Akkor állítsd az alaplapot teljesen jobbra és úgy állítsd be a megszakítóhézagot. Ezután tudsz nagyobb előgyújtást is adni neki. Kondenzátorból jó szokott lenni (legalábbis nekem) az a világos közepű 700 Ft körüli is, nem tudom az milyen gyártmány.MrSummertime89 írta: Szia!
Köszi hogy írtál, és a linket is!
Középállásban állítottam be a hézagot. Túl sokat nem oszt nem szoroz (Simsonnál legalábbis), de a túl nagy az cink. Nagyobb előgyújtást meg nem lehet adni, mert maximálisan el van forgatva a lemez, amin a megszakító van és a furat többet nem enged.
Hétfőn megkapja az új mexát és egy új kondenzátort. Ez utóbbi amúgy elég púpos és forog is a belseje. Remélem ezzel megoldódik. Magyar utángyártott megfelelő, vagy mindenképpen német kell bele?
Valaki tudna vasi szerelőt ajánlani?
Blokk
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
- MrSummertime89
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.07.23. 21:51
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Blokk
Szia!allllli írta:Egy biztos. A gyújtást valaki sürgősen állítsa be a motorodon, mert így találomra, meg cigipapír stb. semmi értelme... Lehet, hogy mást nem is kellene vele csinálni, csak 0,3-0,4 mm-re beállítani a megszakítóhézagot és egy normális 2,5-3mm-es előgyújtást kalibrálni hozzá. A megszakító alaplap, meg ne zavarjon meg, lehet még jobban is előgyújtást adni, csak ahhoz középre kell belőni és úgy beállítani az előgyújtást. Csinálj egy előgyújtásszög mérőt, nem olyan bonyolult.MrSummertime89 írta:Sziasztok!
Hazafelé menekültem az eső elől, húztam a gázt. 90-100 kmó sebességgel haladtam egy 20 km-es szakaszon. Sajnáltam a motort, de gondoltam ennyit ki kell bírnia, legalább kiég a kipufogó.
Másnap már nehezebben indult és nagyobb gázra mintha piciket belepuffogna a kipufogóba, mindenesetre nem húz annyira és kissé szaggatottan jár.
Gondoltam utógyújtása van, ráállítok. Na ez nálam csak érzésre megy, mivel előgyújtásszög mérőm nincs. Simsonnál bejött..
Letörölgettem a megszakító pogácsáit, a hézagot is utánaállítottam cigipapírnyira. Aztán akartam nagyobb előgyújtást adni, de az már ütközésig el van tolva.
Hátha alapon beállítottam jelre, de még inkább töffögött és csak lomhult.
Itt jön a kérdésem: új kondenzátor+megszakító megoldaná a dolgot, vagy amitől félek, annyira lóg már a főtengely hogy nem fogom tudni beállítani úgy sem.
A másik kérdés: biztosan a gyújtás szarakodik-e.
Ha van valakinek ötlete ne kíméljen. A szervíz topikban már kértem javaslatot vas megyei MZ szerelőre. Köszi!
Itt minden részletesen le van írva:
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/49
Köszi hogy írtál, és a linket is!
Középállásban állítottam be a hézagot. Túl sokat nem oszt nem szoroz (Simsonnál legalábbis), de a túl nagy az cink. Nagyobb előgyújtást meg nem lehet adni, mert maximálisan el van forgatva a lemez, amin a megszakító van és a furat többet nem enged.
Hétfőn megkapja az új mexát és egy új kondenzátort. Ez utóbbi amúgy elég púpos és forog is a belseje. Remélem ezzel megoldódik. Magyar utángyártott megfelelő, vagy mindenképpen német kell bele?
Valaki tudna vasi szerelőt ajánlani?
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Szerintem ez nem egy megszokott hibajelenség, én még nem is hallottam ilyenről. Pont az a jó a kis Mz-kben, hogy a kuplung (még, ha nem is ért hozzá az illető) nem tud leforogni, mint a 250-eseknél. Nem lehet rosszul összerakni. Erre neked meg a tengely hornyai ledarálták a fogakat és leforgott?? Nagyon érdekes. Olvastam a blogodat, csoda, hogy még nem gyújtottad fel a mocit.nagydivad írta:Járt már valaki úgy, hogy az alu (ETZ 125-150) vagy vas (TS 125-150) kuplungagyból letörtek a recék? Onnan ahol a tengely megy át rajta középen... Mert nekem most ez történt 500 km után és félek hogy valamit rosszul raktam össze. Sejtem, hogy anyagfáradás lehetett, de sose tudni... ETZ kuplungtengelyére raktam TS agyat, de az elvileg egyforma mindkét motornál.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Egy biztos. A gyújtást valaki sürgősen állítsa be a motorodon, mert így találomra, meg cigipapír stb. semmi értelme... Lehet, hogy mást nem is kellene vele csinálni, csak 0,3-0,4 mm-re beállítani a megszakítóhézagot és egy normális 2,5-3mm-es előgyújtást kalibrálni hozzá. A megszakító alaplap, meg ne zavarjon meg, lehet még jobban is előgyújtást adni, csak ahhoz középre kell belőni és úgy beállítani az előgyújtást. Csinálj egy előgyújtásszög mérőt, nem olyan bonyolult.MrSummertime89 írta:Sziasztok!
Hazafelé menekültem az eső elől, húztam a gázt. 90-100 kmó sebességgel haladtam egy 20 km-es szakaszon. Sajnáltam a motort, de gondoltam ennyit ki kell bírnia, legalább kiég a kipufogó.
Másnap már nehezebben indult és nagyobb gázra mintha piciket belepuffogna a kipufogóba, mindenesetre nem húz annyira és kissé szaggatottan jár.
Gondoltam utógyújtása van, ráállítok. Na ez nálam csak érzésre megy, mivel előgyújtásszög mérőm nincs. Simsonnál bejött..
Letörölgettem a megszakító pogácsáit, a hézagot is utánaállítottam cigipapírnyira. Aztán akartam nagyobb előgyújtást adni, de az már ütközésig el van tolva.
Hátha alapon beállítottam jelre, de még inkább töffögött és csak lomhult.
Itt jön a kérdésem: új kondenzátor+megszakító megoldaná a dolgot, vagy amitől félek, annyira lóg már a főtengely hogy nem fogom tudni beállítani úgy sem.
A másik kérdés: biztosan a gyújtás szarakodik-e.
Ha van valakinek ötlete ne kíméljen. A szervíz topikban már kértem javaslatot vas megyei MZ szerelőre. Köszi!
Itt minden részletesen le van írva:
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/49
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Járt már valaki úgy, hogy az alu (ETZ 125-150) vagy vas (TS 125-150) kuplungagyból letörtek a recék? Onnan ahol a tengely megy át rajta középen... Mert nekem most ez történt 500 km után és félek hogy valamit rosszul raktam össze. Sejtem, hogy anyagfáradás lehetett, de sose tudni... ETZ kuplungtengelyére raktam TS agyat, de az elvileg egyforma mindkét motornál.
- MrSummertime89
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.07.23. 21:51
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Blokk
Sziasztok!
Hazafelé menekültem az eső elől, húztam a gázt. 90-100 kmó sebességgel haladtam egy 20 km-es szakaszon. Sajnáltam a motort, de gondoltam ennyit ki kell bírnia, legalább kiég a kipufogó.
Másnap már nehezebben indult és nagyobb gázra mintha piciket belepuffogna a kipufogóba, mindenesetre nem húz annyira és kissé szaggatottan jár.
Gondoltam utógyújtása van, ráállítok. Na ez nálam csak érzésre megy, mivel előgyújtásszög mérőm nincs. Simsonnál bejött..
Letörölgettem a megszakító pogácsáit, a hézagot is utánaállítottam cigipapírnyira. Aztán akartam nagyobb előgyújtást adni, de az már ütközésig el van tolva.
Hátha alapon beállítottam jelre, de még inkább töffögött és csak lomhult.
Itt jön a kérdésem: új kondenzátor+megszakító megoldaná a dolgot, vagy amitől félek, annyira lóg már a főtengely hogy nem fogom tudni beállítani úgy sem.
A másik kérdés: biztosan a gyújtás szarakodik-e.
Ha van valakinek ötlete ne kíméljen. A szervíz topikban már kértem javaslatot vas megyei MZ szerelőre. Köszi!
Hazafelé menekültem az eső elől, húztam a gázt. 90-100 kmó sebességgel haladtam egy 20 km-es szakaszon. Sajnáltam a motort, de gondoltam ennyit ki kell bírnia, legalább kiég a kipufogó.
Másnap már nehezebben indult és nagyobb gázra mintha piciket belepuffogna a kipufogóba, mindenesetre nem húz annyira és kissé szaggatottan jár.
Gondoltam utógyújtása van, ráállítok. Na ez nálam csak érzésre megy, mivel előgyújtásszög mérőm nincs. Simsonnál bejött..
Letörölgettem a megszakító pogácsáit, a hézagot is utánaállítottam cigipapírnyira. Aztán akartam nagyobb előgyújtást adni, de az már ütközésig el van tolva.
Hátha alapon beállítottam jelre, de még inkább töffögött és csak lomhult.
Itt jön a kérdésem: új kondenzátor+megszakító megoldaná a dolgot, vagy amitől félek, annyira lóg már a főtengely hogy nem fogom tudni beállítani úgy sem.
A másik kérdés: biztosan a gyújtás szarakodik-e.
Ha van valakinek ötlete ne kíméljen. A szervíz topikban már kértem javaslatot vas megyei MZ szerelőre. Köszi!
Csapágy
Tisztelt Márkatársak!
Beleugrottam hőn szeretett TS 125-ösöm felújításába, mivel sajnos a 6304-es gyújtás oldali főtengelycsapágyam elhalálozott. vettem egy új csapágyat, és blokkszéthúzás után tapasztaltam, hogy a csapágy a főtengelyen nem szorul meg, elforog. igaz, nem lötyög rajta, de elforog. hallottam fél füllel, hogy léteznek olyan csapágyak állítólag, amiknek ugyanebben a méretben a belső átmérőjük pár századdal-tizeddel kisebb, azaz megszorulnának rendesen a főtengelyen. Azt szeretném megtudni, hogy valaki találkozott-e már ilyen csapággyal, és ha igen, akkor kb milyen árban mozognak ezek, és melyik gyártó csinál ilyeneket.
Ha esetleg csak mendemonda az egész, akkor mit lehetne csinálni a főtengelyemmel, hogy ismét szorosan illeszkedjen rá a csapágy. gondolkoztam, hogy felpontozom a tengelyt a csapágy alatt, de nem akarok kókányolni, hamár beleugrottam a felújításba.
Válaszaitokat előre is köszönöm: Bejczi Barnabás
Beleugrottam hőn szeretett TS 125-ösöm felújításába, mivel sajnos a 6304-es gyújtás oldali főtengelycsapágyam elhalálozott. vettem egy új csapágyat, és blokkszéthúzás után tapasztaltam, hogy a csapágy a főtengelyen nem szorul meg, elforog. igaz, nem lötyög rajta, de elforog. hallottam fél füllel, hogy léteznek olyan csapágyak állítólag, amiknek ugyanebben a méretben a belső átmérőjük pár századdal-tizeddel kisebb, azaz megszorulnának rendesen a főtengelyen. Azt szeretném megtudni, hogy valaki találkozott-e már ilyen csapággyal, és ha igen, akkor kb milyen árban mozognak ezek, és melyik gyártó csinál ilyeneket.
Ha esetleg csak mendemonda az egész, akkor mit lehetne csinálni a főtengelyemmel, hogy ismét szorosan illeszkedjen rá a csapágy. gondolkoztam, hogy felpontozom a tengelyt a csapágy alatt, de nem akarok kókányolni, hamár beleugrottam a felújításba.
Válaszaitokat előre is köszönöm: Bejczi Barnabás
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Kedves márkatársak csinálgatom a gépemet egyszerű főtengelycsapágycserének indult a mutatvány szétszerelés után derültek ki a turpiszságok . Főtengely csapágy megforogva egyik váltóé is főtengelyen megfordult csapágy is . Sajnos elég gány munkát végzett aki előttem arra járt kínai csapágyak benne főtengelyem olyan hogy valószínű felett újítva mert egyik sonka szép érintettlen a másik fele meg látszik egy csutag rozsda volt valamikor .. Gondoltam hogy van egy másik blokkom abba átpakolom a cuccokat és mikor szedtem szét vettem észre egy apró különbséget a secunder hajtás kis lánc keréknél a blokk összefogató csavarok fejei az egyiknél sülyesztett a másiknál nem. Mit lehet erről tudni volt ezekben valami széria váltás vagy valmi eddig úgy tudtam a 250 es mind ugyanaz tz ben most meg talán mégsem ?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Blokk
Kicseréltem az O-gyűrűt. Tömítés elvileg rendben...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Van a berúgó tengelynél belül egy o gumigyűrű. Én azt cserélném ki, de ne felejtsél el új tömítést is venni!Kázmér írta:Sziasztok!
Etz150 berugó tengelynél jön ki az olaj. Szerintetek, ha a berugó tengelyt teflonszalaggal körbe tekerem, akkor tudnám tömíteni?
Hogyan lehet megoldani, hogy ne legyen mindig alatta olaj?
Köszönöm szépen a segítséget!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Blokk
Sziasztok!
Etz150 berugó tengelynél jön ki az olaj. Szerintetek, ha a berugó tengelyt teflonszalaggal körbe tekerem, akkor tudnám tömíteni?
Hogyan lehet megoldani, hogy ne legyen mindig alatta olaj?
Köszönöm szépen a segítséget!
Etz150 berugó tengelynél jön ki az olaj. Szerintetek, ha a berugó tengelyt teflonszalaggal körbe tekerem, akkor tudnám tömíteni?
Hogyan lehet megoldani, hogy ne legyen mindig alatta olaj?
Köszönöm szépen a segítséget!
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2014.04.28. 20:29
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: Csömör
Re: Blokk
Na! ezt nem tettem megzsakfos írta:Ezt megtetted?Ákimáki írta:Sziasztok!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
Nagyon szépen köszönöm!!!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Ezt megtetted?Ákimáki írta:Sziasztok!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2014.04.28. 20:29
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: Csömör
Re: Blokk
Köszi a gyors választ! hát lehet bennem van a probléma mégiscsak, vagy a jóemberben akitől vettem, mert lehet még egy gányolást fogok felfedezni rajta. mindenesetre nekiesek akkor harmadjára is KÖSZI!!!allllli írta:Ha kiszedted az összes csavart, akkor márpedig le kellene jönnie. Egyébként a seeger gyűrűt sem kell kiszedni, csak lecsavarod a fordulatszám meghajtós anyát a főtengely végéről és annyi. Szerintem nem derékszögben próbálod levenni a deklit és a váltó tengelyben megakad. De csak bátran kocogtasd, mozgasd jobbra-balra és le fog az jönni. A berúgókart sem kell levenni hozzá, mert az egyben van a deklivel.Ákimáki írta:Sziasztok!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Ha kiszedted az összes csavart, akkor márpedig le kellene jönnie. Egyébként a seeger gyűrűt sem kell kiszedni, csak lecsavarod a fordulatszám meghajtós anyát a főtengely végéről és annyi. Szerintem nem derékszögben próbálod levenni a deklit és a váltó tengelyben megakad. De csak bátran kocogtasd, mozgasd jobbra-balra és le fog az jönni. A berúgókart sem kell levenni hozzá, mert az egyben van a deklivel.Ákimáki írta:Sziasztok!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2014.04.28. 20:29
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: Csömör
Re: Blokk
Sziasztok!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Blokk
Biztos, hogy onnan. Korábban az alsó csavaroknál is folyt, de pasztával letömítettem. A berugókarnál tiszta olaj minden, a lengővilla felé is szórja picit, plusz amikor megállak, akkor az öntvény aljára lecsorog, és onnan csöpög.nagydivad írta:0,5 liter kell bele. Hát nem tudom akkor mi lehet. Esetleg a tengely nem kopott ki az O gyűrűnél? Bár ez inkább szimeringeknél szokott előfordulni. Biztosan onnan folyik? Nem valamelyik alsó csavartól?Kázmér írta:Nem szoktam pontosan kimérni. Az olajszint ellenőrző csavart kicsavarom, beletöltök kb. 0,5-0,6 liter olajat, és megvárom, hogy a felesleges plusz távozzon.
Szerintem így nem lehet a motorban több, mint kellene lennie...
Az előző szimmering kicsit kopott volnt, de egy vadi újra cseréltem. Igazából műszaki szempontból nem olyan gáz, mert havonta 1x ránézek, és utánatöltöm. Csak így akárhava megyek mindig összeolajozom a parkoló helyet...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
0,5 liter kell bele. Hát nem tudom akkor mi lehet. Esetleg a tengely nem kopott ki az O gyűrűnél? Bár ez inkább szimeringeknél szokott előfordulni. Biztosan onnan folyik? Nem valamelyik alsó csavartól?Kázmér írta:Nem szoktam pontosan kimérni. Az olajszint ellenőrző csavart kicsavarom, beletöltök kb. 0,5-0,6 liter olajat, és megvárom, hogy a felesleges plusz távozzon.
Szerintem így nem lehet a motorban több, mint kellene lennie...
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Blokk
Nem szoktam pontosan kimérni. Az olajszint ellenőrző csavart kicsavarom, beletöltök kb. 0,5-0,6 liter olajat, és megvárom, hogy a felesleges plusz távozzon.
Szerintem így nem lehet a motorban több, mint kellene lennie...
Szerintem így nem lehet a motorban több, mint kellene lennie...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Mennyi olaj van benne?Kázmér írta:Sziasztok!
ETZ150-es gépsárkánynál a berugókar környékén jön kifelé az olaj. Ha megállók vele pár csepp mindig marad az aszfalton.
Télen az O-gyűrűt kicseréltem a dekniben, nem tudom mit csináljak, hogy ne olajozzak össze mindent...
Valakinek van tapasztalata ezen a téren? Hogyan tudom megoldani ezt a problémát?
Köszönöm szépen!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
- MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Blokk
Sziasztok!
ETZ150-es gépsárkánynál a berugókar környékén jön kifelé az olaj. Ha megállók vele pár csepp mindig marad az aszfalton.
Télen az O-gyűrűt kicseréltem a dekniben, nem tudom mit csináljak, hogy ne olajozzak össze mindent...
Valakinek van tapasztalata ezen a téren? Hogyan tudom megoldani ezt a problémát?
Köszönöm szépen!
ETZ150-es gépsárkánynál a berugókar környékén jön kifelé az olaj. Ha megállók vele pár csepp mindig marad az aszfalton.
Télen az O-gyűrűt kicseréltem a dekniben, nem tudom mit csináljak, hogy ne olajozzak össze mindent...
Valakinek van tapasztalata ezen a téren? Hogyan tudom megoldani ezt a problémát?
Köszönöm szépen!
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Kellemes 70 km/h-nál azt vettem észre, hogy üresbe rakta magát a motor. Megálltam megnézni, hogy mi van, de semelyik sebesség nem működött. A szekunder lánc nem ugrott le, a primer lánc a helyén van, a főtengely végén a lánckerék nem forgott el és a kuplung működik. Ezt tudtam ott az út szélén megállapítani, aztán elhoztak kocsival Egerbe az úticélomhoz. Vajon mi lehet a baja? Szét tud törni valami úgy a blokk közepében hogy minden tökéletesen működjön, csak éppen minden sebesség üres? A váltó is működik.
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
El van kopva, vagy be van rágódva és beragadnak a körmök. Szét kell szedni, megnézni mi a baja és pótolni a megfelelő alkatrészt.BARTUS BÉLA írta:Sziasztok olyan problémám van ,hogy a berúgó kar elég gyakran megszalad. valaki tudna segíteni mi az oka. üdv
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:57
- MZ-d típusa: MZ 250
Re: Blokk
Sziasztok olyan problémám van ,hogy a berúgó kar elég gyakran megszalad. valaki tudna segíteni mi az oka. üdv
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Blokk
És edig ott soha nem jött az olaj? És neked oda nincs valami cső bedugva, ami elvezeti az olajat ilyen esetekben valami jó helyre? Nem megy be a kosz?telectronic írta:Olajos téma.
Leeresztettem az olajat, majd gázolajjal átpörgettem a blokkot és kicsöpögtettem belőle amit csak lehetett.
Amit leeresztettem belőle az kb. 8 dl volt.
A szervíz könyvben megadott mennyiségű vagyis 1000 cm3 olajjal feltöltöttem a blokkot és örültem.
Ma berobogtam vele nem kifejezetten kímélő üzemmódban (átlag kb. 90-100) a városba kb. 15 km-t, mire haza értem és megállok a kapu előtt, nézem mi történt ?????
Csupa olaj a blokk teteje, az alja, a váz, a lengővilla, sztender stb...
Először azt hittem valahol összetört a blokk vagy kiesett egy csavar és kifolyt az olaj, de semmi, egyszerűen az olaj betöltő gumi szellőzőjén távozott a ránézésre eléggé soknak tűnő olaj ami időközben gravitációsan elkezdett áttelepülni a betonra.
Most akkor mi nem jó ?
Az olaj, a könyv, az 1000 cm3, az 1 liter, a blokk ?
Én elvezettem azt a szellőzőt benzincsővel egészen a lengőkar végéig hátra. Így semmi nem lesz olajos, ha épp prüszkölhetnékje támad a gépsárkánynak. Bár nekem nem nagyon jött ki rajta semmi mióta jó a bal főtengely szimeringem. Pedig én nem szoktam azzal az 1decivel szórakozni. Belelódítom a flakon tartalmát , és kész.
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Blokk
telectronic írta:Olajos téma.
Leeresztettem az olajat, majd gázolajjal átpörgettem a blokkot és kicsöpögtettem belőle amit csak lehetett.
Amit leeresztettem belőle az kb. 8 dl volt.
A szervíz könyvben megadott mennyiségű vagyis 1000 cm3 olajjal feltöltöttem a blokkot és örültem.
Ma berobogtam vele nem kifejezetten kímélő üzemmódban (átlag kb. 90-100) a városba kb. 15 km-t, mire haza értem és megállok a kapu előtt, nézem mi történt ?????
Csupa olaj a blokk teteje, az alja, a váz, a lengővilla, sztender stb...
Először azt hittem valahol összetört a blokk vagy kiesett egy csavar és kifolyt az olaj, de semmi, egyszerűen az olaj betöltő gumi szellőzőjén távozott a ránézésre eléggé soknak tűnő olaj ami időközben gravitációsan elkezdett áttelepülni a betonra.
Most akkor mi nem jó ?
Az olaj, a könyv, az 1000 cm3, az 1 liter, a blokk ?
0,9l , s kb egy fél nap mire tudsz szintet mérni. Egyik este betöltöd, másnap reggel megnézed.
Re: Blokk
Elég abba a 0.9 l olaj !telectronic írta:Olajos téma.
Leeresztettem az olajat, majd gázolajjal átpörgettem a blokkot és kicsöpögtettem belőle amit csak lehetett.
Amit leeresztettem belőle az kb. 8 dl volt.
A szervíz könyvben megadott mennyiségű vagyis 1000 cm3 olajjal feltöltöttem a blokkot és örültem.
Ma berobogtam vele nem kifejezetten kímélő üzemmódban (átlag kb. 90-100) a városba kb. 15 km-t, mire haza értem és megállok a kapu előtt, nézem mi történt ?????
Csupa olaj a blokk teteje, az alja, a váz, a lengővilla, sztender stb...
Először azt hittem valahol összetört a blokk vagy kiesett egy csavar és kifolyt az olaj, de semmi, egyszerűen az olaj betöltő gumi szellőzőjén távozott a ránézésre eléggé soknak tűnő olaj ami időközben gravitációsan elkezdett áttelepülni a betonra.
Most akkor mi nem jó ?
Az olaj, a könyv, az 1000 cm3, az 1 liter, a blokk ?
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Olajos téma.
Leeresztettem az olajat, majd gázolajjal átpörgettem a blokkot és kicsöpögtettem belőle amit csak lehetett.
Amit leeresztettem belőle az kb. 8 dl volt.
A szervíz könyvben megadott mennyiségű vagyis 1000 cm3 olajjal feltöltöttem a blokkot és örültem.
Ma berobogtam vele nem kifejezetten kímélő üzemmódban (átlag kb. 90-100) a városba kb. 15 km-t, mire haza értem és megállok a kapu előtt, nézem mi történt ?????
Csupa olaj a blokk teteje, az alja, a váz, a lengővilla, sztender stb...
Először azt hittem valahol összetört a blokk vagy kiesett egy csavar és kifolyt az olaj, de semmi, egyszerűen az olaj betöltő gumi szellőzőjén távozott a ránézésre eléggé soknak tűnő olaj ami időközben gravitációsan elkezdett áttelepülni a betonra.
Most akkor mi nem jó ?
Az olaj, a könyv, az 1000 cm3, az 1 liter, a blokk ?
Leeresztettem az olajat, majd gázolajjal átpörgettem a blokkot és kicsöpögtettem belőle amit csak lehetett.
Amit leeresztettem belőle az kb. 8 dl volt.
A szervíz könyvben megadott mennyiségű vagyis 1000 cm3 olajjal feltöltöttem a blokkot és örültem.
Ma berobogtam vele nem kifejezetten kímélő üzemmódban (átlag kb. 90-100) a városba kb. 15 km-t, mire haza értem és megállok a kapu előtt, nézem mi történt ?????
Csupa olaj a blokk teteje, az alja, a váz, a lengővilla, sztender stb...
Először azt hittem valahol összetört a blokk vagy kiesett egy csavar és kifolyt az olaj, de semmi, egyszerűen az olaj betöltő gumi szellőzőjén távozott a ránézésre eléggé soknak tűnő olaj ami időközben gravitációsan elkezdett áttelepülni a betonra.
Most akkor mi nem jó ?
Az olaj, a könyv, az 1000 cm3, az 1 liter, a blokk ?
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Megoldottam. A menesztő tűgörgője alatti peremes alátét fordítva volt berakva. Az a fél mm elég volt h felszoruljon a menesztő, köszi a tanácsot!allllli írta:Akkor a menesztő most az a fogaskerék és dob is egyben amibe a parafa lamellák beleakadnak ugye? Csak h tiszta legyen. Annak hogy jatszak a hezagolasaval? Alátétet véknyabbat rakjak alá?MrDok írta: Ebben az esetben játszál még kicsit a menesztő hézagolásával............
A kuplung aggyal felszorítottad a főtengelyre a menesztőt, és azért érzed úgy, mintha nem oldana a kuplung szerkezet.
Re: Blokk
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a nem megfelelő felső tűgörgő kenés okozhat e csörgést mert azt tapasztaltam hogy össze szereléskor jól meg kentem olajjal a tűgörgőt és nem csörgött egyáltalán aztán mentem vele egy kört és megint elkezdett csörögni mert ugye bár a felső csapszeg furatnak nincs fúrva olajazó lyuk és a hajtókat oldalról meg hézagolva van így lehet hogy kevés a kenése. Ez egy mz ts 250.
Várom a véleményeteket.
Előre is köszönöm!
Várom a véleményeteket.
Előre is köszönöm!
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Akkor a menesztő most az a fogaskerék és dob is egyben amibe a parafa lamellák beleakadnak ugye? Csak h tiszta legyen. Annak hogy jatszak a hezagolasaval? Alátétet véknyabbat rakjak alá?MrDok írta:Ebben az esetben játszál még kicsit a menesztő hézagolásával............allllli írta:
ETZ 250 kuplung.
Miért nem old a kuplung?
A kuplung aggyal felszorítottad a főtengelyre a menesztőt, és azért érzed úgy, mintha nem oldana a kuplung szerkezet.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Ez így féligazság csak!sunbim írta:
Az olajterelő lemez a szimering és a csapágy között van!
Egész pontosan az olajterelő lemez a zéger és a csapágy közt van!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Puklival a zéger felé, hogy ne tudjon körbeforogni. A zéger pedig az olajjárat felé van "nyitva".
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3068
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Az olajterelő lemez a szimering és a csapágy között van! Azt már nem tudom hogy puklival kifele vagy befele.allllli írta:SOS!
ETZ 250 kuplung.
...
És még valami. A kuplung oldali olajterelő lemez a szimmeringen kívül van, tehát nem a szimmering alatt van, ahogy a szerelési videóban, hanem a szimmering után lett betéve, akkor gondolom az sincs jól.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ebben az esetben játszál még kicsit a menesztő hézagolásával............allllli írta:
ETZ 250 kuplung.
Miért nem old a kuplung?
A kuplung aggyal felszorítottad a főtengelyre a menesztőt, és azért érzed úgy, mintha nem oldana a kuplung szerkezet.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Kuplung maradt a főtengely végén, levettem róla a 6 db rugót és az összes csavart meglazítottam, ami fogja. Tehát a lamelláknak teljesen lazának kell lennie. Felkapcsoltam 5-ösbe és még így is alig tudom átfordítani a kereket, annyira tapadnak a lamellák. Gondolom így ez nem normális. Mi lehet a baj? Hogy szárazon olaj nélkül raktam össze a lamellákat?allllli írta:SOS!
ETZ 250 kuplung.
Szétszedtem az egészet a lamellákig, mert egyáltalán nem lehetett behúzni a kuplung kart.
Videó alapján összeraktam, minden alátét, minden csavar úgy van, ahogy lennie kell.
Most be tudom húzni a kuplung kart, érzem, ahogy a rugókat összenyomom és ezáltal oldanak a lamellák, viszont nem tapasztalom.
Tehát hiába húzom be a kart, semennyire nem old a kuplung! És ilyen furcsa karistoló hangja van, mikor behúzom. Sosem szereltem még 250-est kérlek segítsetek, hogy mi lehet a hiba.
Miért nem old a kuplung?
És még valami. A kuplung oldali olajterelő lemez a szimmeringen kívül van, tehát nem a szimmering alatt van, ahogy a szerelési videóban, hanem a szimmering után lett betéve, akkor gondolom az sincs jól.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
SOS!
ETZ 250 kuplung.
Szétszedtem az egészet a lamellákig, mert egyáltalán nem lehetett behúzni a kuplung kart.
Videó alapján összeraktam, minden alátét, minden csavar úgy van, ahogy lennie kell.
Most be tudom húzni a kuplung kart, érzem, ahogy a rugókat összenyomom és ezáltal oldanak a lamellák, viszont nem tapasztalom.
Tehát hiába húzom be a kart, semennyire nem old a kuplung! És ilyen furcsa karistoló hangja van, mikor behúzom. Sosem szereltem még 250-est kérlek segítsetek, hogy mi lehet a hiba.
Miért nem old a kuplung?
ETZ 250 kuplung.
Szétszedtem az egészet a lamellákig, mert egyáltalán nem lehetett behúzni a kuplung kart.
Videó alapján összeraktam, minden alátét, minden csavar úgy van, ahogy lennie kell.
Most be tudom húzni a kuplung kart, érzem, ahogy a rugókat összenyomom és ezáltal oldanak a lamellák, viszont nem tapasztalom.
Tehát hiába húzom be a kart, semennyire nem old a kuplung! És ilyen furcsa karistoló hangja van, mikor behúzom. Sosem szereltem még 250-est kérlek segítsetek, hogy mi lehet a hiba.
Miért nem old a kuplung?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Csiszold össze de csak finoman,gondolom hornyokat mart bele.felmelegíted de előtte féktisztítóval le zsírtalanítod majd felhúzod.allllli írta:ETZ 250 kuplungot, ha már egyszer lepörgött, visszategyem csak simán vagy csiszoló pasztával mindenképpen csiszoljam össze az agyat és a főtengely előtte?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Küldtem privit.allllli írta:Leírná valaki részletesen, hogy mire kell figyelni ETZ 250 kuplung összerakáskor. Valamiért nem emel ki egyáltalán. Lamellák nem lettek cserélve benne, viszont a kiemelő kar (nem tudom a pontos nevét) igen. Lehet csak azt tették bele sz*rul vissza, de én szétszedem teljesen és összerakom jól. Szerelési videóban ugyan mindent látni, de én mégis kíváncsi lennék, hogy minek hány mm-nek kell lenni, vagy h mire figyeljek oda nagyon stb.
Vagy esetleg, ha valakinek van scannelve etz 250 szerelési kézikönyv, azt is megköszönném. Én csak ilyen lefényképezettet találtam, de azon nem lehet elolvasni a szöveget.
Szerintem a szerelési videónál jobb és részletesebb leirás nemigen van.
Már persze ha ugyanarról a szerelési videóról beszélünk
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Leírná valaki részletesen, hogy mire kell figyelni ETZ 250 kuplung összerakáskor. Valamiért nem emel ki egyáltalán. Lamellák nem lettek cserélve benne, viszont a kiemelő kar (nem tudom a pontos nevét) igen. Lehet csak azt tették bele sz*rul vissza, de én szétszedem teljesen és összerakom jól. Szerelési videóban ugyan mindent látni, de én mégis kíváncsi lennék, hogy minek hány mm-nek kell lenni, vagy h mire figyeljek oda nagyon stb.
Vagy esetleg, ha valakinek van scannelve etz 250 szerelési kézikönyv, azt is megköszönném. Én csak ilyen lefényképezettet találtam, de azon nem lehet elolvasni a szöveget.
Vagy esetleg, ha valakinek van scannelve etz 250 szerelési kézikönyv, azt is megköszönném. Én csak ilyen lefényképezettet találtam, de azon nem lehet elolvasni a szöveget.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Üdv!Toronto írta:Sziasztok,
Először is köszönöm a segítséget a gyűrűvel kapcsolatos kérdésemhez, lengyel kerül majd bele, Almot.
Másodszor, a felhők nem fogynak, csak gyűlnek. Fura dolgot tapasztaltam: összeraktam a blokkot, és mivel a kuplungnál az a bizonyos hézag 0,5 mm alá csökkent ezért a kuplunglamellákat (csak a belső fogazásúakat) újakra cseréltem. Összeraktam szépen, ahogy a könyvben van írva, de az összerakás után észrevettem, hogy az ellenőrző hézag megnőtt legalább 4 mm-re, ráadásul a kuplungszerkezet olyan közel került a primer fogaskerékhez, hogy a 0,4-es hézagolólemezt tudtam csak betenni a kettő közé. Próbálva még nem volt, de nem is merem így kipróbálni. Valamit rosszul raktam össze vagy mitől lett ilyen? Melyek a rendes méretek új lamellák beszerelése után?
Köszi a segítségeket, remélem egyszer elkészül!
Szép napot!
Az utángyártott lamellák túl vastagok, (általában 3,3mm, gyári 3mm) ezért le kell őket síkolni. Üveglap+~360-as papír+olaj, és némi kézügyesség kell hozzá.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Ha jól gondolom, akkor fogsz egy hosszabb (kb. 7 cm hosszú) mezei 10-es csavart és szépen betekered a megszakító bütyök levétele után a forgórész végébe. Ez lehúzza a főtengely végéről a forgórészt.LaloX írta:Sziasztok!
Hogyan tudom leszedni ETZ-ről a gyújtás forgórészt?
Előre is köszi!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Blokk
bambi írta:bowden feszességével.Cerebellumm írta:Sziasztok!
Nem volt még MZ motorom, ezért hozzátok fordulok. Vettem egy TS 150 motort. Az alapjáratot hogyan kell beállitani? Csak egy állitó csavar van a karburátoron, de azzal nem tudok állitani. Köszi a segitséget!
Köszi szépen a segitséget. Beállitottam igy az alapjáratot.
Re: Blokk
Kell nekem egy súber rugó (ETZ 124 22N2-1) Erről az oldalról rendelem az alkatrészeket melyiket vegyem bele http://www.bercsekft.hu/motorosbolt/index.php?id=411 ETZ 250 vagy az MZ TS 125/150 ? Valaki nemtudja milyen csavarok kellenek a blokkba? hiányzik pár :S
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára SRicsi 2014.04.16. 17:39-kor.
Re: Blokk
bowden feszességével.Cerebellumm írta:Sziasztok!
Nem volt még MZ motorom, ezért hozzátok fordulok. Vettem egy TS 150 motort. Az alapjáratot hogyan kell beállitani? Csak egy állitó csavar van a karburátoron, de azzal nem tudok állitani. Köszi a segitséget!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
- Tartózkodási hely: Enying
Re: Blokk
Sziasztok!
Nem volt még MZ motorom, ezért hozzátok fordulok. Vettem egy TS 150 motort. Az alapjáratot hogyan kell beállitani? Csak egy állitó csavar van a karburátoron, de azzal nem tudok állitani. Köszi a segitséget!
Nem volt még MZ motorom, ezért hozzátok fordulok. Vettem egy TS 150 motort. Az alapjáratot hogyan kell beállitani? Csak egy állitó csavar van a karburátoron, de azzal nem tudok állitani. Köszi a segitséget!
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Blokk
hell írta:Váltóba milyen 10W 40 ami úgymond befutó lehet milyen márkájú?
Nálam eddig ez vált be a legjobban:
http://www.totalolaj.hu/elf-moto-4-hp-eco.html
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég