Oké!allllli írta:Az olajleeresztőn nem fog az összes kifolyni. Pár cl biztos marad a fogaskerekek között, meg az eldugott járatokban stb.MZsGabi írta:Sziasztok!
Olaj csere gondjaim vannak a 250 ETZ-vel.Lehetséges hogy nem folyik ki az összes olaj?Az olajleeresztőn keresztül?
Mert amikor feltöltöttem olajjal akkor a kuplung bovdennél folyt ki az olajam.Illetve ez normális kell oda valamiféle tömítés?
http://www.olajshop.hu/eurol-sport-tour ... 0-1-l.htmlMost ez az olaj van benne és nehezen veszi a 4. 5. sebességet. Tudtok valami jó olajat ajánlani?
Ja még valami a blokkot ki lehet valahogy takarítani szétszedés nélkül?Nem tudom mikor volt utoljára olaj cserélve nem rég került hozzám a moci és mindig szürke trutyi van a leeresztő csavar mágnesén.
A segítséget előre is köszi!
Széles utat!
9 dl olaj kell bele. A sebességeket nem biztos, hogy az olaj miatt veszi nehezen. Lehet, hogy elkopott a léptetővillád.
Üzem melegre kell járatni a motort, leállítod, majd vársz kb. 10-15 percet, hogy lecsorogjon az olaj a blokk aljára és úgy kell leengedni. A mágnesről meg szedd le a fémreszeléket. Nem baj, ha ott van, az a dolga, hogy összegyűjtse.
És mi a helyzet a kuplung bovdennel? Ha feltöltöm a 9 decivel nekem ott mindig folyik az olajam.