Üzemanyagellátás
- pitypang18
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2014.05.12. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem még a 6 liter is sok. Nálam a vegyes túrán (50% varos, varoson kivul 90es tempoval) két személlyel, némi holmival kereken 4 litert fogyasztott.
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
A lanckerek 19-es. Ez vegig fout volt, penteken 200 km szakado esoben, hol 70-80, hol 90++.seagateh írta:Ha a zaj mechanikus eredetü nem a porlasztás miatt van akkor ott valami más a gond.
A fogyasztás. .. : Nemtudom főúton, vagy városban sikerült ennyit kihúzni belőle. Lánckereked hány fogas? nekem 21.es van rajta 80km/h -> 3200körül forog. (Többnyire egyedül járok nemvagyok egész 70 kg.) nekem 4liter körüli a fogyasztás 3000fölé nemnagyon viszem a fordulatot városban. A !! BING84 IS ugyanannyit fogaszt mint a BVF-el!! csak 1500-tól már húz olyan hangja van mint egy AN-2nek
A részterhelésnél a tű fontos. ha kopott akkor azért viszont ha új a tű az sem egyezik minden esetben a gyári méretel. (nemrégen volt róla szó)
Nem akarlak sem rá sem pedig lebeszélni én vettem egy új BING84 karburátort sikerült belőni szerencsére nagyon szépen hangolható a motor.
A BVF is jó állapotú, a BING-el sokminden nem változott ami nagyon észrevehető hogy finomabb a gázreakció és alacsony fordulaton jobban húz, valamint az alapjárat egyenletesebb.
Ami fontos még nézd meg a benzinszintet és mert ha az nemjó akkor rossz az egész. Ha nem gyári az úszó akkor a pohárban lévő jelzésig legyen a szint ne az előírt 27-33mm ugyanis az utángyártott úszók súlya nem egyezik a gyári úszók súlyával én rettenetesen megszívtam ezzel a részével.
Vissza 200 km, 70-75 korul. Most hogy utanaszamoltam 6,3 lett a fogyasztas, ami nem lenne rossz, ha dinamikusabb lenne a vege.
Az en sulyommal mar azert is gaz lenne 3000-nel elvaltani, mert 3500 alatt nincs elet, ha igy vanszorognek eltaposnanak...
80-85 kozott 4000 fordulat itt jol erzi magat, csak ugy suhan, 4500 tol elkezd geppuskazni es max 95-ig porog. Most jol huz, 100 fele is siman lep, de alul katasztrofa.
Dreamer
Re: Üzemanyagellátás
Ha a zaj mechanikus eredetü nem a porlasztás miatt van akkor ott valami más a gond.
A fogyasztás. .. : Nemtudom főúton, vagy városban sikerült ennyit kihúzni belőle. Lánckereked hány fogas? nekem 21.es van rajta 80km/h -> 3200körül forog. (Többnyire egyedül járok nemvagyok egész 70 kg.) nekem 4liter körüli a fogyasztás 3000fölé nemnagyon viszem a fordulatot városban. A !! BING84 IS ugyanannyit fogaszt mint a BVF-el!! csak 1500-tól már húz olyan hangja van mint egy AN-2nek
A részterhelésnél a tű fontos. ha kopott akkor azért viszont ha új a tű az sem egyezik minden esetben a gyári méretel. (nemrégen volt róla szó)
Nem akarlak sem rá sem pedig lebeszélni én vettem egy új BING84 karburátort sikerült belőni szerencsére nagyon szépen hangolható a motor.
A BVF is jó állapotú, a BING-el sokminden nem változott ami nagyon észrevehető hogy finomabb a gázreakció és alacsony fordulaton jobban húz, valamint az alapjárat egyenletesebb.
Legjobb ha szétszeded az egész karburátort kifújod kompresszorral és beállítod tisztességesen már amennyire ez egyáltalán lehetséges.
Ami fontos még nézd meg a benzinszintet is mert ha az nemjó akkor rossz az egész. Ha nem gyári az úszó akkor a pohárban lévő jelzésig legyen a szint ne az előírt 27-33mm ugyanis az utángyártott úszók súlya nem egyezik a gyári úszók súlyával én rettenetesen megszívtam ezzel a részével.
Legjobb ha szétszeded az egészet kifújod kompresszorral és beállítod tisztességesen már amennyire ez egyáltalán lehetséges.
A fogyasztás. .. : Nemtudom főúton, vagy városban sikerült ennyit kihúzni belőle. Lánckereked hány fogas? nekem 21.es van rajta 80km/h -> 3200körül forog. (Többnyire egyedül járok nemvagyok egész 70 kg.) nekem 4liter körüli a fogyasztás 3000fölé nemnagyon viszem a fordulatot városban. A !! BING84 IS ugyanannyit fogaszt mint a BVF-el!! csak 1500-tól már húz olyan hangja van mint egy AN-2nek

A részterhelésnél a tű fontos. ha kopott akkor azért viszont ha új a tű az sem egyezik minden esetben a gyári méretel. (nemrégen volt róla szó)
Nem akarlak sem rá sem pedig lebeszélni én vettem egy új BING84 karburátort sikerült belőni szerencsére nagyon szépen hangolható a motor.
A BVF is jó állapotú, a BING-el sokminden nem változott ami nagyon észrevehető hogy finomabb a gázreakció és alacsony fordulaton jobban húz, valamint az alapjárat egyenletesebb.
Legjobb ha szétszeded az egész karburátort kifújod kompresszorral és beállítod tisztességesen már amennyire ez egyáltalán lehetséges.
Ami fontos még nézd meg a benzinszintet is mert ha az nemjó akkor rossz az egész. Ha nem gyári az úszó akkor a pohárban lévő jelzésig legyen a szint ne az előírt 27-33mm ugyanis az utángyártott úszók súlya nem egyezik a gyári úszók súlyával én rettenetesen megszívtam ezzel a részével.
Legjobb ha szétszeded az egészet kifújod kompresszorral és beállítod tisztességesen már amennyire ez egyáltalán lehetséges.
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Nos, ami boritekolhato volt, a zaj maradt, nyomatekosabb, erosebb, hatarozottabb lett a moci, de sajnos a resztelheles baromi sokat kap. A gyertya pereme fekete, az elektroda nagyon sotetbarna.
Most hogyan tovabb (igazan mar nem a zaj erdekel mert az valszeg mechanikus eredetu), hanem mit lehet kezdeni, hogy lent ne legyen tuletetve?
Most hogyan tovabb (igazan mar nem a zaj erdekel mert az valszeg mechanikus eredetu), hanem mit lehet kezdeni, hogy lent ne legyen tuletetve?
Dreamer
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Igen lehet matekozni, de nem hiszem, hogy ez az egy járható út.tiger1342 írta: 7 literrel számolva 100 km-enként 900 Ft-odba kerül ez a karbi... 1000 km-nél már 9000, évi 5000 km futással számolva 45000 Ft! Ennyiért már kapsz binget is.
A karbiban lévő fúvóka 130-as feliratú volt kb. 130-135 között. Most csináltam egy 140-est, mentem vele egy háztömböt, mintha erősebb lenne, és később jelentkezne a zaj. Nemsoká gurulok vele többet, utána nézek egy gyertyaképet is.
Dreamer
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
7 literrel számolva 100 km-enként 900 Ft-odba kerül ez a karbi... 1000 km-nél már 9000, évi 5000 km futással számolva 45000 Ft! Ennyiért már kapsz binget is.Dreamer írta:Kaliberem van, másként neki sem kezdenék. A lényeg, hogy onnan induljunk ki, hogy a karbi kopott, tehát elég egy picike fals és már nagyobb fúvóka kellene.tiger1342 írta: Gyári fúvóka méretet kaliberrel ellenőrizném, továbbá a tűt megnézném közelebbről, mert ez semmiképpen sem jó. Ha jó a főfúvóka, akkor végsebességet tudnia kellene. Ha nem tudja, akkor nagyobb kell neki. Középső tartományt meg a tűvel és a tűsfúvóka méretével tudod változtatni.
A nagykönyv szerint előbb végsebességet és gyertyaképet kell jól belőni, utána jöhet a középtartomány és az alapjárat beállítása. Amíg nincs végsebesség, addig hiába állítgatod a többit, nem lesz jó...
Egyébként onnan kellene kezdeni, hogy kellene egy új karbi... sajnos erre most nincs keretem, továbbá kicsit kétes az elérhető kínai karbik minősége. Egy Binget pedig gazdasági totálkár lenne megvenni újként!
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Kaliberem van, másként neki sem kezdenék. A lényeg, hogy onnan induljunk ki, hogy a karbi kopott, tehát elég egy picike fals és már nagyobb fúvóka kellene.tiger1342 írta: Gyári fúvóka méretet kaliberrel ellenőrizném, továbbá a tűt megnézném közelebbről, mert ez semmiképpen sem jó. Ha jó a főfúvóka, akkor végsebességet tudnia kellene. Ha nem tudja, akkor nagyobb kell neki. Középső tartományt meg a tűvel és a tűsfúvóka méretével tudod változtatni.
A nagykönyv szerint előbb végsebességet és gyertyaképet kell jól belőni, utána jöhet a középtartomány és az alapjárat beállítása. Amíg nincs végsebesség, addig hiába állítgatod a többit, nem lesz jó...
Egyébként onnan kellene kezdeni, hogy kellene egy új karbi... sajnos erre most nincs keretem, továbbá kicsit kétes az elérhető kínai karbik minősége. Egy Binget pedig gazdasági totálkár lenne megvenni újként!
Dreamer
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gyári fúvóka méretet kaliberrel ellenőrizném, továbbá a tűt megnézném közelebbről, mert ez semmiképpen sem jó. Ha jó a főfúvóka, akkor végsebességet tudnia kellene. Ha nem tudja, akkor nagyobb kell neki. Középső tartományt meg a tűvel és a tűsfúvóka méretével tudod változtatni.Dreamer írta:Egy probléma kapcsán vagyok kíváncsi Bambi és természetesen a többiek véleményére.
ETZ 250, nem tuningolt, egy közepesen kopott 30N2 (kicsit már kalamol a tolattyú), gyári fúvóka méretekkel. Gyújtás 2,7. Alapjárat tökéletes.
Alapprobléma: erőteljesebb gyorsításkor vagy 5. ben 4000 felett géppuska ropogásszerű hang a henger felől, bicaj óra szerint 95-nél gyorsabban nem megy, fogyasztás nem kevés (80-90 között 120 kgos pilótával + kb 25 kg csomaggal 7 liter vagy picit felette). Préssáv 0,9 volt, próbáltam növelni, picit jobb lett. 100-as benzinnel semmi nem változott. 3.2-es előgyújtással szintén változatlan.
Legutóbb azzal szórakoztam, hogy gyorsítás közben (mikor elkezd jelentkezni a hang) picit ráhúzom a szívatót, azonnal elhallgat, persze alacsonyabb fordulaton besokall. Aztán egy erőteljes húzatáskor megint csak ráhúztam a szívatót teljesen és folyamatosan tartottam rajta, a hang jelentősen csökkent viszont megtáltosodott a paripa mert 112-ig gyorsult (gyári óra 125 körül) Természetesen ötödikben.
Ezek alapján úgy tűnik, hogy a főfúvóka kevés lehet, azonban a baj az, hogy alsó tartományban már így is sokat kap. Ha teszek egy nagyobb fúvókát azonnal lent is többet fog kapni, és ezzel az egész felborul.
Alul az alapjárati fúvóka és a tű kúpossága meg helyzete fogja meghatározni a részterhelést.
Minden esetre csinálok egy nagyobb fúvókát (pl. mondjuk 5-tel nagyobbat) és nyomatom neki.
Egyébként a haverom 251-én (ami egyébként pöpec állapotban van minden szinten) is hallottam ezt a jelenséget, de ott tényleg nagyon forszírozott gyorsításkor, egyébként szépen suhan.
Nos? Mit gondoltok?
A nagykönyv szerint előbb végsebességet és gyertyaképet kell jól belőni, utána jöhet a középtartomány és az alapjárat beállítása. Amíg nincs végsebesség, addig hiába állítgatod a többit, nem lesz jó...
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
seagateh írta:Igazatok lehet.
Felhúztam teljesen a tűt a 4. rovátkába most úgy érzem hogy tökéletes. Nem rángat nem szaggat jó a gázreakció.
Mégis kb ugyanolyanra kellene méretezni mint a BVF főfúvóka? Tehát ilyen 125-130 a torokátmérő végül is egyforma.
Szinte biztos, hogy nem!
Csak a kicsi értékére tudok hagyatkozni, ott az eredeti karburátorban 120-as a főfúvóka, a Bingben pedig105-ös. Ezeket a Bingeket az Mz motorokhoz tervezték, módosításokkal.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Nem egyedi. Ha teszel bele nagyobb főfúvókát, akkor meg kis fordulatnál, kis gázadásra fog sokallni. Szerintem a kopott tű, és hüvely miatt csinálja.
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Egy probléma kapcsán vagyok kíváncsi Bambi és természetesen a többiek véleményére.
ETZ 250, nem tuningolt, egy közepesen kopott 30N2 (kicsit már kalamol a tolattyú), gyári fúvóka méretekkel. Gyújtás 2,7. Alapjárat tökéletes.
Alapprobléma: erőteljesebb gyorsításkor vagy 5. ben 4000 felett géppuska ropogásszerű hang a henger felől, bicaj óra szerint 95-nél gyorsabban nem megy, fogyasztás nem kevés (80-90 között 120 kgos pilótával + kb 25 kg csomaggal 7 liter vagy picit felette). Préssáv 0,9 volt, próbáltam növelni, picit jobb lett. 100-as benzinnel semmi nem változott. 3.2-es előgyújtással szintén változatlan.
Legutóbb azzal szórakoztam, hogy gyorsítás közben (mikor elkezd jelentkezni a hang) picit ráhúzom a szívatót, azonnal elhallgat, persze alacsonyabb fordulaton besokall. Aztán egy erőteljes húzatáskor megint csak ráhúztam a szívatót teljesen és folyamatosan tartottam rajta, a hang jelentősen csökkent viszont megtáltosodott a paripa mert 112-ig gyorsult (gyári óra 125 körül) Természetesen ötödikben.
Ezek alapján úgy tűnik, hogy a főfúvóka kevés lehet, azonban a baj az, hogy alsó tartományban már így is sokat kap. Ha teszek egy nagyobb fúvókát azonnal lent is többet fog kapni, és ezzel az egész felborul.
Alul az alapjárati fúvóka és a tű kúpossága meg helyzete fogja meghatározni a részterhelést.
Minden esetre csinálok egy nagyobb fúvókát (pl. mondjuk 5-tel nagyobbat) és nyomatom neki.
Egyébként a haverom 251-én (ami egyébként pöpec állapotban van minden szinten) is hallottam ezt a jelenséget, de ott tényleg nagyon forszírozott gyorsításkor, egyébként szépen suhan.
Nos? Mit gondoltok?
ETZ 250, nem tuningolt, egy közepesen kopott 30N2 (kicsit már kalamol a tolattyú), gyári fúvóka méretekkel. Gyújtás 2,7. Alapjárat tökéletes.
Alapprobléma: erőteljesebb gyorsításkor vagy 5. ben 4000 felett géppuska ropogásszerű hang a henger felől, bicaj óra szerint 95-nél gyorsabban nem megy, fogyasztás nem kevés (80-90 között 120 kgos pilótával + kb 25 kg csomaggal 7 liter vagy picit felette). Préssáv 0,9 volt, próbáltam növelni, picit jobb lett. 100-as benzinnel semmi nem változott. 3.2-es előgyújtással szintén változatlan.
Legutóbb azzal szórakoztam, hogy gyorsítás közben (mikor elkezd jelentkezni a hang) picit ráhúzom a szívatót, azonnal elhallgat, persze alacsonyabb fordulaton besokall. Aztán egy erőteljes húzatáskor megint csak ráhúztam a szívatót teljesen és folyamatosan tartottam rajta, a hang jelentősen csökkent viszont megtáltosodott a paripa mert 112-ig gyorsult (gyári óra 125 körül) Természetesen ötödikben.
Ezek alapján úgy tűnik, hogy a főfúvóka kevés lehet, azonban a baj az, hogy alsó tartományban már így is sokat kap. Ha teszek egy nagyobb fúvókát azonnal lent is többet fog kapni, és ezzel az egész felborul.
Alul az alapjárati fúvóka és a tű kúpossága meg helyzete fogja meghatározni a részterhelést.
Minden esetre csinálok egy nagyobb fúvókát (pl. mondjuk 5-tel nagyobbat) és nyomatom neki.
Egyébként a haverom 251-én (ami egyébként pöpec állapotban van minden szinten) is hallottam ezt a jelenséget, de ott tényleg nagyon forszírozott gyorsításkor, egyébként szépen suhan.
Nos? Mit gondoltok?
Dreamer
-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Üzemanyagellátás
A belinkelt írás nagyon tetszik, hasznos és pont ezért kedvelem a régi műszaki könyveket. Jól érthetően mellébeszélés nélküli tények.zsakfos írta:Ez azért van mert elméletileg nem átmérőt jelöl a szám,hanem átfolyási mennyiséget.
Aztan még azt sem egyformán mérik a gyártók
http://veteran.forum.hu/attachments/izs ... im7060.jpg
Re: Üzemanyagellátás
Igazatok lehet.
Felhúztam teljesen a tűt a 4. rovátkába most úgy érzem hogy tökéletes. Nem rángat nem szaggat jó a gázreakció.
Csak hát ugye mégsem normális hogy 4. állásban van pl mi lesz ha bejáratós lesz?
Dözsáraznék bele egy nagyobbat.
Olvastam itt a fórumon hogy a babetta főfúvóka menete megegyezik a bing84 főfúvóka menetével.
Mégis kb ugyanolyanra kellene méretezni mint a BVF főfúvóka? Tehát ilyen 125-130 a torokátmérő végül is egyforma.
Felhúztam teljesen a tűt a 4. rovátkába most úgy érzem hogy tökéletes. Nem rángat nem szaggat jó a gázreakció.
Csak hát ugye mégsem normális hogy 4. állásban van pl mi lesz ha bejáratós lesz?

Olvastam itt a fórumon hogy a babetta főfúvóka menete megegyezik a bing84 főfúvóka menetével.
Mégis kb ugyanolyanra kellene méretezni mint a BVF főfúvóka? Tehát ilyen 125-130 a torokátmérő végül is egyforma.
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ez azért van mert elméletileg nem átmérőt jelöl a szám,hanem átfolyási mennyiséget.
Aztan még azt sem egyformán mérik a gyártók
http://veteran.forum.hu/attachments/izs ... im7060.jpg
Aztan még azt sem egyformán mérik a gyártók
http://veteran.forum.hu/attachments/izs ... im7060.jpg
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Nekem kis ETz-m van vettem ráén is egy Binget.
Feltettük, ment, de nem igazán, állítgattam a tűn, de nem lett jó. Télen felfúrtuk a motort,kapott egy Dellort 28-ast, ment mint a golyó. Viszont sokat evett. Pár napja vissza a Bing, megnézve a főfúvóka, 105-ös, ami előírva. Csak érdekességből leellenőrizve és lássunk csodát kb. 80-as volt az átmérője. Feldörzsárazva 105-re tökéletes, csendesebb lett a motor, alsó tartományban még nyomatékosabbá is vált.
Szóval elsőként ellenőrizd a fúvókát, majd a csatlakozásokat,nem szív e valahol fals levegőt.
Feltettük, ment, de nem igazán, állítgattam a tűn, de nem lett jó. Télen felfúrtuk a motort,kapott egy Dellort 28-ast, ment mint a golyó. Viszont sokat evett. Pár napja vissza a Bing, megnézve a főfúvóka, 105-ös, ami előírva. Csak érdekességből leellenőrizve és lássunk csodát kb. 80-as volt az átmérője. Feldörzsárazva 105-re tökéletes, csendesebb lett a motor, alsó tartományban még nyomatékosabbá is vált.
Szóval elsőként ellenőrizd a fúvókát, majd a csatlakozásokat,nem szív e valahol fals levegőt.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok.
BING 84 karburátorhoz szeretnék kérni egy kis beállítási dolgot megközelítőleg, már aki használ ilyet.
Megvásároltam ráraktam a motorra végülis minden jó azon kívül hogy részterhelésen (3000 alatt) nemtudok tartani egy sebességet mert kihagy, szaggat.
Emeltem a tűn most fenről számított 3. rovátkába van még mindíg szaggat 2000-3000 között kisgázra. Ha odahúzok neki akkor gyorsít kicsit horkolva de pl nemtudom tartani az 50et városba. Hidegen NAGYON szaggat, (szívatóra magáhoztér) amikor bemelegszik rendesen akkor már nem annyira vészes. Ebből gondolom hogy keveset kap.
Az a kérdésem hogy a gyári 118as főfúvókát kell/érdemes/szoktátok nagyobbra cserélni/dörzsárazni vagy a tűt emeljem a 4. rovátkába?
Köszönöm
Üdv Csabi
BING 84 karburátorhoz szeretnék kérni egy kis beállítási dolgot megközelítőleg, már aki használ ilyet.
Megvásároltam ráraktam a motorra végülis minden jó azon kívül hogy részterhelésen (3000 alatt) nemtudok tartani egy sebességet mert kihagy, szaggat.
Emeltem a tűn most fenről számított 3. rovátkába van még mindíg szaggat 2000-3000 között kisgázra. Ha odahúzok neki akkor gyorsít kicsit horkolva de pl nemtudom tartani az 50et városba. Hidegen NAGYON szaggat, (szívatóra magáhoztér) amikor bemelegszik rendesen akkor már nem annyira vészes. Ebből gondolom hogy keveset kap.
Az a kérdésem hogy a gyári 118as főfúvókát kell/érdemes/szoktátok nagyobbra cserélni/dörzsárazni vagy a tűt emeljem a 4. rovátkába?
Köszönöm
Üdv Csabi
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- MrSummertime89
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.07.23. 21:51
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Üzemanyagellátás
100-assal sokkal jobb, mint 110-zel. Végre ugyan annyit megy, de szembeszél kevésbbé folytja vissza. Majd párszáz után megnézem a gyertyát, bevált e.allllli írta:Próbálgasd!MrSummertime89 írta:Hello!
TS 125 ETZ 125-ös karbijával mekkora főfuvi kell (azon kívül hogy próbálgassam) ? 100?
Egyébként igen 100 vagy 105. Gyárilag is változó volt.
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szia! Innen rendeltem: http://www.robogoalkatresz.eu/
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Próbálgasd!MrSummertime89 írta:Hello!
TS 125 ETZ 125-ös karbijával mekkora főfuvi kell (azon kívül hogy próbálgassam) ? 100?

- MrSummertime89
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.07.23. 21:51
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Üzemanyagellátás
Hello!
TS 125 ETZ 125-ös karbijával mekkora főfuvi kell (azon kívül hogy próbálgassam
) ? 100?
TS 125 ETZ 125-ös karbijával mekkora főfuvi kell (azon kívül hogy próbálgassam

Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Megszakító hézag 0.3-0.4 között, enyém pl a 0.35-öt szereti. Karbit meg úgy, hogy üzemmeleg motornál becsavarod ütközésig a szabályzócsavart ami az üresjárati keveréket szabályozza, és 2 teljes fordulattal kicsavarod, és ott játszol vele, hogy hol stabil az alapjárat. Onnen még egy negyedet becsavarsz, és kész.
Legalábbis könyv szerint, de gép válogatja mit szeret.
Megszakító hézag 0.3-0.4 között, enyém pl a 0.35-öt szereti. Karbit meg úgy, hogy üzemmeleg motornál becsavarod ütközésig a szabályzócsavart ami az üresjárati keveréket szabályozza, és 2 teljes fordulattal kicsavarod, és ott játszol vele, hogy hol stabil az alapjárat. Onnen még egy negyedet becsavarsz, és kész.
Legalábbis könyv szerint, de gép válogatja mit szeret.
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Re: Üzemanyagellátás
Szasztok a nagy Trophy nak kb mennyi a fogyasztása? Hogy számoljak? A megszakító hézag mekkora? Hogy tudom rendesen beállítani a karburátort? Előre is köszönöm!
Re: Üzemanyagellátás
Helló mindenkinek ! A mai nap kaptam 1 dellorto phbh28 karbit, az lenne a kérdésem hogy ez mennyire jó etz 250-re ? Hozzá van alakítva bowdenileg és szívótorokilag is a motorhoz. Elég a 28-as átmérő 250-es mz-nek? Főként túrázásra használom a motrot. A gyárival az a baj hogy nagyon csörög, egyébként jól fogyaszt vele és megy is.
- pitypang18
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2014.05.12. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
Re: Üzemanyagellátás
Köszi 

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Igen.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- pitypang18
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2014.05.12. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
Re: Üzemanyagellátás
Etz 250-nek csak az ülés alatt van csavarja a tanknak?
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Üzemanyagellátás
Akkor jó. Kb két-három cseppnyi lehet elmázolódva.Patrik írta:Szia!
Ez normális,ezt csak membránnal lehet kiküszöbölni,valamennyit visszanyom a légszűrőházba.
Köszi!
Re: Üzemanyagellátás
Szia!
Ez normális,ezt csak membránnal lehet kiküszöbölni,valamennyit visszanyom a légszűrőházba.
Ez normális,ezt csak membránnal lehet kiküszöbölni,valamennyit visszanyom a légszűrőházba.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Remélem, passzol ide... Festés előtt eltávolítottam a tankot, deklit meg a légszűrőházat. Utóbbiban motorolajat találtam nyomokban. Ez mennyire normális? A gumi szívócsonk is olajnedves kicsit.
Köszi!
Remélem, passzol ide... Festés előtt eltávolítottam a tankot, deklit meg a légszűrőházat. Utóbbiban motorolajat találtam nyomokban. Ez mennyire normális? A gumi szívócsonk is olajnedves kicsit.
Köszi!
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3124
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Eszembe jutott még egy aranyköpés:
Egy régi feleség lehet hogy nem annyira szép mint egy új, de jobban ellátja a feladatát !
Egy régi feleség lehet hogy nem annyira szép mint egy új, de jobban ellátja a feladatát !

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gratulálok, rájöttél egy régi alapigazságra!sunbim írta:Tegnap visszaszereltem a karburátorba a gyári tűszelepet, mert nyitva felejtett csapnál túlfojt és csepegett. A Török ,,javítószett" tűszelepe nem zárt rendesen. Kb két évet volt bent. Az elején azt gondoltam majd bekopik. De nem. Úgyanúgy nem zárt,sőt még roszabb lett.
Visszaraktam a huszonegynéhány éves alkatrészt és apám láss csodát, nem csöpög. Tökéletesen működik!
Ma a melóhelyen direkt nyitva hagytam, figyelgettem. Holt száraz alatta minden.
A tanulság:
A jót nem kell megjavítani !

- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3124
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Tegnap visszaszereltem a karburátorba a gyári tűszelepet, mert nyitva felejtett csapnál túlfojt és csepegett. A Török ,,javítószett" tűszelepe nem zárt rendesen. Kb két évet volt bent. Az elején azt gondoltam majd bekopik. De nem. Úgyanúgy nem zárt,sőt még roszabb lett.
Visszaraktam a huszonegynéhány éves alkatrészt és apám láss csodát, nem csöpög. Tökéletesen működik!
Ma a melóhelyen direkt nyitva hagytam, figyelgettem. Holt száraz alatta minden.
A tanulság:
A jót nem kell megjavítani !
Visszaraktam a huszonegynéhány éves alkatrészt és apám láss csodát, nem csöpög. Tökéletesen működik!
Ma a melóhelyen direkt nyitva hagytam, figyelgettem. Holt száraz alatta minden.
A tanulság:
A jót nem kell megjavítani !

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- FDani92
- rolleres
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2014.05.28. 11:37
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Kisvárda
Re: Üzemanyagellátás
Közben találtam itthon egy C6-os tűt, csináltam bele rovátkát hogy bele tudjam rakni a csatos karbiba. Az volt a problémám a motorral, hogy nem lehetett vele egyenletes tempóval haladni kb. 80ig, mert állandóan rángatott, és csak gyorsításra vagy szembeszélre illetve emelkedőre simult ki a járása, ez meg városban nagyon idegesítő ha az ember 50es tempóval szeretne haladni. A most, próbából belerakott C6-os tűvel már olyan szinten elkevesellt, hogy tőgázra volt hajlandó gyorsítani, de bármilyen tempót tartott szépen, rángatásmentesen. Úgy gondolom hogy egy átmenetet kell csinálnom az utángyárott tű és a C6-os között.
- FDani92
- rolleres
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2014.05.28. 11:37
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Kisvárda
Re: Üzemanyagellátás
A csatos karbiban levő gyári részterheléstű méretezése megegyezik a C6-éval? Mert ami az enyémbe van az hosszra megegyezik vele, csupán a végén az átmérője nem 1,08mm hanem 1,9mm. Természetesen utángyártott tűről van szó.
- pitypang18
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2014.05.12. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
Re: Üzemanyagellátás
Nos, megvan az első 500 KM-es fogyasztási adatom. Két személlyel végig a Mátrában és városban motoroztunk, így a fogyasztás kereken 4 liter lett. Azonban ma ahogy jöttem haza (folyt. az elektronika topikban)
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Miklós!
Utólagos elnézésedet kérem hogy nem mértem meg a tűt,de bevallom töredelmesen egyszerűen kiment a fejemből.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Utólagos elnézésedet kérem hogy nem mértem meg a tűt,de bevallom töredelmesen egyszerűen kiment a fejemből.


](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Miklós_88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 333
- Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
- MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
- Tartózkodási hely: Iváncsa
Re: Üzemanyagellátás
A hétvégén Kakucsra menet oda és vissza volt időm bőven kipróbálni a reszelt súbertűt tempós és lassú haladásnál egyaránt.
Még egyszer ki kell venni kicsit csiszolni a henger és a kúp átmeneténél, és akkor tökéletes lesz. De már most is fényévekkel jobban viselkedett vele a motor, mint a sima utángyártott tűvel.
Alsó fordulatszám tartománynál, illetve terhelésváltásnál, gázelvételnél megszűnt a rángatás, durrogás, most szépen simán megy a motor.
Végre be tudtam állítani az alapjáratot.
Kb. 2200-as fordulatszámtól használható minden fokozat, egészen fura 3.-ban kanyarodni, majd onnan csuklás mentesen kigyorsítani. (300-as ETZ)
A középső és felső fordulatszám tartományban nem változott semmi, ott eddig is jól viselkedett a motor, és ott nem is reszeltem a tűn semmit.
A fogyasztásnál sem játszik bele a reszelés semmibe, ugyanúgy 4,4 liter lett az átlagom, mint előtte.
Egyelőre ennyi a tapasztalat, a Vértes túra után többet tudok majd mondani.
Még egyszer ki kell venni kicsit csiszolni a henger és a kúp átmeneténél, és akkor tökéletes lesz. De már most is fényévekkel jobban viselkedett vele a motor, mint a sima utángyártott tűvel.
Alsó fordulatszám tartománynál, illetve terhelésváltásnál, gázelvételnél megszűnt a rángatás, durrogás, most szépen simán megy a motor.
Végre be tudtam állítani az alapjáratot.
Kb. 2200-as fordulatszámtól használható minden fokozat, egészen fura 3.-ban kanyarodni, majd onnan csuklás mentesen kigyorsítani. (300-as ETZ)
A középső és felső fordulatszám tartományban nem változott semmi, ott eddig is jól viselkedett a motor, és ott nem is reszeltem a tűn semmit.
A fogyasztásnál sem játszik bele a reszelés semmibe, ugyanúgy 4,4 liter lett az átlagom, mint előtte.
Egyelőre ennyi a tapasztalat, a Vértes túra után többet tudok majd mondani.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nagyon várjuk a teszteredményeket és köszönjük előre is!
- Miklós_88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 333
- Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
- MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
- Tartózkodási hely: Iváncsa
Re: Üzemanyagellátás
Nemrég ment itt a vita a különböző súbertűkről és rajzokról.
Volt szerencsém összemérni egy gyári C6-os tűt, illetve kétféle utángyártottat.
A jó hír az, hogy az utángyártott tű minden paraméterében megegyezik a gyárival, egyet kivéve. A kúpos rész hosszát.
Ezen a nyomon elindulva megnéztem hol van a baj, és egyedül a hengeres rész, illetve a kúpos rész átmenete nincs befejezve. Ez a gyárin szépen el van simítva. Ezért nem tud dolgozni rendesen alsó fordulatszám tartományon a tű, mert ott még henger van, ahol kúpnak kell lennie. Alul nem szabályoz semmit.
Megoldásként két utángyártott tűt befogtunk az esztergagépbe, és 320-as csiszolóvászonnal megjavítottuk az átmenetet a két felület között. Találomra csiszoltuk, amíg szemre hasonló nem lett a gyárihoz. A kúp többi részéhez nem nyúltunk, mert az rendben van egyébként!
Eredmény: A motor minden fordulatszám tartományban szépen húz, nincsenek hirtelen megindulások, vagy elcsuklások.
Eddig csak kb 25 km-t teszteltem a módosított tűket, de a hétvégén hosszabb teszt következik, és megírom a tapasztalatokat.
Volt szerencsém összemérni egy gyári C6-os tűt, illetve kétféle utángyártottat.
A jó hír az, hogy az utángyártott tű minden paraméterében megegyezik a gyárival, egyet kivéve. A kúpos rész hosszát.
Ezen a nyomon elindulva megnéztem hol van a baj, és egyedül a hengeres rész, illetve a kúpos rész átmenete nincs befejezve. Ez a gyárin szépen el van simítva. Ezért nem tud dolgozni rendesen alsó fordulatszám tartományon a tű, mert ott még henger van, ahol kúpnak kell lennie. Alul nem szabályoz semmit.
Megoldásként két utángyártott tűt befogtunk az esztergagépbe, és 320-as csiszolóvászonnal megjavítottuk az átmenetet a két felület között. Találomra csiszoltuk, amíg szemre hasonló nem lett a gyárihoz. A kúp többi részéhez nem nyúltunk, mert az rendben van egyébként!
Eredmény: A motor minden fordulatszám tartományban szépen húz, nincsenek hirtelen megindulások, vagy elcsuklások.
Eddig csak kb 25 km-t teszteltem a módosított tűket, de a hétvégén hosszabb teszt következik, és megírom a tapasztalatokat.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Számomra érthetetlen, de az utángyártott kipufogó nem a gyári másolt változata!
Nem használhatalan, de nem az igazi. A Bambi 3-s kipufogó viszont ezt testesíti meg. Írtak itt páran viszonylag kedvezú tapasztalatokat.
Nem használhatalan, de nem az igazi. A Bambi 3-s kipufogó viszont ezt testesíti meg. Írtak itt páran viszonylag kedvezú tapasztalatokat.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Igen.seagateh írta:
Ez ilyen gyári kinézetű utángyártott néhány hónapos viszonylag új. én magam sem esküdnék meg arra hogy ebbe minden 100% de ettől ilyet csinálhat ennyire durván?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Ez ilyen gyári kinézetű utángyártott néhány hónapos viszonylag új. én magam sem esküdnék meg arra hogy ebbe minden 100% de ettől ilyet csinálhat ennyire durván?zudori írta:Más lehet a gond,mert írtad,hogy a BVF-el is ezt csinálta.
Bár lehet, hogy egyformán van beállítva mind a kettő karburátor.
Az az igazság, az MZ elméletileg szerethetné a változó előgyújtást, de a gyakorlati tapasztalat azt mutatja, mégsem kell. Volt már erről sok-sok vita, de ilyen szerkezetet még senki nem készített piacképesen.
A kipufogó lehet akkor még a ludas. Egy jól kiégetett gyári pufogóval meglepő dolgokat lehet tapasztalni.
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Más lehet a gond,mert írtad,hogy a BVF-el is ezt csinálta.
Bár lehet, hogy egyformán van beállítva mind a kettő karburátor.
Az az igazság, az MZ elméletileg szerethetné a változó előgyújtást, de a gyakorlati tapasztalat azt mutatja, mégsem kell. Volt már erről sok-sok vita, de ilyen szerkezetet még senki nem készített piacképesen.
A kipufogó lehet akkor még a ludas. Egy jól kiégetett gyári pufogóval meglepő dolgokat lehet tapasztalni.
Bár lehet, hogy egyformán van beállítva mind a kettő karburátor.
Az az igazság, az MZ elméletileg szerethetné a változó előgyújtást, de a gyakorlati tapasztalat azt mutatja, mégsem kell. Volt már erről sok-sok vita, de ilyen szerkezetet még senki nem készített piacképesen.
A kipufogó lehet akkor még a ludas. Egy jól kiégetett gyári pufogóval meglepő dolgokat lehet tapasztalni.
Re: Üzemanyagellátás
Ha megnövelem az előgyújtást akkor 3000 fordulat felett nem húz normálisan. Igazság szerint minden fordulathoz más előgyújtás kellene.. Karburátorra gyanakszok de igazság szerint nemtudom mi lehet konkrét baja..zudori írta:A 250-es motornál 3mm az ajánlott előgyújtási érték!
Próbáld meg megnövelni!
De holnap megpróbálom 2,85mm Hátha... végső elkeseredésembe már mindent csinálok..

,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
A 250-es motornál 3mm az ajánlott előgyújtási érték!
Próbáld meg megnövelni!
Próbáld meg megnövelni!
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok
Pár érdekes tapasztalat a BING 84 karburátorral.
Beállítottam (amennyire csak tudtam) Gyári 118-as fő fúvóka, a tű most fentről számított 2. állásban van. A melléklevegőn kb 1/4 fordulatot kellett a kinyitni. Mentem vele elég sokat a mai nap, a gyertya ki is égett szépen úgy ahogy kell.
Majdnem minden tökéletes (alapjárat különösen szép!! , teljesgázra sem horkol be, Végsebesség 110.. nem volt szívem tovább pörgetni lehetséges hogy még ment volna..)
Amit nem értek: 2000-3000 fordulaton belül egy tartományba ha nem adok neki minimum! fél gázt akkor horkol, lassul, elveszíti az erejét!
A következő képpen néz ki a dolog: alapjárat 1200. - Induláskor 1500-1800ra pörgetem fel ráeresztem a kuplungot szépen lendületesensen megindul eléri a 2000-2500 megtorpan ekkor belerántok a gázba (1/2 gáz)...1-2mp eltelik elkezd gondolkozni, küzdeni majd leszívó torokhangal, eléri a 3000 fordulatot ekkor egy hatalmasat ránt és bődületesen megindul. Ha ilyenkor lerántom a gázt 3/4 vagy teljesen akkor egészen 6000-7000ig húz.
!!A BVF karburátorral is majdnem ugyanez a jelenség volt, annyi hogy érezni hogy a bing új, így ugye nagyságrendekkel pontosabb jobb!!
Teljesen elvagyok keseredbe hogy mi az a szentséges Úristent csináljak vele nemtudom
Nagy lenne a torlónyomás?
Egyéb: Szabi féle optikai jeladós tranzisztoros gyújtás 2,6mm előgyújtással. 80-90km/h nál odahúzok neki rendesen ránt egyet és megy fel az óra mint a huzat. ((21es lánckerék!))
Ja igen üresbe gázadásra hírtelen veszi fel a forsulatot csak terhelésre döglik így meg egy nagyon szűk tartományba.
Pár érdekes tapasztalat a BING 84 karburátorral.
Beállítottam (amennyire csak tudtam) Gyári 118-as fő fúvóka, a tű most fentről számított 2. állásban van. A melléklevegőn kb 1/4 fordulatot kellett a kinyitni. Mentem vele elég sokat a mai nap, a gyertya ki is égett szépen úgy ahogy kell.
Majdnem minden tökéletes (alapjárat különösen szép!! , teljesgázra sem horkol be, Végsebesség 110.. nem volt szívem tovább pörgetni lehetséges hogy még ment volna..)
Amit nem értek: 2000-3000 fordulaton belül egy tartományba ha nem adok neki minimum! fél gázt akkor horkol, lassul, elveszíti az erejét!
A következő képpen néz ki a dolog: alapjárat 1200. - Induláskor 1500-1800ra pörgetem fel ráeresztem a kuplungot szépen lendületesensen megindul eléri a 2000-2500 megtorpan ekkor belerántok a gázba (1/2 gáz)...1-2mp eltelik elkezd gondolkozni, küzdeni majd leszívó torokhangal, eléri a 3000 fordulatot ekkor egy hatalmasat ránt és bődületesen megindul. Ha ilyenkor lerántom a gázt 3/4 vagy teljesen akkor egészen 6000-7000ig húz.
!!A BVF karburátorral is majdnem ugyanez a jelenség volt, annyi hogy érezni hogy a bing új, így ugye nagyságrendekkel pontosabb jobb!!
Teljesen elvagyok keseredbe hogy mi az a szentséges Úristent csináljak vele nemtudom
Nagy lenne a torlónyomás?
Egyéb: Szabi féle optikai jeladós tranzisztoros gyújtás 2,6mm előgyújtással. 80-90km/h nál odahúzok neki rendesen ránt egyet és megy fel az óra mint a huzat. ((21es lánckerék!))
Ja igen üresbe gázadásra hírtelen veszi fel a forsulatot csak terhelésre döglik így meg egy nagyon szűk tartományba.
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
Re: Üzemanyagellátás
Beraktam egy új BING 84 karburátort szívócsővel együtt kompletten. Korrekt, Jó, felveszi normálisan a fordulatot és
--==Megszűntek a problémáim==--
:D
Parafa a BING belseje ami rámegy a "szívósorra", - 1/8 fordulatra reagál a melléklevegőre.
Az egész karburátor ilyen "Több mint valószínű"
:D
Holnap megnézem mennyi a vége meg mik a bővebb tapasztalatok valamint küldök képeket.
Szivató bovdenházból le kell szedni 2-3 centit ..
"Utána csak nagy gázzal!
"
--==Megszűntek a problémáim==--

Parafa a BING belseje ami rámegy a "szívósorra", - 1/8 fordulatra reagál a melléklevegőre.
Az egész karburátor ilyen "Több mint valószínű"

Holnap megnézem mennyi a vége meg mik a bővebb tapasztalatok valamint küldök képeket.
Szivató bovdenházból le kell szedni 2-3 centit ..
"Utána csak nagy gázzal!

,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég