Elég búcsús lett, de a cél szentesíti az eszközt...


Elég búcsús lett, de a cél szentesíti az eszközt...
Azt nem tudom. Szétszedés után kiderül.kobraCode írta: Köszi. A fém mutató csereszavatos a műanyaggal?
sunbim írta:
Igen lehetséges.
Az UV sugárzástól a műanyag mutató felső része megég, kiszárad (mint az alma héjja, vagy lehet citromhéjja is) csökken a térfogata, így mint egy bimetál meghajlik felfelé.
A probléma kiküszöbölése: napsütés nélküli,borús időben való motorhasználat. Kerüljük a 11-15órás időszakot. Csak árnyékban motorozzunk!![]()
Meg lehet próbálni, de nagy a valószínűsége hogy el fog pattanni. 250-300fok körüli hőfokon próbáld meg alacsony légszállítás melett. Nehogy egyszerűen ,,elfújja a mutatód az erős fújás.
Esetleg fém mutatóra csere az is egy megoldás.
Az úgy volt hogy, megpróbáltam elindítani és nem sikerült majd elmentem füvet nyírni és véletlenül maradt gyújtáson. Gyertya fekete benzin shell 100as, aksi meg egész jólbirta még égnek a lámpák. Betolásra sem indult megnézem még a gyújtást megszakítós. Van komplett gyári elektronikus gyújtásom is lehet felteszem azt. köszisunbim írta:Ne b@sszuk már le ennyire az embert ha nem ért az mz-hez! Lehet segítő stílusban is.
Ricsi. Ha legközelebb mégis javításra adnád a fejed, akkor vizsgálat után kapcsold le a gyújtásod mert vagy a vezérlő elektronika vagy a trafód fog leégni. Most szerencséd volt.
Hogy bírta az akksid egy órán keresztül??
Gyujtás időpont rendben van? Kivett gyertyánál a szikra kékes? Benzin minősége? Benzin szagú a gyertya, nem petróleumos?
Betolásra sem indul?
Igen lehetséges.kobraCode írta:Sziasztok,
előfordulhat az hogy az idők során a km óra mutatója meghajlik felfelé és eléri az üveglapot belülről?
Ma jöttem haza műszaki vizsgáról mikor azt látom álló helyzetnél hogy 50-et mutat a szerkezet. Lehajtás, spirál rendben, azt néztem, erre tudok csak gondolni hogy eléri a mutató az üveget. Egy kicsit látszik is rajta hogy meghajlott.
Javítani hogy lehet? Értelem szerűen órát szétszedem, felmelegítem a mutatót majd utána finoman kiegyenesíteni? Amit még nem mondtam hogy műanyag a mutató s nem fém.
Köszi a válaszokat.
SRicsi írta:SRicsi írta:Meg szeretnék kérdezni mér lehet? 2 hete nem indítottam el a motort akkor ment most probáltam elindítani nincs szikra és a trafó felfórosodott ha gyújtáson van.
1 óra
sunbim írta:Mennyi idő alatt forrósodik fel?SRicsi írta:Meg szeretnék kérdezni mér lehet? 2 hete nem indítottam el a motort akkor ment most probáltam elindítani nincs szikra és a trafó felfórosodott ha gyújtáson van.
Mennyi idő alatt forrósodik fel?SRicsi írta:Meg szeretnék kérdezni mér lehet? 2 hete nem indítottam el a motort akkor ment most probáltam elindítani nincs szikra és a trafó felfórosodott ha gyújtáson van.
Szőke Roland írta:Sziasztok!
Szeretném az órákban kicserélni a háttér világítást és a visszajelző lámpákat. Ezeket LED-re érdemes megcsinálni vagy valami másra? Ha valaki csinált már ilyet a motorján írjátok már le légyszíves, hogyan és mivel csináltátok meg.
Köszi.
Bármilyen személygépkocsié is megfelel amire az van írva hogy 12v 2x21W , és három lába van.pitypang18 írta:Elektronikus indexrelét hol tudok vásárolni etz 250-hez? Ha sikerül beszereznem egyet szükséges-e még más alkatrész is hozzá?
Köszi!
Ügyes megoldás. Maradjak az MZ-l ez nekünk is jó lehet?bambi írta:Egyszerű egy szerkezet általában cdi-s motoroknál szoktuk használni mikor valamilyen okból kifolyólag gyenge a szikra és nem nagyon indulgat a masina.Ezt betesszük és szemmel láthatóan nagyobb lesz a szikra és így olcsón megjavul a motor.hell írta:Ilyennel már volt dolga valakinek? Ha igen eredmény?
http://www.metroman.hu/product/Auto-tun ... ON-BOOSTER
Egyszerű egy szerkezet általában cdi-s motoroknál szoktuk használni mikor valamilyen okból kifolyólag gyenge a szikra és nem nagyon indulgat a masina.Ezt betesszük és szemmel láthatóan nagyobb lesz a szikra és így olcsón megjavul a motor.hell írta:Ilyennel már volt dolga valakinek? Ha igen eredmény?
http://www.metroman.hu/product/Auto-tun ... ON-BOOSTER
Á most miért kell ilyeszgetni a népet. Olyan nyugalom van itt eszméletlen. Néha meg csak kis csapatépítő tréningek vannak...sunbim írta:Ja, és üdv a pokol kapujában!![]()
Dreamer írta:Próbáld meg így:SRicsi írta:Dreamer! Ebayan a graetz hid-at hogy találom meg?
Köszi SRicsi
MB6S 0.5A 600V Miniature Mini SMD Bridge Rectifier
Próbáld meg így:SRicsi írta:Dreamer! Ebayan a graetz hid-at hogy találom meg?
Köszi SRicsi
A cikk megírása az én művem, de az eljárás, a képek jó része a barátom keze munkája (ahogy írtam)!zsakfos írta:Dreamer!
Neked is jár egy nagy köszönöm a cikkért.
Köszönjük.
Fotóval nem tudok szolgálni,mert nincs Etz-m,de a lényeg hogy minden biztositékra ugyanolyan szinű vezeték megy.Fittboy írta:Sziasztok!
Lecsúszott egy sarum a biztosítéktábláról,egy vastag piros.
Tudna valaki gyári biztosítéktábláról küldeni képet?
Leellenőrizném a többit is.
Előre is köszi.
Senki nem tud segíteni?Fittboy írta:Sziasztok!
Lecsúszott egy sarum a biztosítéktábláról,egy vastag piros.
Tudna valaki gyári biztosítéktábláról küldeni képet?
Leellenőrizném a többit is.
Előre is köszi.
Megszolgálta az idejét. Azzonal csere javasolt egy szintén gyári, de hibátlanul működő példányra...sunbim írta:Találó a topic név.![]()
![]()
Szombaton elromlott a gyujtás ,,fekete dobozom".
Beázás okozta a hibát. Magasnyomású mosóval mostam és a felette levö nenjlon csomag megvédte a víztől de mire Szlovákiába értünk a rezgéstől rácsöpögő víz be tudott szivárogni a kábel melett. Úgy hogy a doboz ki van öntve műgyantával!
Bambival Kiszsbivel egy mexakítósra átalakítva
mentünk tovább.
hell írta:Aki ide téved hadjon fel minden reménnyel...![]()
![]()
Tény és való nagyon jó el lett találva a elnevezés gratulálok a szerzőnek! Remélem hű is marad az elnevezéshez ez a topik...
Nem rossz, mondjuk amilyen műsorok néha itt szoktak lennizsakfos írta:Tetszik az új topik elnevezés
Akkor benzincsap nincs megfelelő üzemanyag utánfolyás, lehetséges, hogy megdagadt a benzincsap tömítés a benzitől, és minimális a lyuk!mtz82lux írta:
Várni kell vele!!!! jó 5 perc
igen mintha elfogyna a benzin!! Trafó jó megnéztem csak a karbit kb 2 napja pucoltam ki :/ de akkor újra csinálom Köszi.mrpocok írta:Simán csak leáll? Nem rángat mintha a benzin fogyna ki? Nekem ugyanezt csinálta az ETZ és a karbit kellett kipucolni, szelepcsere meg úszó beállítás. Addig ment amíg az úszóházban volt benzin, aztán leesett a fordulat és meg kellett várni amíg megtelik megint a karbi.mtz82lux írta:Sziasztok. nem tudom pontosan hova kellene írnom de még új vagyok!!! szval van 1 ts 125 motorom olyan baja van megyek vele és gondol egyet le esik a fordulat és meg áll a motor ,és nehezen indul be és tökéletesen megy tovább,Megint 1 jó ideig majd újra meg áll mi lehet a baj?
Igen,mert a halogénizzónak csak a fényereje nagyobb 80%-al,nem szabadul fel több hő belőle.A Watt szám fontos.Egy 100/100W-os izzó,már megkezdi a foncsorozást,de ehhez is idő kell.mrpocok írta:Nekem is lenne egy kérdésem. Láttam a neten 6 voltos halogén izzót. Ha belerakom a régi 6V-s gömb izzó helyett a foncsor fogja bírni?
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 4 vendég