni, elkezdett kopogni válaszaitokat előre is köszönöm.
"kopogni"? Azt hogy? Nem a lánc lazult meg nagyon? Szét kell szedni, és ha nem a lánc, akkor lehet, hogy csak elkopott valamelyik váltóvilla, vagy köröm a fogaskeréken. Javítható.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Igen, berakható. komplett blokkot kell csak cserélni. Henger, és karbi maradhat.Pici írta:Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem, 4 sebis ts 250 be, berakható-e az 5-ös váltó? Az 1 es kezd meghalni, elkezdett kopogni válaszaitokat előre is köszönöm.
"kopogni"? Azt hogy? Nem a lánc lazult meg nagyon? Szét kell szedni, és ha nem a lánc, akkor lehet, hogy csak elkopott valamelyik váltóvilla, vagy köröm a fogaskeréken. Javítható.
Re: Blokk
Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem, 4 sebis ts 250 be, berakható-e az 5-ös váltó? Az 1 es kezd meghalni, elkezdett kopogni válaszaitokat előre is köszönöm.
Egy kis segítségre lenne szükségem, 4 sebis ts 250 be, berakható-e az 5-ös váltó? Az 1 es kezd meghalni, elkezdett kopogni válaszaitokat előre is köszönöm.
Re: Blokk
Ez benne van a motorodban különben nem működne.zudori írta:Csak egy kis segítség.-
ETZ 150 KUPLUNG KINYOMÓ PÁLCA RÖVID 01-46.006 -DEU
http://img.addel.hu/termekfotok/2178/na ... 047911.jpg
Ez mi célt szolgál?
Nelem állandóan megnövekszik a kuplung holtjátékom, már nem nagyon tudok a karon lévő csavarral állítani, az a hosszú pálca meg elkopott, amivel a durva állítást lehet megtenni, ma kaptam egy jót, de ezt most találtam, kell-e ilyen is?
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Csak egy kis segítség.-
ETZ 150 KUPLUNG KINYOMÓ PÁLCA RÖVID 01-46.006 -DEU
http://img.addel.hu/termekfotok/2178/na ... 047911.jpg
Ez mi célt szolgál?
Nelem állandóan megnövekszik a kuplung holtjátékom, már nem nagyon tudok a karon lévő csavarral állítani, az a hosszú pálca meg elkopott, amivel a durva állítást lehet megtenni, ma kaptam egy jót, de ezt most találtam, kell-e ilyen is?
ETZ 150 KUPLUNG KINYOMÓ PÁLCA RÖVID 01-46.006 -DEU
http://img.addel.hu/termekfotok/2178/na ... 047911.jpg
Ez mi célt szolgál?
Nelem állandóan megnövekszik a kuplung holtjátékom, már nem nagyon tudok a karon lévő csavarral állítani, az a hosszú pálca meg elkopott, amivel a durva állítást lehet megtenni, ma kaptam egy jót, de ezt most találtam, kell-e ilyen is?
- MrSummertime89
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.07.23. 21:51
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Blokk
Hali!
Fordulatkihajtást lehet maratni egy blokkba, ha abba gyárilag nincs bent?
Ha komplett motort cserélek, akkor át kell ütni a motorszámot, vagy műszakiig maradhat?
Fordulatkihajtást lehet maratni egy blokkba, ha abba gyárilag nincs bent?
Ha komplett motort cserélek, akkor át kell ütni a motorszámot, vagy műszakiig maradhat?
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok ,ETZ 125, az érdekl hogy a kicsi lánckerék lehúzató csavarja milyen vastag legyen a főtengelyen lévő lánckerékről van szó és a másik kérdés miután beraktam az egész váltót be lehet tenni váltó tengelyét ? válaszokat köszönöm üdv. juragy
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
a kiemelőkar "menetes" részét zsíroztátok már?csiszar.gergo írta:Nincs. Cserélve lett. Az volt az elso nekünk is, amire gondoltunk.gesszti írta:A kuplungbovdened nincs megtörve, vagy berohadva?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Target
- Simsonos
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Blokk
Lehet hogy megnyomódott a kuplung kosár és szorulnak benne a lamellák.csiszar.gergo írta:Sziasztok.
Olyanban tud valaki segíteni, hogy van egy ts 125 és hihetetlenül kemény a kuplungja. Próbáltunk kicserélni a kuplung pálcát , de nem lett jó tőle . Ha valaki tud valami megoldást legyszives írjon.
Ez egy lehetséges hibaforrás szerintem
-
- rolleres
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2014.04.27. 19:22
- MZ-d típusa: mz ts 125
Re: Blokk
Nincs. Cserélve lett. Az volt az elso nekünk is, amire gondoltunk.gesszti írta:A kuplungbovdened nincs megtörve, vagy berohadva?
-
- rolleres
- Hozzászólások: 14
- Csatlakozott: 2013.06.17. 17:18
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Fülöpszállás
Re: Blokk
Köszönöm!tiger1342 írta:Véletlen megvan:bugyi63 írta:Üdv mindenkinek!
Van esetleg valakinek egy listája, hogy milyen méretű és hány darab csapágy illetve szimering megy a TS 250/1 blokkba?
WIKI-ben az ETZ 250 csapágyait találtam csak meg.
Előre is köszönöm!
Csapágyak:
@2x 6306 C4 3106.- SKF (alternatíva NU306)
@2x 6204 C4 1024.- Koyo - ide jó C3 is
@2x 6203 C4 1536.- Koyo - meg ide is
Szimmeringek:
@2x 25x72x7 1700.- VITON
@1x 25x35x7 371.- SKF
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Véletlen megvan:bugyi63 írta:Üdv mindenkinek!
Van esetleg valakinek egy listája, hogy milyen méretű és hány darab csapágy illetve szimering megy a TS 250/1 blokkba?
WIKI-ben az ETZ 250 csapágyait találtam csak meg.
Előre is köszönöm!
Csapágyak:
@2x 6306 C4 3106.- SKF (alternatíva NU306)
@2x 6204 C4 1024.- Koyo - ide jó C3 is
@2x 6203 C4 1536.- Koyo - meg ide is
Szimmeringek:
@2x 25x72x7 1700.- VITON
@1x 25x35x7 371.- SKF
-
- rolleres
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2014.04.27. 19:22
- MZ-d típusa: mz ts 125
Re: Blokk
Sziasztok.
Olyanban tud valaki segíteni, hogy van egy ts 125 és hihetetlenül kemény a kuplungja. Próbáltunk kicserélni a kuplung pálcát , de nem lett jó tőle . Ha valaki tud valami megoldást legyszives írjon.
Olyanban tud valaki segíteni, hogy van egy ts 125 és hihetetlenül kemény a kuplungja. Próbáltunk kicserélni a kuplung pálcát , de nem lett jó tőle . Ha valaki tud valami megoldást legyszives írjon.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 14
- Csatlakozott: 2013.06.17. 17:18
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Fülöpszállás
Re: Blokk
Üdv mindenkinek!
Van esetleg valakinek egy listája, hogy milyen méretű és hány darab csapágy illetve szimering megy a TS 250/1 blokkba?
WIKI-ben az ETZ 250 csapágyait találtam csak meg.
Előre is köszönöm!
Van esetleg valakinek egy listája, hogy milyen méretű és hány darab csapágy illetve szimering megy a TS 250/1 blokkba?
WIKI-ben az ETZ 250 csapágyait találtam csak meg.
Előre is köszönöm!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2014.04.27. 19:22
- MZ-d típusa: mz ts 125
Re: Blokk
nyakas írta:180 mm a hosszú
Nagyon szépen köszönöm a választ.
Olyanban nem tudnál véletlenül segíteni nekem, hogy hihetetlenül szoros a kuplungom és azzal mit tudnák kezdeni, hogy ne legyen az ?:)
-
- rolleres
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2014.04.27. 19:22
- MZ-d típusa: mz ts 125
Re: Blokk
Sziasztok.
Tudnátok olyanban, segíteni nekem, hogy Mz ts 125-nek a kuplung pálcája egy vagy két részes-e és a pálca pontosan milyen hosszú?:)
Tudnátok olyanban, segíteni nekem, hogy Mz ts 125-nek a kuplung pálcája egy vagy két részes-e és a pálca pontosan milyen hosszú?:)
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Na készen lett, hiába nem bonyolult, ha nem tudja az ember. Már tudom, tanulunk lassan. Most éppen az olajszintet állítom be, de csak lassan...
Egyébként ezért jó ez a Fórum, tényleg érdemes visszaolvasni!
Egyébként ezért jó ez a Fórum, tényleg érdemes visszaolvasni!
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Elmagyarázná nekem valaki, hogyan kell a kis ETZ-n a durva kuplungállítót beállítani?
Történet,hogy időnként megnövekszik a holtjáték, állítgattam a kuplung karnál lévő csavaron, egy darabig jó, majd megint növekszik. Így nem tudok a karral akkorát húzni, hogy rendesen kiemeljen. Sajnos már több állítási lehetőségem nincs a karnál, ezért gondoltam megpróbálom az említett durva állítót, de elvéreztem rajta.
Előre is köszönöm!
Történet,hogy időnként megnövekszik a holtjáték, állítgattam a kuplung karnál lévő csavaron, egy darabig jó, majd megint növekszik. Így nem tudok a karral akkorát húzni, hogy rendesen kiemeljen. Sajnos már több állítási lehetőségem nincs a karnál, ezért gondoltam megpróbálom az említett durva állítót, de elvéreztem rajta.
Előre is köszönöm!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég